SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja, zeg dat wel! Wel goed voor mijn gewicht.. m'n eetlust is weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ja hallo, Mokkels!! kippenboerderij...dan heb je het ook over een heel erg sterke vieze geur
Ja ik begreep uit betrouwbare bron dat meets bij jou redelijk episch zouden zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben de koningin van de SHJN-meets
Dankzij mijn bazentuin uiteraard
2 boterhammen, 3 bolletjes, klein kopje soep, stukje vlees, veel groente, klein stukje taart, handje bessen vind ik op een sportdag, waarbij ik verder ook niet stilgezeten heb, wel meevallen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:50 schreef Sarabi het volgende:
Lekker lijstje Lonaa, wel een beetje veel of niet?
Nu pas?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Echt van de zotte, maar we gaan woensdag waarschijnlijk een vakantie boeken voor volgend jaar september..
Ja nou eigenlijk zou je denken pas.. Er is welgeteld nog maar 1 reis beschikbaar.. (Voor het hotel dat we op het oog hebben..)quote:
Wat gaan jullie doen dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja nou eigenlijk zou je denken pas.. Er is welgeteld nog maar 1 reis beschikbaar.. (Voor het hotel dat we op het oog hebben..)
We willen graag naar Turkije, All-in.. Maar dat wel in een gebied waar je nog wat cultuur kunt snuiven en leuke uitstapjes kunt maken.quote:
Goed onthouden!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
All inclusive naar turkije toch?
We hebben alleen wel een beetje een dure smaak.... Pffff!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soms werkt mijn brein nog een beetje
Er zijn 30.000 all-in hotels in Turkije dus nu ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een beetje een dure smaak.... Pffff!
Och. Ik heb een paar weken terug mn reis naar Nepal geboekt. Niks allin (groepsreis, dat welquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een beetje een dure smaak.... Pffff!
Hahaha.. Ben 2 jaar geleden hier geweest.. Dat was zo heerlijk! (Staat alleen op de verkeerde plek, weinig te beleven buiten het hotel.) Zoiets vergelijkbaars zouden we wel willen alleen dan in een leukere plaatsquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn 30.000 all-in hotels in Turkije dus nu ben ik wel benieuwd
Is dat duur?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och. Ik heb een paar weken terug mn reis naar Nepal geboekt. Niks allin (groepsreis, dat wel) en alsnog 1300 euro. Iets met "vliegticket". Ach. Kan dat geld iig niet opeten
Oh scheelt dat zo veel? Dan is het wel aan de prijs ja, ik was voor mijn achtpersoons huisje in griekenland met zwembad, en vliegreis met huurauto, 12 dagen met twee man 2400 kwijt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:
We willen 2 weken en in September. Kwam op ongeveer 3500 euro voor zijn 2en... Vind ik veel geld.
Maar goed ik ben een vakantieleek. Dit is de eerste vakantie ever met een liefde.
Ja dat vind ik ook niet duur als ik eerlijk ben. Zeker ivm de lange vliegreis!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een vliegreis van 1300 euro naar Nepal waar al mijn verblijf en reizen bij zaten? Ik vind het een koopje
Als je het niet kan betalen moet je het niet boeken is mijn credoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat je te besteden hebt, he?
3500 euro was een half jaar geleden 10 x mijn te besteden maand bedrag.
Jij lult je ook OVERAL uit he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet kan betalen moet je het niet boeken is mijn credo
Ik verdien geen bakken met geld, hoef hier niet krom voor te liggen maar iets als in "ik kan het maar 1x uitgeven".quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een vliegreis van 1300 euro naar Nepal waar al mijn verblijf en reizen bij zaten? Ik vind het een koopje
Wel een heule toffe, ik ben jaloers!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verdien geen bakken met geld, hoef hier niet krom voor te liggen maar iets als in "ik kan het maar 1x uitgeven".Dit is tot nu toe mn duurste vakantie ooit, hehe.
Dit dus..quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat je te besteden hebt, he?
3500 euro was een half jaar geleden 10 x mijn te besteden maand bedrag.
Ja, die kan je ook kiezenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit dus..
Maar goed we willen er alles op alles voor zetten om met zijn 2en op vakantie te gaan (langer als 2 nachten). We zijn dan bijna 3 jaar samen, en dat word onze eerste echte vakantie. We vinden het allebei heel belangrijk. Maar toch de prijzen, ik schrik me af en toe het nona.. We gaan buiten het hoogseizoen en dan nog zulke prijzen. (eerlijk is eerlijk, er zijn ook hotels waarbij je voor 2000 euro klaar bent met zijn 2en)
Ja dat zeker. En dan daarna als een idioot gaan sparen voor het volgende plan:quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een heule toffe, ik ben jaloers!
Nee dat ga ik niet doenquote:
Daarom huisje met eigen zwembad. Goedkoper en helemaal geen enkel risico op andere mensen whatsoeverquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doenDan blijf ik liever thuis.. Wil niet om 6 uur mij bed uit hoeven om mijn ligbedje veilig te stellen
Gaaf hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat zeker. En dan daarna als een idioot gaan sparen voor het volgende plan:
3 weken Costa Rica. 2 weken rondreis, 1 weekschildpaddenproject
. Denk dat dat 2015 gaat worden
Ik moet maar eens een rijke vent aan de haak slaan, vrees ik.
Jordanië had ik ook ooit eens naar gekeken, maar dat is ook een stuk duurder inderdaad. 15 dagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef _Dido_ het volgende:
@ douche-eendje: gaaf! Dat is idd niet duur voor een groepsreis. Ter vergelijking: ik was voor 9 dagen Jordanië iets van 1700 euro kwijt. Hoelang ga jij?
Volgend jaar hoop ik te gaan ijsvissen in Zweden, begin van het jaar of eind van het jaar, en in de zomer hopelijk 2 weken Frankrijk.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens héél erg ingehouden op een feestje waar ook een BBQ bij hoorde. Terwijl ik oprecht zo mijn best deed sloeg het bij mij in als een bom toen ik me realiseerde dat ik nog steeds één van de mensen was die het meest aan het eten was
ja, maar meestal maar 3 patronen per nummer, en dan model tent en tricotbroekquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Knip heeft toch ook grote maten Kwak? Volgens mij gaan die tot 56.
Daar had ik pas in de bibliotheek een boek over gevonden! Sowieso is de bibliotheek wel een handige om tijdschriften door te bladeren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, maar meestal maar 3 patronen per nummer, en dan model tent en tricotbroekik vind dat je heel veel "gewone" kleding ook voor grotere maten moet kunenn maken, alleen gaan ze er altijd vanuit lijkt het dat mensen met een grote maat ook een recht figuur hebben, allemaal 1,80< zijn en houden van vrolijke knalkleurtjes in tentformaat
ik kan zelf wel zien welke modellen me niet zouden staan, maar vind het jammer dat ze dan niet ergens uitleggen hoe je een patroon zelf kan vergroten ofzo.
ohja! ik vergeet de bieb altijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar had ik pas in de bibliotheek een boek over gevonden! Sowieso is de bibliotheek wel een handige om tijdschriften door te bladeren.
jordanië duurder dan Nepal?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jordanië had ik ook ooit eens naar gekeken, maar dat is ook een stuk duurder inderdaad. 15 dagen. Maar het duurt nog wel een tijd voor ik ga, half November pas
Voorpretten
![]()
Zweden/Noorwegen staat ook nog op mn lijstje. Wellicht voor volgend jaar, mocht er nog wat anders leuks tussendoor op mn pad komen zie ik dat dan wel weer. Heb in ieder geval mijzelf beloofd dat ondanks dat ik alleen ben en er blijkbaar weinig/geen mensen in mijn directe omgeving zijn die met mij mee willen, ik niet sip thuis ga zitten. Dan ga ik wel alleen/georganiseerde groep/single-reis doen. Thuis blijven![]()
Dus ging ik 2 jaar geleden naar Egypte (cultuurtripje met 2 dagen strand/snorkelen aan het eind), vorig jaar 2 weken naar Marokko en dit jaar Nepal. En ben in het voorjaar nog even wezen uitwaaien in Ierland, maar dat was gewoon heel hard nodig.
Shoestring. Staan een aantal Jordanië-data, 8 dagen voor 1049/1099 maar ook 849quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
jordanië duurder dan Nepal?Met welke organisatie ga jij dan?
En props voor alleen op reis gaan. Dat durf ik nog nietal is Frankrijk volgend jaar ws wel in m'n up, maar dan blijf ik op dezelfde plek plakken bij dezelfde mensen. En ga ik hopelijk hardlopen daar
Lekker zwemmen!! Strandwandelingen maken. Tussendoor lekker vers fruit etenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef Serieliefhebber het volgende:
Vakantie is voorbij en terug aan het afkicken van de suiker, toch best even wennen![]()
Nu heb ik wel veel gesport en getuinierd dus de schade is beperkt, maar toch hoop ik ooit in de flow te komen waarbij je geen behoefte hebt om je laten gaan![]()
Maar als ik dan die site bekijk van die all inclusive zou ik een heel schema uitwerken om veel te sporten en ook veel te kunnen eten
ja dat wil ik dus eigenlijk zelf doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kwak, informeer anders eens bij een coupeuse. Dat zou ook nog wel eens een reële oplossing kunnen zijn. Gewoon goed op maat gemaakt en best betaalbaar.
Geheel mee eens, dus volgend jaar weer lekker 17 dagen op de camping voor 400 euro... Alleen die barrekeningquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet kan betalen moet je het niet boeken is mijn credo
oh jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Shoestring. Staan een aantal Jordanië-data, 8 dagen voor 1049/1099 maar ook 849. En langer is vaak weer gecombineerd met Egypte en daar ben ik al geweest
Hehehe, komt vast goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat wil ik dus eigenlijk zelf doenmijn moeder heeft leren naaien van mijn oma (die was coupeuse) dus die kan me wel helpen. heb al eens een jurkje voor mezelf gemaakt en een zelf-ontworpen rokje
Bij Egypte had ik echt een toffe reisbegeleider/gids, Marokko... Nou ja, bleek sowieso niet mijn land te zijn, maar de reisbegeleider maakte zich het er wel heel makkelijk vanafquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oh jaik was met Sawadee, maar wij hadden een Nederlandse reisleider, dat zal het verschil wel zijn
Een promotie kost toch vooral geld?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja! ik vergeet de bieb altijd
maar ik ga dit najaar afstuderen en promoveren, en dan vraag ik geld voor:
- een nieuwe fiets
- een e-reader
- naailessen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een promotie kost toch vooral geld?
Minus 7.000 euro.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, maar daar spaar ik nu voor, en dan krijg ik als ik m'n diploma's haal weer envelopjes met geld om dat gespaarde geld een klein beetje mee terug te verdienen
hoop ik...
zoveel was ik niet van plan uit te geven eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Minus 7.000 euro.
Plus 500 euro.
Schiet niet op.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:23 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan werken, maar zit nog aan mijn tafel...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:23 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou eigenlijk gaan zwemmen, maar lig nog in bed...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:55 schreef kwakz0r het volgende:
Onze kat heeft een nieuwe skill: vuilniszak openknagen, kip van het karkas eten, spelen met een rottende paprika en daarna kotsen natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:55 schreef kwakz0r het volgende:
Onze kat heeft een nieuwe skill: vuilniszak openknagen, kip van het karkas eten, spelen met een rottende paprika en daarna kotsen natuurlijk
Die heeft ze niet gegeten, alleen mee gevoetbaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik zou ook gaan kotsen van rottende paprika's
En dan sporten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou eigenlijk gaan sporten, maar mijn bedje ligt zo lekker.
Zo eerst maar eens afwassen!
Jaquote:
Succes!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou gisteravond gaan sporten en werken en dat heb ik gedaan. En ik ben nu ook al een aantal uur bezig.![]()
Nog 1,5 week tot de deadline van m'n proefschrift. M'n doel is om die te halen zonder er het sporten voor te laten schieten en zonder toe te geven aan 'ik ben zo zielig dus ik verdien wel een reep chocola, of drie, en laat ik er ook maar een bak ijs bij doen, want ik ben het waard'-cravings.
Succes!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou gisteravond gaan sporten en werken en dat heb ik gedaan. En ik ben nu ook al een aantal uur bezig.![]()
Nog 1,5 week tot de deadline van m'n proefschrift. M'n doel is om die te halen zonder er het sporten voor te laten schieten en zonder toe te geven aan 'ik ben zo zielig dus ik verdien wel een reep chocola, of drie, en laat ik er ook maar een bak ijs bij doen, want ik ben het waard'-cravings.
Ik kan helaas ook niet. Net een nieuwe baan en ik sta ingeroosterd voor die zaterdag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Oja jammer dat ik niet naar de meet kan.
Ze hebben net die datum geprikt voor de fotoshoot.
Ik had graag wat bewegende beelden en geluid gehad bij alle namenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Jammer Isa en Sarabi.. Maar er komt vast nog eens een meet!
Dat snap ik.. Dat heb ik ook. Toch leuk om te zien wie er achter een username zit haha!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had graag wat bewegende beelden en geluid gehad bij alle namen
Kan wel wat filmpjes maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's andersquote:
Gezellig allemaal naar Drenthequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg altijd, de enige manier om verzekerd te zijn van een meet, is er zelf 1 te organiseren
Nou......volgens mij heb ik dat zelfs voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg altijd, de enige manier om verzekerd te zijn van een meet, is er zelf 1 te organiseren
Er is hier ook geen barst te doen op wandelen op de heide en naar de schaapskudde kijken na. Maar daar ben je ook zo op uitgekeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Drenthe is best mooi. Saai, maar mooi
Voor een uurtje of misschien 2...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Wandelen voor een dieetclubmeet is best een goed idee toch?
Mocht ik ooit een tuin hebben: primaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Je hoeft toch ook niet iets te gaan doen? Doen wij ook niet hoor. Ik regel bier en briketten en verder wijst het zich vanzelf
Daarna picknicken!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een uurtje of misschien 2...
je had al met mij naar de film gekund maar jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest op tijd naar huis omdat ik 's avonds moest werkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef _Dido_ het volgende:
je had al met mij naar de film gekund maar ja
In de sportschool? :-pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Sportschool moet nog even wachten, het onweert hier.
Ja, in de sportschool.quote:
quote:
Tenzij je 20 crackers hebt gegeten, is het ook wat weinig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
lijstje:
o- crackers met rauwe ham
l- rauwkostsalade met gerookte kipfilet
t- appel en een blokje lindtchocolade
d- wraps met een vulling van broccoli, kip met kerrie, ui, knoflook, zout, peper, en cashewnoten
lijt weinig, maar diner is erg vullend en calorierijk dus ik moet overdag even uitkijken. blokje choco is als ik een vriendinnetje op de thee krijg.
Light, de basis voor een gezond eetpatroon!! Wanneer leer je dat nou eens!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tenzij je 20 crackers hebt gegeten, is het ook wat weinig.
Vandaag heeft m'n lief een uitbrander op het consultatiebureau gekregen omdat we ons "obese" kind van 2 pindakaas geven. De vitrine staat er vol met lightproducten. Ik word er zo moedeloos van.
Kind van 2 met zwaar overgewicht? En bij zo'n bureau zou ik niet eens gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vandaag heeft m'n lief een uitbrander op het consultatiebureau gekregen omdat we ons "obese" kind van 2 pindakaas geven. De vitrine staat er vol met lightproducten. Ik word er zo moedeloos van.
Doe eens kcal bij de maaltijdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
lijstje:
o- crackers met rauwe ham
l- rauwkostsalade met gerookte kipfilet
t- appel en een blokje lindtchocolade
d- wraps met een vulling van broccoli, kip met kerrie, ui, knoflook, zout, peper, en cashewnoten
lijt weinig, maar diner is erg vullend en calorierijk dus ik moet overdag even uitkijken. blokje choco is als ik een vriendinnetje op de thee krijg.
Mijn moeder is met mijn oudere broer nog geweest en heeft met de andere vier kinderen alleen de prikken gehaald, wat een pannekoeken zitten daar zeg... Een oppaskindje van mijn moeder was ook te zwaar, maar toen haar moeder aangaf dat ze ook wel klein was, kwam de conclusie 'dat bmi helemaal niets met lengte te maken heeft'. Uhmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kind van 2 met zwaar overgewicht? En bij zo'n bureau zou ik niet eens gaan zitten.
Ik tel geen kcal, maar het zijn 38 ww punten, gemiddeld kun je 50 kcal per punt nemen, dus dan rond de 1900. Ik mag 44 punten plus 49 per week extra. Maar die gebruik ik liever niet.quote:
Wat doen die mensen daar dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn moeder is met mijn oudere broer nog geweest en heeft met de andere vier kinderen alleen de prikken gehaald, wat een pannekoeken zitten daar zeg... Een oppaskindje van mijn moeder was ook te zwaar, maar toen haar moeder aangaf dat ze ook wel klein was, kwam de conclusie 'dat bmi helemaal niets met lengte te maken heeft'. Uhm
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
voedingscentrummaffiaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laat ze zich bezighouden met voorlichting over fruit en groente ipv sluikreclame voor lightshit.
het is ook nooit goed bij een CB.. Althans.. bij die van ons niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Oke dat had ik echt nooit gedacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik tel geen kcal, maar het zijn 38 ww punten, gemiddeld kun je 50 kcal per punt nemen, dus dan rond de 1900. Ik mag 44 punten plus 49 per week extra. Maar die gebruik ik liever niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
het is ook nooit goed bij een CB.. Althans.. bij die van ons niet.
Vandaag is mijn schoonmoeder getrouwd. We hebben een heerlijke lunch gehad. En eindelijk mijn jurkje aan kunnen doen
Sexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ben ik in discussie gegaan met een diëtiste die slimpie een goed product vond... Pindakaas is een prima broodbeleg mits niet vingerdik gesmeerd (duh) en het kind in kwestie geen pinda-allergie heeft. Light komt er hier niet in thuis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
iddquote:
waar moest je je vitamines volgens hem/haar uithalen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vorige maand gaf iemand (met een killerbody en een ridicuul laag vetpercentage) mij de tip om alle fruit uit mijn dieet te schrappen; loze suikers, als je vitamines nodig hebt, eet je maar vitamines.
Pillen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
waar moest je je vitamines volgens hem/haar uithalen?
daar was ik al bang voorquote:
Ik vind het wel fascinerend moet ik zeggen. Het is iemand die van eten iets functioneels heeft gemaakt, met daarin uitschieters naar lekker (maar evengoed nog gezond). Per dag gaat er een kleine apotheek doorheen.quote:
Ook niet het idee dat daar op ingeleverd werd. Maar dat het dus uit andere dingen gehaald werd. (Gewoon in general en ook uit bijvoorbeeld het halen van sportdoelen.)quote:
dat inderdaad. Fruit is echt te lekker om te laten staan. Wel denk ik dat er binnen fruitsoorten nog keuzes gemaakt kunnen worden. Kiwi >> appel of banaan, bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |