SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja, zeg dat wel! Wel goed voor mijn gewicht.. m'n eetlust is weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ja hallo, Mokkels!! kippenboerderij...dan heb je het ook over een heel erg sterke vieze geur
Ja ik begreep uit betrouwbare bron dat meets bij jou redelijk episch zouden zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben de koningin van de SHJN-meets
Dankzij mijn bazentuin uiteraard
2 boterhammen, 3 bolletjes, klein kopje soep, stukje vlees, veel groente, klein stukje taart, handje bessen vind ik op een sportdag, waarbij ik verder ook niet stilgezeten heb, wel meevallen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:50 schreef Sarabi het volgende:
Lekker lijstje Lonaa, wel een beetje veel of niet?
Nu pas?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Echt van de zotte, maar we gaan woensdag waarschijnlijk een vakantie boeken voor volgend jaar september..
Ja nou eigenlijk zou je denken pas.. Er is welgeteld nog maar 1 reis beschikbaar.. (Voor het hotel dat we op het oog hebben..)quote:
Wat gaan jullie doen dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja nou eigenlijk zou je denken pas.. Er is welgeteld nog maar 1 reis beschikbaar.. (Voor het hotel dat we op het oog hebben..)
We willen graag naar Turkije, All-in.. Maar dat wel in een gebied waar je nog wat cultuur kunt snuiven en leuke uitstapjes kunt maken.quote:
Goed onthouden!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
All inclusive naar turkije toch?
We hebben alleen wel een beetje een dure smaak.... Pffff!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soms werkt mijn brein nog een beetje
Er zijn 30.000 all-in hotels in Turkije dus nu ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een beetje een dure smaak.... Pffff!
Och. Ik heb een paar weken terug mn reis naar Nepal geboekt. Niks allin (groepsreis, dat welquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een beetje een dure smaak.... Pffff!
Hahaha.. Ben 2 jaar geleden hier geweest.. Dat was zo heerlijk! (Staat alleen op de verkeerde plek, weinig te beleven buiten het hotel.) Zoiets vergelijkbaars zouden we wel willen alleen dan in een leukere plaatsquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn 30.000 all-in hotels in Turkije dus nu ben ik wel benieuwd
Is dat duur?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och. Ik heb een paar weken terug mn reis naar Nepal geboekt. Niks allin (groepsreis, dat wel) en alsnog 1300 euro. Iets met "vliegticket". Ach. Kan dat geld iig niet opeten
Oh scheelt dat zo veel? Dan is het wel aan de prijs ja, ik was voor mijn achtpersoons huisje in griekenland met zwembad, en vliegreis met huurauto, 12 dagen met twee man 2400 kwijt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:
We willen 2 weken en in September. Kwam op ongeveer 3500 euro voor zijn 2en... Vind ik veel geld.
Maar goed ik ben een vakantieleek. Dit is de eerste vakantie ever met een liefde.
Ja dat vind ik ook niet duur als ik eerlijk ben. Zeker ivm de lange vliegreis!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een vliegreis van 1300 euro naar Nepal waar al mijn verblijf en reizen bij zaten? Ik vind het een koopje
Als je het niet kan betalen moet je het niet boeken is mijn credoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat je te besteden hebt, he?
3500 euro was een half jaar geleden 10 x mijn te besteden maand bedrag.
Jij lult je ook OVERAL uit he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet kan betalen moet je het niet boeken is mijn credo
Ik verdien geen bakken met geld, hoef hier niet krom voor te liggen maar iets als in "ik kan het maar 1x uitgeven".quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een vliegreis van 1300 euro naar Nepal waar al mijn verblijf en reizen bij zaten? Ik vind het een koopje
Wel een heule toffe, ik ben jaloers!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verdien geen bakken met geld, hoef hier niet krom voor te liggen maar iets als in "ik kan het maar 1x uitgeven".Dit is tot nu toe mn duurste vakantie ooit, hehe.
Dit dus..quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat je te besteden hebt, he?
3500 euro was een half jaar geleden 10 x mijn te besteden maand bedrag.
Ja, die kan je ook kiezenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit dus..
Maar goed we willen er alles op alles voor zetten om met zijn 2en op vakantie te gaan (langer als 2 nachten). We zijn dan bijna 3 jaar samen, en dat word onze eerste echte vakantie. We vinden het allebei heel belangrijk. Maar toch de prijzen, ik schrik me af en toe het nona.. We gaan buiten het hoogseizoen en dan nog zulke prijzen. (eerlijk is eerlijk, er zijn ook hotels waarbij je voor 2000 euro klaar bent met zijn 2en)
Ja dat zeker. En dan daarna als een idioot gaan sparen voor het volgende plan:quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een heule toffe, ik ben jaloers!
Nee dat ga ik niet doenquote:
Daarom huisje met eigen zwembad. Goedkoper en helemaal geen enkel risico op andere mensen whatsoeverquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doenDan blijf ik liever thuis.. Wil niet om 6 uur mij bed uit hoeven om mijn ligbedje veilig te stellen
Gaaf hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat zeker. En dan daarna als een idioot gaan sparen voor het volgende plan:
3 weken Costa Rica. 2 weken rondreis, 1 weekschildpaddenproject
. Denk dat dat 2015 gaat worden
Ik moet maar eens een rijke vent aan de haak slaan, vrees ik.
Jordanië had ik ook ooit eens naar gekeken, maar dat is ook een stuk duurder inderdaad. 15 dagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef _Dido_ het volgende:
@ douche-eendje: gaaf! Dat is idd niet duur voor een groepsreis. Ter vergelijking: ik was voor 9 dagen Jordanië iets van 1700 euro kwijt. Hoelang ga jij?
Volgend jaar hoop ik te gaan ijsvissen in Zweden, begin van het jaar of eind van het jaar, en in de zomer hopelijk 2 weken Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |