In Süd-Tirol wonen dan ook Duiters/Oostenrijkers.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:48 schreef NutKees het volgende:
... Sterker nog, ben vorig jaar ruim een week in sud tirol geweest en zelfs daar vond ik de paar pizza's die ik at nogal tegenvallen. ...
Pizza's uit het koelvak van de jumbo zijn ook lekker, maar wel 5-6 euroquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die verse steenoven pizza's (niet diepgevroren maar gewoon in het koelvak) van de Appie die vorige week in de aanbieding waren zijn echt een stuk beter te pruimen dan de Dr. Oetker of de Domino's..
Die van de Appie waren tussen de ¤3,75 en ¤4,15 vorige week. Goeie deal om het een keer te proberen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Pizza's uit het koelvak van de jumbo zijn ook lekker, maar wel 5-6 euro
Daarbij is diepvriespizza poep
Ik heb ze vorige week geprobeerd en vond ze zwaar tegenvallen voor de prijs die je er normaal gesproken voor betaald! Karig belegd en de bodem was ook niet echt een positieve uitschieter ofzo. De diepvriespizza's zijn beter & goedkoper dan deze!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die van de Appie waren tussen de ¤3,75 en ¤4,15 vorige week. Goeie deal om het een keer te proberen.
Ik heb ooit de lekkerste pizza op een camping Zuid Duistland (aan de Bodensee) gegeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:48 schreef NutKees het volgende:
Ik ken hier in de buurt daadwerkelijk maar 1 italiaans restaurant dat redelijk goede pizza's bakt, en geloof me ik heb er behoorlijk wat geprobeert. Sterker nog, ben vorig jaar ruim een week in sud tirol geweest en zelfs daar vond ik de paar pizza's die ik at nogal tegenvallen. Dus eigenlijk vind ik mijn eigen verse Bestron pizza'tjes nog het lekkerst!
Het zegt iets over sommige Britten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de lekkerste pizza op een camping Zuid Duistland (aan de Bodensee) gegeten.
En zegt het iets over de Britten dat ze het verschil niet gelijk proeven tussen een diepvries of vers gemaakte pizza?
Ik snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Ik heb gister nog pizza besteld en snap echt niet hoe je het verschil niet kan zien/proeven
Vreemd dat er zoveel TV-koks uit groot brittanie komen. Alsof die zo'n geweldige keuken hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zegt iets over sommige Britten.
Sinds die twee dikke wijven zijn er nog een heleboel meer bekende koks gekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat er zoveel TV-koks uit groot brittanie komen. Alsof die zo'n geweldige keuken hebben.
Hoe heetten die twee dikke wijven ook alweer ?
Die gebruikten meer vet om te bakken en braden dan er in de reet van Erica Terpstra zit.
Wat ik er heb gegeten was niet te vreten. Heb ik het slecht getroffen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds die twee dikke wijven zijn er nog een heleboel meer bekende koks gekomen.
Het idee dat ze in Engeland niet kunnen koken is een tamelijk hardnekkig misverstand.
Geen misverstand, sommige mensen daar kunnen wel kokenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds die twee dikke wijven zijn er nog een heleboel meer bekende koks gekomen.
Het idee dat ze in Engeland niet kunnen koken is een tamelijk hardnekkig misverstand.
Als je in de UK bij de grote supermarkten komt, lijken grote AH daarmee vergeleken op een buurt-spar. Een zeer groot aanbod van geweldige ingredienten, en dan heb ik het nog niet over de farmers markets.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Geen misverstand, sommige mensen daar kunnen wel koken
ik heb de zogenaamde goede status van de Franse keuken dan ook nooit begrepenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
het eten in Frankrijk lang niet zo goed als de reputatie.
Ik heb ook wel eens vies gegeten in Engeland. Maar ja, dat zegt toch vrij weinig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik er heb gegeten was niet te vreten. Heb ik het slecht getroffen.
Hebben ze zoveel sterren restaurants vanwege de grootte van het land of vanwege chauvinisme ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Samenvattend, Het eten in de UK is beter dan zijn reputatie, het eten in Frankrijk lang niet zo goed als de reputatie.
Klopt. Het wil alleen maar zeggen dat je ooit in Engeland vies hebt gegeten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vies gegeten in Engeland. Maar ja, dat zegt toch vrij weinig.
De Franse keuken is wat anders dan hoe het eten is wat een doorsnee restaurant in Frankrijk is. Dat is altijd nog veel hoger dan in NL btw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb de zogenaamde goede status van de Franse keuken dan ook nooit begrepen
Weet je nog wat je had?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Het wil alleen maar zeggen dat je ooit in Engeland vies hebt gegeten.
Lekker. Als je het vaker eet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je nog wat je had?
Ik had eens lamsvlees met mint. Ze zweren bij die combinatie. Ik vond het yuk.
Misschien was het slecht klaargemaakt, kan ook nog.quote:
QFT.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit. Echt schaamteloos hoe deze reclamestunt als nieuws wordt overgenomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:10 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Ik mag hopen dat die pizza's wel in een steenoven gebakken zijn?
Anders moet je toch echt wel een teringmongool zijn om niet door te hebben
Dr.oetker heeft zeker de beste diepvriespizza's maar zijn niks bij verse pizza's van de italiaan, dus niet van de kebabzaak of de chinees.
Verder is dit gewoon overduidelijk en reclamestunt van dr.oetker
Tijd geleden, iets van draadjesvlees. Lagen erwten bij die naar adem snakten in de jus. De jus zorgde er ook voor dat je van de overgebleven aardappelen achteraf nooit gebakken aardappeltjes kon maken. Het schip met zout was er ook niet langsgevaren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je nog wat je had?
Ik had eens lamsvlees met mint. Ze zweren bij die combinatie. Ik vond het yuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |