SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kutfragment.
In NEON scheten ze ook van een balkon. Laat dat dan zien.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vrouwelijke orgasmes in Putten, een fictief verhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 21:24:14 ]![]()
Af en toe ben je best grappig ja, dat vind ik al heel wat voor iemand uit Katwijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou niet weten waar dit over gaat. Indruk heeft het dus zeker niet gemaakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.know'm sayin?
word? word.![]()
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef tong80 het volgende:
Kutfragment.
In NEON scheten ze ook van een balkon. Laat dat dan zien.![]()
Goeie muziek wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik was op vakantie toen. Was Nelleke interessant?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.![]()
Leuk zo'n vermorzeld VHS fragment uit een verstofte doos van 33 jaar geleden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Welke?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neon was mij iets te experimenteel destijds.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Nog 1 minuut, dan kun je vertrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
Nou wat is dit grappig. Ik lig dubbel, werkelijk waar.![]()
Viel mij wat tegen. Beetje nietszeggend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik was op vakantie toen. Was Nelleke interessant?![]()
Oh ja, maar dat waren wel erg humorloze scheten van Koot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.
Wordt Putten nu weggecensureerd?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
PIEEEEEP!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Moet ik weg?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 1 minuut, dan kun je vertrekken.![]()
![]()
Hmm, jammer. We wachten dus nog op de klapper dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Viel mij wat tegen. Beetje nietszeggend.![]()
Was het ook wel. Was experimenteel. Zaten altijd wel leuke dingen tussen. Maar dit is niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef golfer het volgende:
Neon was mij iets te experimenteel destijds.
Waar gaat het over
Beter maf dan mof.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik kan dit alleen leuk vinden als ik mijn hipsterbril opzet en moeilijk kijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het wel een interessante vrouw, maar erg veel woorden propt ze er per minuut uit. Wilfried komt er amper tussen.![]()
'Haha, beter maf dan mof', ook even herhalen zoals ze dat op YouTube in de comments doen als ze iets grappig vinden.![]()
quote:quote:quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is bijna te zeggen bij elke willekeurige negerquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij hem kan je er echt niet omheenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met twee handen ook niet denk je?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het ligt aan mij, haar geratel put me uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geniale woordgrappen niet begrijpen.![]()
Ik voel me een miskend talent.![]()
Erg goede aflevering tot nog toe.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
Even door de zure appel bijten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Nelleke Noordervliet vond ik een mooie uitzending. Deze kijk ik niet en neem ook niet op![]()
Als je nu naar NL 1 zappt, dan wordt het je wel weer duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, haar geratel put me uit.![]()
Ik haak af. Heb het wel gezien. Lees hier later wel terug of ik de rest alsnog moet kijken.
Oorlogsfragmenten zijn altijd goed toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Nelleke Noordervliet vond ik een mooie uitzending. Deze kijk ik niet en neem ook niet opKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Het kwartje valt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je nu naar NL 1 zappt, dan wordt het je wel weer duidelijk.![]()
Deelder was de eerste, hij bedacht hem.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs Komisch Wonderkind Tijl Beckand durft die grap niet eens te maken.
nee, ik heb wel interesse in een verhaal dat goed verteld wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kom je ook uit Putt'n?
Hoe dan ook fijn dat iemand het goed vindt.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik kijk.quote:
Interessant onderwerpquote:
Gesprek op niveau
Zomergast praat graag zelf en zegt zinnige dingen
Het onderwerp Duitsland spreekt mij erg aanThere's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
oh die was van jou?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk zet het u aan tot zelfreflectie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Godverdomme een jaar jonger dan dat ik ben en dan kom je met deze meuk.![]()
Over de RAF is wel weer interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Godverdomme een jaar jonger dan dat ik ben en dan kom je met deze meuk.![]()
Zegt meer over jou dan over haar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Godverdomme een jaar jonger dan dat ik ben en dan kom je met deze meuk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat verklaart je username.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het onderwerp Duitsland spreekt mij erg aan![]()
Ga naar de kerk, idioot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over haar.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vertrek is ook nog... Die kijk ik wel terug."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik weet niet waarom maar ik verlang ineens heel erg naar een fragment van Benny Hill.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vertrek is ook nog... Die kijk ik wel terug.![]()
![]()
Het begint nu interessant te worden - geschiedenis irl tot het heden.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vertrek is ook nog... Die kijk ik wel terug.______
![]()
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
leuk gevonden, er is echter geen samenhang.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Iets luchtigs mag wel ja. Maar Benny Hillquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef truthortruth het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik verlang ineens heel erg naar een fragment van Benny Hill.![]()
![]()
Uit Ik Vertrek haal ik mijn levensgeluk.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het ratelt maar door en door.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is best een interessant verhaal hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik vind Hitlers Kinderen wel een fragment voor haar. Athans, daar hoop ik op. Schitterende docu.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Er valt zoveel moois/relevants te laten zien mbt de RAF e.d.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Fragmenten, in godsnaam, geef ons fragmenten!![]()
Ik heb er ook niks mee, maar in het kader van, denk ik dan maar ( oubolligheid ).quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Iets luchtigs mag wel ja. Maar Benny HillQuestion authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Gaan we nog een deel zien van Der Baader Meinhof Komplex?There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Terrorisme ... in de 70-er jaren ... Ooit nog een spreekbeurt over de Baader Meinhof groep gemaakt vroeger ....![]()
wat een volk, beetje jankend naar een programma kijken dat je niet leuk vindten maar klagen en klagen
nee echt niet !![]()
Op zich best een aardige film, overigens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef De_Fietser het volgende:
Gaan we nog een deel zien van Der Baader Meinhof Komplex?![]()
Nu al een van de betere zomergasten.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Aanrader idd!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef De_Fietser het volgende:
Gaan we nog een deel zien van Der Baader Meinhof Komplex?![]()
Dat was legendarisch hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Een maximumbreakje van Ronnie O'Sullivan zou nu goed uitkomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik zou het inderdaad allemaal vreselijk serieus nemen als ik jou was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef HighVolume het volgende:
wat een volk, beetje jankend naar een programma kijken dat je niet leuk vindten maar klagen en klagen
![]()
Zeker, het is een heel interessant stuk geschiedenis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Kingstown het volgende:
Er valt zoveel moois/relevants te laten zien mbt de RAF e.d.
Maar dan ajb in beelden, niet deze lezing, ik vind haar manier van praten heel onprettig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Die zijweggetjes ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef hpeopjes het volgende:
Ze ratelt maar door. Echt zo'n verteller, zoals m'n oude geschiedenisleraar.
'En dat gebeurde er toen. Wat ook leuk is, is dat haar zus daarover zei... of nee, was het nou haar oom? Die ene journalist, had er ook een aparte rol in. En die had weer een zwager...'![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich best een aardige film, overigens.Prima film inderdaad. Mooi geschoten.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Leest momenteel: Mike's election guide.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: