quote:
quote:
Haha je begint er een beetje oud uit te zien Vas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Fanta-sick het volgende:
[..]
Beter dan 30 zijn en nog steeds je uitkering opmaken aan wiet.
Zou sowieso niet echt heel tof zijn geworden, kei veel playback, hij was niet meer in shape, etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt zo rot dat z`n This Is It show er nooit van gekomen is
Ik geloof dit, srs.quote:
Dat wijf die vet veel moeite doet om haar lichaam in shape te krijgen en er nog steeds uit ziet als een verlepte dikke jongenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Haha je begint er een beetje oud uit te zien Vas.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Haha je begint er een beetje oud uit te zien Vas.
Of ze doelt op dezequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Nou kan ik haar al niet bepaald serieus nemen.
Onzin, heb je die documantaire gezien? "This Is It " ? Het waren maar repetities maar kom op, voor een man van 50!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou sowieso niet echt heel tof zijn geworden, kei veel playback, hij was niet meer in shape, etc.
Zou geniaal zijn geworden man, fucking MJ nam echt geen genoegen met middelmatigheidquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou sowieso niet echt heel tof zijn geworden, kei veel playback, hij was niet meer in shape, etc.
Dit, of het nou playback zou zijn ala History of niet, hij stond er wel, en was in goede conditie!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn geworden man, fucking MJ nam echt geen genoegen met middelmatigheid
Dit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn geworden man, fucking MJ nam echt geen genoegen met middelmatigheid
Weet het allemaal niet precies, maar is volgens mij nog uit de tijd van de Fernandes SC (bestaat nu niet meer).quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
Uit oprechte nieuwsgierigheid, vanwaar het slechte image van Fanta? Oke, ik snap hoe die opmerking overkwam, maar ze wordt wel vaker verneukt hier. Waarom is dat?
Ze loopt van meet af aan te aandachtshoereren op FOK!. Eerst over haar geweldige MMA vaardigheden terwijl ze net begonnen was, dan nog topics over haar seksverslaving en dat ze niet genoeg seks krijgt, foto's in S&G, aandachtshoereren met haar 'geweldige' progessiefoto's en dan nog aandachtshoereren dat ze met meisjes zoent. Ja nou dan heb je het al hè.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
Uit oprechte nieuwsgierigheid, vanwaar het slechte image van Fanta? Oke, ik snap hoe die opmerking overkwam, maar ze wordt wel vaker verneukt hier. Waarom is dat?
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
Ach, een mening hebben kan geen kwaad, toch?
Je moest eens wetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een rebelse jongen dan, Braddie?
Ja oke, dan kan ik irritatie wel snappen. Toch vind ik het wel typisch dat er hier heel veel mannen zijn die hetzelfde toen, terwijl niemand zich daar aan stoort. En ik vind Fanta in het echt een hele leuke meid, gewoon gezellig en normaal enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze loopt van meet af aan te aandachtshoereren op FOK!. Eerst over haar geweldige MMA vaardigheden terwijl ze net begonnen was, dan nog topics over haar seksverslaving en dat ze niet genoeg seks krijgt, foto's in S&G, aandachtshoereren met haar 'geweldige' progessiefoto's en dan nog aandachtshoereren dat ze met meisjes zoent. Ja nou dan heb je het al hè.
Niet dat ik er wakker van lig maar heb er wel een mening over dan.
Ja dat snap ik maar wij kennen haar natuurlijk niet irl dus kan je alleen maar op zulke dingen oordelen, en waarom de mannen dat doen moet je mij niet vragenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja oke, dan kan ik irritatie wel snappen. Toch vind ik het wel typisch dat er hier heel veel mannen zijn die hetzelfde toen, terwijl niemand zich daar aan stoort. En ik vind Fanta in het echt een hele leuke meid, gewoon gezellig en normaal enzo.
Ja, hij stond er, maar vraag niet hoe. Vind dat de productie an sich ook niet heel slecht was, maar als je de show over het algemeen vergeleek met shows van Dangerious en Historyquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit, of het nou playback zou zijn ala History of niet, hij stond er wel, en was in goede conditie!
Trouwens, Black Or White zou LIVE zijn geweest, en Human Nature was LIVE (en klonk waanzinnig tijdens repetities) en hij zou Bad/Dirty Diana/Dont Stop Till You Get Enough hebben gespeeld...
Mja, dat kon je niet merken, als hij niet was overleden in `09 en de shows waren er gewoon geweest had je dit ook niet gezegd "Je kon merken dat hij aan het eind van zijn latijn was" Dat was echt grote onzin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, hij stond er, maar vraag niet hoe. Vind dat de productie an sich ook niet heel slecht was, maar als je de show over het algemeen vergeleek met shows van Dangerious en History. Je kon gewoon merken dat hij aan het van zijn latijn was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |