Ja, alleen die. Ik kan namelijk genoeg andere snoep in Engeland kopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen die? Terwijl je zoveel verschillende schepsnoep hebt daar
Ik mag het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen die. Ik kan namelijk genoeg andere snoep in Engeland kopen
Niet goed voor de lijnquote:
Jij bent toch helemaal niet dik?quote:
Niet dik maar mag wel wat vanafquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet dik?
Misschien zou ik iets minder moeten snoepen, maar ach, ik ben niet dik dus ik doe het gewoon![]()
quote:Waarkm medelijden met hun die vent was toch al dood man. Zat geen leven meer in.. als een normale Nederlander der lag waren de stekkers er al anderhalf jaar geleden uitgetrokken.. neee besteedt maar miljarden euros aan hem... mogen alle Nederlanders mee betalen met de belasting ... voor deze onzin
Wel verstandig natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dik maar mag wel wat vanafen ik hou al van lekker eten dus snoep er ook bij gaat hem niet worden
`der lag'quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
Mass Hysteria mensen!
https://www.facebook.com/(...)t=feed_comment_reply
Er is een grap gemaakt en nu is Leiden in nood!
Die reacties... godverdomme, leer eens Nederlands stelletje plebejers.
Vooral die José:
[..]
Jezus wat heb jij een stel paupers op fb die je kent zegquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lees die reacties vervolgens op haarik ken dat mens helaas echt
Ik weet hetquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat heb jij een stel paupers op fb die je kent zeg
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Ook echt diegene die die foto plaatste willen ontslaanhet is geen werk, het is Facebook
Voor hun is het overigens wel werk. 24/7 op Facebook hun mutsenleven openbaar makenquote:
hen*quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hun is het overigens wel werk. 24/7 op Facebook hun mutsenleven openbaar maken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen ster in benquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hen*
Nee zonder dollen, ik zie in IEDERE(!!!!) reactie de meest onzinnige taalfout staan... Ik wordt, het word eens tijd, me moeder, me oom... ik zweer het je, ik vraag me bloedserieus af of ze educatie niet beter af kunnen schaffen... als het toch geen zin heeft
Ik ben er ook niet goed in hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen ster in benIk compenseer het dan weer met mijn algemene ontwikkeling dat er soms handig overheen gelezen word/wordt/wort (nee oke die wist ik wel
)
Ik wordt is dan wel weer iets tequote:
Inderdaad, ik maak me soms schuldig aan het gebruik van een D waar het een T moet zijn maar dat valt nog wel mee denk ikquote:
Veel plezierquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat straks uit eten en vanavond ben ik er ook niet. Misschien tot vannacht though
Gastquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet hetjemig
HAHAHA ik schreef: sommige mensen kunnen beter eerst eens Nederlands leren schrijven.
Reageert iemand: Bryan, sommigen
Ik: sommigen mensen ja?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Mensen die fout verbeteren
Dat is nog erger dan dat ik ben.
Niet overdrijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Zelfspot is een wapen:
'Wow je bent nog lelijker dan ik!'
Grapje tochquote:
Mooiquote:
En terecht!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Spatie, m'n broertje vindt je irritant
Nice. Hoe vind je hem?quote:
Hoeft ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar ik heb niet echt vergelijkings-materiaal
Moet je niet doen, anders lees je over stukken heen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik langzaam lees, hoe lees ik sneller?!
Ohkay nu ga ik het lezen ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet![]()
Hij wordt straks zielig
langzaam lezen is fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik langzaam lees, hoe lees ik sneller?!
quote:
Maar eergisteren ontmoette ik een typische FOK!autist die misschien niet op FOK! zit en hij zei dat hij heel snel las en dat leek me fijn en dan kan je zo 40 boeken in een week lezen enzo.quote:
Etsuquote:
dat vind ik niet fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar eergisteren ontmoette ik een typische FOK!autist die misschien niet op FOK! zit en hij zei dat hij heel snel las en dat leek me fijn en dan kan je zo 40 boeken in een week lezen enzo.
Bazenserie, vanavond maar eens gaan bekijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Previously on AMC's Breaking Bad.
Ja, eigenlijk wel. FOK!ker als collega..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best eng idee, als je een collega wordt.
Op FOK! loopt ook een ex-collega van me. We weten van elkaars bestaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. FOK!ker als collega..
Stiekem ook baas
watquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op FOK! loopt ook een ex-collega van me. We weten van elkaars bestaan.Maar nooit echt over gesproken in 't echt.
Ik zat op een dag op FOK! te kijken en in FoBo's rond te kijken, toen zag ik een hele bekende gezicht op een foto.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat op een dag op FOK! te kijken en in FoBo's rond te kijken, toen zag ik een hele bekende gezicht op een foto.Toen kreeg ik bijna hartaanval, ging ik een KLB topic over openen dat ik bang was dat mijn identiteit onthuld werd en 1 dag later ofzo ging hij reageren in dat topic en zei de eerste letter van mijn naam, dus hij wist wie ik was
![]()
! Toen een week later ofzo moest ik werken en zag ik hem in de kantine, maar negeerde hem
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAik whatsapp iemand: "hoi"
Krijg ik terug "Hou van jou"
WTF man![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAik whatsapp iemand: "hoi"
Krijg ik terug "Hou van jou"
WTF man![]()
Zeg je niks terug?quote:
soort zoekt soortquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
inb4 soort zoekt soort want ik ben heul niet dik
Heb al een shortlist gemaaktquote:
Haha ik heb die chick nu gewhatsappt: "wnr sprekuh we af dan :$"quote:
NJ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ergste is ook: het was een ex-FA.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ik heb die chick nu gewhatsappt: "wnr sprekuh we af dan :$"gvd zo'n laag niveau
watquote:
Haha lekker vlotquote:
dat wordt neuqenquote:
Leuke date tog, vlot bauwen XDquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, ik hoef geen aids
[..]
Wie heeft het hier nou over een vlot dan ;s
Ik woon bij een FOK!ker in de straat...quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef d4v1d het volgende:
Als ik ooit met een mede FOK!er in een filiaal zou werken ren ik gillend weg gok ik zo
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon bij een FOK!ker in de straat...
En twee FOK!Kers wonen een straat verderopquote:
Leuk land om naar te emigrerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En twee FOK!Kers wonen een straat verderop
Oh nee eentje is geëmigreerd naar Armenië afgelopen week
*doet KAA zoeken naar emigratie topic*quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En twee FOK!Kers wonen een straat verderop
Oh nee eentje is geëmigreerd naar Armenië afgelopen week
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Toto69 het volgende:
Dit kom ik net tegen:
Naam: Fok-it
Geslacht: Je moeder
Leeftijd: 39
Op zoek naar: Ladyboys
Nationaliteit: Vietnamees
Geaardheid: Nader te bepalen
Geboorteplaats: Ho Chi Minh City
Pener of Vagijn: Beide
watquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Toto69 het volgende:
Dit kom ik net tegen:
Naam: Fok-it
Geslacht: Je moeder
Leeftijd: 39
Op zoek naar: Ladyboys
Nationaliteit: Vietnamees
Geaardheid: Nader te bepalen
Geboorteplaats: Ho Chi Minh City
Pener of Vagijn: Beide
quote:Geïnteresseerd om
ik ben op zoek naar een leuke lieve jongen
die lief voor me is en recpect voor me heeft
waar ik niet van hou is
Liegen of bedrogen worden
Persoonlijke informatie
ahhh baasquote:
Dat vind ik wel een type voor jou. Eerlijke meidquote:
Nu in Utrecht, nog 40 min te gaan.quote:
Een meisje dat het woord respect schrijft als "recpect" heeft bij mij geen schijn van kans.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een type voor jou. Eerlijke meid
Merk je niks van in bedquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een meisje dat het woord respect schrijft als "recpect" heeft bij mij geen schijn van kans.
Geen meisjes daten die perfect Nederlands bezitten
Nicequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu in Utrecht, nog 40 min te gaan.
Straks drankje doen in de stad om de dag nog leuk te maken.
Ik moet nog boodschappen doen en eten, maar zit nog film te kijken in m`n joggingbroekquote:
Heb je dan geen privéjetquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen naar Utrecht, Schiphol en Den Bosch. Woensdag weer Groningen.
Treinen
Albert.nlquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen en eten, maar zit nog film te kijken in m`n joggingbroek
En dat terwijl je op vakantie in thailand bentquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil slapen maar dan moet ik straks weer mn bed uit om de deur open te doen als m'n zusje vanuit de lobby komt![]()
Ga fappen tot je zusje er is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil slapen maar dan moet ik straks weer mn bed uit om de deur open te doen als m'n zusje vanuit de lobby komt![]()
Boodschappen thuis laten bezorgen?quote:
HET IS HIER 23:52, JA? OKE, DOEIquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl je op vakantie in thailand bentStruggles
Waarom niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boodschappen thuis laten bezorgen?
Dat is toch alleen voor ouwe vrouwkes?
Als een iemand die werkt bij een AH die ook bezorgt: 95% jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boodschappen thuis laten bezorgen?
Dat is toch alleen voor ouwe vrouwkes?
Daaromquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een iemand die werkt bij een AH die ook bezorgt: 95% ja
Francischer? (Inb4: je spelt het fout) Anders gebeurt dat toch vanuit het DC?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een iemand die werkt bij een AH die ook bezorgt: 95% ja
Hier heb je dus 24-uurs winkels oo zowat elke straathoekquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromAch hij is toch tot 10 uur open
Een speelgoedautootje kan je krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met een auto hoor
We zijn franchise ja. Eigen bestelbus allesquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Francischer? (Inb4: je spelt het fout) Anders gebeurt dat toch vanuit het DC?
Ja dat is zo nice in Aziequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier heb je dus 24-uurs winkels oo zowat elke straathoekBest handig
Doe die 107 maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een speelgoedautootje kan je krijgen.
Ah, hier deden we het ook wel maandelijks, soms elke twee weken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn franchise ja. Eigen bestelbus alles![]()
En onze klanten die laten bezorgen bestaan uit VEEL oudere mensen, de Zutphense rechtbank, evenementen en een tehuis voor zwakzinnige kinderen. KA-CHING
quote:
Childish Gambinoquote:
insoquote:
In NL zou je dan natuurlijk eerst weer 20 vergunningen tekenen en 50 regels nalevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is zo nice in AzieAls je laat aangekomen bent of je kan niet slapen en je hebt honger. Kan je gewoon nog om 2 uur snachts uit eten
Zelfs kleding kopen
rustig, moet nog eten maar heb geen zinquote:
Goed. Alleen is m'n bankrekening geblokkeerd door faal van de bankquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
rustig, moet nog eten maar heb geen zin![]()
How are you? weer terug in Engeland?
quote:
quote:
Haha, train je veel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed. Alleen is m'n bankrekening geblokkeerd door faal van de bank
Net wel weer bij sportschool geweest.
Vroeger wel, 4-5x in de week toen. Maar sinds januari niet meer en nu voor het eerst weer. Valt tegenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger wel, 4-5x in de week toen. Maar sinds januari niet meer en nu voor het eerst weer. Valt tegen
ja inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja moet je weer helemaal opbouwen. Gaat echt snel met spierkracht verliezen als je lange tijd niet gaat.
Kan je beter dat doen jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad![]()
maar wel lekker, heb komende tijd toch weinig daginvulling dus maar weer oppikken
Even heel eerlijk.. Ik ken maar een nummerquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even heel eerlijk.. Ik ken maar een nummer![]()
![]()
Was best goed
Dat was op school tijdens muziekles toen we moesten coveren...
Ehm. Goede vraag.. was een hele tijd geleden.quote:
heartbeatquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ehm. Goede vraag.. was een hele tijd geleden.
De videoclip was dat ie met een vrouw in een auto zat
Die ja.quote:
Pianoquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die ja.
Ik moest toen piano doen.. Uiteindelijk deed ik de simpele stukjes en deed een 2e piano zich uitsloven
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef Etsu het volgende:
LB, koop nooit chocolade op metrostation Rotterdam Alexanderben zojuist beroofd
wat!?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef Etsu het volgende:
Nooquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef Etsu het volgende:
gewoon liftenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik probeer nu al een kwartier mijn hardloop-app te fixen, nu kan ik geen interval doen
Dan maar een goede app kopen¤5,-
5 dagen in de week hardlopen ook. Eerst een kilo of 10 wegquote:
quote:
goed goed en met jou?quote:
Welkomquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Goed hoor, nieuw hier.
Dus leer de mensen wat kennen denk ik.
Als je dat zo mag noemen.![]()
Moet wel wat lachen om sommige topics hier.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Moet wel wat lachen om sommige topics hier.
Maar ja bevalt me wel hier.
Bedankt voor je warme onthaal.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef d4v1d het volgende:
Dit kwam dus vanmiddag even gluren in de minibus![]()
[ afbeelding ]
Prima hoor, met jou ook?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Hey Xeor!
Alles goed op deze avond?.
De beste douche is de eerste douche in de vakantie, aan het einde van de vakantie dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
de beste douche is de douche na het sporten![]()
R.I.Pquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga leren autorijden van papa doei
Ben pas 14 haha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezellig, een Brabo
Zit je nog op school? Hoe oud ben je ?
Wat een jonkiequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ben pas 14 haha.
Meer mag je niet weten lol.
Je kan gewoon overal komen hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Oh fijn.
Ik zal erop letten in welke topics ik kom XD.
Ik ben maar vier jaar ouder dan jij dus achquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ja maar in sommige topics heb ik weinig te zoeken met mijn gebrek aan 'levenservaring'
Ah gezellig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben maar vier jaar ouder dan jij dus ach
quote:
voel me beetje matig, ik weet niet eens waarom.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
voel me beetje matig, ik weet niet eens waarom.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
voel me beetje matig, ik weet niet eens waarom.
Ik leef nog hoor! Ik ben heel voorzichtig, zo voorzichtig dat ik niet harder dan 40 durfquote:
cornettoquote:
Mijn pa ligt nog steeds in het ziekenhuis sinds vrijdag (dikke darm ontsteking) maar het gaat gelukkig al beter met hemquote:
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa ligt nog steeds in het ziekenhuis sinds vrijdag (dikke darm ontsteking) maar het gaat gelukkig al beter met hem
Morgen om half 2 gaan ze nog met een slang naar binnen om op verdere ontstekingen te checken en dan zien we wel. Hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen thuis, maar met een licht dieet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Oh.
Hopen dat hij snel weer naar huis mag en alles goed blijft.
Ik zal voor je duimen.
Hopen dat die er niet zijn en dat hij binnen een paar dagen weer thuis kan komen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen om half 2 gaan ze nog met een slang naar binnen om op verdere ontstekingen te checken en dan zien we wel. Hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen thuis, maar met een licht dieet.
Altijd handig zo'n babydoos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat voor ads krijg ik nou weer
Chat met vreemden
Gratis babydoos
Psoriasis
ze zeggen dat dat gebaseerd is op je browsegeschiedenisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat voor ads krijg ik nou weer
Chat met vreemden
Gratis babydoos
Psoriasis
Visjes hebben een leuk leven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Blegh, rotbui.
Iemand, kom met wat vrolijks.
heh watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Visjes hebben een leuk leven.
http://www.wtf.nl/uitgeli(...)-op-megadiamant.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Blegh, rotbui.
Iemand, kom met wat vrolijks.
ja als je erover nadenktquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
the fuck![]()
krabs, je brengt mij op een geweldig idee
ik ga van die filmpjes kijken met van die schattige dieren
en als je geen filmpjes meer weet kom je hier maar terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
the fuck![]()
krabs, je brengt mij op een geweldig idee
ik ga van die filmpjes kijken met van die schattige dieren
quote:
El Hierroquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:47 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Waar is Daar?
Niet zo verwarrend.
regen 's nachtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
jezus, ineens keiharde bliksem en donder
regent nu heel erg
half uurtje geleden van het balkon gegaan
timing
en dat klinkt niet fijn dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah. Regen slaat door de boom voor het huis tegen mijn raam aan.![]()
ja iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
Die twee Chinese jongens... Ik was hun filmpjes inmiddels weer vergeten. Was aan het begin van YouTube toch?
omg ditquote:
O nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee je bent geen 14. Niemand heeft 't door maar ik wel.
Zodat mensen niet merken dat je 'n kloontje bent, duh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Aerioz het volgende:
[..]
O nee.
Man waarom zou ik daarover liegen.
Had ik mijn leeftijd maar niet gezegd aangezien niemand het ooit gelooft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodat mensen niet merken dat je 'n kloontje bent, duh.
Het is meer dat je precies hetzelfde typt als een andere FOK!ker die ineens weg is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Had ik mijn leeftijd maar niet gezegd aangezien niemand het ooit gelooft.
Fijn net hier nu denken ze al dat je een kloon bent of liegt over je leeftijd.
Kan ik er wat aan doen dat ik altijd het nieuws lees en mezelf heb aangeleerd om netjes te typen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik voel mij nu weer een stuk beter.
Oh echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is meer dat je precies hetzelfde typt als een andere FOK!ker die ineens weg is.
Nee die is 25. AdoraBelle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:54 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Oh echt.
Maar die zei ook dat die 14 was of?.
Laat mijn IP maar checken op meerdere accounts.
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet nog dat je toen daar ook films kon kijken.
Ah.quote:
even kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die clip van dat lied van net is ook gewoon lachwekkend.![]()
Oké, ik houd je in de gaten AB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ah.
Maar ik been dubbel (zie het nut van een dubbel ook niet in)
Ik hoop dat je me gelooft.
En anders naja dan niet.
Nou, zo kan je voorkomen dat iemand weet dat jij het bent, kortom dan kennen ze je oude account niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Fijn.
Maar wat is het nut van een dubbel dan?
is niet meer hetzelfdequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja
hoewel dat nu ook nog wel kan soms:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL630A871915194939
jessica simpson is sowieso een grappig figuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |