Hey krioquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef Dqod het volgende:
Nog 1,5 uur voor ik thuis ben en ik heb geen wijn bij me
bel bobby offie ff een pindacolada brengtquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef Dqod het volgende:
Nog 1,5 uur voor ik thuis ben en ik heb geen wijn bij me
Pindacolada?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bel bobby offie ff een pindacolada brengt
Hoezo hou jij niet van je zelf man? Ik las wat post history en zag dat je in een band zat, keyboard speelt!! (Ik speel zelf ook piano dat is chick-magnet) ja tuurlijk heb je mensen die om je geven, maar houden is wat anders, mensen bespelen als poppen dat is pas heerlijk. Dat begint bij jezelf, lees wat psychologische boeken over mensen. Ik ben geen narcist man, ik ben gewoon heel blij met mezelf.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]___!
Lees dit eens terug.
Van mezelf houden doe ik niet, toch heb ik mensen die blijkbaar wel om me geven
Dus, wat doe ik dan fout?
Ik ken iemand die is een ongelovelijke narcist, en die heeft geen vrienden. En ik ben het onzekere mannetje, en ik heb toch wel een aantal mensen die om me geven/vrienden die me mogen etc.
Wat een dotje ben je ook eh :$ <3quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Chloroform het volgende:
CY, ik vind jullie leuk hoor. Dikke lebber op je oma-face.
Nou en?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:28 schreef Dqod het volgende:
sally!!!
En goed hoor krio.. met jou ook?
En zit mobiel modus dus ik zie je poepgifje niet :$
Ik hou van m`n muzikaliteit, dat vind ik echt tof aan mezelfquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hoezo hou jij niet van je zelf man? Ik las wat post history en zag dat je in een band zat, keyboard speelt!! (Ik speel zelf ook piano dat is chick-magnet) ja tuurlijk heb je mensen die om je geven, maar houden is wat anders, mensen bespelen als poppen dat is pas heerlijk. Dat begint bij jezelf, lees wat psychologische boeken over mensen. Ik ben geen narcist man, ik ben gewoon heel blij met mezelf.
Voel eens aan m'n dotje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een dotje ben je ook eh :$ <3
qft trouwens
Prima hoor, dank je.quote:
Bakkes of ik sla je ;squote:
vochtigquote:
Eindelijk, heb honger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Prima hoor, dank je.Zal eens gaan koken.
En Modus' gif was geen poep, wasAubrey
.
Idd, een instrument bespelen is echt bijna het mooiste wat er is, vooral piano/keyboard! En zoals je al typte je mensen ervan te laten genieten is misschien nog mooier! Dat is jou gave man, geef niet op. Laat mensen lekker lullen, je hebt toch al genoeg mensen die om je geven? Fuck de haters. Geef het tijd man, dat verander je niet zomaar 1 2 3, heeft tijd nodig, maar komt echt allemaal goed. Ik zat eerst ook in zo een soort situatie, maar nu, stronger then everquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou van m`n muzikaliteit, dat vind ik echt tof aan mezelfik kan mensen verblijden met m`n muziek (soms) maar voor de rest.. sja, er valt altijd door iedereen wel wat op mij aan te merken, en dat maakt mij nou niet echt heel vrolijk zeg maar...
Ik moet m`n mindset veranderen, maar dat is niet van de een op de andere dag gebeurd helaas.
Rich taste.quote:
Mag ik jou contacten als ik me down voel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef durrrr het volgende:
[..]
Idd, een instrument bespelen is echt bijna het mooiste wat er is, vooral piano/keyboard! En zoals je al typte je mensen ervan te laten genieten is misschien nog mooier! Dat is jou gave man, geef niet op. Laat mensen lekker lullen, je hebt toch al genoeg mensen die om je geven? Fuck de haters. Geef het tijd man, dat verander je niet zomaar 1 2 3, heeft tijd nodig, maar komt echt allemaal goed. Ik zat eerst ook in zo een soort situatie, maar nu, stronger then everen dat zal met jou ook zeker gebeuren! En blijf je ding doen met je band en keyboard nooit mee stoppen.
One minute man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo klaar schat, je kent me toch, altijd snel.
Wow.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik jou contacten als ik me down voel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |