SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kutfragment.
In NEON scheten ze ook van een balkon. Laat dat dan zien.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vrouwelijke orgasmes in Putten, een fictief verhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 21:24:14 ]![]()
Af en toe ben je best grappig ja, dat vind ik al heel wat voor iemand uit Katwijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou niet weten waar dit over gaat. Indruk heeft het dus zeker niet gemaakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.know'm sayin?
word? word.![]()
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef tong80 het volgende:
Kutfragment.
In NEON scheten ze ook van een balkon. Laat dat dan zien.![]()
Goeie muziek wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik was op vakantie toen. Was Nelleke interessant?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.![]()
Leuk zo'n vermorzeld VHS fragment uit een verstofte doos van 33 jaar geleden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Welke?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neon was mij iets te experimenteel destijds.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Nog 1 minuut, dan kun je vertrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
Nou wat is dit grappig. Ik lig dubbel, werkelijk waar.![]()
Viel mij wat tegen. Beetje nietszeggend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik was op vakantie toen. Was Nelleke interessant?![]()
Oh ja, maar dat waren wel erg humorloze scheten van Koot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.
Wordt Putten nu weggecensureerd?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
PIEEEEEP!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Moet ik weg?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 1 minuut, dan kun je vertrekken.![]()
![]()
Hmm, jammer. We wachten dus nog op de klapper dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Viel mij wat tegen. Beetje nietszeggend.![]()
Was het ook wel. Was experimenteel. Zaten altijd wel leuke dingen tussen. Maar dit is niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef golfer het volgende:
Neon was mij iets te experimenteel destijds.
Waar gaat het over
Beter maf dan mof.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik kan dit alleen leuk vinden als ik mijn hipsterbril opzet en moeilijk kijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het wel een interessante vrouw, maar erg veel woorden propt ze er per minuut uit. Wilfried komt er amper tussen.![]()
'Haha, beter maf dan mof', ook even herhalen zoals ze dat op YouTube in de comments doen als ze iets grappig vinden.![]()
quote:quote:quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is bijna te zeggen bij elke willekeurige negerquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij hem kan je er echt niet omheenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met twee handen ook niet denk je?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het ligt aan mij, haar geratel put me uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geniale woordgrappen niet begrijpen.![]()
Ik voel me een miskend talent.![]()
Erg goede aflevering tot nog toe.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
Even door de zure appel bijten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Nelleke Noordervliet vond ik een mooie uitzending. Deze kijk ik niet en neem ook niet op![]()
Als je nu naar NL 1 zappt, dan wordt het je wel weer duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, haar geratel put me uit.![]()
Ik haak af. Heb het wel gezien. Lees hier later wel terug of ik de rest alsnog moet kijken.
Oorlogsfragmenten zijn altijd goed toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Nelleke Noordervliet vond ik een mooie uitzending. Deze kijk ik niet en neem ook niet opKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Het kwartje valt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je nu naar NL 1 zappt, dan wordt het je wel weer duidelijk.![]()
Deelder was de eerste, hij bedacht hem.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs Komisch Wonderkind Tijl Beckand durft die grap niet eens te maken.
nee, ik heb wel interesse in een verhaal dat goed verteld wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kom je ook uit Putt'n?
Hoe dan ook fijn dat iemand het goed vindt.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik kijk.quote:
Interessant onderwerpquote:
Gesprek op niveau
Zomergast praat graag zelf en zegt zinnige dingen
Het onderwerp Duitsland spreekt mij erg aanThere's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
oh die was van jou?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk zet het u aan tot zelfreflectie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Godverdomme een jaar jonger dan dat ik ben en dan kom je met deze meuk.![]()
Over de RAF is wel weer interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Godverdomme een jaar jonger dan dat ik ben en dan kom je met deze meuk.![]()
Zegt meer over jou dan over haar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Godverdomme een jaar jonger dan dat ik ben en dan kom je met deze meuk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat verklaart je username.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het onderwerp Duitsland spreekt mij erg aan![]()
Ga naar de kerk, idioot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over haar.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vertrek is ook nog... Die kijk ik wel terug."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik weet niet waarom maar ik verlang ineens heel erg naar een fragment van Benny Hill.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vertrek is ook nog... Die kijk ik wel terug.![]()
![]()
Het begint nu interessant te worden - geschiedenis irl tot het heden.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vertrek is ook nog... Die kijk ik wel terug.______
![]()
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
leuk gevonden, er is echter geen samenhang.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Iets luchtigs mag wel ja. Maar Benny Hillquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef truthortruth het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik verlang ineens heel erg naar een fragment van Benny Hill.![]()
![]()
Uit Ik Vertrek haal ik mijn levensgeluk.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het ratelt maar door en door.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is best een interessant verhaal hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik vind Hitlers Kinderen wel een fragment voor haar. Athans, daar hoop ik op. Schitterende docu.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Er valt zoveel moois/relevants te laten zien mbt de RAF e.d.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!![]()
Ik heb er ook niks mee, maar in het kader van, denk ik dan maar ( oubolligheid ).quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Iets luchtigs mag wel ja. Maar Benny HillQuestion authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Gaan we nog een deel zien van Der Baader Meinhof Komplex?There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Terrorisme ... in de 70-er jaren ... Ooit nog een spreekbeurt over de Baader Meinhof groep gemaakt vroeger ....![]()
wat een volk, beetje jankend naar een programma kijken dat je niet leuk vindten maar klagen en klagen
nee echt niet !![]()
Op zich best een aardige film, overigens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef De_Fietser het volgende:
Gaan we nog een deel zien van Der Baader Meinhof Komplex?![]()
Nu al een van de betere zomergasten.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Aanrader idd!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef De_Fietser het volgende:
Gaan we nog een deel zien van Der Baader Meinhof Komplex?![]()
Dat was legendarisch hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Een maximumbreakje van Ronnie O'Sullivan zou nu goed uitkomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik zou het inderdaad allemaal vreselijk serieus nemen als ik jou was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef HighVolume het volgende:
wat een volk, beetje jankend naar een programma kijken dat je niet leuk vindten maar klagen en klagen
![]()
Zeker, het is een heel interessant stuk geschiedenis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Kingstown het volgende:
Er valt zoveel moois/relevants te laten zien mbt de RAF e.d.
Maar dan ajb in beelden, niet deze lezing, ik vind haar manier van praten heel onprettig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Die zijweggetjes ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef hpeopjes het volgende:
Ze ratelt maar door. Echt zo'n verteller, zoals m'n oude geschiedenisleraar.
'En dat gebeurde er toen. Wat ook leuk is, is dat haar zus daarover zei... of nee, was het nou haar oom? Die ene journalist, had er ook een aparte rol in. En die had weer een zwager...'![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich best een aardige film, overigens.Prima film inderdaad. Mooi geschoten.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Inderdaad, alsof ze voor het eerst zomergasten kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef HighVolume het volgende:
![]()
Ja, dat heb ik ook. Vervelend soort stelligheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zeker, het is een heel interessant stuk geschiedenis.
Maar dan ajb in beelden, niet deze lezing, ik vind haar manier van praten heel onprettig.![]()
Gelukkig Paul und Paula. haar Duitse sympathieën verloochend ze niet.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dan kom je wel aan je trekken vanavond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Interessant onderwerp
Gesprek op niveau
Zomergast praat graag zelf en zegt zinnige dingen
Het onderwerp Duitsland spreekt mij erg aan![]()
Ken je nagaan als ze over onze lieve heer begint.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zeker, het is een heel interessant stuk geschiedenis.
Maar dan ajb in beelden, niet deze lezing, ik vind haar manier van praten heel onprettig.![]()
Jouw generatie kan die aandachtsboog toch wel een tijdje gespannen houden?quote:He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Ik vind het wel lekker, eindelijk iemand die op mijn tempo praat en niet zo langzaam.
En al dat gezeur hier over dat horloge, dat is toch gewoon een Icewatch?![]()
Irritatie factor Henk Binnendijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ken je nagaan als ze over onze lieve heer begint.![]()
vooral doen dan.ben benieuwd naar je ervaringquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik zou het inderdaad allemaal vreselijk serieus nemen als ik jou was.
nee echt niet !![]()
Krijg jij dan ook vaak te horen dat mensen je vermoeiend vinden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker, eindelijk iemand die op mijn tempo praat en niet zo langzaam.![]()
Aha Wauke is er zo een.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker, eindelijk iemand die op mijn tempo praat en niet zo langzaam.
En al dat gezeur hier over dat horloge, dat is toch gewoon een Icewatch?![]()
Nee hoor, ik praat zelf niet zo snel, maar ik denk wel zo snel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg jij dan ook vaak te horen dat mensen je vermoeiend vinden?![]()
ik krijg er bijna een harde pielemuis van. Bijna.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ga heen , ik kijk al aardig wat jaren zg, maar deze aflevering vind ik tenenkrommend .quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze voor het eerst zomergasten kijkenQuestion authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Trabanten.
Het Stockholmsyndroom heeft twee generaties overgeslagen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef golfer het volgende:
Gelukkig Paul und Paula. haar Duitse sympathieën verloochend ze niet.![]()
zap dan weg manquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ga heen , ik kijk al aardig wat jaren zg, maar deze aflevering vind ik tenenkrommend .nee echt niet !![]()
Tja, je schijnt hier enkel himmelhoch jauchzend commentaar te mogen geven anders klaag je teveel en moet je iets anders gaan kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ga heen , ik kijk al aardig wat jaren zg, maar deze aflevering vind ik tenenkrommend .![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef Reya het volgende:
Het Stockholmsyndroom heeft twee generaties overgeslagen.
Ik wacht op de volgende ' Putten '.quote:Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Ik dacht dat je ook zo'n snelprater was maar je denkt alleen snel…quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Hoi! Wat voor een?
Toch geen gereformeerde he. Ik geloof nergens in. Ook niet in iets.![]()
Haha, ja!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Het Stockholmsyndroom heeft twee generaties overgeslagen.![]()
Mijn favoriete nummer van Muse!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Het Stockholmsyndroom heeft twee generaties overgeslagen.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef Friek_ het volgende:
Sowieso een interessanter persoon dan Hans Teeuwen, gelukkig.![]()
Als ik iets niet leuk vind zap ik inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja, je schijnt hier enkel himmelhoch jauchzend commentaar te mogen geven anders klaag je teveel en moet je iets anders gaan kijken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh, ik dacht al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook zo'n snelprater was maar je denkt alleen snel…![]()
Ik doorgaans ook, maar zomergasten heeft wel een format waardoor ik meestal wel blijf hangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ik iets niet leuk vind zap ik inderdaad.![]()
Het zijn net smurfen, knutselsmurf/monnik.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Mooi! Niets met Duitsland en niets met Putten! Wel weer heel zwaar, maar dat maakt niet uit, wat mij betreft.![]()
Ook erg actueel. In Egypte willen ze de democratie nu op pauze zetten. Maar in Algerije staat die sinds deze 'revolutie' al op pauze. Een goede les.![]()
Wilfred (met verstand van theater en acteren): "Vind je?"quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
'Er wordt echt verschrikkelijk slecht geacteerd in de film.'
Zij: "Ja. Bla, bla, bla, bla.... "
Legendarisch! Geen enkele vorm van zelfreflectie!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dat was een indrukwekkende film. Over dat klooster.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je weet niet waar je het over hebt...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ook erg actueel. In Egypte willen ze de democratie nu op pauze zetten. Maar in Algerije staat die sinds deze 'revolutie' al op pauze. Een goede les.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
straks maar naar sjek v gelder zappen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik weet ook niet alles. Verbeter me gerust.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt...
Prachtig fragment, dit, trouwens! Hopelijk gaan ze hierop verder.![]()
Hahaha, en met al die kennis komt haar naieviteit omhoog.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Dit was de conclusie van uw masterthese?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef Friek_ het volgende:
Nonsens, moslims knallen mensen overhoop zonder te denken. Dikke hoax dit.![]()
nee hoor, vraag arjan erkel maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef Friek_ het volgende:
Nonsens, moslims knallen mensen overhoop zonder te denken. Dikke hoax dit.![]()
als dat waar was, had Arjan niet zo lang geleefd in dat hutje...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
nee hoor, vraag arjan erkel maar
Het lijkt me nochtans geen compleet invalide analogie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt...![]()
Volgens moeder Theresa was dat lijden juist wel een doel. Dat hebben we bij Teeuwen mogen zien.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Hij dacht zeker dat we allemaal het waargebeurde verhaal kennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Reya het volgende:
Met dank aan Wilfried hoeven we in ieder geval de film niet meer te kijken.![]()
Zo, zap ff naar ZG, daar zit iemand die kwoad uit de ogen kijktCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Ah, gelukkig weer een Duits fragment.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Uiteraard, de moslims hebben schuld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit was de conclusie van uw masterthese?![]()
Ik hoopte op een pakketje met een enorme dildo....Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Dat zei ik, Benny Hillquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef Lyza666 het volgende:
Deze aflevering is zo droog dat ik straks ter compensatie maar even wat harde p0rno ga opzoeken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
En daar heb je Putten weer...klaar!Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Dat was W.'s schuld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:12 schreef truthortruth het volgende:
En daar heb je Putten weer...klaar!![]()
Haha, Wilfried.
- Hoe christelijk ben je op de schaal van 1 tot 10?
- Bedoel je qua uiterlijk?
- Nee, natuurlijk niet. Hoe christelijk ben je?
- Dat vind ik moeilijk om te zeggen.
- Daar zijn ze in Putten niet zo blij mee!![]()
Nee bij lange na niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Misty_eyes het volgende:
Is dit de meest slaapverwekkende ZG aller tijden?
Wel de meest voortratelende.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Tijd voor een middagputje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Misty_eyes het volgende:
Is dit de meest slaapverwekkende ZG aller tijden?![]()
Het is voor het eerst dat ik het langer dan een uur vol hou. Nee dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Misty_eyes het volgende:
Is dit de meest slaapverwekkende ZG aller tijden?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Er zijn meer gelovigen dan Feyenoord-aanhangers.
- Na vandaag zeker..
I'm not the girl in the picture..![]()
12-13 miljoen.
Snel, eentonig, effectief.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Met de bijbel onder haar kussen.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ouderling in een kerk is geen fulltime functie Wilfried.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jazeker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jezus! Wetenschap en geloof gaan samen! WTF
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
4 Lions.
Schakel net in, Putten is gevallen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Niet echt edgy of zwarte humor imo. Gewoon erg grappigWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik vind haar wel wat geils hebbenKein gewalt! Wir sind das volk!
Zou het dan wel op station in parijs doen ofzo, suc6....quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Die bomgordelgrap is wel een keer lachen voor in de trein.
(loopt leger met machinegeweren rond)![]()
Ja, dat lijkt mij echt hilarisch als je dat morgen even gaat uitproberen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Die bomgordelgrap is wel een keer lachen voor in de trein.
wat is de grap? Ik zie het nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Interessant dat Bin Laden geen humor had. Als 14-jarige kon ie nog wel lachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Zou ze zo ook kijken tijdens de seks, van die angstaanjagende ogenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Staat dit nummer ook op Spotify?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is hier al een Bakermat remix van?Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Met een harde beat eronder kan ie zo in de top40Who's the black private dick
Ik zie er wel een potentiële hit in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Met een harde beat eronder kan ie zo in de top40There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Het blijft wel hangen. Het heeft iets hypnotiserends.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het blijft wel hangen. Het heeft iets hypnotiserends.![]()
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe Bin Laden er destijds uit zag. Volgens Beatrice was hij als terrorist dus een uitzondering in dat hij totaal geen humor had. Maar hij ziet hij er vrolijk en lachend uit op deze foto, dus ergens moet iets zijn veranderd.quote:![]()
NOG beter?!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef Rickario het volgende:
Met bril ziet ze er trouwens beter uit
al die haatbaardenmuziek heeft die 'melodie'quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het blijft wel hangen. Het heeft iets hypnotiserends.![]()
![]()
Ow het was BL, ik zag 2x de foto en 2e keer met cirkel, was op zoek naar de grapquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe Bin Laden er destijds uit zag. Volgens Beatrice was hij als terrorist dus een uitzondering in dat hij totaal geen humor had. Maar hij ziet hij er vrolijk en lachend uit, dus ergens moet iets zijn veranderd.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wat is Wilfried ineens scherp?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haha daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:![]()
Hitler was op die leeftijd ook nog een vrolijke knul.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe Bin Laden er destijds uit zag. Volgens Beatrice was hij als terrorist dus een uitzondering in dat hij totaal geen humor had. Maar hij ziet hij er vrolijk en lachend uit op deze foto, dus ergens moet iets zijn veranderd.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ja, het is Bin Laden in 1971 (of '72) met zijn familie op bezoek in Zweden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ow het was BL, ik zag 2x de foto en 2e keer met cirkel, was op zoek naar de grap![]()
Omdat ze vragen over de achtergrond van de muziek ontwijkt. Alsof ze wat verbergt.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Kan goed, inderdaad. Maar dat zal niet op foto vast gelegd zijn, daarom vond ik dit plaatje zo interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hitler was op die leeftijd ook nog een vrolijke knul.
(Hij schilderde al wel vrij vroeg onheilspellende werken, trouwens.)![]()
Maar goed. Ik heb het nu echt wel gehad met dit ratelende vrouwtje.
Ik ga even mijn golfballen putten...zei ik putten?
Ze is eigenlijk een terroristquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat ze vragen over de achtergrond van de muziek ontwijkt. Alsof ze wat verbergt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Mooie verspreking, alsof de AIVD wel haar collega is.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Had het idee dat Wilfried op zoek was naar iets dat er niet was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat ze vragen over de achtergrond van de muziek ontwijkt. Alsof ze wat verbergt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Serieus? ( ik kijk niet meer namelijk ) wie beweert dit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Wat heeft rammstein met extreem rechts te makenQuestion authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Heb je onder een rots gezeten of zo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Wat heeft rammstein met extreem rechts te maken
Heb ik veel gemist ? Is het nog steeds bagger ?
Nee, het is al een tijdje interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef tong80 het volgende:
Heb ik veel gemist ? Is het nog steeds bagger ?![]()
Ze heult idd met de AIVD en terrorismebestrijding in NLquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mooie verspreking, alsof de AIVD wel haar collega is.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Hoezooquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je onder een rots gezeten of zo?![]()
nou.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje interessant.
Hij lijkt opzoek naar meer achtergrond van haar werk. Wat weet ze wel, wat weet ze niet. Wat hoort ze, hoe onafhankelijk is ze. Terechte vragen. Je hoeft niet op de loonlijst te staan van de aivd om voor een dienst te werken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had het idee dat Wilfried op zoek was naar iets dat er niet was.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zelfs op latere leeftijd deed hij nog leuke dingen als 'lachen' en 'sleetje rijden'quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hitler was op die leeftijd ook nog een vrolijke knul.![]()
![]()
Ja, wat bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je onder een rots gezeten of zo?![]()
Het is nooit bagger geweest, het is een lekker wijf en nog slim ook. Ze praat alleen een beetje snel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef tong80 het volgende:
Heb ik veel gemist ? Is het nog steeds bagger ?He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Omdat Rammstein al vanaf het begin af aan met extreem-rechts wordt geassocieerd. In Duitsland bijv.quote:Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is nooit bagger geweest, het is een lekker wijf en nog slim ook. Ze praat alleen een beetje snel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Geheel onterecht. Dat is toch ook algemeen bekend inmiddels mag ik hopen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat Rammstein al vanaf het begin af aan met extreem-rechts wordt geassocieerd. In Duitsland bijv.![]()
Sinds ik inschakel vind ik het wel leuk. Hoog tempo qua praten, maar wel interessant. Alleen was het misschien beter als ze wat langer hoogleraar was geweest.Kein gewalt! Wir sind das volk!
betekent nog niet dat dat zo isquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat Rammstein al vanaf het begin af aan met extreem-rechts wordt geassocieerd. In Duitsland bijv.![]()
Zucht..... daar gaat het niet om...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geheel onterecht. Dat is toch ook algemeen bekend inmiddels mag ik hopen?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
dat zegt niemand, daar gaat het ook niet omquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:42 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
betekent nog niet dat dat zo isTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik vond vooral het eerste uur wat minder interessant maar inmiddels zit ik wel geboeid te kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds ik inschakel vind ik het wel leuk. Hoog tempo qua praten, maar wel interessant. Alleen was het misschien beter als ze wat langer hoogleraar was geweest.![]()
Was Erik Hazelhoff Roelfzema een verzetsman of een terrorist?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat kan.... ik weet er (helaas) redelijk veel van, dus voor mij is er vrij weinig nieuws....quote:Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Jawel, want als je dus denkt dat Rammstein nog steeds daarmee geassocieerd wordt, wat in het begin, 20 jaar geleden wel eens onterecht gebeurde, dan leef je dus onder een steen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zucht..... daar gaat het niet om...![]()
Kan prima samengaan, als je goed geluisterd hebt....quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef marcodej het volgende:
Was Erik Hazelhoff Roelfzema een verzetsman of een terrorist?
Vind je de fragmenten ook niet aardig?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat kan.... ik weet er (helaas) redelijk veel van, dus voor mij is er vrij weinig nieuws....![]()
Zucht......quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, want als je dus denkt dat Rammstein nog steeds daarmee geassocieerd wordt, wat in het begin, 20 jaar geleden wel eens onterecht gebeurde, dan leef je dus onder een steen.
Vanuit theoretisch oogpunt inderdaad, maar iedereen begrijpt wat met deze schijnbare tegenstelling bedoeld wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan prima samengaan, als je goed geluisterd hebt...."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze wijkt wel vaak van een verhaallijn af. Denk ik, dit wil ik weten, gaat ze weer een zijstraatje in.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Wel aardig.. maar ik kende er al veel van... of vrijwel hetzelfde soort fragmenten... Studeer politicologie en heb daarbinnen vrij veel het terrorisme bestudeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je de fragmenten ook niet aardig?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Fantast, kan ook nog toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef marcodej het volgende:
Was Erik Hazelhoff Roelfzema een verzetsman of een terrorist?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Oké, dan snap ik het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wel aardig.. maar ik kende er al veel van... of vrijwel hetzelfde soort fragmenten... Studeer politicologie en heb daarbinnen vrij veel het terrorisme bestudeerd.![]()
Dat dacht ik ook, maar zoiets zei zij wel toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Dat wordt wel vaker gedacht, maar dan snap je echt niks van Rammstein.Who's the black private dick
Wie beweerde nu dat Rammstein anti Semitisch is?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Dat zeg ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dat zegt niemand, daar gaat het ook niet om![]()
Dus je bent het niet eens met Bea?? Want dat is wat zij zei toen Wilfried vroeg 'terrorisme of vrijheidsstrijder?"quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vanuit theoretisch oogpunt inderdaad, maar iedereen begrijpt wat met deze schijnbare tegenstelling bedoeld wordt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Kan me voorstellen dat het interessant is voor mensen en voor jou, hoor.quote:
Voor mensen en voor mij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het interessant is voor mensen en voor jou, hoor.![]()
![]()
zet t op je ipodquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:48 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Ik krijg die muziek niet uit mijn hoofdWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: