Neuh, alleen GGMM, Tyron, 93 en jou. Aidsusers tot en met. De rest is wel ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen buiten het Feyenoordtopic een gezwel, al zal je dat glashard ontkennen jou kennende. Blijf vooral doorgaan.
Wat schattig dat je de zinnetjes van GGMM overneemt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen buiten het Feyenoordtopic een gezwel, al zal je dat glashard ontkennen jou kennende. Blijf vooral doorgaan.
Ben er allang overheen. Deed wel godverdomme veel pijn, kan niet tegen verliespartijen je weet. Heb iets tegen die AZ-fans, kutvolk.quote:
Soms moet je je plek kennen, en ik heb oog voor nieuw talentquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
momenteel? Aha je maakt plaats voor stijn
Wat attent van je
AZ uit, kan een keer gebeuren.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, alleen GGMM, Tyron, 93 en jou. Aidsusers tot en met. De rest is wel ok.
bedankt voor je waarderingquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Maar ben er niet zenuwachtig voor
Sterkte ermee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
In jouw bolle lichaam zit wel meer dan alleen aids.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Was stiekem wel terecht hoor. AZ buitte het wel uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben er allang overheen. Deed wel godverdomme veel pijn, kan niet tegen verliespartijen je weet. Heb iets tegen die AZ-fans, kutvolk.
Doe eens rustig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
In jouw bolle lichaam zit wel meer dan alleen aids.
Zuurkool op? Ouwe reus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat schattig dat je de zinnetjes van GGMM overneemt.
Ik heb wel een leuk cadeau voor jou.quote:
Niet een keer. Het begint wat chronisch te worden.quote:
dank jequote:
*leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke cadeau voor jou.
vertelquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke cadeau voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |