Ja, want ik heb m'n geld niet teruggezien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen die dingen nou ook al eten?
Als ie iets eet, dan zal ie het toch ergens moeten schijten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want ik heb m'n geld niet teruggezien.
Dit ja. Kan je in ieder geval achteraf zeggen dat je je best hebt gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
heb je niet nog vol frustratie een klap op dat ding gegeven?
Doorgaans als dat mij gebeurt til ik dat hele gebeuren iets omhoog en kantel ik hem heen en weer totdat ik mijn goed krijgt. Maar ik ben ook geen iel mannetje zoals TS.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
heb je niet nog vol frustratie een klap op dat ding gegeven?
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Doorgaans als dat mij gebeurt til ik dat hele gebeuren iets omhoog en kantel ik hem heen en weer totdat ik mijn goed krijgt. Maar ik ben ook geen iel mannetje zoals TS.
die dingen die op stations staan krijg je denk ik niet zomaar opgetild, maar om nou zonder ook maar enige vorm van protest af te druipen gaat mij ook te ver.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Doorgaans als dat mij gebeurt til ik dat hele gebeuren iets omhoog en kantel ik hem heen en weer totdat ik mijn goed krijgt. Maar ik ben ook geen iel mannetje zoals TS.
Ja maar ik had geen tijd, want ik moest de metro halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Dan geef je maar een rottrap. Breekijzer kan ook, maar die vallen meestal op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
die dingen die op stations staan krijg je denk ik niet zomaar opgetild, maar om nou zonder ook maar enige vorm van protest af te druipen gaat mij ook te ver.
Dus je klacht is dat je geen tijd had, niet de 1 euro 50.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen tijd, want ik moest de metro halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |