Dat Deens hè.quote:
Na de 1-2 had Ajax uit moeten lopen. Na de 3-2 had het ook nog 6-2 kunnen worden. Vieze kutpartij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was stiekem wel terecht hoor. AZ buitte het wel uit.
je calculeert het in,quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet een keer. Het begint wat chronisch te worden.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is er nou weer iel aan Kenny Tete mrstylo? Zeg dan Ligeon.
Ik vind het gewoon schattig dat jij zo hard tegen GGMM aanschurkt. Heb je ambities om mod te worden toevallig?quote:
Wat voor soort cake? Naturel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je
HMF en Happel hebben vandaag zelfgemaakte cake van mij geproeft
De rest durfde het niet aan geloof ik
En het was nog wel zo'n groot talentquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 1-2 had Ajax uit moeten lopen. Na de 3-2 had het ook nog 6-2 kunnen worden. Vieze kutpartij.
Gelukkig mist Ricardo de Klassieker, wat een drama is dat man
Ik had net ontbeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je
HMF en Happel hebben vandaag zelfgemaakte cake van mij geproeft
De rest durfde het niet aan geloof ik
De hele wedstrijd in ogenschouw nemende was het niet meer dan terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 1-2 had Ajax uit moeten lopen. Na de 3-2 had het ook nog 6-2 kunnen worden. Vieze kutpartij.
Gelukkig mist Ricardo de Klassieker, wat een drama is dat man
NAC uit calculeer ik in.quote:
AZ ligt Ajax nooit erg, ook in de Arena niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet een keer. Het begint wat chronisch te worden.
Zijn eerste 10 wedstrijden waren ook wel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het was nog wel zo'n groot talent
Het zijn gewoon mijn eigen constateringen, maar jij wilt vooral blijven zien wat je wilt zien. Daar hebben wel meer users last van, kan gebeuren Sjakie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schattig dat jij zo hard tegen GGMM aanschurkt. Heb je ambities om mod te worden toevallig?
Vertel ik morgen.quote:
Maher.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ ligt Ajax nooit erg, ook in de Arena niet.
Te snel opgehemeld ik denk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het was nog wel zo'n groot talent
DADELIJK CALCULEER IK JOU IN.quote:
vond ik niet, doelpunten vielen ook steeds terecht. 0-1 was terecht na overmacht ajax, 1-1 was nadat AZ weer volop ging, tweede helft was Ajax weer dominant en dan krijg je die rode kaart en penalty. Niet onterecht dus in zoverre geef ik je geen gelijk, maar zonder dat ding had Ajax gewoon gewonnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De hele wedstrijd in ogenschouw nemende was het niet meer dan terecht.
Jochie toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mijn eigen constateringen, maar jij wilt vooral blijven zien wat je wilt zien. Daar hebben wel meer users last van, kan gebeuren Sjakie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |