voel me beetje matig, ik weet niet eens waarom.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
voel me beetje matig, ik weet niet eens waarom.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
voel me beetje matig, ik weet niet eens waarom.
Ik leef nog hoor! Ik ben heel voorzichtig, zo voorzichtig dat ik niet harder dan 40 durfquote:
cornettoquote:
Mijn pa ligt nog steeds in het ziekenhuis sinds vrijdag (dikke darm ontsteking) maar het gaat gelukkig al beter met hemquote:
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa ligt nog steeds in het ziekenhuis sinds vrijdag (dikke darm ontsteking) maar het gaat gelukkig al beter met hem
Morgen om half 2 gaan ze nog met een slang naar binnen om op verdere ontstekingen te checken en dan zien we wel. Hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen thuis, maar met een licht dieet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Oh.
Hopen dat hij snel weer naar huis mag en alles goed blijft.
Ik zal voor je duimen.
Hopen dat die er niet zijn en dat hij binnen een paar dagen weer thuis kan komen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen om half 2 gaan ze nog met een slang naar binnen om op verdere ontstekingen te checken en dan zien we wel. Hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen thuis, maar met een licht dieet.
Altijd handig zo'n babydoos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat voor ads krijg ik nou weer
Chat met vreemden
Gratis babydoos
Psoriasis
ze zeggen dat dat gebaseerd is op je browsegeschiedenisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat voor ads krijg ik nou weer
Chat met vreemden
Gratis babydoos
Psoriasis
Visjes hebben een leuk leven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Blegh, rotbui.
Iemand, kom met wat vrolijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |