Had ik enkel met Menopur en na de Pregnyl-spuitquote:Op maandag 2 september 2013 22:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Herkent iemand misselijkheid in de stimulatiefase?? Tegen de avond is mijn buik en dik en opgezwollen en voel ik met met vlagen ook best misselijk.
Super dv!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo even snel een update, ben nog aan het werk maar heb even tijd. Vanmiddag weer echo gehad. Links 7 grote en een kleintje.. Rechts weer die 4. Goede nieuws zoals het er nu naar uit ziet kunnen we links aanprikken. Hij zakt behoorlijk goed.ik ben er helemaal stuiter en hyper van, punctie is waarschijnlijk ook eerder, ik ging uit van vrijdag, maar het word dinsdag of woensdag. Vrijdag meer..
Dat is een dubbele jompel waard!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja cyste houd zich ook nog netjes koest!
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo even snel een update, ben nog aan het werk maar heb even tijd. Vanmiddag weer echo gehad. Links 7 grote en een kleintje.. Rechts weer die 4. Goede nieuws zoals het er nu naar uit ziet kunnen we links aanprikken. Hij zakt behoorlijk goed.ik ben er helemaal stuiter en hyper van, punctie is waarschijnlijk ook eerder, ik ging uit van vrijdag, maar het word dinsdag of woensdag. Vrijdag meer..
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wauw dobbey, wat fijn.. Weer een stapje dichterbij
Arja succes met wachten!
-edit-
Zo net terug uit het ziekenhuis, dinsdag punctie en ze kunnen links 6 follikels aanprikken en rechts 3 of 4, ze twijfelde even tussen dinsdag en woensdag omdat er een paar zijn die iets kleiner zijn, maar gezien de goede groei gaan we voor dinsdag, ze houdt wel nog een kleine slag om de armen mbt links maar zoals het er nu uit zag kon hij gebruikt worden, hopelijk dat het dinsdag er net zo mooi bij ligt al vandaag...
Ik ben helemaal happy *stuiter stuiter*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blabla heel verhaal maar puur toeval dusquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
DV ik duim voor je dat je beide eierstokken kunnen gebruiken.
Dobbey wat fijn dat het zo'n goed eerste gesprek is geweest. En wat wonen jullie allemaal dicht bij elkaar.
Dankjewel, liefquote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
*binnenvalt*
DV, wat lees ik voor spannends!! Ik ga zoooooo hard voor je duimen dinsdag!!
We zijn nu 6 dagen uit het ziekenhuis, en langzaam begint alles weer "normaal" te worden. Het aantal bloeddrukpillen wordt langzaam afgebouwd. Het verlies blijft, maar mijn vrouw kan nu in ieder geval zelf herstellen.quote:
Ik heb de afgelopen weken zoveel gynaecologen (al dan niet "in opleiding") gezien, dat ik de namen/gezichten niet eens meer uit elkaar kan houden... Maar ik kan wel een boekje opendoen over de manier van communiceren: het is enorm belangrijk iemand te hebben die je een beetje ligt!quote:Op maandag 9 september 2013 09:23 schreef klumsy het volgende:
Ow wat slim! ja dat scheelt zeker... het is sowieso geen leuk proces, en als je dan ook nog eens zo een hork als arts hebtSnap heel goed dat iedereen wel eens een day off kan hebben.
Maar bij haar is het iets structureels...
Maar echo's konden hier dan weer gewoon op de gyn-poli.quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef klumsy het volgende:
Arja, hier in het ziekenhuis is de fertiliteit afdeling ook maar tot 12 uur
( volgens mij in Nieuwegein/Utrecht Antonius ook )
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben weer een beetje op aarde geland. Punctie is goed gegaan, deed wel veel meer zeer dan de vorige keer, raakte zelfs een beetje in paniek van de pijn, maar toen was het gelukkig al weer voorbij.
Opbrengst is 7 eicellen, 3 meer dan de vorige keer en ze konden er op links 4 aanprikken en rechts 3 en daar had ze per ongeluk ook weer een cyste aangeprikt.
Ik kruip even lekker onder mijn steen...
Poezebeest ik duim voor je
Dikke knuffel voor alle meiden die hem nodig hebben
Fijn dat er een grotere opbrengst is. Nu nog duimen dat hier dan het gewilde resultaat uit komtquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben weer een beetje op aarde geland. Punctie is goed gegaan, deed wel veel meer zeer dan de vorige keer, raakte zelfs een beetje in paniek van de pijn, maar toen was het gelukkig al weer voorbij.
Opbrengst is 7 eicellen, 3 meer dan de vorige keer en ze konden er op links 4 aanprikken en rechts 3 en daar had ze per ongeluk ook weer een cyste aangeprikt.
Ik kruip even lekker onder mijn steen...
Poezebeest ik duim voor je
Dikke knuffel voor alle meiden die hem nodig hebben
+1quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef dobbey het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van DV? Ik begin me toch lichtelijk iets zorgen te maken.....
Poezebeest hoest bij jou PUPO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arja, ik vond pregnyl geen probleem, de vloeistof prikte even, maar verder had ik er weinig last van, spuiten deed ik zelf, de laatste keer heeft manlief wel de spuit leeggespoten toen hij al in mijn buik zat, ik durfde mijn man niet te laten spuiten, heb het altijd zelf gedaanBe happy with the little things in life
quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje sluipt even snel in en uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arja, ik vond pregnyl geen probleem, de vloeistof prikte even, maar verder had ik er weinig last van, spuiten deed ik zelf, de laatste keer heeft manlief wel de spuit leeggespoten toen hij al in mijn buik zat, ik durfde mijn man niet te laten spuiten, heb het altijd zelf gedaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
* droomvrouwtje sluipt even snel in en uitFijn te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arja, ik vond pregnyl geen probleem, de vloeistof prikte even, maar verder had ik er weinig last van, spuiten deed ik zelf, de laatste keer heeft manlief wel de spuit leeggespoten toen hij al in mijn buik zat, ik durfde mijn man niet te laten spuiten, heb het altijd zelf gedaan![]()
* droomvrouwtje sluipt even snel in en uitIdd fijn om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |