Naja, gezien de doelen van de sharia en de orthodoxe moslims, heeft Wilders een punt. Dat kunnen we niet ontkennen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zet moslims neer als een gevaar die stiekem het westen willen onderwerpen. Als een vijfde colonne dus.
Als Wilders enkel had geroepen dat die scooterklootzakjes een probleem vormen en hard aangepakt moeten worden, dan was er niets aan de hand.
Als je serieus denkt dat 1000 fanatieke moslims de democratie in Nederland omver kunnen werpen dan heb je minachting voor het Nederlandse volk. Wilders is een volksverrader.quote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, gezien de doelen van de sharia en de orthodoxe moslims, heeft Wilders een punt. Dat kunnen we niet ontkennen.
Hmm, als ik nu zie hoe makkelijk vrijheden worden ingeperkt, privacy naar de klote wordt geholpen en alsmaar meer belasting wordt geheven zonder slag of tegenstoot. Dan denk ik inderdaad dat de gemiddelde Nederlander een lafaard is.quote:Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat 1000 fanatieke moslims de democratie in Nederland omver kunnen werpen dan heb je minachting voor het Nederlandse volk.
Dat is denk ik jou persoonlijke mening, want hij wil juist zijn eigen volk beschermen. Denk niet dat je dan een verrader van je eigen volk bent.quote:Wilders is een volksverrader.
Hoezo 'verrader' ?quote:Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat 1000 fanatieke moslims de democratie in Nederland omver kunnen werpen dan heb je minachting voor het Nederlandse volk. Wilders is een volksverrader.
De historie zit propvol met mensen die het eigen volk willen redden, beschermen, vrijheid en welvaart willen geven..... maar ineens met de bezetters gingen heulen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef Red_85 het volgende:
Dat is denk ik jou persoonlijke mening, want hij wil juist zijn eigen volk beschermen. Denk niet dat je dan een verrader van je eigen volk bent.
Welke grote vijand wil nu Moskou veroveren dan? Wat is je context?quote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De historie zit propvol met mensen die het eigen volk willen redden, beschermen, vrijheid en welvaart willen geven..... maar ineens met de bezetters gingen heulen.
In Nederland kennen we de patriotten van de 18e eeuw die knechtjes werden van Napoleon en de NSB was nog niet eens zo lang geleden.
Ik gaf beschrijvingen van landverraad in Nederland uit het verledenquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke grote vijand wil nu Moskou veroveren dan? Wat is je context?
Vaderlandsliefde is inderdaad op verschillende manieren in te vullen. Kan per persoon iets heel anders betekenen. Ik denk dat zowel Wilders als Marijnissen zichzelf een patriot vinden, al heeft die eerste moeite om iets positiefs te zeggen waar hij zelf niets mee te maken heeft. Ik weet niet wat een goede term voor zoiemand is. 'Egocentrist' dekt de lading slechts gedeeltelijk. Inderdaad ziet hij zijn eigen ideeën als de norm. Maar iets wat anderen hebben gedaan, zal hij nooit aanspreken, ook hele simpele zaken als bijv. het Nederlands elftal.quote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De historie zit propvol met mensen die het eigen volk willen redden, beschermen, vrijheid en welvaart willen geven..... maar ineens met de bezetters gingen heulen.
In Nederland kennen we de patriotten van de 18e eeuw die knechtjes werden van Napoleon en de NSB was nog niet eens zo lang geleden.
Wilders als landverrader beschouwen is ook weer te veel van het goede. Doe dat maar niet'.
Discriminerend volksmennertje is mooi genoeg voor hem
Leugenaar.quote:Op zondag 8 september 2013 15:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dus...... demoniseer jij Melkert en de PvdA ?
Melkert heeft Fortuyn niet gedemoniseerd. Hooguit iets recht-toe-recht-aan geroepen.
Maar Fortuyn was daar beter in....hij had meer demonisatietalent .
Nooit van machinegeweren gehoord? Moet jij dan eens zien hoe bang het Nederlands volk gaat worden. En mocht je 1000 fanatieke moslims niet genoeg vinden, hoeveel dan wel?quote:Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat 1000 fanatieke moslims de democratie in Nederland omver kunnen werpen dan heb je minachting voor het Nederlandse volk. Wilders is een volksverrader.
Ik vind 1000 fanatieke PVV'ers nog veel enger.quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nooit van machinegeweren gehoord? Moet jij dan eens zien hoe bang het Nederlands volk gaat worden. En mocht je 1000 fanatieke moslims niet genoeg vinden, hoeveel dan wel?
EN ik vind 1000 remloffen nog veel enger.quote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind 1000 fanatieke PVV'ers nog veel enger.
Die zijn veel te versplinterd om de 1000 op de been te krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nooit van machinegeweren gehoord? Moet jij dan eens zien hoe bang het Nederlands volk gaat worden. En mocht je 1000 fanatieke moslims niet genoeg vinden, hoeveel dan wel?
Ja, we hebben gezien waar dat toe leidt met de polder-taqiyya.quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Anti-PVVers mogen zich eens eerst verdiepen in de Islam voordat ze hun domme mening verkondigen over Wilders/PVV.
Ik pis niet door brievenbussen hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
EN ik vind 1000 remloffen nog veel enger.
als er 2 extremisten met machinegeweren word gezien, dan rukt de aivd , politie, enz massaal uitquote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen problemen met 1000 machinegeweren in de handen van 1000 fanatiek moslims.quote:Op maandag 9 september 2013 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik pis niet door brievenbussen hoor.
Het is niet reeel , dat gaat gewoon niet gebeuren, zodra er een paar rondlopen, komt justitie gelijk in actiequote:Op maandag 9 september 2013 01:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen problemen met 1000 machinegeweren in de handen van 1000 fanatiek moslims.
Niet meer dan met 1000 machinegeweren in de handen van 1000 domme kaalkopjes, nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen problemen met 1000 machinegeweren in de handen van 1000 fanatiek moslims.
Maar als er te veel extremisten zijn, worden het ware No-Go area's. Zoals in Marseille. En op een gegeven moment zijn er meer extremisten dan agenten/AIVDers, en dan gaat het land naar een burgeroorlog.quote:Op maandag 9 september 2013 01:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
als er 2 extremisten met machinegeweren word gezien, dan rukt de aivd , politie, enz massaal uit
zoals met de hofstad groep
Hoeveel skinheads heb jij in je hele leven gezien ?quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet meer dan met 1000 machinegeweren in de handen van 1000 domme kaalkopjes, nee.
Daarom. Maar met een partij die zich ontwikkeld als de NSDAP deed heb ik wel moeite.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Het is niet reeel , dat gaat gewoon niet gebeuren, zodra er een paar rondlopen, komt justitie gelijk in actie
En in hoeveel landen zorgen 1000 domme kaalkopjes al voor een burgeroorlog of terroristische aanslagen of 'gewone' bedreigingen?quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet meer dan met 1000 machinegeweren in de handen van 1000 domme kaalkopjes, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |