Die was van 11/12 alweer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ai, die had ik nog niet gezien. Erg is die.
Geen onvrede bij de supporters?
Oh, kan ik me niet herinneren.quote:
Ik had nog een topic voor je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Oh, kan ik me niet herinneren.
Bij Feyenoord had je een aantal jaren geleden een dikke rel omdat Zoetebier (volgens mij) een roze keepersshirt had bij uitwedstrijden. Toen hebben ze de kleur veranderd.
Maar dat was in de tijd dat Henk Vos werd uitgefloten omdat hij witte schoenen had en tegenwoordig zie je alle kleuren.
Ik zat dat eerder op de avond te kijken maar schrok me kapot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Kingstown het volgende:
Die discuswerpsters zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Bedankt, goed topic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had nog een topic voor je.
LIF / Naakt douchen na de voetbal
ik zag het voor me en ik moest keihard lachenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:30 schreef Kentoet het volgende:
Ik kwam de doucheruimte steevast binnen met een sliding.
Altijd keihard inkomen bij het 1e duel, dat schrikt af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zag het voor me en ik moest keihard lachen
Ik zit nog even de enorme mentale dreun te verwerken die ik net kreeg.quote:
Dat zijn teksten die er in hakken op de vroege ochtend.quote:Ik geef gelijk toe dat grote groepen wielrenners best af en toe vervelend kunnen zijn, maar de individuele letten in 9 van de 10 gevallen beter op dan die bejaarde (en dat begint al bij 40 tegenwoordig) fiester.
Pff fijn dan ben ik dus ook al van middelbare leeftijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit nog even de enorme mentale dreun te verwerken die ik net kreeg.
[..]
Dat zijn teksten die er in hakken op de vroege ochtend.
Gaat schijnbaar snel tegenwoordig....op je 25-ste zit je al in de overgang.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pff fijn dan ben ik dus ook al van middelbare leeftijd
Midlife-crisis op je 15e....wil je een cabrio, kun je er niet eens in rijdenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat schijnbaar snel tegenwoordig....op je 25-ste zit je al in de overgang.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Midlife-crisis op je 15e....wil je een cabrio, kun je er niet eens in rijden
Alsof jij boven het stuur uit komt zonder een stapel telefoonboeken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Midlife-crisis op je 15e....wil je een cabrio, kun je er niet eens in rijden
Pompoenen worden op maat uitgesneden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij boven het stuur uit komt zonder een stapel telefoonboeken.
GC / Wie gaan er dood in [2013]?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |