Je moest wel beetje lachen.quote:
Ik zit nu heerlijk in een fantastische sessie band, en daar wil ik ook echt gewoon mee doorgaan en contacten opbouwen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef durrrr het volgende:
[..]
Idd, een instrument bespelen is echt bijna het mooiste wat er is, vooral piano/keyboard! En zoals je al typte je mensen ervan te laten genieten is misschien nog mooier! Dat is jou gave man, geef niet op. Laat mensen lekker lullen, je hebt toch al genoeg mensen die om je geven? Fuck de haters. Geef het tijd man, dat verander je niet zomaar 1 2 3, heeft tijd nodig, maar komt echt allemaal goed. Ik zat eerst ook in zo een soort situatie, maar nu, stronger then everen dat zal met jou ook zeker gebeuren! En blijf je ding doen met je band en keyboard nooit mee stoppen.
Ja wat?! Kijk die peptalk. Je bent gewoon jelly op z'n swag.quote:
Jij begon.quote:
Je ne regrette rien.quote:
Valeryquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit nu heerlijk in een fantastische sessie band, en daar wil ik ook echt gewoon mee doorgaan en contacten opbouwen.
Elke keer als ik daarin meespeel voel ik m`n zelfvertrouwen groeien, dat is fijn.
Heb genoeg mensen die om mij geven, maar toch hebben ze af en toe de neiging mij af te zeiken op m`n zwakkere punten (of dit nou is om mij sterker te maken, ik weet het niet )
Dit was ik een paar maanden terug in m`n bandje, zoals je kan zien.. ik was hier wel oprecht gelukkig, maar ik werd weer een beetje *down* nadat het bandje uitelkaar ging.
Heb nu dan wel weer die andere band waar ik mee optreed, maar toch... het is anders, en het zal weer moeten groeien..
Voor Dqod:quote:
Haha, Ja, als het op muziek maken aankomt dan probeer ik mezelf 110% te geven!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:48 schreef durrrr het volgende:
[..]
Valery
Bij 3.25 zag ik ook echt dat je vol met passie speelde ja.. Mooi om te zien man. Hele leuke zangeres ook trouwens
!
Echt zonde dat jullie uitelkaar zijn ja, leuk bandje, passen ook wel bijelkaar.
Ja, misschien over een paar maanden is je nieuwe band nog beter, hoop het echt voor je, verdien je ook wel man zoals ik zag hoe je echt inging op de muziek.
Neen, het is een SCquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Chai het volgende:
durr en Braddie, dit kan toch ook wel in PM?
Ben je jaloers?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet hoe je moet PM. Dit is een slowchat voor iedereen toch? Dus sssshhh. Terug achter je pc'tje jij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Chai het volgende:
Deze baas heeft óók een iPhone.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je moet PM. Dit is een slowchat voor iedereen toch? Dus sssshhh. Terug achter je pc'tje jij.
Verstuurd van mijn Iphone.
Hoe kende da betale dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze baas heeft óók een iPhone.
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 32GB Wit. ()
Hij heeft wel iets anders hards voor je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
krio hedde gij nog wat harde musica
Nice, ik 16GB maar nu al spijt van, had ik ook maar 32 of 64quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze baas heeft óók een iPhone.
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 32GB Wit. ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |