Ohkay nu ga ik het lezen ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet![]()
Hij wordt straks zielig
langzaam lezen is fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik langzaam lees, hoe lees ik sneller?!
quote:
Maar eergisteren ontmoette ik een typische FOK!autist die misschien niet op FOK! zit en hij zei dat hij heel snel las en dat leek me fijn en dan kan je zo 40 boeken in een week lezen enzo.quote:
Etsuquote:
dat vind ik niet fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar eergisteren ontmoette ik een typische FOK!autist die misschien niet op FOK! zit en hij zei dat hij heel snel las en dat leek me fijn en dan kan je zo 40 boeken in een week lezen enzo.
Bazenserie, vanavond maar eens gaan bekijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Previously on AMC's Breaking Bad.
Ja, eigenlijk wel. FOK!ker als collega..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best eng idee, als je een collega wordt.
Op FOK! loopt ook een ex-collega van me. We weten van elkaars bestaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. FOK!ker als collega..
Stiekem ook baas
watquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op FOK! loopt ook een ex-collega van me. We weten van elkaars bestaan.Maar nooit echt over gesproken in 't echt.
Ik zat op een dag op FOK! te kijken en in FoBo's rond te kijken, toen zag ik een hele bekende gezicht op een foto.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat op een dag op FOK! te kijken en in FoBo's rond te kijken, toen zag ik een hele bekende gezicht op een foto.Toen kreeg ik bijna hartaanval, ging ik een KLB topic over openen dat ik bang was dat mijn identiteit onthuld werd en 1 dag later ofzo ging hij reageren in dat topic en zei de eerste letter van mijn naam, dus hij wist wie ik was
![]()
! Toen een week later ofzo moest ik werken en zag ik hem in de kantine, maar negeerde hem
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAik whatsapp iemand: "hoi"
Krijg ik terug "Hou van jou"
WTF man![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAik whatsapp iemand: "hoi"
Krijg ik terug "Hou van jou"
WTF man![]()
Zeg je niks terug?quote:
soort zoekt soortquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
inb4 soort zoekt soort want ik ben heul niet dik
Heb al een shortlist gemaaktquote:
Haha ik heb die chick nu gewhatsappt: "wnr sprekuh we af dan :$"quote:
NJ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ergste is ook: het was een ex-FA.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ik heb die chick nu gewhatsappt: "wnr sprekuh we af dan :$"gvd zo'n laag niveau
watquote:
Haha lekker vlotquote:
dat wordt neuqenquote:
Leuke date tog, vlot bauwen XDquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, ik hoef geen aids
[..]
Wie heeft het hier nou over een vlot dan ;s
Ik woon bij een FOK!ker in de straat...quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef d4v1d het volgende:
Als ik ooit met een mede FOK!er in een filiaal zou werken ren ik gillend weg gok ik zo
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon bij een FOK!ker in de straat...
En twee FOK!Kers wonen een straat verderopquote:
Leuk land om naar te emigrerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En twee FOK!Kers wonen een straat verderop
Oh nee eentje is geëmigreerd naar Armenië afgelopen week
*doet KAA zoeken naar emigratie topic*quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En twee FOK!Kers wonen een straat verderop
Oh nee eentje is geëmigreerd naar Armenië afgelopen week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |