Nee, dat was ie wel.quote:
AS Roma ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef RobinFriday het volgende:
Welke club is na Juventus, Inter en AC Milan de vierde club in Italië qua aantal titels.
Napoliquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef RobinFriday het volgende:
Welke club is na Juventus, Inter en AC Milan de vierde club in Italië qua aantal titels.
Net niet, Torino is de nummer 5 met 7 titels, waarvan 5 behaald door het 'Grande Torino' in de jaren '40.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef fanneke het volgende:
Ik volg het Italiaanse 'voetbal' totaal niet, maar weet wel dat Torino een roemrucht verleden heeft. Torino dan misschien?
Nopequote:
Foei.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Genua
Edit sorry had eerste post niet gelezen.. heb google gebruikt en had het anders nooit geraden![]()
Pleun,wist je dat Michels Pleun Strik als laatste man geprobeerd heeft in 74 ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja excuses.. is beetje flauw ja.
Moet er nu iemand een nieuwe vraag bedenken? Heb er eentje bedacht:
Noem 5 spelers uit het basiselftal van Barcelona dat in 1986 de EC-I finale verloor van Steaua Boekarest
Misschien is het te makkelijk.. geen idee eigenlijk.
Haha komt hij weer met zijn Pleun Strik.. nee wist ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pleun,wist je dat Michels Pleun Strik als laatste man geprobeerd heeft in 74 ?
Pff, weet ik vrij weinig van. Ken alleen de naam van de man die alle penalties van de Barcelonezen tegen hield.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja excuses.. is beetje flauw ja.
Moet er nu iemand een nieuwe vraag bedenken? Heb er eentje bedacht:
Noem 5 spelers uit het basiselftal van Barcelona dat in 1986 de EC-I finale verloor van Steaua Boekarest
Misschien is het te makkelijk.. geen idee eigenlijk.
Duckadam.quote:
Bakero ? Schuster ? Buyo ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet er zelf ook geen 5 eerlijk gezegd.. hooguit 3
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Duckadam.
Woont Donald daar niet met zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak?
Bakero is fout en Buyo was van Madrid..quote:
Geef de andere namen ook eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bakero is fout en Buyo was van Madrid..
Heb ff google geraadpleegd en naast Schuster, Archibald en Alexanco ken ik er niet eentje.. volgende vraag dus.
Correctquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Arie Haan/Jan Mulder - WVV
Ruud van Nistelrooy - Margriet
Dirk Kuyt - Quick Boys
Ook goedquote:
Elinkwijk is goed. Je hoeft alleen de laatste te noemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
van Basten Elinkwijk en daarvoor eh.. UVV
Die zat voor de club die ik zoekquote:
Correctquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef Pedroso het volgende:
v. Vossen - Vlissingen (enige Zeeuwse club die ik ken).
Volgens mij de club waar Gullit ook vandaan kwam. Kan even niet op de naam komen.quote:
Ex-betaaldvoetbalquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij de club waar Gullit ook vandaan kwam. Kan even niet op de naam komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Urrutiquote:
Arnold Scholtenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Pedroso het volgende:
Wie werd de "witte Socrates" genoemd ?
Paar oh-Jaatjes. Maar toch moeilijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Urruti
Gerardo
Migueli
Julio Alberto yellow
Alexanko
Ángel Pedraza
Víctor Muñoz
Bernd Schuster 84'
Marcos Alonso
Carrasco yellow
Steve Archibald