Doe ik niet, gewoon constateringen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kruip nog verder in de reet van ggmmof past het niet meer?
Ow wacht littlerabbit zit erin
Nee, geen anale bezigheden voor mij momenteel, maar bedankt dat je aan mij denkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kruip nog verder in de reet van ggmmof past het niet meer?
Ow wacht littlerabbit zit erin
Ik zat al vreemd te kijken, vuil liegbeest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, ik hoopte dat niemand het zou opvallen.
Jammer dit.
Zoals Caland al zei, iemand die onwaarheden roeptoetert moet gecorrigeerd worden. Maar dat zul jij wel niet begrijpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie blijven enorm druk bezig met zijn mening.
Dat moet wel ja, dat kan je onmogelijk negeren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoals Caland al zei, iemand die onwaarheden roeptoetert moet gecorrigeerd worden. Maar dat zul jij wel niet begrijpen.
momenteel? Aha je maakt plaats voor stijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, geen anale bezigheden voor mij momenteel, maar bedankt dat je aan mij denkt.
Het gezwel van VBL. Je moet het maar willen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf het leuk vinden dat ze veel tijd blijven steken in de reacties van GGMM terwijl ze er al miljoenen keren ruiten door hebben ingeslagen. Vermakelijk, zeer vermakelijk.
Ik begrijp niet dat jullie topics voltetteren met alle ergernis die het meebrengt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoals Caland al zei, iemand die onwaarheden roeptoetert moet gecorrigeerd worden. Maar dat zul jij wel niet begrijpen.
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor morgen?
Ajax verloren.quote:
wat is er morgen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ben je jarig?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ach ja, jij voelt je geroepen om op elk minuscuul taalfoutje te reageren. Ieder z'n hobby he.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, dat kan je onmogelijk negeren.
Ach ja, ieder z'n hobby.
Wat is er morgen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Jij vindt iedereen buiten het Feyenoordtopic een gezwel, al zal je dat glashard ontkennen jou kennende. Blijf vooral doorgaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Het gezwel van VBL. Je moet het maar willen zijn.
Ajax nog steeds verloren.quote:
Dat deed Caland vanmiddag. Bijzonder irritant eigenlijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ach ja, jij voelt je geroepen om op elk minuscuul taalfoutje te reageren. Ieder z'n hobby he.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Maar ben er niet zenuwachtig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |