Blijf het leuk vinden dat ze veel tijd blijven steken in de reacties van GGMM terwijl ze er al miljoenen keren ruiten door hebben ingeslagen. Vermakelijk, zeer vermakelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent er blijkbaar al heel de middag mee bezig
na het gezeik met VI durf ik geen homo-opmerking te makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn edele bilpartij brandt zo erg dat ik een traantje ga laten denk ik.
Best paar goeie ballen van gezien ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En hij staat nog steeds op het veld, zijn wel wat kilotjes af denk ik zo.
Meh, ik wil daar eigenlijk niet te veel meer komen, vandaag zag ik het na het afhandelen van een TR toevallig, maar dat er zo over gevallen wordt en iedereen zich gelijk zo aangevallen voelt vind ik wel sneu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf het leuk vinden dat ze veel tijd blijven steken in de reacties van GGMM terwijl ze er al miljoenen keren ruiten door hebben ingeslagen. Vermakelijk, zeer vermakelijk.
Nee. Maar het komt er in vaste vorm uit en het begint enigszins schraal te worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe was je festival? Heb je op een BBQ gezeten?
waar ben je geweest dan? lowlands?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Maar het komt er in vaste vorm uit en het begint enigszins schraal te worden.
Ik besef dat deze informatie niet bijster veel toevoegt, maar jullie Feyenoord <> Ajax gebitch ook niet.
Is altijd zo in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik wil daar eigenlijk niet te veel meer komen, vandaag zag ik het na het afhandelen van een TR toevallig, maar dat er zo over gevallen wordt en iedereen zich gelijk zo aangevallen voelt vind ik wel sneu.
beetje raar voor een groepje dat zich identificeert met 'geen woorden, maar daden'quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is altijd zo in het Feyenoordtopic.
PartySan. Een redelijk kleinschalig MetalFestival waar ik jaarlijks met Duitsers/Nederlanders heen ga.quote:
ah tofquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PartySan. Een redelijk kleinschalig MetalFestival waar ik jaarlijks met Duitsers/Nederlanders heen ga.
Dat kan, ik was in de kuip. Dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen.quote:
ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf het leuk vinden dat ze veel tijd blijven steken in de reacties van GGMM terwijl ze er al miljoenen keren ruiten door hebben ingeslagen. Vermakelijk, zeer vermakelijk.
Daarin verschillen wij dan van meningquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zoals jij niet goed kan oordelen wat er in de kuip gebeurde
Dat kan GGMM heel erg goed hoor. Hij was er de hele middag al druk mee geweest, zo druk dat hij er zelfs tijdens de wedstrijd van zijn eigen clubje over moest gaan posten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan, ik was in de kuip. Dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen.
Zoals jij niet goed kan oordelen wat er in de kuip gebeurde
Sowieso. Al houdt het wel in dat ik dit seizoen nog geen minuut voetbal heb gezien. Toch heb ik besloten mij achter GGMM te scharen in deze hevige strijd.quote:
Jullie blijven ook wel erg druk bezig met de mening van GGM, blijf doorgaan want ik vind het erg vermakelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat kan GGMM heel erg goed hoor. Hij was er de hele middag al druk mee geweest, zo druk dat hij er zelfs tijdens de wedstrijd van zijn eigen clubje over moest gaan posten.
Als dank ga ik je spelfout nu niet irritant zitten verbeteren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Al houdt het wel in dat ik dit seizoen nog geen minuut voetbal heb gezien. Toch heb ik besloten mij achter GGMM te scharen in deze hevige strijd.
Hij is degene die er constant op terugkomt. Crisistijden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie blijven ook wel erg druk bezig met de mening van GGM, blijf doorgaan want ik vind het erg vermakelijk.
Amusementswaarde van het Feyenoordtopic in crisistijden is een 10 waard.
Die quote-melding is een prima functie iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is degene die er constant op terugkomt.
ik zie hem nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dank ga ik je spelfout nu niet irritant zitten verbeteren.
Jullie blijven enorm druk bezig met zijn mening.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is degene die er constant op terugkomt. Crisistijden?
kruip nog verder in de reet van ggmmquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie blijven ook wel erg druk bezig met de mening van GGM, blijf doorgaan want ik vind het erg vermakelijk.
Amusementswaarde van het Feyenoordtopic in crisistijden is een 10 waard.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die quote-melding is een prima functie idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |