Dat ie er niet knapper op geworden is en als 2e dat ie de held was bij Sparta - HSV (zoals boven al genoemd is). Is wel een vraag waar je meerdere antwoorden op kan geven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij de naam Bas van Noordwijk ?
Ja tong, dat weten we. Daarom ook het antwoord HSV - Sparta.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef tong80 het volgende:
Dan geef ik het antwoord maar. Hij was de held bij de afsluitende strafschoppenserie. Ging op de schouders en klom de hekken in bij het uitvak.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja tong, dat weten we. Daarom ook het antwoord HSV - Sparta.
Ik moet weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dus mag Tong nu opnieuw of hoe zit dat?
Er moet toch nog een 'e' achter 'chappi'?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler in de jaren 70 maakte reclame voor de hondenbrokken van Chappi ?
Is dat zo ? Zou het niet weten eigenlijk maar zal het aanpassen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er moet toch nog een 'e' achter 'chappi'?
Speelde bij Ajax toch?quote:
Waren reclame's op tv met z'n hond en hij rennend aan het strand. Werd drie keer europees kampioen als voorstopper van Ajax. Het vraagteken noemden ze hem. Als ie niet geblesseerd was geraakt had ie op het WK-74 gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Speelde bij Ajax toch?
Wist niet dat hij hiermee te maken had.
Rijsbergen en Krol?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren reclame's op tv met z'n hond en hij rennend aan het strand. Werd drie keer europees kampioen als voorstopper van Ajax. Het vraagteken noemden ze hem. Als ie niet geblesseerd was geraakt had ie op het WK-74 gespeeld.
Nu werd XXXXXXXX de voorstopper met XXXXXXXX als laatste man.
Wie zijn XXXXXXXX ?
Rijsbergen is goed. Krol was linksachter.quote:
Haan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijsbergen is goed. Krol was linksachter.
Juist. Speelden alle drie ook op het WK-78.quote:
Doordat ik alleen flitsen heb gezien van die WK's had ik altijd het idee dat Haan een middenvelder was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Speelden alle drie ook op het WK-78.
Hij was ook een halve middenvelder. Vier jaar later speelde ie echt op het middenveld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doordat ik alleen flitsen heb gezien van die WK's had ik altijd het idee dat Haan een middenvelder was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |