SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kutfragment.
In NEON scheten ze ook van een balkon. Laat dat dan zien.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vrouwelijke orgasmes in Putten, een fictief verhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 21:24:14 ]![]()
Af en toe ben je best grappig ja, dat vind ik al heel wat voor iemand uit Katwijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou niet weten waar dit over gaat. Indruk heeft het dus zeker niet gemaakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.know'm sayin?
word? word.![]()
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef tong80 het volgende:
Kutfragment.
In NEON scheten ze ook van een balkon. Laat dat dan zien.![]()
Goeie muziek wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik was op vakantie toen. Was Nelleke interessant?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.![]()
Leuk zo'n vermorzeld VHS fragment uit een verstofte doos van 33 jaar geleden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Welke?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn Gatlin-grap, geef maar toe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Neon was mij iets te experimenteel destijds.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Nog 1 minuut, dan kun je vertrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
Nou wat is dit grappig. Ik lig dubbel, werkelijk waar.![]()
Viel mij wat tegen. Beetje nietszeggend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik was op vakantie toen. Was Nelleke interessant?![]()
Oh ja, maar dat waren wel erg humorloze scheten van Koot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scheten hebben we vorige week al met Nelleke gehad. Het moet wel origineel blijven.
Wordt Putten nu weggecensureerd?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: