Doe.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef LasTeR het volgende:
[..]Wilde eigenlijk een hele serie maken.
Als ze nog een keer zo'n mooie fotoreeks plaatst zal ik het doen.quote:
Morgen ofzo dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als ze nog een keer zo'n mooie fotoreeks plaatst zal ik het doen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet het allemaal niet precies, maar is volgens mij nog uit de tijd van de Fernandes SC (bestaat nu niet meer).
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n Zosk imitatie hoor,
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Triest hoor, eerst me bro Hugh een beetje gebruiken. En nu met deze, de zogenaamde chick hosselaar whahahahah, en dan gaat ie er met eentje van FOK! Bewijst maar weer dat de meeste echt van die sneue mannetjes achter de pc zitten. Op enkele uitzonderingen na natuurlijk zoals ik en Hugh en Dima
Bazen
Lelijke foto trouwens, panzer doe eens wat aan je haar, die steroïden doen niet alles voor je.
Ps: geen kaaklijn hebben
Ken je wel elke dag naar de sportschool gaan, maar aan die rotkop doe je niks.
Hij is zelf nog wel de grootste mongool die op fok rondloopt, denk ik.quote:
Onze grote vriend Durrrrr? Die mogen ze van mij wel een IP ban gevenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is zelf nog wel de grootste mongool die op fok rondloopt, denk ik.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij bent de grootste kankerhoer van heel fok, erger dan vaseline en cristina
Wie ben jij? Waarom noem je mij vriend? Ik heb jou nooit wat aangedaan en je wilt een me een IP ban aansmeren, je kent me geeneens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onze grote vriend Durrrrr? Die mogen ze van mij wel een IP ban geven
Jouw posts i.c.m jouw arrogantie doen mij kotsenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wie ben jij? Waarom noem je mij vriend? Ik heb jou nooit wat aangedaan en je wilt een me een IP ban aansmeren, je kent me geeneens.
Ze roddelde over mijn dochter. Nu ssshhhh jij. Wie ben jij eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]Onze grote vriend is op z`n plek gewezen, en meteen is VeerEli een kankerhoer.
Ja man.
Ik ben Braddie, aangenaamquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:00 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ze roddelde over mijn dochter. Nu ssshhhh jij. Wie ben jij eigenlijk.
Sowieso SCquote:
Hvj :$quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan. Lekker makkelijk hoor, alleen maar een beetje zeiken en toekijken.
k doeiquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef durrrr het volgende:
[..]
Sowieso SCkk een dag per maand af en toe posten meer dan zat
Vaseline![]()
DURR, je bent sneu......quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef durrrr het volgende:
Op zondag 11 augustus 2013 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I can't. Geen kaaklijn hebben bij 10% bodyfat? Ga ergens anders trollen.
Een random frontcam-foto in de lift na een regenachtige uitgaansnacht vergelijken met de zoveelste staged zwart-wit Instagram-pic van Karl Noten zijn kleine billenmaatje en de zoveelste blonde snol die hij betaald heeft met het geld van zijn kwakzalvende sjamanistische ouders. Je hebt het inderdaad gemaakt, kereltje.
Dat je het uberhaupt in je hoofd haalt om die malle lasterpraat over mijn vriendin hier online te komen uiten. Strooi die gemalen eenhoorntanden in die simpele doppen van je en log eens heel snel uit.
Wacht, nu pas je post eens goed gelezen en ik zie dat je aan het trollen bent. Kan gebeuren maatje, no beef. Roidrage alles.
Laat me niet lachen sneu ventje. Hahaha je kop blijft rot. Wat een kneus ben jij abnormaal te zielig voor woorden.
Gestaged vraag aan hugh hij heeft me op FB.ja heerlijk man rijke ouders getallen met 7 cijfers op de bank nooit hoeven te werken. I'm blessed !
Jij nog steeds je 9 tot 5 baan oh wacht of nog steeds op school en leven op je stufi kkkneusje. Vroeger zeker veel gepest he dat je nu MOET trainen om je zielige zelfvertrouwen omhoog te krikken.
Ik doe het zelfde als jou commentaar leveren op foto's. Alleen jij plaatst nooit wat want je bent kapot sneu. Hahahahaha CY AUB MAAK EEN KUS FOTO KUNNEN WE FOKKERS LATEN ZIEN DAT WE WAT HEBBEN AAHAHAHAHAHHAAHHA.
Je wereld is wel heel klein He dat het zo belangrijk is dat ik moet uitloggen van je. Nou bij deze dan ik ga straks weer lekker naar bloemendaal met mijn 'stage' vriendin dus zal morgen weer inloggen als het van jou mag.
durrrr = baas trolll, you feel me brah ?
KK BAAAAAAAS DURRRR __
Jawel, ik wel panser ook en die cristina vast ook. Dus minstens 1 al ikzelf. En dat is het belangrijkste als ik er maar een neuk om geefquote:
Ze zouden je moeten filmen, en je 2 weken lang in een isoleercel moeten stoppen met alleen maar dit soort materiaal van je wat afspeelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jawel, ik wel panser ook en die cristina vast ook. Dus minstens 1 al ikzelf. En dat is het belangrijkste als ik er maar een neuk om geef
durrrr_O_ baas
Ja maar ik doe niks illegaals, dus isoleercel zal moeilijk gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten filmen, en je 2 weken lang in een isoleercel moeten stoppen met alleen maar dit soort materiaal van je wat afspeelt.
Kan je zien hoe ridicuul je doet/bent nu.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:20 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ja maar ik doe niks illegaals, dus isoleercel zal moeilijk gaan.
Van jezelf houden is de basis, dan gaan anderen ook van je houden![]()
Komt wel goed brah
Hey krioquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef Dqod het volgende:
Nog 1,5 uur voor ik thuis ben en ik heb geen wijn bij me
bel bobby offie ff een pindacolada brengtquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef Dqod het volgende:
Nog 1,5 uur voor ik thuis ben en ik heb geen wijn bij me
Pindacolada?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bel bobby offie ff een pindacolada brengt
Hoezo hou jij niet van je zelf man? Ik las wat post history en zag dat je in een band zat, keyboard speelt!! (Ik speel zelf ook piano dat is chick-magnet) ja tuurlijk heb je mensen die om je geven, maar houden is wat anders, mensen bespelen als poppen dat is pas heerlijk. Dat begint bij jezelf, lees wat psychologische boeken over mensen. Ik ben geen narcist man, ik ben gewoon heel blij met mezelf.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]___!
Lees dit eens terug.
Van mezelf houden doe ik niet, toch heb ik mensen die blijkbaar wel om me geven
Dus, wat doe ik dan fout?
Ik ken iemand die is een ongelovelijke narcist, en die heeft geen vrienden. En ik ben het onzekere mannetje, en ik heb toch wel een aantal mensen die om me geven/vrienden die me mogen etc.
Wat een dotje ben je ook eh :$ <3quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Chloroform het volgende:
CY, ik vind jullie leuk hoor. Dikke lebber op je oma-face.
Nou en?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:28 schreef Dqod het volgende:
sally!!!
En goed hoor krio.. met jou ook?
En zit mobiel modus dus ik zie je poepgifje niet :$
Ik hou van m`n muzikaliteit, dat vind ik echt tof aan mezelfquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hoezo hou jij niet van je zelf man? Ik las wat post history en zag dat je in een band zat, keyboard speelt!! (Ik speel zelf ook piano dat is chick-magnet) ja tuurlijk heb je mensen die om je geven, maar houden is wat anders, mensen bespelen als poppen dat is pas heerlijk. Dat begint bij jezelf, lees wat psychologische boeken over mensen. Ik ben geen narcist man, ik ben gewoon heel blij met mezelf.
Voel eens aan m'n dotje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een dotje ben je ook eh :$ <3
qft trouwens
Prima hoor, dank je.quote:
Bakkes of ik sla je ;squote:
vochtigquote:
Eindelijk, heb honger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Prima hoor, dank je.Zal eens gaan koken.
En Modus' gif was geen poep, wasAubrey
.
Idd, een instrument bespelen is echt bijna het mooiste wat er is, vooral piano/keyboard! En zoals je al typte je mensen ervan te laten genieten is misschien nog mooier! Dat is jou gave man, geef niet op. Laat mensen lekker lullen, je hebt toch al genoeg mensen die om je geven? Fuck de haters. Geef het tijd man, dat verander je niet zomaar 1 2 3, heeft tijd nodig, maar komt echt allemaal goed. Ik zat eerst ook in zo een soort situatie, maar nu, stronger then everquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou van m`n muzikaliteit, dat vind ik echt tof aan mezelfik kan mensen verblijden met m`n muziek (soms) maar voor de rest.. sja, er valt altijd door iedereen wel wat op mij aan te merken, en dat maakt mij nou niet echt heel vrolijk zeg maar...
Ik moet m`n mindset veranderen, maar dat is niet van de een op de andere dag gebeurd helaas.
Rich taste.quote:
Mag ik jou contacten als ik me down voel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef durrrr het volgende:
[..]
Idd, een instrument bespelen is echt bijna het mooiste wat er is, vooral piano/keyboard! En zoals je al typte je mensen ervan te laten genieten is misschien nog mooier! Dat is jou gave man, geef niet op. Laat mensen lekker lullen, je hebt toch al genoeg mensen die om je geven? Fuck de haters. Geef het tijd man, dat verander je niet zomaar 1 2 3, heeft tijd nodig, maar komt echt allemaal goed. Ik zat eerst ook in zo een soort situatie, maar nu, stronger then everen dat zal met jou ook zeker gebeuren! En blijf je ding doen met je band en keyboard nooit mee stoppen.
One minute man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo klaar schat, je kent me toch, altijd snel.
Wow.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik jou contacten als ik me down voel?
Je moest wel beetje lachen.quote:
Ik zit nu heerlijk in een fantastische sessie band, en daar wil ik ook echt gewoon mee doorgaan en contacten opbouwen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef durrrr het volgende:
[..]
Idd, een instrument bespelen is echt bijna het mooiste wat er is, vooral piano/keyboard! En zoals je al typte je mensen ervan te laten genieten is misschien nog mooier! Dat is jou gave man, geef niet op. Laat mensen lekker lullen, je hebt toch al genoeg mensen die om je geven? Fuck de haters. Geef het tijd man, dat verander je niet zomaar 1 2 3, heeft tijd nodig, maar komt echt allemaal goed. Ik zat eerst ook in zo een soort situatie, maar nu, stronger then everen dat zal met jou ook zeker gebeuren! En blijf je ding doen met je band en keyboard nooit mee stoppen.
Ja wat?! Kijk die peptalk. Je bent gewoon jelly op z'n swag.quote:
Jij begon.quote:
Je ne regrette rien.quote:
Valeryquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit nu heerlijk in een fantastische sessie band, en daar wil ik ook echt gewoon mee doorgaan en contacten opbouwen.
Elke keer als ik daarin meespeel voel ik m`n zelfvertrouwen groeien, dat is fijn.
Heb genoeg mensen die om mij geven, maar toch hebben ze af en toe de neiging mij af te zeiken op m`n zwakkere punten (of dit nou is om mij sterker te maken, ik weet het niet )
Dit was ik een paar maanden terug in m`n bandje, zoals je kan zien.. ik was hier wel oprecht gelukkig, maar ik werd weer een beetje *down* nadat het bandje uitelkaar ging.
Heb nu dan wel weer die andere band waar ik mee optreed, maar toch... het is anders, en het zal weer moeten groeien..
Voor Dqod:quote:
Haha, Ja, als het op muziek maken aankomt dan probeer ik mezelf 110% te geven!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:48 schreef durrrr het volgende:
[..]
Valery
Bij 3.25 zag ik ook echt dat je vol met passie speelde ja.. Mooi om te zien man. Hele leuke zangeres ook trouwens
!
Echt zonde dat jullie uitelkaar zijn ja, leuk bandje, passen ook wel bijelkaar.
Ja, misschien over een paar maanden is je nieuwe band nog beter, hoop het echt voor je, verdien je ook wel man zoals ik zag hoe je echt inging op de muziek.
Neen, het is een SCquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Chai het volgende:
durr en Braddie, dit kan toch ook wel in PM?
Ben je jaloers?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet hoe je moet PM. Dit is een slowchat voor iedereen toch? Dus sssshhh. Terug achter je pc'tje jij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Chai het volgende:
Deze baas heeft óók een iPhone.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je moet PM. Dit is een slowchat voor iedereen toch? Dus sssshhh. Terug achter je pc'tje jij.
Verstuurd van mijn Iphone.
Hoe kende da betale dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze baas heeft óók een iPhone.
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 32GB Wit. ()
Hij heeft wel iets anders hards voor je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
krio hedde gij nog wat harde musica
Nice, ik 16GB maar nu al spijt van, had ik ook maar 32 of 64quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze baas heeft óók een iPhone.
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 32GB Wit. ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |