Dan noem je ook wat zeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef habitue het volgende:
Ik vind dr Oetker pizza's ook lekkerder dan 90% van de pizza's die je bij de turk op de hoek koopt.
Nou ik vind het nogal wat. Bedroevende pizza's in NL dus over het algemeen. Mocht ik een pizzeria hebben zou ik er iig voor zorgen dat ze beduidend lekkerder zijn dan de diepvriespizza's die je voor een euro of 2 bij de supermarkt kunt kopen.quote:
Dan moet je een paar straten verderop naar de Italiaan gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef habitue het volgende:
Ik vind dr Oetker pizza's ook lekkerder dan 90% van de pizza's die je bij de turk op de hoek koopt.
Dat is een waar woord, maar de meeste pizzabakkers zijn Turken. Aardige jongens, maar eet daar geen pizza. Die bakken ze altijd in een vorm namelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je een paar straten verderop naar de Italiaan gaan.
Ik kan hier kiezen tussen een Egyptisch restaurant en een Italiaans restaurant. Je begrijpt mijn keuze wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een waar woord, maar de meeste pizzabakkers zijn Turken. Aardige jongens, maar eet daar geen pizza. Die bakken ze altijd in een vorm namelijk.
Leuk toch? Zo'n cirkel verveelt wel na een tijdje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..] Turken. Aardige jongens, maar eet daar geen pizza. Die bakken ze altijd in een vorm namelijk.
De smerigste pizza die ik ooit heb gehad was in Italiëquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef Kreator het volgende:
Of het zijn mensen die nog nooit in een klein Italiaans dorpje hebben genoten van een échte lunch met een heerlijke simpele pizza met parmaham. Dat kan ook. Dan weet je het verschil gewoon niet.
Dan kom je echt bij de verkeerde zaken. Domino's en NY Pizza zeker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:53 schreef Zapata het volgende:
ik vind dr oetker pizza's (zeker de case di mama reeks) beter dan een pizza bij een pizzaboer. Ik heb heel veel verschillende pizzaboeren geprobeerd en de bodem is altijd van karton.
Wel moet je die dr oetker pizza's nog een beetje op leuken want er zit niet heel veel spul op.
Nee joh, ik doe niet aan vreet ketens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dan kom je echt bij de verkeerde zaken. Domino's en NY Pizza zeker?
Babi pangang bij een Chinees halen is natuurlijk ook wel een beetje dom, vraag dan om char siu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef tong80 het volgende:
En een keer bij de Chinees, ik weet geen Engels restaurant, een soort Babi Pangang dat er uit zag als spaghetti en smaakte naar de inlegzolen van Terror Jaap.
Als je van Amerikaanse pizza's houdt dan vind je die lekker, neem ik aan. Pizza Hut weet ik zo even niet hoe dat smaakt, maar die van NY pizza vind ik bijv echt geen van allen lekker (niet dat ik ze allemaal geprobeerd heb, maar ze zijn gewoon niet zo lekkerquote:
Het was in 1979. Bestond dat toen al ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 04:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Babi pangang bij een Chinees halen is natuurlijk ook wel een beetje dom, vraag dan om char siu.
NY Pizza, Domino's, Pizza Hut... één pot nat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je van Amerikaanse pizza's houdt dan vind je die lekker, neem ik aan. Pizza Hut weet ik zo even niet hoe dat smaakt, maar die van NY pizza vind ik bijv echt geen van allen lekker (niet dat ik ze allemaal geprobeerd heb, maar ze zijn gewoon niet zo lekker)
Er zat vroeger altijd een Pizza Hut op Amsterdam Amstel Station. Vaak als ik er langs kwam pikte ik altijd een puntje meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
NY Pizza, Domino's, Pizza Hut... één pot nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |