abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130839303
Droomvrouwtje,wat spannend! Ik duim voor jullie!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 5 september 2013 @ 09:01:08 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_130839334
Dankjewel dames voor de jompels. Ik ben zo blij en flabbergasted tegelijk. Mijn lijf die zo goed zijn best doet O+ Toch maar meer op mijn lijf vertrouwen. Ze kan het wel

Dobbey spannend en succes straks 😘

Soesa ook spannend zeg! Hopelijk is alles rustig gebleven
Be happy with the little things in life
  donderdag 5 september 2013 @ 09:09:03 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130839498
Dv! Wat ga je goed joh! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 september 2013 @ 09:12:37 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130839565
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo even snel een update, ben nog aan het werk maar heb even tijd. Vanmiddag weer echo gehad. Links 7 grote en een kleintje.. Rechts weer die 4. Goede nieuws zoals het er nu naar uit ziet kunnen we links aanprikken. Hij zakt behoorlijk goed. *O* ik ben er helemaal stuiter en hyper van, punctie is waarschijnlijk ook eerder, ik ging uit van vrijdag, maar het word dinsdag of woensdag. Vrijdag meer..
*O* :* *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130839601
Dv, wat goed!! *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 10:45:58 #131
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_130841664
DV super!!! En leker snel ook.

Dobbey succes. Spannend.... nu wordt het steeds concreter!
pi_130844085
Dv; dat is goed nieuws! Wat ontzettend fijn!

Dobbey; het ene moment denk je dat het nog heel lang duurt, het andere moment is het al zo ver, zeker heel spannend! Veel succes vanmiddag.
pi_130849577
Dobbey hoe was je gesprek? :*
  donderdag 5 september 2013 @ 18:27:10 #134
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_130854833
Ik kom er later ff op terug. Gaan nu uit eten maar het ziet er goed uit.
pi_130865976
Wow, dv, wat spannend en goed!

Dobbey, ik ben benieuwd naar hoe je gesprek ging, maar zo te horen is er een belangrijke stap gezet!

Ik had maandag na de echo waarin een follikel te zien was van 22 mm, een ovulatietest gedaan en die was positief. Dus we hebben de afgelopen dagen niet stil gezeten :')
Nu weer afwachten.

Oh ja en dinsdag bloedprikken op progesteron. Benieuwd of er dit keer wel bewijs is van een eisprong.

[ Bericht 31% gewijzigd door Arja op 05-09-2013 22:37:30 ]
pi_130872586
Arja spannend!
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:27:46 #137
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_130873293
Gistermiddag begon voor ons project secret donor :+ De reden hiervoor is dat ze bij ons in de straat woont, haar ouders naast ons en mijn schoonouders tegenover ons. De donor heeft aangegeven dat ze niet wil dat hun het al weten dus dan moet je manieren bedenken hoe je dat gaat oplossen. Gelukkig zijn we creatief en is het ons gelukt.....

Mijn en haar vriendin woont ook tegenover mij en die hebben we in vertrouwen genomen en zij heeft op de kids van de donor gepast, ik heb met een smoes de auto van mijn schoonouders gefixt ivm geblindeerde achter ruiten en ipv haar voor op te halen hadden we in de straat achter ons afgesproken. Kortom missie geslaagd :P

Op naar Zwolle.... Daar aangekomen komen we erachter dat de donor haar id heeft vergeten maar we besluiten het er op te gokken. Om half 3 worden we bij de arts geroepen en hij begint met uitleggen richting donor dat ze moet worden ingeschreven bij het donorregister, vervolgens stapt hij over naar de risico's (overstimulatie, gedraaide eierstokken, ziekenhuisopname etc) uiteraard hadden we dit ook al verteld maar om het uit de mond van de arts te horen komt toch wat harder aan en angstvallig kijk ik af en toe naast me om me te verzekeren dat ze nog naast me zit en niet hard de deur uit is gerend :')

Na de risico's went hij zich tot ons samen en begint over de behandeling. Onze cyclussen worden gelijk gezet dmv de pil (die van mij aangepast op die van haar omdat zij al aan de pil is) daarna ga ik aan de utrogestan en zal de donor gaan starten met spuiten. Na een week moeten we terug voor een echo en daarna om de dag om te zien wanneer de punctie zal zijn. Als alles goed gaat dan zal op dag 3 een terugplaatsing bij mij worden gedaan.

Op mijn vraag of het IVF of ixi werd kon hij geen antwoord geven omdat hij nog in twijfel is. Hij neigt naar ixi maar het kan ook nog 50/50 worden dus ene helft ixi en de andere helft IVF.

De kans op een zwangerschap ligt bij eiceldonatie iets hoger dan bij eigen IVF maar ik ben vergeten daar naar te vragen. De risico's voor mij zijn tijdens de zwangerschap meer bloedingen, hoge bloeddruk, vroegtijdige geboorte (rond 37 weken kans sat het lichaam vreemd materiaal gaat afstoten, de baby dus) en problemen met het loslaten van de placenta. Voor de baby is er weinig tot geen extra risico ten opzichte van een normale zwangerschap.

Het traject van eiceldonatie heeft de arts in kunnen korten omdat hij alles efficiėnter heeft gemaakt. Eerder was het 6 mnd en dat is nu terug gebracht naar 4 mnd. *O*

Eerder had je na het gesprek met de arts de eerste keuring en kreeg je daarna pas de onderzoeken, nu heeft de donor gister al het inwendige onderzoek gehad en zijn we alle drie lekgeprikt op het lab voor hiv, hepatitis a en b nog een ding en de donor en ik voor onze bloedgroep.

Op het einde van het gepsrek gaf de arts aan dat hij geen problemen voorzag om het traject door te lopen mits er geen enge ziekte uit de bloedonderzoeken komen en we geen rare capriolen uithalen bij de maatschappelijk werkster.

Over 3 weken hebben we een belafspraak staan voor onze bloeduitslagen en krijgen we te horen of het medisch team ons wil behandelen maar tot nu toe maak ik me dus geen zorgen al zal dat tegen die tijd anders zijn denk ik :P

Hoofdstuk 3 is begonnen en wij hebben er het volste vertrouwen in!
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:19:41 #138
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_130874093
Wauw dobbey, wat fijn.. Weer een stapje dichterbij

Arja succes met wachten!

-edit-

Zo net terug uit het ziekenhuis, dinsdag punctie en ze kunnen links 6 follikels aanprikken en rechts 3 of 4, ze twijfelde even tussen dinsdag en woensdag omdat er een paar zijn die iets kleiner zijn, maar gezien de goede groei gaan we voor dinsdag, ze houdt wel nog een kleine slag om de armen mbt links maar zoals het er nu uit zag kon hij gebruikt worden, hopelijk dat het dinsdag er net zo mooi bij ligt al vandaag...

Ik ben helemaal happy *stuiter stuiter* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 87% gewijzigd door droomvrouwtje op 06-09-2013 11:41:13 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:51:57 #139
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_130879481
Dv de stoomtrein is op gang bij jullie, goed man! Heel veel succes en ik hoop dat het goed komt. Kan helaas volgende week niet reageren aangezien we er een week tussen uit gaan. Zal mijn duimen ondertussen overuren laten draaien :*
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:53:00 #140
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130879515
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wauw dobbey, wat fijn.. Weer een stapje dichterbij

Arja succes met wachten!

-edit-

Zo net terug uit het ziekenhuis, dinsdag punctie en ze kunnen links 6 follikels aanprikken en rechts 3 of 4, ze twijfelde even tussen dinsdag en woensdag omdat er een paar zijn die iets kleiner zijn, maar gezien de goede groei gaan we voor dinsdag, ze houdt wel nog een kleine slag om de armen mbt links maar zoals het er nu uit zag kon hij gebruikt worden, hopelijk dat het dinsdag er net zo mooi bij ligt al vandaag...

Ik ben helemaal happy *stuiter stuiter* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* Wauw! Super zeg!
pi_130879952
Wat gaat het ineens snel dobbey en dv!
Superfijn na al het wachten en alle teleurstellingen
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:33:18 #142
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_130880586
DV super!

Dobbey: dat klinkt goed! De eerste horde is 'gewoon' genomen *O* . En fijn dat het wat minder lang wachten is.
pi_130882712
DV ik duim voor je dat je beide eierstokken kunnen gebruiken.

Dobbey wat fijn dat het zo'n goed eerste gesprek is geweest. En wat wonen jullie allemaal dicht bij elkaar. :O
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:51:18 #144
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_130883160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
DV ik duim voor je dat je beide eierstokken kunnen gebruiken.

Dobbey wat fijn dat het zo'n goed eerste gesprek is geweest. En wat wonen jullie allemaal dicht bij elkaar. :O
Blabla heel verhaal maar puur toeval dus ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door dobbey op 06-09-2013 15:49:58 ]
pi_130883650
Wat een verhaal dobbey. En inderdaad fijn dat ze in jullie buurt woont want anders had je haar inderdaad niet gekend waarschijnlijk.
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:25:59 #146
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_130894974
DV! wat fijn zeg! veel succes dinsdag :*

Dobbey fijn dat het zo een goed gesprek was. Ik duim voor jullie!

Arja succes met wachten :*
  zondag 8 september 2013 @ 16:37:58 #147
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_130952186
Aangezien we morgen afreizen naar mooi weer ga ik nu de succes wensen voor dv en Arja er maar vast uit knallen.

Heel veel succes deze week en ik hoop op goed nieuws als ik volgende week terug kom. Mijn duimen draaien in ieder geval.

Voor de rest van de dames die het kunnen gebruiken een :* en dan zeg ik nu tot volgende week ergens *zwaai*
  zondag 8 september 2013 @ 17:32:08 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130954105
Dobbey en DV Wat een positieve ontwikkelingen lees ik hier voor jullie *O* Op naar de baby O+ :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 8 september 2013 @ 21:02:51 #149
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_130962897
Weet iemand of je door cyste misschien niet ongesteld word?
Vorige maand had ik een cyste die vanzelf weer weg moest gaan, weet niet of ik die nu nog heb of al weg is.
Maar ik had donderdag al ongesteld moeten worden en nu nog niet. Heb al vanaf dat ik ben gestopt met de pil een regelmatige cyclus.
Ik ga morgen maar eens langs het kruitvat voor een test maar heb er maar weinig hoop op en denk eerder dat het misschien door cyste komt.
Iemand hier ervaring mee??
  zondag 8 september 2013 @ 21:47:06 #150
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_130966163
Ik heb daar nooit last van gehad, maar het kan trouwens wel even duren voordat de cyste kleiner is of verdwijnt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')