Nee, dat was ie wel.quote:
AS Roma ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef RobinFriday het volgende:
Welke club is na Juventus, Inter en AC Milan de vierde club in Italië qua aantal titels.
Napoliquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef RobinFriday het volgende:
Welke club is na Juventus, Inter en AC Milan de vierde club in Italië qua aantal titels.
Net niet, Torino is de nummer 5 met 7 titels, waarvan 5 behaald door het 'Grande Torino' in de jaren '40.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef fanneke het volgende:
Ik volg het Italiaanse 'voetbal' totaal niet, maar weet wel dat Torino een roemrucht verleden heeft. Torino dan misschien?
Nopequote:
Foei.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Genua
Edit sorry had eerste post niet gelezen.. heb google gebruikt en had het anders nooit geraden![]()
Pleun,wist je dat Michels Pleun Strik als laatste man geprobeerd heeft in 74 ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja excuses.. is beetje flauw ja.
Moet er nu iemand een nieuwe vraag bedenken? Heb er eentje bedacht:
Noem 5 spelers uit het basiselftal van Barcelona dat in 1986 de EC-I finale verloor van Steaua Boekarest
Misschien is het te makkelijk.. geen idee eigenlijk.
Haha komt hij weer met zijn Pleun Strik.. nee wist ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pleun,wist je dat Michels Pleun Strik als laatste man geprobeerd heeft in 74 ?
Pff, weet ik vrij weinig van. Ken alleen de naam van de man die alle penalties van de Barcelonezen tegen hield.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja excuses.. is beetje flauw ja.
Moet er nu iemand een nieuwe vraag bedenken? Heb er eentje bedacht:
Noem 5 spelers uit het basiselftal van Barcelona dat in 1986 de EC-I finale verloor van Steaua Boekarest
Misschien is het te makkelijk.. geen idee eigenlijk.
Duckadam.quote:
Bakero ? Schuster ? Buyo ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet er zelf ook geen 5 eerlijk gezegd.. hooguit 3
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Duckadam.
Woont Donald daar niet met zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak?
Bakero is fout en Buyo was van Madrid..quote:
Geef de andere namen ook eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bakero is fout en Buyo was van Madrid..
Heb ff google geraadpleegd en naast Schuster, Archibald en Alexanco ken ik er niet eentje.. volgende vraag dus.
Correctquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Arie Haan/Jan Mulder - WVV
Ruud van Nistelrooy - Margriet
Dirk Kuyt - Quick Boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |