Ja, alleen die. Ik kan namelijk genoeg andere snoep in Engeland kopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen die? Terwijl je zoveel verschillende schepsnoep hebt daar
Ik mag het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen die. Ik kan namelijk genoeg andere snoep in Engeland kopen
Niet goed voor de lijnquote:
Jij bent toch helemaal niet dik?quote:
Niet dik maar mag wel wat vanafquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet dik?
Misschien zou ik iets minder moeten snoepen, maar ach, ik ben niet dik dus ik doe het gewoon![]()
quote:Waarkm medelijden met hun die vent was toch al dood man. Zat geen leven meer in.. als een normale Nederlander der lag waren de stekkers er al anderhalf jaar geleden uitgetrokken.. neee besteedt maar miljarden euros aan hem... mogen alle Nederlanders mee betalen met de belasting ... voor deze onzin
Wel verstandig natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dik maar mag wel wat vanafen ik hou al van lekker eten dus snoep er ook bij gaat hem niet worden
`der lag'quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
Mass Hysteria mensen!
https://www.facebook.com/(...)t=feed_comment_reply
Er is een grap gemaakt en nu is Leiden in nood!
Die reacties... godverdomme, leer eens Nederlands stelletje plebejers.
Vooral die José:
[..]
Jezus wat heb jij een stel paupers op fb die je kent zegquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lees die reacties vervolgens op haarik ken dat mens helaas echt
Ik weet hetquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat heb jij een stel paupers op fb die je kent zeg
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Ook echt diegene die die foto plaatste willen ontslaanhet is geen werk, het is Facebook
Voor hun is het overigens wel werk. 24/7 op Facebook hun mutsenleven openbaar makenquote:
hen*quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hun is het overigens wel werk. 24/7 op Facebook hun mutsenleven openbaar maken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen ster in benquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hen*
Nee zonder dollen, ik zie in IEDERE(!!!!) reactie de meest onzinnige taalfout staan... Ik wordt, het word eens tijd, me moeder, me oom... ik zweer het je, ik vraag me bloedserieus af of ze educatie niet beter af kunnen schaffen... als het toch geen zin heeft
Ik ben er ook niet goed in hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen ster in benIk compenseer het dan weer met mijn algemene ontwikkeling dat er soms handig overheen gelezen word/wordt/wort (nee oke die wist ik wel
)
Ik wordt is dan wel weer iets tequote:
Inderdaad, ik maak me soms schuldig aan het gebruik van een D waar het een T moet zijn maar dat valt nog wel mee denk ikquote:
Veel plezierquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat straks uit eten en vanavond ben ik er ook niet. Misschien tot vannacht though
Gastquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet hetjemig
HAHAHA ik schreef: sommige mensen kunnen beter eerst eens Nederlands leren schrijven.
Reageert iemand: Bryan, sommigen
Ik: sommigen mensen ja?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Mensen die fout verbeteren
Dat is nog erger dan dat ik ben.
Niet overdrijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Zelfspot is een wapen:
'Wow je bent nog lelijker dan ik!'
Grapje tochquote:
Mooiquote:
En terecht!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Spatie, m'n broertje vindt je irritant
Nice. Hoe vind je hem?quote:
Hoeft ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar ik heb niet echt vergelijkings-materiaal
Moet je niet doen, anders lees je over stukken heen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik langzaam lees, hoe lees ik sneller?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |