Genoeg, steeds met spandoeken met "eigen volk eerst". Nou dat geteisem is niet mijn volkquote:Op maandag 9 september 2013 01:03 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoeveel skinheads heb jij in je hele leven gezien ?
Ze hebben al voor een wereldoorlog en het uitroeien van 6 miljoen joden gezorgd, lijkt me genoeg.quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En in hoeveel landen zorgen 1000 domme kaalkopjes al voor een burgeroorlog of terroristische aanslagen of 'gewone' bedreigingen?
Rusland misschien ?quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En in hoeveel landen zorgen 1000 domme kaalkopjes al voor een burgeroorlog of terroristische aanslagen of 'gewone' bedreigingen?
Met die redenatie is iedere Nederlander een pedofiel. Komt qua percentage nog redelijk overeen ook.quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En ik heb moeite met mensen die denken dat er een nieuwe NSDAP aan zou kunnen komen en Wilders dan een nieuwe Hitler zou kunnen zijn. Want mensen die zo dom zijn, kunnen echt in allerlei leugens geloven met alle gevolgen van dien. Daarom zijn 1000 remloffen het engst.quote:Op maandag 9 september 2013 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. Maar met een partij die zich ontwikkeld als de NSDAP deed heb ik wel moeite.
Dit is het verleden en ligt achter ons, we leven in het hier en nu. Ik heb het dus over nu. De '1000 kaalkopjes' die een WO en het uitroeien van 6 miljoen joden op hun naam staan zijn nergens meer aan de macht en zijn ook nergens een gevaar.quote:Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben al voor een wereldoorlog en het uitroeien van 6 miljoen joden gezorgd, lijkt me genoeg.
America ziet dat toch anders, moslimsterrorisme staat pas op plaats 2 op nr1 staan de amerikaanse rechtsen.. zoals mcveigh enzquote:Op maandag 9 september 2013 01:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dit is het verleden en ligt achter ons, we leven in het hier en nu. Ik heb het dus over nu. De '1000 kaalkopjes' die een WO en het uitroeien van 6 miljoen joden op hun naam staan zijn nergens meer aan de macht en zijn ook nergens een gevaar.
En welke ambassade is onveilig voor mcveigh volgers? of welke cartoons mogen niet gemaakt worden van amerikaanse rechtsen?quote:Op maandag 9 september 2013 01:14 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
America ziet dat toch anders, moslimsterrorisme staat pas op plaats 2 op nr1 staan de amerikaanse rechtsen.. zoals mcveigh enz
?quote:Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef arjan1212 het volgende:
is er een criminaliteits probleem in Marseille ?
Verdiep je eens in de Islamquote:Op maandag 9 september 2013 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met die redenatie is iedere Nederlander een pedofiel. Komt qua percentage nog redelijk overeen ook.
en dat 'geteisem' dat de sharia in Nederland zou willen invoeren?quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Genoeg, steeds met spandoeken met "eigen volk eerst". Nou dat geteisem is niet mijn volk
zoals Piet Hein Donner ?quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
en dat 'geteisem' dat de sharia in Nederland zou willen invoeren?
bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
zoals Piet Hein Donner ?
http://www.elsevier.nl/Po(...)wil-ELSEVIER090899W/
Dat ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
en dat 'geteisem' dat de sharia in Nederland zou willen invoeren?
Ook zo'n heerlijke dooddoener.quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Anti-PVVers mogen zich eens eerst verdiepen in de Islam voordat ze hun domme mening verkondigen over Wilders/PVV.
Koos ben je toevallig blond?quote:Op maandag 9 september 2013 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook zo'n heerlijke dooddoener.
En ik heb een hakenkruis op m'n arm getatoeëerd.quote:
Hindoeist.quote:Op maandag 9 september 2013 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik heb een hakenkruis op m'n arm getatoeëerd.
POL / Arnoud van Doorn (ex PVV) richt moslimpartij opquote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Anti-PVVers mogen zich eens eerst verdiepen in de Islam voordat ze hun domme mening verkondigen over Wilders/PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |