quote:
Kut, daarom kon ik dus geen nieuwe openenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Door het slotje heen posten
@TT Ik lag helemaal niet op de kaap
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut, daarom kon ik dus geen nieuwe openen
Wie niet dom is moet slim zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En ER heeft zijn openings strategie aangepast. Eerst openen, daarna de OP editen
Wat een lapohunterquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En ER heeft zijn openings strategie aangepast. Eerst openen, daarna de OP editen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie niet dom is moet slim zijn
"Ben ik nou zo dom of jij zo slim"quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie niet dom is moet slim zijn
ff BB straks vragen dan als hij online is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ben ik nou zo dom of jij zo slim"
quote:
Bazenuitspraak van Louis van Gaal toch? Of was het Cruyff?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff BB straks vragen dan als hij online is.
van de eerste geloof ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Bazenuitspraak van Louis van Gaal toch? Of was het Cruyff?
Niet weten dat die uitspraak van Joop Zoetemelk isquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Bazenuitspraak van Louis van Gaal toch? Of was het Cruyff?
Wielrennenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet weten dat die uitspraak van Joop Zoetemelk is
Voetbalquote:
Wielrennenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet weten dat die uitspraak van Joop Zoetemelk is
Oh, jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WielrennenMaar ze rennen helemaal niet
Zoiets was het ja. Die was tegen een NL journalist. Geweldig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tijdens een persconferentie tegen een journalist die een enorm domme vraag stelde
Zie je welquote:
Er gaat niks boven een fatsoenlijke foto bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er gaat niks boven:
[ afbeelding ]
Jij gaat niet op het bootje naar de carib toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een fatsoenlijke foto bedoel je?
Zonder kisten, die mogen niet in de sporthalquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Met kisten? Trouwens, ik dacht dat je in september zou gaan kleden?
Ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een fatsoenlijke foto bedoel je?
Vanavond neem ik er wel één denk ik.quote:
Lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanavond neem ik er wel één denk ik.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.umcutrecht.nl/(...)erige/MDPhD-traject/
Op mijn 26e M.D. en Dr. zijn![]()
Dat is wel een hele vroege midlife-crisisquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje mijn toekomst uit te stippelen (c.q. over m'n toekomst aan 't nadenken).
Haha, achja. Ik moet wel nadenken. Ben dit jaar klaar met m'n Bachelor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vroege midlife-crisis
Doe je goed, ouwequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, achja. Ik moet wel nadenken. Ben dit jaar klaar met m'n Bachelor.
Als een torpedo over de plintquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij pakte hem niet goed net hier, 20 pixels hoog.
Dit is waarom ik niet zo van raketten hou:
Opa zegt altijd: "Kapers op de kust".quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Opa spreekt liever over "Boekaniers"
Dan zijn ze dus al gelandquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opa zegt altijd: "Kapers op de kust".
Beetje water erover om het te blussenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Plus een bak waar de raketbrandstof over de plinten klotst.
Nee, maar vind dat altijd wel een mooi antwoord als iemand een opmerking maakt over een lichaam met daarin de vermelding naar een jonge godquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent de jonge god. Noem je jezelf nou boeddha?
Naja, getuigt in ieder geval van zelfreflectiequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar vind dat altijd wel een mooi antwoord als iemand een opmerking maakt over een lichaam met daarin de vermelding naar een jonge god
Niks mis met een beetje zelfkennisquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Naja, getuigt in ieder geval van zelfreflectie
Helemaal niks mis mee, sterker nog: 1 van de beste eigenschappen die je kan bezitten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje zelfkennis
Samen met zelfspot en fouten durven toe te geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, sterker nog: 1 van de beste eigenschappen die je kan bezitten.
Jahquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Samen met zelfspot en fouten durven toe te geven.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja: ik ben een dikke lelijkerd en ik heb nooit gelijk.
Daar drink ik op!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aan zelfkennis geen gebrek zie ik alweer
Zo'n vermoeden had ik al wel ja. Je gaat dan opstellen per klas, krijgt een praatje waar je na 20 seconden toch al niet meer weet over gaat en gaat dan een rondleiding krijgen op je school met je mentor. Althans, zo ging het bij mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zonder kisten, die mogen niet in de sporthal![]()
5 september KPU ja, intro begint de 27e, waarna tot zondag een soort mini vakantie, en dan beginnen de volle schoolweken/bpv vanaf 2 sept.
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, begrijp dat jij inmiddels in een wachthokkie zit met een 2e verdieping
Zellufquote:
Next stop: FAquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat ziet mijn oog? Jitzzze moderator? Goed bezig. The sky is the limit he
Grote rondleiding wordt het dan, intro duurt 6 uurquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al wel ja. Je gaat dan opstellen per klas, krijgt een praatje waar je na 20 seconden toch al niet meer weet over gaat en gaat dan een rondleiding krijgen op je school met je mentor. Althans, zo ging het bij mij.3 jaar geleden alweer, tijd gaat snel
Kennismaking met je klas, lunch ach voor je het weet ben je een paar uur verder, en die 6 uur zullen ze denk ik ook niet stipt aan houdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grote rondleiding wordt het dan, intro duurt 6 uur
Ik hoop 't wel, heb daarna gelijk een Nederlands toetsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kennismaking met je klas, lunch ach voor je het weet ben je een paar uur verder, en die 6 uur zullen ze denk ik ook niet stipt aan houden
Serieuze klas, als je daar 6 uur voor nodig hebtquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kennismaking met je klas, lunch ach voor je het weet ben je een paar uur verder, en die 6 uur zullen ze denk ik ook niet stipt aan houden
Nu met.quote:
Mag je 's avonds weg? En in het weekend weer naar huis?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Stroopwafels het volgende:
Hoeveel burgerkleding en klerenhangers zal je de eerste week van opleiding nodig hebben?
Ben alles gereed aan het maken maar in de brief staat niet een aantal omschreven.
Spijkerbroek+shirt voor de terugweg, verder niet kleerhangers een stuk of 5.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Stroopwafels het volgende:
Hoeveel burgerkleding en klerenhangers zal je de eerste week van opleiding nodig hebben?
Ben alles gereed aan het maken maar in de brief staat niet een aantal omschreven.
Eerste week van de opleiding dus dat kun je wel radenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag je 's avonds weg? En in het weekend weer naar huis?
Ik ging de eerste weken nergens heen, maar ik heb begrepen dat er verschil in zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eerste week van de opleiding dus dat kun je wel raden
De eerste twee weken op uitzondering van weekend is intern.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag je 's avonds weg? En in het weekend weer naar huis?
Kisten heb ik nog niet, vanaf het verzamelpunt gaan we naar het KPU.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Spijkerbroek+shirt voor de terugweg, verder niet kleerhangers een stuk of 5.
Kisten al ingelopen?
Volgens mij mag je nu na twee weken naar huis voor het weekend, wel verplicht met de treinquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ging de eerste weken nergens heen, maar ik heb begrepen dat er verschil in zit
Dan heb je aan een setje voor naar huis + een reserve setje echt wel genoeg. En met 5 kleerhangers heb je echt genoeg aan, wat aan een hanger hoort daar krijg je een hanger bij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
De eerste twee weken op uitzondering van weekend is intern.
[..]
Kisten heb ik nog niet, vanaf het verzamelpunt gaan we naar het KPU.
Als ik het goed onthouden heb gaat stroopwafels over twee weken met de MFO beginnenquote:
Dat zei hij vanmorgen wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb gaat stroopwafels over twee weken met de MFO beginnen
Pfff, gelukkig goed onthouden dusquote:
Met je geheugen is (nog) niets aan de handquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig goed onthouden dus
Dat is mooi! Weet ik waar ik rekening mee moet houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je aan een setje voor naar huis + een reserve setje echt wel genoeg. En met 5 kleerhangers heb je echt genoeg aan, wat aan een hanger hoort daar krijg je een hanger bij.
Klopt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb gaat stroopwafels over twee weken met de MFO beginnen
Zuid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Noord of Zuid? MFO is de AMO en TFO in elkaar.
Voor 5 dagen heb je echt genoeg aan twee setjes (eigenlijk drie met wat je op dacht 1 aan hebt erbij).quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is mooi! Weet ik waar ik rekening mee moet houden.
[..]
Klopt!
[..]
Zuid.
De AMO en TFO in elkaar? Dus aan het einde van de MFO direct paraat?
Ken je ook de UFO?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
En voordat je het gaat vragen, de TFO = Tirailleur Functie Opleiding
Uhm, ja in principe wel. Na de MFO ga je wel richting de eenheid (17e of 42e) maar daar krijg je paraat nog een 8 weekse opleiding, de PFO. Bij die eenheid kom je ook nog eerst in een soort opleiding peloton terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Stroopwafels het volgende:
Zuid.
De AMO en TFO in elkaar? Dus aan het einde van de MFO direct paraat?
Dan hebben ze de opleidingen goed op de schop gegooid?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Uhm, ja in principe wel. Na de MFO ga je wel richting de eenheid (17e of 42e) maar daar krijg je paraat nog een 8 weekse opleiding, de PFO. Bij die eenheid kom je ook nog eerst in een soort opleiding peloton terecht.
Ik dacht de Uitgerangeerde Functie Opleidingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, de Universele Functie Opleiding...
Het zit dan ook nog in de pilot-fase, het is vrij nieuw.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan hebben ze de opleidingen goed op de schop gegooid?
Zo hebben ze het tijdens de keuringen niet verteld in ieder geval.
Die start pas als BB zover is...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht de Uitgerangeerde Functie Opleiding
Zoiets ja, maar het is nog steeds een pilot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Harde_Mepper het volgende:
De MFO draait nu volgens mij bijna een jaartje, en elke lichting zijn er wel veranderingen in de opleiding geweest.
Klopt.quote:De PFO is al helemaal verschillend..bij sommige eenheden kom je direct in je groep terecht... bij andere eerst in opleidingsgroep etc. Ze willen het binnenkort gaan evalueren en dan een soort standaard maken.
Dan laat ik het op me afkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Harde_Mepper het volgende:
De MFO draait nu volgens mij bijna een jaartje, en elke lichting zijn er wel veranderingen in de opleiding geweest.
De PFO is al helemaal verschillend..bij sommige eenheden kom je direct in je groep terecht... bij andere eerst in opleidingsgroep etc. Ze willen het binnenkort gaan evalueren en dan een soort standaard maken.
Nee, manoeuvre, dus ook voor de verkenners cav. Maar dat zijn eigenlijk infanteristen met een zwarte baret.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan laat ik het op me afkomen.
Wat ik er dus wel uit begrijp is dat de MFO dus specifiek gericht is op infanteristen?
Voor zover ik weet wel, al zullen die op een ander moment instromen schat ik zo in ivm de rijopleiding etc. Maar zover gaat mijn kennis niet, dat zul je moeten vragen aan iemand die daadwerkelijk die opleiding heeft gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ook boordschutter, chauffeur CV90, chauffeur Fennek etc zitten erbij.
Zie edit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Harde_Mepper het volgende:
Was geen vraag AJ, was alleen een aanvulling.![]()
Aanvulling is altijd goed!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, al zullen die op een ander moment instromen schat ik zo in ivm de rijopleiding etc. Maar zover gaat mijn kennis niet, dat zul je moeten vragen aan iemand die daadwerkelijk die opleiding heeft gedaan.
Oh wacht... Het was geen vraag van Stroopwafel...
Doe even DM als je bij seizoen 4 aflevering 11 bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:41 schreef AchJa het volgende:
Strike Back
Hell on Wheels
Breaking Bad morgen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
Dag van rijkswege verstrekte vriendjes.
Gewoon in een kamer zetten met elkaar, dan wennen ze wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ivan is al helemaal thuis, ome Stalin vindt hem een schatje, maar tante Leena is nog steeds verontwaardigd en wil er helemaal niks mee te maken hebben.
Het gaat wel beter, met een paar dagen trekt ze wel bij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Erasmo het volgende:
Hapsalon inbound
[..]
Gewoon in een kamer zetten met elkaar, dan wennen ze wel.
Hij mocht natuurlijk niet groter wonen dan Wilhelmina. En die woonde in een formaat huis welk men in Dld de garage zou noemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef Nibb-it het volgende:
Was vandaag op Huis Doorn. Toch een tuinhuisje vergeleken bij Wilhelm's paleizen in Duitsland.
Van Strike Back? Zijn maar 10 afleveringen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe even DM als je bij seizoen 4 aflevering 11 bent
Breaking Badquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van Strike Back? Zijn maar 10 afleveringen.
Flikker jij Midsomer Murders dan even in de prullebak.quote:
Dat is om 20:00.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik volg "het journaal", iedere dag om 19:30Jij?
Dat is het nieuws. Niet het journaal.quote:
Wat, is BB weer begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben bij S05 ep 08...
Morgen S05 ep 09.
Nee, die lopen af, hoef je niet weer een week te wachten op een vervolgquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker jij Midsomer Murders dan even in de prullebak.
The second half will debut on August 11, 2013.[6] The second half will debut in the UK, on Netflix, a day after the episodes air in the U.S.[7]quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben bij S05 ep 08...
Morgen S05 ep 09.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is het RTL-nieuws en niet het journaal.
Mierenneukertsquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is het nieuws. Niet het journaal.
Het blijft een serie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, die lopen af, hoef je niet weer een week te wachten op een vervolg
Daar komt toch altijd het dierennieuws op?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kijk hart van Nederland, mijn "journaal"
Maar wel eentje die gelijk afloopt, als een filmquote:
ook jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar komt toch altijd het dierennieuws op?
Echt hè, ik denk met weemoed terug aan het polygoon-journaalquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:24 schreef m.k het volgende:
Journaals en nieuws programma'sOm te huilen zo slecht zijn ze tegenwoordig
Ik denk eigenlijk terug aan de herauten, die de ban kwamen openen, mededelingen van De Koning deden en de ban weer slotenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt hè, ik denk met weemoed terug aan het polygoon-journaal
Toen de omroepster de clue van de film nog verklapte...quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt hè, ik denk met weemoed terug aan het polygoon-journaal
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zijn die apen alweer uit de boom gekomen?
Jij met je Artjerie lied en Barbara bitterquote:
En om 0600 het Wilhelmus werd gespeeld op radio 1quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen de omroepster de clue van de film nog verklapte...
Noob!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk terug aan de herauten, die de ban kwamen openen, mededelingen van De Koning deden en de ban weer sloten
Heb je die opname zelf gemaakt?quote:
quote:
Hansworst, dat zou je voor je houdenquote:
De jongste bediende mag het bier niet eens aanraken, als ie dat wel doet wordt ie gelijk dronken door een magische spreukquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dag, jongste bediende. Ga eens bier halen voor ons
Ik ken meer mensen die daarvan last hebben/haddenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De jongste bediende mag het bier niet eens aanraken, als ie dat wel doet wordt ie gelijk dronken door een magische spreuk
Gelijk noten, flauw hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hansworst, dat zou je voor je houden
Even bij Jitz op bezoekquote:
Dat vind ik wel heel eerlijk van je, een goede zelfreflectie is het beginquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die daarvan last hebben/hadden
Ik had het niet over mijzelf, maar het begon met een B. En het eindigt ook op een B.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Even bij Jitz op bezoek
![]()
[..]
Dat vind ik wel heel eerlijk van je, een goede zelfreflectie is het begin
Ja, waar is bob-b eigelijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijzelf, maar het begon met een B. En het eindigt ook op een B.
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had het niet over mijzelf, maar het begon met een B. En het eindigt ook op een B.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben jij niet de enige bedoel je.
FLO.quote:
Gelukkig wel. Zou anders knap lastig worden om je eigen ondergoed te vinden na die groepsdouche.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben blij dat ondergoed vrije keuze is
Maar het KPU verstrekt deze sowieso? Dus eigen is ook geen probleem?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik ben niet zo'n fan van ballenknijpersquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zou anders knap lastig worden om je eigen ondergoed te vinden na die groepsdouche.
Eigen zou ik juist aanradenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:07 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Maar het KPU verstrekt deze sowieso? Dus eigen is ook geen probleem?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag maar eens mijn knipperlichtje gemaakt![]()
[ afbeelding ]
En merk ze goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een extra paar inslaan.
Onder je eigen douche gaan staan dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik ben niet zo'n fan van ballenknijpers
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef EllaN het volgende:
Is het nou eens een keer klaar met zomerverlof?
is teveel thuis
.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef EllaN het volgende:
is teveel thuis
.
Niet zulke ballenknijpersquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder je eigen douche gaan staan dus.
Iedereen kiest de schoonste uit de berg.quote:
Ken er nog 1...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef EllaN het volgende:
is teveel thuis
.
quote:Mannen in Scandinavië kunnen voorlopig maar beter niet naakt gaan zwemmen. Er zijn vissen gesignaleerd die berucht zijn omdat ze in testikels bijten.
Auwquote:De vis kraakt echter graag noten en zou al meerdere malen testikels aangezien hebben voor zijn favoriete snack, zo meldt CNN.
Jeetje Jitzzz, zit je nu achter ER's tablet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)d-bijtgrage-vis.html
[..]![]()
quote:quoten lukt je ook niet meer
There I fixed itquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje Jitzzz, zit je nu achter ER's tablet?
Je plaatjes plakken niet en
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
There I fixed itBijdehandje, ik zal je nog eens op weg helpen met je waggel
Avond Sammiequote:
Geenstijl heeft er ook een mooi stukje over geschreven:quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)d-bijtgrage-vis.html
[..]![]()
[..]
Auw![]()
In de AMO zeer zeker geen vrije keus. Ballenknijpers van de baaschquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal het zelf welquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, maar je weet het nog niet.
Ik heb de pindakaas al klaar staanquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Avond MM, hoe maakt u het. Ik ga even een hapje verorberen.
Prima, dank je. Eet smakelijk,quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Avond MM, hoe maakt u het. Ik ga even een hapje verorberen.
Ik woon wel in de buurt van Hberg maar ik ontken alle betrokkenheidquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef Harde_Mepper het volgende:
OK jongens, wie heeft er z'n MOR traangastablet mee naar huis genomen?![]()
Ik. Ik ben masochist, ik houd van mezelf laten lijden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef Harde_Mepper het volgende:
OK jongens, wie heeft er z'n MOR traangastablet mee naar huis genomen?![]()
Omnomquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik heb de pindakaas al klaar staan
Maar jij bent geen 22.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik. Ik ben masochist, ik houd van mezelf laten lijden.
quote:
ik welquote:
Boedda + Boedha = Boeddhaquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Gebakken krieltjes, tartaar en spinazie aan het eten nu
Weet niet of ze chroom zijnquote:
Dat weet je gelijk als je zilverpoets gaat gebruikenquote:
Velgen zijn waarschijnlijk gelaktquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet je gelijk als je zilverpoets gaat gebruiken
Was lekker.quote:
Dat hoop je maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Velgen zijn waarschijnlijk gelakt
quote:
Ja, dank je, tip ook weer opgeschreven. Moet mijn pva nog maken, maar heb wel al vogelsjit van mijn dak gehaaldquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop je maarIk heb de mijne in DLUX gezet, doe je éénmaal per jaar opzetten en de tussendoor met Reload. Een heel stuk minder bewerkelijk dan met Wheelsealent.
Ook op glas kan birdshit inbrandenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dank je, tip ook weer opgeschreven. Moet mijn pva nog maken, maar heb wel al vogelsjit van mijn dak gehaald
Gelukkig glazen dakkie.
Auch, moet ik dus toch sneller met mijn pva komen en de juiste reinigingsspullen te halen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook op glas kan birdshit inbranden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, moet ik dus toch sneller met mijn pva komen en de juiste reinigingsspullen te halen.
JA JIJ JA!quote:
KOM DAN JONGUH!quote:
Ben je geil?quote:
BEGIN NET OP TE WARMEN!quote:
IK KIJK GEORDIE SHORE... TEEERING WAT IS DAT KUT ZEG.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien ontdooit je caps-lock dan
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur...toet, toet...
Gastquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK KIJK GEORDIE SHORE... TEEERING WAT IS DAT KUT ZEG.
Jij neemt het ook een beetje serieus he?quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij neemt het ook een beetje serieus he?
Niet liegenquote:
In dat geval neem ik het allemaal terug.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik je dat zo ook al kon vertellen, dat goardieshore kut is
Dat was wel duidelijk jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval neem ik het allemaal terug.
Verveel me echt heel erg
Hoe is het met je aquarium?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die rooie!!! Hij is gek jonguh!!! Laatst bij het schootsveld...
Broodje Bakpao!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die rooie!!! Hij is gek jonguh!!! Laatst bij het schootsveld...
Beetje veel last van baardalg steeds, krijg het ook slecht weg... Al van alles geprobeerd, planten groeien als kool.quote:
Lees vaak dat zo'n home-made co2 setje vaak helpt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beetje veel last van baardalg steeds, krijg het ook slecht weg... Al van alles geprobeerd, planten groeien als kool.
Al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lees vaak dat zo'n home-made co2 setje vaak helpt.
scheutje chloor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al.
Verlichting, al.
Easycarbo, al.
Dus...
Ik ben m'n tas aan het inpakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef EllaN het volgende:
is teveel thuis
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer schrobben en algeneters! Werken voor je uitzicht!!quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben m'n tas aan het inpakken.
Morgen mag ik eindelijk weer...Nederland u hoort het! De dochters mogen weer los!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben m'n tas aan het inpakken.
Morgen mag ik eindelijk weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ga ik.. Lekker niets doen.
Had Rave niet een Ravemevrouw?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nederland u hoort het! De dochters mogen weer los!
Ik hou het niet zo bij bij meneer Rave.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef m.k het volgende:
Ik tijdens het hardlopen net na een weekje Frankrijk
Die hoogteverschillen daar...
[ afbeelding ]
Moet ik er van die Siamese algeneters inpleuren, die groeien de bak uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Meer schrobben en algeneters! Werken voor je uitzicht!!
Jij bent de witte?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef m.k het volgende:
Ik tijdens het hardlopen net na een weekje Frankrijk
Die hoogteverschillen daar...
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, je ziet hem net aan in het begin op dat krukje, dat zou althans mijn positie geweest zijn.quote:
Ja, maar jij bent al veteraan, die weten datquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je ziet hem net aan in het begin op dat krukje, dat zou althans mijn positie geweest zijn.
Zo dik ben ik nietquote:
Nou...quote:
Ik kijk niet naar je belly hè, die ogen van jequote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar je belly hè, die ogen van je
Geen van beiden hebben blauwe ogen en wit zit toch dichterbij blauw als zwart. Oftewel ga er maar van uit dat ik die zwarte ben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar je belly hè, die ogen van je
quote:
Ik begrijp hier uit dat het matten word de volgende meet?quote:
Toch weer even in eigen fotoboek kjiken, maar volgens mij zijn ze echt wel blauw, die ogenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen van beiden hebben blauwe ogen en wit zit toch dichterbij blauw als zwart. Oftewel ga er maar van uit dat ik die zwarte ben.
Kan die mooi gebruiken voor afleiding, vijand kijkt gelijk in z'n ogen en danquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch weer even in eigen fotoboek kjiken, maar volgens mij zijn ze echt wel blauw, die ogen
Nah, ja, M.k. kan zijn blauwe ogen tenminste nog verbergen achter gekleurde lenzen. Jij valt eerder op met je my little pony kleur horlogequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan die mooi gebruiken voor afleiding, vijand kijkt gelijk in z'n ogen en dan [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |