quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij bent de grootste kankerhoer van heel fok, erger dan vaseline en cristina
Wie ben jij? Waarom noem je mij vriend? Ik heb jou nooit wat aangedaan en je wilt een me een IP ban aansmeren, je kent me geeneens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onze grote vriend Durrrrr? Die mogen ze van mij wel een IP ban geven
Jouw posts i.c.m jouw arrogantie doen mij kotsenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wie ben jij? Waarom noem je mij vriend? Ik heb jou nooit wat aangedaan en je wilt een me een IP ban aansmeren, je kent me geeneens.
Ze roddelde over mijn dochter. Nu ssshhhh jij. Wie ben jij eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]Onze grote vriend is op z`n plek gewezen, en meteen is VeerEli een kankerhoer.
Ja man.
Ik ben Braddie, aangenaamquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:00 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ze roddelde over mijn dochter. Nu ssshhhh jij. Wie ben jij eigenlijk.
Sowieso SCquote:
Hvj :$quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan. Lekker makkelijk hoor, alleen maar een beetje zeiken en toekijken.
k doeiquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef durrrr het volgende:
[..]
Sowieso SCkk een dag per maand af en toe posten meer dan zat
Vaseline![]()
DURR, je bent sneu......quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef durrrr het volgende:
Op zondag 11 augustus 2013 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I can't. Geen kaaklijn hebben bij 10% bodyfat? Ga ergens anders trollen.
Een random frontcam-foto in de lift na een regenachtige uitgaansnacht vergelijken met de zoveelste staged zwart-wit Instagram-pic van Karl Noten zijn kleine billenmaatje en de zoveelste blonde snol die hij betaald heeft met het geld van zijn kwakzalvende sjamanistische ouders. Je hebt het inderdaad gemaakt, kereltje.
Dat je het uberhaupt in je hoofd haalt om die malle lasterpraat over mijn vriendin hier online te komen uiten. Strooi die gemalen eenhoorntanden in die simpele doppen van je en log eens heel snel uit.
Wacht, nu pas je post eens goed gelezen en ik zie dat je aan het trollen bent. Kan gebeuren maatje, no beef. Roidrage alles.
Laat me niet lachen sneu ventje. Hahaha je kop blijft rot. Wat een kneus ben jij abnormaal te zielig voor woorden.
Gestaged vraag aan hugh hij heeft me op FB.ja heerlijk man rijke ouders getallen met 7 cijfers op de bank nooit hoeven te werken. I'm blessed !
Jij nog steeds je 9 tot 5 baan oh wacht of nog steeds op school en leven op je stufi kkkneusje. Vroeger zeker veel gepest he dat je nu MOET trainen om je zielige zelfvertrouwen omhoog te krikken.
Ik doe het zelfde als jou commentaar leveren op foto's. Alleen jij plaatst nooit wat want je bent kapot sneu. Hahahahaha CY AUB MAAK EEN KUS FOTO KUNNEN WE FOKKERS LATEN ZIEN DAT WE WAT HEBBEN AAHAHAHAHAHHAAHHA.
Je wereld is wel heel klein He dat het zo belangrijk is dat ik moet uitloggen van je. Nou bij deze dan ik ga straks weer lekker naar bloemendaal met mijn 'stage' vriendin dus zal morgen weer inloggen als het van jou mag.
durrrr = baas trolll, you feel me brah ?
KK BAAAAAAAS DURRRR __
Jawel, ik wel panser ook en die cristina vast ook. Dus minstens 1 al ikzelf. En dat is het belangrijkste als ik er maar een neuk om geefquote:
Ze zouden je moeten filmen, en je 2 weken lang in een isoleercel moeten stoppen met alleen maar dit soort materiaal van je wat afspeelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jawel, ik wel panser ook en die cristina vast ook. Dus minstens 1 al ikzelf. En dat is het belangrijkste als ik er maar een neuk om geef
durrrr_O_ baas
Ja maar ik doe niks illegaals, dus isoleercel zal moeilijk gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten filmen, en je 2 weken lang in een isoleercel moeten stoppen met alleen maar dit soort materiaal van je wat afspeelt.
Kan je zien hoe ridicuul je doet/bent nu.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:20 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ja maar ik doe niks illegaals, dus isoleercel zal moeilijk gaan.
Van jezelf houden is de basis, dan gaan anderen ook van je houden![]()
Komt wel goed brah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |