SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb mijn nichtje van 18 net een hartberoerte veroorzaakt door haar te vertellen dat ik met een hele groep Fok!kers uit eten moet....
[..]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb besloten toch te gaan lopen zo
Met roeien kan ik toch nooit rustig aan doen en ik ben nog aardig verzuurd. Dus gewoon héél rustig lopen naar de roeivereniging, en daar een bordje eten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dan kan je ook naar Medemblik lopen en met ons mee eten!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb besloten toch te gaan lopen zo
Met roeien kan ik toch nooit rustig aan doen en ik ben nog aardig verzuurd. Dus gewoon héél rustig lopen naar de roeivereniging, en daar een bordje eten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
begin oktober begint ze een opleiding bij de politie en ik denk dat haar mensenkennis goed van pas gaat komenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, slechts 2 marathons en een beetje!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan kan je ook naar Medemblik lopen en met ons mee eten!
Nadat ik terug ben uit Amerika doe ik wel een keer aan een wedstrijdje mee met meerdere lopers uit dit topic, ben wel benieuwd naar jullie randdebielen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik ook, vraag me af of mijn hart de "Fok!kers overload" aan kanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, slechts 2 marathons en een beetje!
Nadat ik terug ben uit Amerika doe ik wel een keer aan een wedstrijdje mee met meerdere lopers uit dit topic, ben wel benieuwd naar jullie randdebielen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Joh, ik leef ook nog, na de Ekidenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, vraag me af of mijn hart de "Fok!kers overload" aan kan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het voordeel is dat we allemaal getraind zijn op hard wegrennen, mocht het niks zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als jij gaat, ga ik ook zeker mee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, slechts 2 marathons en een beetje!
Nadat ik terug ben uit Amerika doe ik wel een keer aan een wedstrijdje mee met meerdere lopers uit dit topic, ben wel benieuwd naar jullie randdebielen!![]()
![]()
Dan kun je wegrennen wat je wil je, je lost die zolderkamer autisten nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Het voordeel is dat we allemaal getraind zijn op hard wegrennen, mocht het niks zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die 10-kamper Sinterklaas heeft trouwens ook genoeg schoenen
Net voor het eerst dit jaar weer onverhard gelopen... loop ik een PR op de 5k)
Op de een of andere manier kon ik geen tempo houden en liep mij dus dood...![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Het voordeel is dat we allemaal getraind zijn op hard wegrennen, mocht het niks zijn![]()
![]()
net terug van een 11 kilometer trailrondje. dju die was pittig.
veel keien omzeilen en veel vals plat en heuvels omhoog.
maar oh wat is het toch heerlijk om te lopen samen met mijn maatje!
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
6:45 -- 6'45"/km 152bpm
2
*Fastest
13:01 - 0:29 (7%) 6'16"/km 156bpm
3
20:10 + 0:53 (-15%) 7'09"/km 183bpm
4
26:54 - 0:25 (5%) 6'44"/km 185bpm
5
33:32 - 0:06 (1%) 6'38"/km 176bpm
6
40:14 + 0:04 (-2%) 6'42"/km 151bpm
7
47:19 + 0:23 (-6%) 7'05"/km 161bpm
8
54:22 - 0:02 (0%) 7'03"/km 172bpm
9
1:00:55 - 0:30 (7%) 6'33"/km 178bpm
10
1:07:24 - 0:04 (1%) 6'29"/km 167bpm
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/42496492348
en na gedane arbeid is het lekker uitrusten in de achterbak van de auto met mijn lieve maatje.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, bij mn h&m bestelling maar een prachtig roze sportjack in mn mandje gemikt vanmorgen. Was nu 15 euro, prima voor de komende weken denk ik zo.
En nu even de sportzooi uit de wasmachine halen, morgen weer lopen![]()
![]()
ja deze keer had ik ze maar aangetrokken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:41 schreef Quoi het volgende:
Wat een braverd! Met je mooie roze sokjes...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb vandaag mijn training geschrapt. Ondanks dat de scholspier zich kranig houdt wil ik 'm toch nog een tweetal dagen rust geven. Bovendien ben ik enigszins geradbraakt na een korte nacht (wekker ging om 5 uur, er moest gewerkt worden vandaag). Rust is even beter, al knaagt het wel.
Iedereen morgen veel plezier bij de Vooroeverloop!![]()
wat een geweldige sokken/schoenen combinatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]![]()
![]()
net terug van een 11 kilometer trailrondje. dju die was pittig.
veel keien omzeilen en veel vals plat en heuvels omhoog.
maar oh wat is het toch heerlijk om te lopen samen met mijn maatje!
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
6:45 -- 6'45"/km 152bpm
2
*Fastest
13:01 - 0:29 (7%) 6'16"/km 156bpm
3
20:10 + 0:53 (-15%) 7'09"/km 183bpm
4
26:54 - 0:25 (5%) 6'44"/km 185bpm
5
33:32 - 0:06 (1%) 6'38"/km 176bpm
6
40:14 + 0:04 (-2%) 6'42"/km 151bpm
7
47:19 + 0:23 (-6%) 7'05"/km 161bpm
8
54:22 - 0:02 (0%) 7'03"/km 172bpm
9
1:00:55 - 0:30 (7%) 6'33"/km 178bpm
10
1:07:24 - 0:04 (1%) 6'29"/km 167bpm
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/42496492348
en na gedane arbeid is het lekker uitrusten in de achterbak van de auto met mijn lieve maatje.
[ link | afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben net terug van een rondje om naar de roeivereniging, daar avondgegeten en weer terug. Misschien in totaal een beetje lang als herstelrondje (11 km), maar was wel blij dat ik op zo'n lage hartslag voor mij een aardig tempo kon lopen..
1.
http://www.endomondo.com/workouts/228679470/11367364
2.
http://www.endomondo.com/workouts/228679470/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je maatjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Lijkt me heerlijk voor allebei om zo elkaar uit te dagen.
Ik ben ook terug van een rondje lopen. Wilde eigenlijk gewoon de standaard 5km ronde doen. Ik was het na 2km al helemaal beu maar op een gegeven moment ging de knop om, maakte ik de 5km vol en besloot toen maar op het zelfde tempo door te gaan en te kijken hoe ver ik kwam. Toen m'n huis in zicht was klokte ik 8km en vond ik het wel genoeg. Maar een nieuwe langste afstand heb ik gehaald, en er zat nog meer in zelfs. Maar ik kreeg honger.
Ergens weet ik eigenlijk niet of het zo verstandig is om op deze manier steeds langere afstanden te lopen, ik heb de 5km netjes met Start to Run gedaan en ben nu een beetje aan het freewheelen.![]()
thankxs en ik ben normaal helemaal niet van het roze. maar als ik hysterische schoenen heb moeten er ook maar hysterische sokken bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
wat een geweldige sokken/schoenen combinatie
@ cee ja het is geweldig. je krijgt er zo`n hechte band door.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je kent je lichaam steeds beter, dus ook zonder schema kun je beter aanvoelen wat je kunt. Gewoon dezelfde principes aanhouden; rustdagen, verschillende trainingen afwisselen, max. 1 lange loop per week.. dan kun je het prima zelf!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je maatjeLijkt me heerlijk voor allebei om zo elkaar uit te dagen.
Ik ben ook terug van een rondje lopen. Wilde eigenlijk gewoon de standaard 5km ronde doen. Ik was het na 2km al helemaal beu maar op een gegeven moment ging de knop om, maakte ik de 5km vol en besloot toen maar op het zelfde tempo door te gaan en te kijken hoe ver ik kwam. Toen m'n huis in zicht was klokte ik 8km en vond ik het wel genoeg. Maar een nieuwe langste afstand heb ik gehaald, en er zat nog meer in zelfs. Maar ik kreeg honger.
Ergens weet ik eigenlijk niet of het zo verstandig is om op deze manier steeds langere afstanden te lopen, ik heb de 5km netjes met Start to Run gedaan en ben nu een beetje aan het freewheelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niks mis met vrijwielen, zolang je niet elke keer sneller wilt als de keer ervoor (of langere afstanden) is het volgens mij een heerlijke manier van bezig zijn.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wil een beenmassage! Stom vriendje die in Groningen zit! (alhoewel ik het meestal niet voor elkaar krijg dat hij me wil masseren)
Wat ben ik toch gezegend met zo'n mooi natuurgebied (De Groote Peel) op 500 meter lopen. Heerlijk rondje gedaan, iets meer dan 6 km. Heerlijk, zo in de schemering kom je echt niemand tegen, alleen "wilde" shetlandpony's en runderen.
En voor het eerst sinds weken nauwelijks gezweet! Ik had bij het heenlopen zelfs een beetje koud (ik ben koukleum de eerste...).![]()
Zo, tijd om te badderen
Hotel is mooi, ik heb dus een bad! Er is alleen een of ander concert hier buiten, en dat dreunt best naar binnen. Hopen dat ik toch nog een beetje vroeg slaap. Wel lekker op een terrasje gezeten en wat gegeten, en nu dus tijd voor bad![]()
![]()
Succes iedereen morgen bij de Vooroeverloop!
Ik ga morgen (en de rest van de week) naar andere lopers kijken, ben in Moskou, o.a. voor de WK atletiek.
Jack does it in real time...![]()
Had je nou nog met de anderen gegeten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:39 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, tijd om te badderen
Hotel is mooi, ik heb dus een bad! Er is alleen een of ander concert hier buiten, en dat dreunt best naar binnen. Hopen dat ik toch nog een beetje vroeg slaap. Wel lekker op een terrasje gezeten en wat gegeten, en nu dus tijd voor bad
Slaap lekker!![]()
Wat leuk! Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef DeeBee het volgende:
Succes iedereen morgen bij de Vooroeverloop!
Ik ga morgen (en de rest van de week) naar andere lopers kijken, ben in Moskou, o.a. voor de WK atletiek.![]()
Schandalig. Ik zou ook wel een massage willen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, ze gingen in Medemblik eten!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had je nou nog met de anderen gegeten?
Slaap lekker!![]()
Heeft RD zich een beetje gedragen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ze gingen in Medemblik eten!
Badderze! Heerlijke voorbereiding.
DeeBee: MoskouVeel plezier!
Burgerlijkheid ten top: Wij hebben heel Midden Delfland verkend te voet, per fiets, pont en trekpontHele Hollandsche avondmaaltijd bij elkaar gescharreld van de boertjes. En nieuwe hardlooproutes gevonden tussen Schipluiden - Maasland.
![]()
Ja, hysterisch is wel het juiste woord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:15 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
thankxs en ik ben normaal helemaal niet van het roze. maar als ik hysterische schoenen heb moeten er ook maar hysterische sokken bij.
is de muziek al gestopt hatsie?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Veel plezier allemaal, Vooroeverlopers!
Hier morgen een 5K evenementje voor 't goeie doel en dan komende week maar weer opbouwen die kmzin in om veel 'mijlen te maken', zoals ze dat hier zeggen. En al die filmpjes die Wolve heeft opgediept zijn ook echt zéér motiverend
![]()
Ja doei.![]()
Thanks (en bloodymary1 ook)! Ooit geweest ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
(...)
DeeBee: MoskouVeel plezier!
(...)
Rusland is best wel bizar, van bizar mooi, tot bizar armoedig, tot bizar groot.Maar moet zeggen, wel erg gaaf tot nu toe! St. Petersburg is wel flink anders dan Moskou, maar Moskou is ook wel weer erg tof.
Als het een dag geen 30 graden is ga ik mij zelfs nog een keer aan hardlopen wagen, wel in een van de parken, want rijden kunnen Russen echt niet.
_
Jack does it in real time...![]()
Ja heb zin in morgen, vond het toch wel erg jammer dat ik er vandaag ook niet bij was in Medemblik. Nou ja, dan maar morgen het lekker gezellig maken!
Zo meteen lekker mijn bed induiken, morgen de wekker om 5 uur, moet zeker om 6 uur wegrijden. Dat is wel een beetje jammer, maar het is voor een goed doel!
Alle andere lopers ook allemaal veel succes en plezier!Levitas ook helemaal, geniet ervan daar in Australië! Wordt vast helemaal top!
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
is de muziek al gestopt hatsie?
Nouja, ik ben nu toch nog even tv aan het kijken en thee aan het drinken. Even bijkomen van al dat sociale gedoe
/edit: nee, het is weer begonnen
[ Bericht 8% gewijzigd door hatsaflats op 10-08-2013 21:54:57 ]![]()
heel veel plezier iedereen morgen! jullie kunnen het!
Nopes. Zou erg graag per trein door Rusland willen. En dan o.a. Moskouquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Thanks (en bloodymary1 ook)! Ooit geweest ook?
Rusland is best wel bizar, van bizar mooi, tot bizar armoedig, tot bizar groot.Maar moet zeggen, wel erg gaaf tot nu toe! St. Petersburg is wel flink anders dan Moskou, maar Moskou is ook wel weer erg tof.
Als het een dag geen 30 graden is ga ik mij zelfs nog een keer aan hardlopen wagen, wel in een van de parken, want rijden kunnen Russen echt niet.
_
Bizar dus..
![]()
Mijn tekst !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja heb zin in morgen, vond het toch wel erg jammer dat ik er vandaag ook niet bij was in Medemblik. Nou ja, dan maar morgen het lekker gezellig maken!
Zo meteen lekker mijn bed induiken, morgen de wekker om 5 uur half 6, moet zeker om 6 uur wegrijden.![]()
![]()
Veel mensen veel plezier gewenst op de vooroeverloop morgen!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Wolve000 het volgende:
Veel mensen veel plezier gewenst op de vooroeverloop morgen!
![]()
Startnummer ophalen vanaf 07:00 uur. Dan om 8 uur met de boot naar Enkhuizen. Aankomst 09:30, start 10:00 uur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
Zeg, ik vind nergens hoelaat de Vooroeverloop start. Anybody?![]()
wacht.. 8 uur de boot en dan 10 uur de start?! Noooooohhhhhh.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Boot duurt 1,5 uur. En buiten maakt herrie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef slacker_nl het volgende:
wacht.. 8 uur de boot en dan 10 uur de start?! Noooooohhhhhh.![]()
Buiten is stom! Hier ook, loveparade of fest of iets. En je kan slapen op de boot, das wel fijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Boot duurt 1,5 uur. En buiten maakt herrie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ff kijken hoe het loopt. Misschien 10:15 een 5k lopen. Dan wordt het krap. We'll see. Iig alvast veel succes! Eet ze op, die 21quote:![]()
![]()
Mijn plan was om heel soldair om dezelfde tijd een hm als training te doen. Maar gezien het tempo van bier drinken gaat hem dat niet wordenso long solidariteit.
Heel vee plezier ya'll
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vandaag veel gewandeld in Luxemburg. Volgens de stappenteller van mijn vriend was het ruim 17 kilometer. Morgen voel ik dat vast wel in mijn benen, maar ik ga wel lopen. Zal niet ver worden want ik ben veel te goed in verdwalen en niks is hier vlak, dus dat is wel wat zwaarder dan ik ben gewend.
Veel succes morgen Hats en anderen, sterke bij het opstaan (vroeg zeg!).“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef CRX_master het volgende:
Zow.. Lesje 17 van Keep Running.. LDL van 50 minuten op het programma die ik iets heb verlengd.. Eerste keer 10 km zonder pauze![]()
.. En bekertje
Top!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg hetzelfde schema alleen loop ik 1,5week op je achter.
Altijd leuk om een nieuwe mijlpaal te bereiken![]()
[quote]Op zaterdag 10 augustus 2013 12:02 schreef Hinder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen nieuw voor nog geen ¤45,-. Tas kwam ik voor ¤9,99 toevallig tegen op vakantie bij de Lidl in Frankrijk (
). Vanochtend is het Camelbak Antidote Reservoir binnengekomen. Had op vakantie al wat keren gelopen met de tas met daar een flesje water in. Ging erg goed: door de borst- en heupbanden beweegt 'ie gewoon met je lichaam mee, in plaats van dat 'ie tegengesteld gaat slingeren, zoals bij een normale rugzak zou gebeuren. Morgen deze nieuwe combi testen met een LDL
.
Vanaf maandag ook in de NL lidl voor 13,-
Heb je hem al getest? Is het iets, of eigenlijk net niet...
Laat maar weten als je hem getest hebt![]()
Mijn man is dit jaar al een paar keer voor zijn werk naar Rusland geweest. Naar Nizhny Novgorod (vroeger heette dat Gorki). Het is er heel lelijk maar ook heel fascinerend. En inderdaad levensgevaarlijk, niet van criminaliteit, maar vanwege het verkeer. Iedereen heeft ook een cameraatje op de voorruit. Zodat je bewijs hebt voor de verzekeringsmaatschappij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Thanks (en bloodymary1 ook)! Ooit geweest ook?
_
![]()
hehe eindelijk een manier gevonden om de nike+ data te exporteren naar runkeeper.
zal het delen ook wat gemakkelijker maken.
linkje van vandaag.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/223102099home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ben zelf niet meer aan het hardlopen sinds eind juli, ivm de voetbaltrainingen. Vandaag zo'n 3,5 uur getraind en merkte dat vanavond wel flink. Ook al is het natuurlik wel anders, heb wel het idee dat het hardlopen behoorlijk nuttig is geweest voor de eerste voetbaltrainingen. Misschien begin ik het hardlopen nu al stiekem te missen.
Iedereen die meedoet aan de Vooroeverloop veel plezier/succes vandaag!![]()
Ik zit in de trein met een hele dikke vette smile op m'n gezicht! Later een uitgebreid verslag en Endomondo linkje, voor nu deze samenvatting:
Zaterdag:
- Vrij vlot door de expo, om startnummer op te halen en een SPIbelt te kopen.
- Uit eten, maar voelde hoofdpijn opkomen
- Naar de bioscoop gegaan, waar de migraine aanval doorzette
- Om 21:00 lag ik in bed, enorm slecht geslapen.
Zondag:
- Wekker om 6:00, vrijwel geen hoofdpijn meer
- Op tijd in het startvak, enorm druk
- Parcours was VEEL zwaarder dan verwacht, veel flinke heuvels
- Heerlijk "bewust" gelopen
- Veel betere tijd dan ik ooit had gehoopt/ verwacht! 1:16:34 op m'n horloge
Was echt kapot aan de finish, maar man wat was het een ontzettend zware, maar SUPER vette ervaring!!
En een foto:
Ik heb slechtere plekken gezien om te finishen![]()
![]()
Wat gaaf man! Precies de tijd die ik je al voorspeld had (1:12-1:18). Ik weet dat dit betweterig overkomt, maar ik heb in het echte leven zo weinig gelijk dat ik dit soort momenten wel moét aangrijpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:35 schreef Levitas het volgende:
Mooie medaille trouwens en de finish is inderdaad briljant. Geniet ervan!![]()
prima gelopen! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:35 schreef Levitas het volgende:
Ik zit in de trein met een hele dikke vette smile op m'n gezicht! Later een uitgebreid verslag en Endomondo linkje, voor nu deze samenvatting:
Zaterdag:
Zondag:
Was echt kapot aan de finish, maar man wat was het een ontzettend zware, maar SUPER vette ervaring!!
En een foto:
[ afbeelding ]
Ik heb slechtere plekken gezien om te finishen
de finish,is dat Bondi Beach?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:35 schreef Levitas het volgende:
Zaterdag:
Zondag:
En een foto:
[ afbeelding ]
Ik heb slechtere plekken gezien om te finishen![]()
Netjes!![]()
Goedemorgen! Nauwelijks geslapen ivm kind dat vannacht wakkers was maar dat mag de pret niet drukken. Nu veel koffie, ontbijt en naar Medemblik.![]()
Hoppa! Dat doet 'ie even!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:35 schreef Levitas het volgende:
Zaterdag:
Zondag:
En een foto:
[ afbeelding ]
Ik heb slechtere plekken gezien om te finishen
Gefeliciteerd met een prachtige tijd! Wat een gave wedstrijd moet dat zijn geweest! Geniet er nog ff van!
Ik ben an het stressen wat ik allemaal mee moet nemen enzo. Het is ook veel te vroeg
. Nou ja, naar wat schone kleren en alles meegenomen dan zien we het wel. Komt allemaal wel goed! Tot straks vooroeverlopers! En supporters uiteraard!
![]()
![]()
Dan slaap ik ongeveer naast de start, zet ik alsnog m'n wekker om 6 uur. Al was ik stiekem om 5 uur al wakker![]()
![]()
Sunday is Runday!quote:
En mooi gedaan Levitas, ben benieuwd naar t hele verslag. Goede foto.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Time to go!
*auto zoekt*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Yes sir. Nog nooit zo blij geweest om vanaf een heuvel op Bondi Beach neer te kunnen kijken. Dan weet je dat je er bijna bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 05:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima gelopen! Gefeliciteerd!
de finish,is dat Bondi Beach?
Thanks allen! Ik ga vanavond een uitgebreid verslag typen![]()
![]()
Rock on Vooroevers!!
En Levitasgoed gedaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Loop en geniet!
@levitas, wat was de afstand?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dus, de City 2 Surf, met de beruchte "Heartbreak Hill". Een steile heuvel die ruim 2km van het parcours inneemt. Na 2km sta je 80 meter hoger dan waar je voor Heartbreak Hill was. Opsich geen bizar steile heuvel op zichzelf, maar wel als het in het midden van het parcours ligt, maar vrijwel geen vlakke stukken vóór of ná Heartbreak Hill.
Zo ziet dat er dus uitSPOILER: Het uitgebreide verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14kmquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
Loop en geniet!
@levitas, wat was de afstand?![]()
Leuk verslag! Klinkt ook echt als een fijne loop!quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:57 schreef Levitas het volgende:
n de snelheid wat op te voeren en schoot voor m`n gevoel iedereen voorbij. Nog 1,5 kilometer te gaan, nog 1 kilometer te gaan. En wat duurde die laatste kilometer lang, zeg! Pfoe. Even dacht ik dat m`n benen het niet meer vol gingen houden, maar toen het 400 meter punt kwam en de finish recht voor je neus komt te liggen, krijg je een tweede of derde adem en vind je nét dat beetje energie die je nodig hebt. Met een big smile liep ik over de finish. Ik ben nog nooit zo blij geweest om de finish te zien, want het zware parcours was afzien, écht afzien.
Ik ben alleen altijd zo verward over die hoogteprofielen. Volgens endomondo maak ik vaak ook wel 50 hoogtemeters in een hardlooprondje, maar dat is een viaduct en een flauwe heuvel over, voelt helemaal niet steil. En als jij nu zegt dat je 2km lang moest klimmen op een steile heuvel, en dat is het verschil tussen 20 en 80 meter in hoogte, dan vraag ik me af of mijn hoogtemeters wel kloppen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Well done Levitas! Ik dacht dat je in Sydney zelf woonde...
Succes allemaal bij de vooroever! Rock it!!
Gisteren op het gemak 4 km gelopen, vergeten horloge op te laden... Vandaag mijn eerste surfles. Als mijn benen nog meewillen loop ik straks nog even tot halverwege de Tafelberg, anders is dat voor morgen.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Helemaal goed, dat nummerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zou het geen 800 m zijn? Want anders lijkt mij dat zeer bizar om dat over 2 km te doen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Nouja volgens endomondo is het ook het verschil tussen 8 en 88 bij Levitas..quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:39 schreef Sjaapje het volgende:
Zou het geen 800 m zijn? Want anders lijkt mij dat zeer bizar om dat over 2 km te doen...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Na even te googelen is het vooral die blijven durende omhoog gaan zo lastig... 800m klinkt dan ook ineens heel veel :-Dquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja volgens endomondo is het ook het verschil tussen 8 en 88 bij Levitas..Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:57 schreef Levitas het volgende:
Dus, de City 2 Surf, met de beruchte "Heartbreak Hill". Een steile heuvel die ruim 2km van het parcours inneemt. Na 2km sta je 80 meter hoger dan waar je voor Heartbreak Hill was. Opsich geen bizar steile heuvel op zichzelf, maar wel als het in het midden van het parcours ligt, maar vrijwel geen vlakke stukken vóór of ná Heartbreak Hill.
[ afbeelding ]
Zo ziet dat er dus uitSooouunds good! Super gedaan! Kreeg een grote glimlach toen je het 12km punt beschreef. Dat idee dat je de finish dan ziet en alleen omlaag hoeft lijkt me heerlijk.SPOILER: Het uitgebreide verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
14kmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh, dat ziet er relaxed uit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In Australie is iets wat op 2 uur afstand is natuurlijk om de hoek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:38 schreef Sjaapje het volgende:
Well done Levitas! Ik dacht dat je in Sydney zelf woonde...quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:57 schreef Levitas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet dat er dus uitLeuk!SPOILER: Het uitgebreide verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
14km
Vooroeverlopers: heel veel plezier vandaag!![]()
Levitas:Netjes! En die medaille met het strand op de achtergrond.
*jaloers*
![]()
Leuk Levitas, en iedereen veel succes/plezier zo.
Wij gaan zo naar een 5K Charity Event van een clubgenoot, "Highwood Hobble 5K"trailschoenen aan en blazen!
Ja doei.![]()
Nog 1 minuuutje en dan gaan onze randdebielen 21 km lang denken: waarom?!?
Ow, of nu dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je denkt niet 21km lang: waarom?!! Dat denk je pas vanaf de 18e of 19e km
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zou nu ook niet wakker genoeg zijn voor een HM![]()
![]()
mijn hemel. Als ik rond km2 in slaap val zou het me niet verbazen
![]()
Ja doei.![]()
Ik moet in november ook om 10:00 's morgens aan de bak
Ze hebben daar wel een uur voorsprong natuurlijk.
En nu op naar onze 5k hobble!
In Eindhoven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet in november ook om 10:00 's morgens aan de bak
Dan denken ze het 18 km lang Sem, ook goed!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, Geldropquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In Eindhoven?
Dan denken ze het 18 km lang Sem, ook goed!Halve Marathon van Eindhoven is altijd pas in de middag
Idd, vroeg! Zo vroeg dat aanmoedigen niet meer gaat lukken. Ook voor het 5k wedstrijdje ben ik te laat wakker![]()
Loopze co.uk!
Misschien dat ik wel weer een schema ga oppakken vandaag...![]()
Owja... Misschien dat ik vraag aan een vriendin of m'n nichtje of ik mag blijven logeren. Scheelt bijzonder veel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, GeldropHalve Marathon van Eindhoven is altijd pas in de middag
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Anders moet je al om 7 uur/half 8 de auto inquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Owja... Misschien dat ik vraag aan een vriendin of m'n nichtje of ik mag blijven logeren. Scheelt bijzonder veel.
Volgens mij eerder.. begint om 10 uur, 9 uur daar zijn om beetje te relaxen, 7 uur ja. Waarom?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Anders moet je al om 7 uur/half 8 de auto in
Het valt mee, het begint om 11 uur:
11.00 uur 6 - 10 - 15 kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, ik ben op zoek gegaan naar het omslagpunt van mijn hartslag.
Garmin ingesteld op 7x5 minuten. Iedere 5 minuten de hartslag met 5 slagen verhogen (dus niet op tempo gelet). Bij een hartslag van 180 ging het echt niet meer. Dus waren de laatste 5 minuten welke ik fatsoenlijk kon afmaken die met een hartslag van 175. Dat brengt mijn omslagpunt op 175-8=167.
Ben benieuwd of de zones nu beter kloppen.
http://www.endomondo.com/workouts/228975665/9947984![]()
Klinkt logisch! Ook niet zo vreemd dan dat je het laatst zo zwaar had toen je o die zones probeerde te lopen, want toen zat je ook op 165 toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:53 schreef Muis84 het volgende:
Garmin ingesteld op 7x5 minuten. Iedere 5 minuten de hartslag met 5 slagen verhogen (dus niet op tempo gelet). Bij een hartslag van 180 ging het echt niet meer. Dus waren de laatste 5 minuten welke ik fatsoenlijk kon afmaken die met een hartslag van 175. Dat brengt mijn omslagpunt op 175-8=167.
http://www.endomondo.com/workouts/228975665/9947984Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er werd mij altijd gezegd dat je dan toch minimaal een kwartiertje tot half uurtje in moet lopen. Daarna pas beginnen met het opvoeren van de hartslag. 175 lijkt mij met iemand van jou leeftijd ook iets aan de lage kant, misschien door het inlopen zou je iets verder komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:53 schreef Muis84 het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/228975665/9947984
Pas je trouwens wel op dat je nog lol blijft houden in het lopen, ik zie je dagelijks praten over zones en hartslag, het is misschien ook wel eens lekker zonder die band te lopen
![]()
2 uur rijden is niet erg ver weg inderdaad. Overigens is de treinverbinding gewoon klote, waardoor je 2 uur doet over ca. 90km. Met de auto doe je er zo`n 1,5 uur over. Ik rijd overigens elke dag zo`n 100 km heen en 100 km terug naar m`n stagequote:Op zondag 11 augustus 2013 10:11 schreef Wolve000 het volgende:
In Australie is iets wat op 2 uur afstand is natuurlijk om de hoek.
Woon zelf in Wollongong, ten zuide van Sydney. Aan het strand, beetje vakantiegevoel
Thanks voor alle berichtjes. SuperleukIk had dus met mezelf afgesproken dat als ik de City2Surf goed zou lopen (5:30 min/km gemiddeld), dat ik dan van mezelf de halve marathon van Sydney mag gaan lopen. Alleen.... Die begint al om 6:30 's ochtends (WHAAAAAT?!?!?)
![]()
![]()
Edit:
Oeh, de officiele tijd staat nu ook online: 1:16:34, zoals m`n horloge al liet zien. Ik ben in de top 20% van alle deelnemers (85.000) geëindigdDat is nog best wel hoog eigenlijk
![]()
Waarom zou het lopen met hartslag band niet leuk zijn? Ik vind het juist heerlijk om met cijfertjes bezig te zijn! Bovendien was dit geen test voor maximale hartslag maar voor omslag punt. Haar Max ligt waarschijnlijk nog wel iets boven de 180, en als je dat wil testen ben je idd langer bezig. Maar personen voelen doorgaans vrij goed aan wanneer ze beginnen te verzuren, en tenzij je getraind bent om daar door heen te gaan zal dat het punt zijn waarop veel mensen zeggen, harder is niet meer goed vol te houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er werd mij altijd gezegd dat je dan toch minimaal een kwartiertje tot half uurtje in moet lopen. Daarna pas beginnen met het opvoeren van de hartslag. 175 lijkt mij met iemand van jou leeftijd ook iets aan de lage kant, misschien door het inlopen zou je iets verder komen.
Pas je trouwens wel op dat je nog lol blijft houden in het lopen, ik zie je dagelijks praten over zones en hartslag, het is misschien ook wel eens lekker zonder die band te lopen
Levitas![]()
Ik heb sinds vandaag en per morgen weer een schema. In 12 weken naar een 15k in 1u30 (7HL). Niet te ambitieus, wél veel 4x pw trainen. Mijn vakantieweek over 2 weken mag ik skippen van mezelf, maar verder: weer aan de bak!
![]()
18 of 19? Dan denk ik altijd, ik had er toch allang moeten zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
Je denkt niet 21km lang: waarom?!! Dat denk je pas vanaf de 18e of 19e km. Ergens bij de 10/11 denk ik dat meestal (bij wedstrijden).
Wil eigenlijk ook weer de 7HL lopen, is de leukste afstand vind ik (21 te lang, 10 te kort)![]()
Oeh, gisteren laat geworden en nu een luie ochtend, net pas uit bed (wel al een tijd wakker, maar nog liggen lezen).
En sommigen hebben er al een halve marathon op zitten.....
Goed gedaan Levitas! Wanneer is die HM van Sydney en hoe lang ben je nog down under voor je stage?![]()
YUR is volgens Endomondo binnen, die heeft alleen gefietst! Niet eerlijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Quoi het volgende:
Ben overigens erg benieuwd naar de tijden in Medemblik! Ze moeten nu toch wel allemaal binnen zijn
Eigenwijzert!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
YUR is volgens Endomondo binnen, die heeft alleen gefietst! Niet eerlijk
Mis ik - spuit elf - nu eigenlijk weer de mogelijkheid om op Endomondo een feed van loopjes te bekijken
Ah via de app wel. Site niet, zo te zien?![]()
Levitas!!! super gedaan!![]()
![]()
vooroeverlopers gogogo!![]()
![]()
Geen idee? Op de site zie ik ook gewoon een feed, meteen op de homepage als ik ingelogd ben?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Eigenwijzert!
Mis ik - spuit elf - nu eigenlijk weer de mogelijkheid om op Endomondo een feed van loopjes te bekijken
Ah via de app wel. Site niet, zo te zien?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee? Op de site zie ik ook gewoon een feed, meteen op de homepage als ik ingelogd ben?![]()
Wederom dankFok! kijkt sinds jouw input ook wat fijner op mijn mobiel. Soms ben ik niet zo snugger met de dingen.
![]()
Zo ik was toch op tijd wakker en had me daarom voorgenomen om ook een hm te lopen in training.
Maar op alleen een beschuitje met banaan kan ik toch niet lang genoeg trainen. Ook was ik vrij vlot begonnen waardoor ik het bij 12Km best wel gezien had. Ik moest toen nog 3km en ben lekker rustig naar huis gehobbeld tot 15K.
Best vlak gelopen wel.
http://www.endomondo.com/workouts/229010804/7102294
Paar dipjes omdat ik moest stoppen voor b.v een stoplicht.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nerd-mode is toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Wederom dankFok! kijkt sinds jouw input ook wat fijner op mijn mobiel. Soms ben ik niet zo snugger met de dingen.
Stukkie gelopen. Beetje pijn in de eerste 6 kilometer ofzo, daarna ging het lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga daar binnenkort voor naar de fysio, dan gaan we een maximaaltest doen (zo heet dat dacht ik) en dan gaan we kijken naar wat mijn HS-zones zijn en wat m'n HSmax is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:53 schreef Muis84 het volgende:
Nou, ik ben op zoek gegaan naar het omslagpunt van mijn hartslag.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:10 schreef mosselmossel het volgende:
Stukkie gelopen. Beetje pijn in de eerste 6 kilometer ofzo, daarna ging het lekker.Goed bezig Mossel! Revange op gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:10 schreef mosselmossel het volgende:
Stukkie gelopen. Beetje pijn in de eerste 6 kilometer ofzo, daarna ging het lekker.Zelfde pijn als gisteren, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga daar binnenkort voor naar de fysio, dan gaan we een maximaaltest doen (zo heet dat dacht ik) en dan gaan we kijken naar wat mijn HS-zones zijn en wat m'n HSmax is.Lekker binnen een kwartier jezelf helemaal naar de gallemiezen helpen
![]()
![]()
Vandaag de bedoeling 19km duurloop. Na 10km kreeg ik stekende pijn in mijn linkvoet. Heb nog tot 13 doorgelopen maar daarna ging het niet meer.
http://www.endomondo.com/workouts/229026349/5408182
Weekje rust maar denk ik.![]()
Ik zou vandaag gaan lopen, maar ben ik zo'n uitermate "ga-niks-doen-modus" geraakt dat ik me er niet toe kan zetten.
De American pancakes uit het hardloperskookboek waren gelukt, alleen ben ik niet helemaal content met de verhoudingen en zit ik me af te vragen of de makers denken dat het gemalen havermout had moeten zijn of gewoon hele vlokken. De basis is iig goed te doen (muv de kaas wat ik maar vervangen heb door magere kwark).
Recept:
150g havermout
50g huttenkaas (lees: kwark)
2 (grote) eieren
125g blauwe bessen of frambozen (ik heb 125g bevroren bessen en frambozen gebruikt).
* Meng de havermout, kwark, eieren tot het een soort van glad iets wordt
* Donder het fruit erdoor
* Pak een pan en bak ze 3 minuten aan beide zijdes
* Nomze
Ze zeiden: is lekker met kwark en honing. I don't think so. Honing ja, witte suiker: NOMZZZZZZ Denk dat bastard suiker er ook goed bij zou smaken. Maar de kwark.. neh. Misschien als je de kwark mengt met een karvancevitan fzo, maar niet zo puur. Bah.
Persoonlijk denk ik:
100gram fruit
Of
meer havermout (misschien zelfs deels gemalen), iets meer kwark en dan heb je een prettiger stuk beslag.
Je maakt hier ongeveer 4 kleine pannekoeken van, die machtig zijn. Tis voor 1 persoon, maar de niet grote eters kunnen hier makkelijk met 2 personen van eten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar heb ik geen fysio voor nodig hoor, dat kan ik prima zelf!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]Lekker binnen een kwartier jezelf helemaal naar de gallemiezen helpen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ga ik eens proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou vandaag gaan lopen, maar ben ik zo'n uitermate "ga-niks-doen-modus" geraakt dat ik me er niet toe kan zetten.
De American pancakes uit het hardloperskookboek waren gelukt, alleen ben ik niet helemaal content met de verhoudingen en zit ik me af te vragen of de makers denken dat het gemalen havermout had moeten zijn of gewoon hele vlokken. De basis is iig goed te doen (muv de kaas wat ik maar vervangen heb door magere kwark).
Recept:
150g havermout
50g huttenkaas (lees: kwark)
2 (grote) eieren
125g blauwe bessen of frambozen (ik heb 125g bevroren bessen en frambozen gebruikt).
* Meng de havermout, kwark, eieren tot het een soort van glad iets wordt
* Donder het fruit erdoor
* Pak een pan en bak ze 3 minuten aan beide zijdes
* Nomze
Ze zeiden: is lekker met kwark en honing. I don't think so. Honing ja, witte suiker: NOMZZZZZZ Denk dat bastard suiker er ook goed bij zou smaken. Maar de kwark.. neh. Misschien als je de kwark mengt met een karvancevitan fzo, maar niet zo puur. Bah.
Persoonlijk denk ik:
100gram fruit
Of
meer havermout (misschien zelfs deels gemalen), iets meer kwark en dan heb je een prettiger stuk beslag.
Je maakt hier ongeveer 4 kleine pannekoeken van, die machtig zijn. Tis voor 1 persoon, maar de niet grote eters kunnen hier makkelijk met 2 personen van eten.![]()
![]()
Thanksquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed gedaan Levitas! Wanneer is die HM van Sydney en hoe lang ben je nog down under voor je stage?
HM is 22 September en ik ben hier nog tot na nieuwjaar![]()
![]()
Gister mijn rechterkuit en -enkel, nu alleen mijn enkel die wat zeurt. Doe van de week wel weer rustigaan. Toch ook heel druk met werken, dus dan is dat prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zelfde pijn als gisteren, of niet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit dus. Cijfertjes, statistieken en gegevens:quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zou het lopen met hartslag band niet leuk zijn? Ik vind het juist heerlijk om met cijfertjes bezig te zijn! Bovendien was dit geen test voor maximale hartslag maar voor omslag punt. Haar Max ligt waarschijnlijk nog wel iets boven de 180, en als je dat wil testen ben je idd langer bezig. Maar personen voelen doorgaans vrij goed aan wanneer ze beginnen te verzuren, en tenzij je getraind bent om daar door heen te gaan zal dat het punt zijn waarop veel mensen zeggen, harder is niet meer goed vol te houden.Ik heb wat houvast nodig, en probeer nu dus de hartslagzones. En inderdaad geen max hartslag, die zal boven de 185 liggen, maar daar was ik ook niet naar op zoek. Ging me nu om het omslagpunt. En ik heb een kwartier gewandeld voordat ik ging lopen en opbouwen.
@slacker: ik heb ook bij wat instanties gekeken voor zo'n test. Maar dat was steeds onderdeel van andere testen, en de gemiddelde kosten waren zo'n 250-300 euro. Tja, dan probeer ik het zelf wel.![]()
![]()
2.00.28.... ik vond (en ik denk heel veel deelnemers) het een behoorlijk zwaar parkoers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Quoi het volgende:
Ben overigens erg benieuwd naar de tijden in Medemblik! Ze moeten nu toch wel allemaal binnen zijn
bij kilometer 11 of 12 (nadat Frsh het tempo opvoerde) kwam er pap in de benen en ging het gewoon niet lekker meer.... geen excuses,gewoon vandaag mijn dag niet helemaal maar perfect georganiseerd en iedereen binnen de tijd.
al met al een heel gezellig weekend, iedereen die in Medemblik was, bedankt!! (allleen jammer dat ik meerijders had)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo nauw luistert dat denk ik niet bij een hobbyist.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dit dus. Cijfertjes, statistieken en gegevens:Ik heb wat houvast nodig, en probeer nu dus de hartslagzones. En inderdaad geen max hartslag, die zal boven de 185 liggen, maar daar was ik ook niet naar op zoek. Ging me nu om het omslagpunt. En ik heb een kwartier gewandeld voordat ik ging lopen en opbouwen.
@slacker: ik heb ook bij wat instanties gekeken voor zo'n test. Maar dat was steeds onderdeel van andere testen, en de gemiddelde kosten waren zo'n 250-300 euro. Tja, dan probeer ik het zelf wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Allen tegelijk gefinisht?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
2.00.28.... ik vond (en ik denk heel veel deelnemers) het een behoorlijk zwaar parkoers.
bij kilometer 11 of 12 (nadat Frsh het tempo opvoerde) kwam er pap in de benen en ging het gewoon niet lekker meer.... geen excuses,gewoon vandaag mijn dag niet helemaal maar perfect georganiseerd en iedereen binnen de tijd.
al met al een heel gezellig weekend, iedereen die in Medemblik was, bedankt!! (allleen jammer dat ik meerijders had)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik weet niet hoe je bent verzekerd muiske, maar ik heb een uitgebreide sporttest gewoon vergoed gekregen bij mijn zorgverzekering. vgz plus uitbreiding parket gezin en zorg.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik was binnen in 2 uur 11 nog wat. Ik was een na laatste van ons groepje. Volgens mij was Jero_nimo de eerste in iets van 1:53.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Quoi het volgende:
Parcours was erg mooi maar behoorlijk zwaar (vond ik).
Het was wel erg mooi vanmorgen vroeg bij het vertrek:
[ Bericht 5% gewijzigd door Swetsenegger op 11-08-2013 16:53:02 ]![]()
Ongetwijfeld maakt het allemaal geen reet uit, ik ben geen pro oid. Maar als ik het nu leuk vind om het uit te zoeken en wat te proberen, dan lijkt me dat prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo nauw luistert dat denk ik niet bij een hobbyist.![]()
![]()
RD top hoor! een wedstrijd is toch zowiezo moeilijk uit te zoeken wanneer je het best in vorm bent.
weet dat van vroeger wel. niet in mijn beste kunnen met de nederlandse kampioenschappen en een week daarna thuis de stenen uit de straat rennen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ook VGZ, Gezin pakket. Zal eens bekijken of zoiets kan, mocht ik er nu ook niet uit komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef winterstorm666 het volgende:
ik weet niet hoe je bent verzekerd muiske, maar ik heb een uitgebreide sporttest gewoon vergoed gekregen bij mijn zorgverzekering. vgz plus uitbreiding parket gezin en zorg.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef winterstorm666 het volgende:
RD top hoor! een wedstrijd is toch zowiezo moeilijk uit te zoeken wanneer je het best in vorm bent.
weet dat van vroeger wel. niet in mijn beste kunnen met de nederlandse kampioenschappen en een week daarna thuis de stenen uit de straat rennen.Heb jij vroeger dan NK Atletiek of zo gedaan? Lang geleden, wat waren de resultaten?
Ik heb zelf trouwens ook nog meegedaan aan NK's vroeger, maar dat was natuurlijk met paardrijden.![]()
Ja je kan er mooi op voortborduren natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maakt het allemaal geen reet uit, ik ben geen pro oid. Maar als ik het nu leuk vind om het uit te zoeken en wat te proberen, dan lijkt me dat prima.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RD + Swets:Tevreden Swets? Zonder je maatje...
Nog een beetje leuke pics gemaakt? (Ik zie die ene niet van jou Swets)![]()
nee geen atletiek. langlaufen en biathlon wedstrijden.daar hoorde ook in de zomer loopbiathlons bij.
en als training, hardlopen, mountainbiken,rolskieen fitness en langlaufen op de kunstbaan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
https://www.dropbox.com/s(...)3%2007%2011%2036.jpgquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Quoi het volgende:
Nog een beetje leuke pics gemaakt? (Ik zie die ene niet van jou Swets)
Mooie rustige fotoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wauw!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)3%2007%2011%2036.jpghome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Het is een houvast, en leuk om te proberen. That's it.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je kan er mooi op voortborduren natuurlijk.![]()
Lijkt net een schilderij!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)3%2007%2011%2036.jpg
Mooie rustige foto![]()
ET en de mini Swetsjes hebben de longen uit hun lijf gefotografeerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Quoi het volgende:
Nog een beetje leuke pics gemaakt? (Ik zie die ene niet van jou Swets)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind die zó verraderlijk. Dat eerste heuveltje denk je: fuck, dit duurt best lang, maar ik hou vol.. en dan heb je pas de eerste helling gehadquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Sport_Life het volgende:
Wil eigenlijk ook weer de 7HL lopen, is de leukste afstand vind ik (21 te lang, 10 te kort)en komt er nóg een sloper aan. Wel een prachtig landschap
21k met de hele tijd wind tegen. Grasveld bij de start, fietspad met asfalt, dijk met gras, schelpenpaden, nog een keer fietspad, langs een strandje, park door, bruggetje over, voor t kasteel langs, klinkertjes om de haven heen. Zelfs nog een klein stukje singletrail met water oversteek(je).
Volgens GotC had ik iets van 1:50, YUR zat daar nog iets voor. Jero was al in 1:40 binnen, na een rustige start.
Ik heb zelf heel lekker gelopen, vond dat ondergrond wisselen juist wel tof. Beetje steek in mijn zij op 15k, maar dat was na een kilometertje wel weer over.
Props voor de organisatie! Van nummers uitdelen tot terugbrengen van tassen met kleding, tot in de puntjes geregeld. Er was zelfs live muziek aan boord van de boot.
Van wie mag ik een .gpx lenen?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
enige excuus wat ik kan vinden was dat dit kilometer 85 was sinds verleden week vrijdag ....maar nu lekker thuis en gewoon lekker nagenieten van een heel leuk weekendquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef winterstorm666 het volgende:
RD top hoor! een wedstrijd is toch zowiezo moeilijk uit te zoeken wanneer je het best in vorm bent..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanochtend ook weer een rondje gelopen. Ik had echt totaal geen zin, merk dat als ik een keer oversla, zoals deze week, dat ik dan gelijk uit m'n ritme ben en geen zin meer heb. Maar had met collega afgesproken en mossel vond dat ik maar zin moest maken en ik vond dat ie een punt had. Anyway; we zouden 8,5 kilometer gaan, over een dijkje en een landgoed, mooi rondje wel..
Na zo'n kilometer of 2,5/3 zijn we een stuk gaan lopen, collega had teveel gegeten en ik had het benauwd. Toen we onder de snelweg door waren kwamen we op een stukje waar ik nog nooit geweest waren, nog even stil gestaan omdat we niet wisten of we het dijkje (waar een hek voor stond) wel op konden, maar dat ging prima. Supermooi dijkje, we konden echt heel ver weg kijken en het was er prachtig! Toen het dorp weer ingelopen, over een mooi landgoed, ik kende het al wel, maar nu vanaf een andere kant erop komen lopen en weer zo mooi...Daar weer een stukje gelopen, ook nog even het landhuis zelf bekeken (dat pad waren we beiden nog nooit ingegaan), bij een dicht hek maar door een gat in het prikkeldraad terug de weg op gegaan... Kortom, wat lopen betreft was het geen geweldig rondje, maar ik heb wel onwijs genoten van hoe prachtig het hier is.. En dat weet ik wel, maar vandaag weer nieuwe stukjes ontdekt...
Na 6 km kreeg ik last van m'n enkel, dus bij 7,5 zijn we er mee gestopt. Doel niet gehaald, wel genoten van een prachtige omgeving en het was gezellig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Gogo83 het volgende:
Vanochtend ook weer een rondje gelopen. Ik had echt totaal geen zin, merk dat als ik een keer oversla, zoals deze week, dat ik dan gelijk uit m'n ritme ben en geen zin meer heb. Maar had met collega afgesproken en mossel vond dat ik maar zin moest maken en ik vond dat ie een punt had. Anyway; we zouden 8,5 kilometer gaan, over een dijkje en een landgoed, mooi rondje wel..
Na zo'n kilometer of 2,5/3 zijn we een stuk gaan lopen, collega had teveel gegeten en ik had het benauwd. Toen we onder de snelweg door waren kwamen we op een stukje waar ik nog nooit geweest waren, nog even stil gestaan omdat we niet wisten of we het dijkje (waar een hek voor stond) wel op konden, maar dat ging prima. Supermooi dijkje, we konden echt heel ver weg kijken en het was er prachtig! Toen het dorp weer ingelopen, over een mooi landgoed, ik kende het al wel, maar nu vanaf een andere kant erop komen lopen en weer zo mooi...Daar weer een stukje gelopen, ook nog even het landhuis zelf bekeken (dat pad waren we beiden nog nooit ingegaan), bij een dicht hek maar door een gat in het prikkeldraad terug de weg op gegaan... Kortom, wat lopen betreft was het geen geweldig rondje, maar ik heb wel onwijs genoten van hoe prachtig het hier is.. En dat weet ik wel, maar vandaag weer nieuwe stukjes ontdekt...
Na 6 km kreeg ik last van m'n enkel, dus bij 7,5 zijn we er mee gestopt. Doel niet gehaald, wel genoten van een prachtige omgeving en het was gezellig..En dat is net zo mooi als het lopen zelf. Vooral als het lopen zelf niet zo lekker ging, dan is het fijn dat je van de omgeving hebt genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
op dit punt ging het nog prima
(met dank aan mijn tante Gre voor de foto)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je zweeft en lacht!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
op dit punt ging het nog prima
(met dank aan mijn tante Gre voor de foto)![]()
![]()
Zo, mooie route, zo te zien
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Gogo83 het volgende:
Na 6 km kreeg ik last van m'n enkel, dus bij 7,5 zijn we er mee gestopt. Doel niet gehaald, wel genoten van een prachtige omgeving en het was gezellig..Mooi stuk is dat hè! Heb ik zojuist ook gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan zonder hekken en prikkeldraad.
Op het programma stond een LDL van 110 min, heb er 5 minuten aan vast geplakt dan had ik ook een HM. Ik kon niet achter blijven natuurlijk bij al die HMers vandaag![]()
Ging niet echt lekker, had waarschijnlijk iets te maken met slapen op een luchtbed in een tent, spierpijn van waterskiën, klein katertje en een verschrikkelijk ranzig McDonald's ontbijt
http://www.endomondo.com/workouts/229032570/11291298![]()
Leuk loopje, lekker gelopen. Achterin rustig gestart en van daaruit langzaam wat naar voren opgeschoven. Het windje tegen zorgde voor voldoende verkoeling maar uit de wind was het behoorlijk warm. Er was eigenlijk maar één echt zwaar moment, dat was de hoestbui van de stofwolk waar we doorheen moesten toen Jeronimo voorbij kwam. Ook nog even met RD gelopen en met een groepje onbekenden die ongeveer mijn tempo liepen. Vier drankposten klonk van tevoren als veel, maar eigenlijk was het wel heel prettig. Geen medaille maar een tas met Sultana's en mierzoete sportdrank. Bij de finish vergeten de Garmin te stoppen maar ik denk dat ik ongeveer 1:54 gelopen heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 14:32:48 ]![]()
Zo en de ruim 80 km ook weer teruggefietst.
Nu een dorstlessende Paulaner
I feel your painquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er was eigenlijk maar één echt zwaar moment, dat was de hoestbui van de stofwolk waar we doorheen moesten toen Jeronimo voorbij kwam.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik werd al vermanend toegesproken over dat ik nog geen verslag had geschreven over de Tolkamerkadeloop van gisterenavond.
En omdat vanaf vanmorgen de mooie lijven van de 10kampers op tv zijn, ben ik dat een beetje vergeten
SPOILER: Maar de Tolkamerkadeloop dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht volgen er nog foto's, maar op dit moment staat er nog niks online. Komt vast nog wel
Mooie verhalen en foto's alweer!
Mr Q zet me straks af in Monster en we hebben afgesproken in strandtent De Fuut (ca 10k verder). Lekker duurloopje dus en daar is dan jazz en een biertje![]()
![]()
zie op de vooroeverloop website dat ik 2:10:33 nettotijd heb gelopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Quoi het volgende:
Nog een beetje leuke pics gemaakt? (Ik zie die ene niet van jou Swets)![]()
Dus dik tevreden!![]()
Nette tijd zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zie op de vooroeverloop website dat ik 2:10:33 nettotijd heb gelopen![]()
Dus dik tevreden!
dat werkte bij Hatsie ook!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is daar echt supermooi, ga er zeker vaker lopen! Voor een niet lekker loopje ziet het er toch best okee uit. En dat met als bodem een McDonalds-ontbijt.. ;-)quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Mooi stuk is dat hè! Heb ik zojuist ook gelopenmaar dan zonder hekken en prikkeldraad.
Op het programma stond een LDL van 110 min, heb er 5 minuten aan vast geplakt dan had ik ook een HM. Ik kon niet achter blijven natuurlijk bij al die HMers vandaag![]()
Ging niet echt lekker, had waarschijnlijk iets te maken met slapen op een luchtbed in een tent, spierpijn van waterskiën, klein katertje en een verschrikkelijk ranzig McDonald's ontbijt
http://www.endomondo.com/workouts/229032570/11291298quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik werd al vermanend toegesproken over dat ik nog geen verslag had geschreven over de Tolkamerkadeloop van gisterenavond.
En omdat vanaf vanmorgen de mooie lijven van de 10kampers op tv zijn, ben ik dat een beetje vergeten
Leuk verslag! En inderdaad... Wat een onzin, die leeftijdscategorieën!SPOILER: Maar de Tolkamerkadeloop dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht volgen er nog foto's, maar op dit moment staat er nog niks online. Komt vast nog welvoor de vooroeverlopers!
![]()
Ah uitslagen! 1:54:46, ik ben tevreden. Eigenlijk moet ik vanavond nog 2km hobbelen om de 60km als weektotaal vol te krijgen.
De uitslagen zijn trouwens gesorteerd op bruto tijd. Niet dat dat echt veel uitmaakt maar het viel me op![]()
![]()
Leuk verhaal Gup, en dat over 4km rennenHet verhaal typen duurde langer dan t lopen?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik kan heul snel typenen ik denk heel veel tijdens het lopen, hele gesprekken zitten er dan in m'n hoofd. Een deel daarvan tik ik dan in zo'n verslag. Lang niet alles hoor, dat zou zielig zijn voor jullie
Maar wel atletiekdames van een andere leeftijdscathegorie dus. Maar dat mocht de opluchting niet drukken
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Mooi verslag, ik zie het voor meSPOILER: Maar de Tolkamerkadeloop dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht volgen er nog foto's, maar op dit moment staat er nog niks online. Komt vast nog wel![]()
![]()
2km herstelrondjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ah uitslagen! 1:54:46, ik ben tevreden. Eigenlijk moet ik vanavond nog 2km hobbelen om de 60km als weektotaal vol te krijgen.
De uitslagen zijn trouwens gesorteerd op bruto tijd. Niet dat dat echt veel uitmaakt maar het viel me op
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh gawd, na de mooie 10kampers, krijgen we nu de wiegende heupjes van de 20km snelwandelaars
Ik had het, ahum, zwaar. Na een kilometer of 10 werd ik duizelig en dat heeft vrij lang stand gehouden. Wel uitgelopen, maar eigenlijk geen idee hoe. Als tussen de 13 en 21km E.T. met de kids nog was tegengekomen was ik bij hun in de auto gestapt. Maar niet dus, dus ik moest dat hele eind nog lopen. Ik ben duidelijk een lichte auto met een benzinemotor. En de benzine was op.
Nu snel douchen en richting nichtje (en bier!)![]()
Toch heel erg goed gedaan Hats
quote:![]()
super verslag!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
^^quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dan op karakter uitlopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had het, ahum, zwaar. Na een kilometer of 10 werd ik duizelig en dat heeft vrij lang stand gehouden. Wel uitgelopen, maar eigenlijk geen idee hoe. Als tussen de 13 en 21km E.T. met de kids nog was tegengekomen was ik bij hun in de auto gestapt. Maar niet dus, dus ik moest dat hele eind nog lopen. Ik ben duidelijk een lichte auto met een benzinemotor. En de benzine was op.
Sporza verslaggever over het snelwandelen: "Mooi is het niet, om te zien"
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
2 uur rijden is niet erg ver weg inderdaad. Overigens is de treinverbinding gewoon klote, waardoor je 2 uur doet over ca. 90km. Met de auto doe je er zo`n 1,5 uur over. Ik rijd overigens elke dag zo`n 100 km heen en 100 km terug naar m`n stage
Woon zelf in Wollongong, ten zuide van Sydney. Aan het strand, beetje vakantiegevoel
Thanks voor alle berichtjes. SuperleukIk had dus met mezelf afgesproken dat als ik de City2Surf goed zou lopen (5:30 min/km gemiddeld), dat ik dan van mezelf de halve marathon van Sydney mag gaan lopen. Alleen.... Die begint al om 6:30 's ochtends (WHAAAAAT?!?!?)
![]()
![]()
Edit:
Oeh, de officiele tijd staat nu ook online: 1:16:34, zoals m`n horloge al liet zien. Ik ben in de top 20% van alle deelnemers (85.000) geëindigdDat is nog best wel hoog eigenlijk
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik, als "gele sticker", even een tukje nodig heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat ik, als "gele sticker", even een tukje nodig verdiend heb[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Om te doen ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Geen HM, maar wel een leuk lokaal 5K loopje georganiseerd door 'n clubgenote. Highwood Hobble #1, en het wordt een terugkerend eventWat mooi is, want het was tof (en zwaar!!
)
Eerst de kinderen een rondje om het eerste veld, en daarna mochten wij. Rondje om veld 1 en 2, daarna naar 3 en 4 en daarna nog een achtje om 1 en 2 heen. Het leek relatief simpel, maar het was één en al heuvel en je had eigenlijk nergens de tijd om bij te komen: of je ging heuvelaf, óf steil heuvelaf! Grond was ook flink een gatenkaas, en de andere helft was net gemaaid 'hooigras', dus dat ging "kssssst kssssssssst kssssssssssst" bij elke stap
28.40 had ik op dit hobbeltjehad nog wel sneller gekund, maar de zon brak door en had geen zin om mezelf op te blazen.
En daarna was er een barbecuemet hamburgers en worstjes en haloooumi en en en en Cupcakes
Tof shirt, tof evenementje, volgend jaar weer. En geld opgehaald voor het meningitis fonds![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een spannend verhaal! Ik dacht nog even dat je ging winnen met al je inhaalacties. Maar met 33e van de 38 heb je gewoon 15 % van de lopers achter je gelatenSPOILER: Maar de Tolkamerkadeloop dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht volgen er nog foto's, maar op dit moment staat er nog niks online. Komt vast nog wel![]()
![]()
said the daywalkerquote:
Tof shirt iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen HM, maar wel een leuk lokaal 5K loopje georganiseerd door 'n clubgenote. Highwood Hobble #1, en het wordt een terugkerend eventWat mooi is, want het was tof (en zwaar!!
)
Eerst de kinderen een rondje om het eerste veld, en daarna mochten wij. Rondje om veld 1 en 2, daarna naar 3 en 4 en daarna nog een achtje om 1 en 2 heen. Het leek relatief simpel, maar het was één en al heuvel en je had eigenlijk nergens de tijd om bij te komen: of je ging heuvelaf, óf steil heuvelaf! Grond was ook flink een gatenkaas, en de andere helft was net gemaaid 'hooigras', dus dat ging "kssssst kssssssssst kssssssssssst" bij elke stap
28.40 had ik op dit hobbeltjehad nog wel sneller gekund, maar de zon brak door en had geen zin om mezelf op te blazen.
En daarna was er een barbecuemet hamburgers en worstjes en haloooumi en en en en Cupcakes
[ afbeelding ]
Tof shirt, tof evenementje, volgend jaar weer. En geld opgehaald voor het meningitis fonds![]()
Je hebt het gehaaldquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef hatsaflats het volgende:
Is toch goed? Je keer er vantevoren best wel tegen op volgens mij?![]()
Heerlijk simpel allemaalquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
)
[ afbeelding ]
Ik heb net nog eens geteld, en het waren er 7 in mijn cathegorie, en 19 in de andere. Dus er waren eigenlijk maar 26 dames, en ik heb er 5 achter me gelatenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een spannend verhaal! Ik dacht nog even dat je ging winnen met al je inhaalacties. Maar met 33e van de 38 heb je gewoon 15 % van de lopers achter je gelatenOverall 21ste dan toch!
Het is gewoon zonde om op te eten!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
EN DIE CUPCAKE!![]()
en ik houd helemaal niet van zoetigheid, maar hoe awesome?
Zo heerlijk plattelandsengels!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
)
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb net nog eens geteld, en het waren er 7 in mijn cathegorie, en 19 in de andere. Dus er waren eigenlijk maar 26 dames, en ik heb er 5 achter me gelatenOverall 21ste dan toch!
Ja hè?quote:[..]
Het is gewoon zonde om op te eten!hij staat nu naast me. Eerst maar douchen. Nog even uitstellen
Ja doei.![]()
Oh, en na ons ging ook nog een groep wandelaars, die de route wandelden, waaronder de oma van de organisatrice, van 83! Wat een bazin.
Ja doei.![]()
Zouden die lopers ook denken voor ze ermee beginnen: "Snelwandelen, dat lijkt me nou echt een leuke sport"?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
En zouden ze dit nou ook gezellig gaan trainen op het fietspad of in het park?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Zouden die lopers ook denken voor ze ermee beginnen: "Snelwandelen, dat lijkt me nou echt een leuke sport"?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zitten ze niet op Fok, want de snelwandeltopics zijn redelijk dood. Of staan (terecht) in KLB[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En zal daar ook een Evy podcast voor zijn?
Start to snelwandel?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat was zeker een geslaagd event hier bij forum.fok.co.uk! Erg gezellig. Maar waar ik van te voren dacht dat er één bultje in het parcours zou zitten, bleek er geen enkel vlak stuk in te zitten!
Eerst een klein stukje met iemand mee op gelopen die bij de trainingen ook geen verkeer tempo loopt (rustig maar constant). Maar dat ging voor m'n gevoel toch net wat te langzaam, dus ben ik 'm maar voorbij gegaan. Maar met die bulten.... mij god, ik blies helemaal op! Waar je normaal op een stukje bultaf altijd even de mogelijkheid krijgt om een beetje bij te komen, waren deze stukken net zo steil dat je of jezelf te veel tegenhoudt (wat energie kost), of net te snel loopt (wat ook energie kost). Dus als je dan daarna weer aan de volgende bult gaat beginnen, ben je nog steeds aan het bijkomen... Na een derde van het parcours te hebben afgelegd wist ik al dat het zwaar ging worden.
Daarna toch maar stukken bultop gaan lopen, en zo toch nog enigszins weten rond te komen. En toen de laatste kilometer besloot de zon ook nog volledig door te breken, dus dat was niet het makkelijkste stukje ooit. Er zat ook werkelijk geen eindsprint meer in.
Eindtijd net onder de 33 minuten, ongeveer hetzelfde als de Parkrun (ook met heuvels), dus achteraf best tevreden met m'n tijd. Alleen tijdens het lopen dacht ik dat ik eerder achteruit ging dan vooruit...
Over twee weken een 5k die helemaal vlak gaat zijn. Ben erg benieuwd hoe dat dan ineens gaat zijn.
Daarna lekker een bbq en wat nakletsen. Het evenementje was echt super georganiseerd!
En de shirts en cupcakes zijn/waren geweldig!
dat zeker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Of de hele dag er over lullen op een forum?![]()
Ik kom ze wekelijks tegen in het bos. Meestal man en vrouw in eenzelfde tenue, met tennispetjes, hoge witte sokken, heuptasjes en naturlijk de bijbehorende serieuze blik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En zouden ze dit nou ook gezellig gaan trainen op het fietspad of in het park?![]()
![]()
Het ziet er inderdaad altijd uit als serieus business hoor, dat snelwandelenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik kom ze wekelijks tegen in het bos. Meestal man en vrouw in eenzelfde tenue, met tennispetjes, hoge witte sokken, heuptasjes en naturlijk de bijbehorende serieuze blik.niks geen humor, die mensen
Je haalt ze niet door de war met Nordic Walkers?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik kom ze wekelijks tegen in het bos. Meestal man en vrouw in eenzelfde tenue, met tennispetjes, hoge witte sokken, heuptasjes en naturlijk de bijbehorende serieuze blik.
Hahahaha, jouw mams is echt grappig Gup.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gut, iedereen heeft veel te ver gelopen vandaag! Hulde iedereen!
Nope. Ik groette ze altijd vriendelijk, maar geloof dat ze dat als nogal storend ervaren. Dus maar opgegeven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad altijd uit als serieus business hoor, dat snelwandelenniks geen humor, die mensen
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan zitten ze niet op Fok, want de snelwandeltopics zijn redelijk dood. Of staan (terecht) in KLB!
![]()
!
ik moest hardop lachen, vraag maar aan Wolve
Ja doei.![]()
Nee, die hebben hier vaak his en hers trainingspakken aan in dezelfde kleuren. Hoewel dat vaker vrouwen samen zijn dan man en vrouw natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je haalt ze niet door de war met Nordic Walkers?![]()
Nee hoor. Geen km.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef Wolve000 het volgende:
Gut, iedereen heeft veel te ver gelopen vandaag! Hulde iedereen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En dat in Ruslandquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef mosselmossel het volgende:
Dat snelwandelen is zo ontzettend gay.
En dat in Rusland...quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef mosselmossel het volgende:
Dat snelwandelen is zo ontzettend gay.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slacker!!GMTA
Oh, de Brooks Cascadia's zijn trouwens goedgekeurd!
Lekkere schoentjes voor in het veld. En geen centje pijn. Die hoeven niet terug naar de winkel.
Ik heb trouwens Endomondo friendrequests gekregen van Frank S, Marleen M, en Natasja D. Zijn dat mensen van hier?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die zag ik van de week nog bij Peter R de VriesJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Die zag ik van de week nog bij Peter R de Vries
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Die zag ik van de week nog bij Peter R de Vries![]()
![]()
compressiekousen met snelwandelen?quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 16:01:56 ]![]()
Spataderkousen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
compressiekousen met snelwandelen?
Ja doei.![]()
Ik heb de cupcake nu voor iets meer dan de helft op. Wát een suikerbom. Even een paar uur pauze![]()
Ja doei.![]()
Ik ontdek trouwens dat ik, ondanks dat ik wel eens een stuk sneller ben geweest, toch een PR heb gelopen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik, ondanks dat ik wel eens een stuk sneller ben geweest, toch een PR heb gelopen !Tijd voor grotere schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat ik, als "gele sticker", even een tukje nodig heb
Ik zat in de auto half in het zonnetje te knikkebollen.![]()
dat bevestigd onze discussie van vanmorgen.....daarom neem je vrouw mee naar dit soort dingen!quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zat in de auto half in het zonnetje te knikkebollen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die vrouw is ook versleten op dit moment!quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat bevestigd onze discussie van vanmorgen.....daarom neem je vrouw mee naar dit soort dingen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
dat kan ik me voorstellen, de hele dag op al die Fok!kers letten en in het gereel houden, vanaf 20,000km afstand heb ik het altijd onderschat maar man,man, wat een klus is datquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die vrouw is ook versleten op dit moment!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had het ook redelijk moeilijk in de auto, maar alles is goedgekomen, op de dijk trouwens nog een keiharde regenbui over me heen gehad, gelukkig heb ik geen cabrio!
![]()
![]()
@ Guppyfriend Natasja D. ben ik![]()
Alle (HM) lopers goed gedaan en leuk om te lezen dat het goed gegaan is!![]()
Hier een rustdag na m'n trage 14 km hobbelen van gisteren. Heb het idee dat ik alleen maar pijntjes krijg van het rustige lopen![]()
Nu herstellen van de spierpijn.![]()
net ingeschreven voor mijn eerste echte loopje (6,6km), weliswaar kleinschalig maar wel om de hoek en onverhard (lees mooie omgeving)!
ben benieuwd of t iets voor mij is, loop normaal mijn eigen tempo in mijn uppie.
t zal wel lastig zijn om niet iedereen voorbij te willen rennen!
iedereen top gelopen hoor vandaag!![]()
Leuk, runninglinda! Welke heb je je voor ingeschreven?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn vooroeverloopje:
Het begon vanochtend om een uur of 5, toen ging de wekker. Even dacht ik dat ik moest werken, zucht, maar gelukkig mocht ik lekker gaan hardlopen!![]()
Maar naar beneden gegaan, eten, drinken en spullen opzoeken. Daarna de auto in voor een ritje van bijna 1.5 uur. Gelukkig kon de TomTom het meteen vinden, want het was mij niet gelukt. Wat een slim apparaat is het toch. Daar aangekomen meteen gedirigeerd naar een mooie parkeerplek en terwijl ik mijn spullen pakte kwam Jumparound langslopen.Toen samen naar het startnummer-ophaalpunt gelopen waar we de rest van de bende tegenkwamen. Meteen gezellig natuurlijk!
![]()
De boot kwam net aangevaren toen we daar stonden en we mochten er ook redelijk snel op, top geregeld allemaal! Bij het vragen of iemand koffie wou kwam ik er alleen achter dat een klein bekertje koffie ¤1,90 was, pfff, nou ja, dan maar geld sloeberen en toch maar koffie gehaald. Hiervoor dank!
Na een erg gezellige boottocht kwamen we aan in Enkhuizen waar we door het museum liepen. Allemaal leuke oude huisjes enzo, zag er erg knus uit daar, maar daar komen we natuurlijk niet voor!
Na een tijdje verder te hebben gelopen kwamen we eindelijk bij het startgebied, waar we nog ongeveer 10 minuten hadden om even bij te komen en op te warmen. Ondertussen de Swets-kids vermaken met een YUR-oefening, aangezien YUR zelf gevlucht was. Gelukkig was die al snel weer terug en mochten we ook alweer bijna starten.
Ik had al besloten om hem gewoon rustig te lopen dus ik startte een beetje achteraan het deelnemersveld, gezellig samen met Stream, Hats en Jump de eerste 3 km gelopen. Daarna had ik het idee om even verder te kijken, of ik de anderen nog kon vinden. Dit eindigde in een loopje waarbij ik (bijna) met iedereen een stukje mee heb opgelopen. Alleen de master Swets himself heb ik niet mee kunnen lopen helaas.
Oh, to be continued! Eerst even eten!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/229155643/2368823![]()
Kleinschalig is wel fijn om mee te beginnen dan als je meestal alleen rent. Daar loopt men elkaar in het algemeen niet zo in de weg dan als je echt in massa's vertrekt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef runninglinda het volgende:
net ingeschreven voor mijn eerste echte loopje (6,6km), weliswaar kleinschalig maar wel om de hoek en onverhard (lees mooie omgeving)!
ben benieuwd of t iets voor mij is, loop normaal mijn eigen tempo in mijn uppie.
t zal wel lastig zijn om niet iedereen voorbij te willen rennen!
iedereen top gelopen hoor vandaag!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
kleinschalig
Zelfs de HM waar ik voor train is maar 350 man, en da's ook de maxBen blij dat ik een plekje heb weten te bemachtigen
Ja doei.![]()
En bij grootschalige evenementen is het altijd weer fijn om te zien hoe veel mensen er wel niet nog harder prutsen dan jijzelf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bij kleinschalige evenementen zijn er ook altijd wel langzamere mensen te vinden hoor. Zoals ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
En bij grootschalige evenementen is het altijd weer fijn om te zien hoe veel mensen er wel niet nog harder prutsen dan jijzelf.
Nou ik heb vandaag behoorlijke stukken helemaal alleen gelopen. eerste paar honderd meter voor me niemand en paar honderd meter achter me niemand.
Dat is wel het nadeel van een kleinschalig evenement. Als je bij de laatste 50 van de 300 loopt op 21KM afstand, worden de gaten steeds groter![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn vooroeverloopje:
Part 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, to be continued! Eerst even eten!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/229155643/2368823:
Nadat ik wat verder liep op een hoger tempo kwam ik als eerste stipstreep tegen, even gezellig gekletst en samen een stukje opgelopen. Het lopen ging hem lekker af en zag er ook soepel uit. Frsh en RD waren de volgende die ik tegenkwam, die liepen in samen in een groepje en zagen er toen ook nog fris uit. Wel hoorde ik al wat klagen over tegenwind en daar deed ik zelf ook lekker aan mee. Logisch ook, als je 21km loopt wil je eigenlijk ook wel eens meewind, maar die hebben we vandaag helaas weinig meegemaakt. Dat is toch wel het minder positieve aan een A - B loopje. Als je de wind tegen hebt is het meteen de hele weg.
Hierna was het iets harder aantrekken om bij YUR te komen. Na ongeveer 10km had ik hem in het vizier en kon ik mooi bij hem aansluiten. Hij zag er al iets vermoeider uit, maar liep nog wel lekker soepel. Het zout kon je al zien zitten bij z'n slapen, want het was naast tegenwind ook nog eens erg lekker warm, met een zonnetje vol op onze bol. Helaas heb je als je boven op de dijken loopt niet heel veel schaduw.
We liepen samen met een lekker tempootje tot een km of 15, toen begonnen alle biertjes hem parten te spelen en moest hij het tempo wat laten zakken helaas. Toen ging ik maar op zoek naar het loopmaatje van YUR die ook mee was en nog een stuk daarvoor liep. Bij de 17km kon ik ook bij hem aanhaken en zo hebben we samen het parkoers uitgelopen. Ik had alleen nog wat kracht over voor een eindsprintje, voor hem zat het er helaas niet in want hij zat wel erg dicht bij een PR. Jammer genoeg was dat net niet gelukt op een 40 seconden ongeveer. Het eindsprintje zat volgens Garmin trouwens nog net iets boven de 30km/uur...![]()
Endomondo laat een negatiever plaatje zien helaas
.
Na het loopje even lekker een banaantje gegeten en een Extran Energy die we daar kregen in een tas vol met andere spulletjes. Dat was wel leuk, helaas geen medaille.Gotc, E.T. en Mvr. Stream waren snel gevonden samen met de kids en het terrasje was heel relaxed. Daar hebben we nog gezeten tot een uur of 3.
Ik vond het echt enorm gezellig vandaag en heb genoten van alles eigenlijk! De boot, het terrasje, de loop zelf welke wel erg mooi was en natuurlijk de gezelligheid. Zoals alle vorige keren was dit echt weer iets om vaker te doen en natuurlijk iedereen ontzettend bedankt voor een prachtige dag!![]()
![]()
![]()
Oh, ik zou dat denk ik wel fijn vinden, zeker als ik niet op PR-jacht ben. Als ik op PR-jacht ben dan houd ik een clubgenote in de smiezen waarvan ik weet dat die een tijd loopt die ik wel graag zou willen lopen en dan laat ik me die pacen, maar verder, als de weg duidelijk aangegeven staat, dan vind ik 't niet zo erg om in m'n uppie te lopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik heb vandaag behoorlijke stukken helemaal alleen gelopen. eerste paar honderd meter voor me niemand en paar honderd meter achter me niemand.
Dat is wel het nadeel van een kleinschalig evenement. Als je bij de laatste 50 van de 300 loopt op 21KM afstand, worden de gaten steeds groter![]()
Ja doei.![]()
Ohja, alle andere lopers. Moblo en Wolve ook erg gave wedstrijd gelopen, die cupcake ja!
![]()
Verhaaltje van Gup, ook ontzettend goed bezig!
![]()
Ja, maar als je een wedstrijd loopt wil je graag harder lopen en is het fijn als je je kan optrekken. Als ik in m'n uppie wil lopen hoef ik geen 25 euro inschrijfgeld af te tikkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zou dat denk ik wel fijn vinden, zeker als ik niet op PR-jacht ben. Als ik op PR-jacht ben dan houd ik een clubgenote in de smiezen waarvan ik weet dat die een tijd loopt die ik wel graag zou willen lopen en dan laat ik me die pacen, maar verder, als de weg duidelijk aangegeven staat, dan vind ik 't niet zo erg om in m'n uppie te lopen![]()
Ik had vandaag wel graag wat 'aanhaakvolk' voor me gehad zo tussen 13KM en 19KM had me wel een paar minuten gescheeld denk ik.![]()
Op grootschalige evenementen is de kans dat ik laatste word kleiner. Dus ondanks dat ik nog nooit een grootschalig evenement heb gelopen, lijkt me dat helemaal leuk..![]()
Leuk verslag Jero Nimo!!![]()
Je gaat de B2B vast heel leuk vindenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:00 schreef Gogo83 het volgende:
Op grootschalige evenementen is de kans dat ik laatste word kleiner. Dus ondanks dat ik nog nooit een grootschalig evenement heb gelopen, lijkt me dat helemaal leuk..![]()
Leuk verslag Jero Nimo!!
Jero_nimo, leuk verslag![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oeh, nu trouwens 10km voor vrouwen, met Tirunesh Dibaba![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klinkt tof Jero. Ik baal er nog van dat ik niet kon. Maar 2 weken Portugal maken veel goed. Koffer zo goed als gepakt. Hemdje, 2 shirts, 2 korte broeken, garmin, lader, hrband, sokken, schoenen, spibelt en drinkbelt.![]()
Eindbazin zij
Was een gezellig gebeuren! Gisteren was het al gezellig met Hats, Yur en onze clubgenoot op het terras, het eten was ook al tof met 12 man![]()
Vanmorgen met mevrouw Streamnl het terras 50 meter voor de finish bezet gehouden, waar ET+miniSwetsjes ons ook binnen no time hadden gevonden. Vervolgens de zware taak op ons genomen om iedereen binnen te halen en de bediening gek te maken door constant bestellingen door te geven.
Volgend jaar zijn we er gewoon weer bij, dat is zeker.
Hotel was briljant (ontbijtpakketje lag netjes voor de deur om 7:00, douchen na de loop was geen probleem, tassen konden gewoon worden achtergelaten bij de receptie), organisatie was perfect, sfeer was gemoedelijk.. En dat vond ik als supporter alleen al.
Dus, allen die aanwezig waren, jullie zijn tof en hebben geholpen aan de heerlijke sfeer van de afgelopen (2) dag(en)!
![]()
Ik ben nog steeds niet thuis, maar wil alvast wel even zeggen dat, ondanks dat het loopje ongeveer hel op aarde was, ik wel een tof weekend heb gehad! Voor een stelletje autisten zijn jullie heel zo gek nog niet!![]()
Ga kijken! Ik heb d'r vorig jaar bij de 7^^ gezien, effortless gewonnen uiteraardquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef Guard het volgende:
[..]
op 1 sept hier in Tilburg te bewonderen
Top gelopen allemaal!
Ik heb zelf vandaag de Camelbak getest bij een LDL. 14.52k in 1:29:18. Liep na een tijdje verkeerd, dus het is meteen een duur-PR geworden. Het was echt heerlijk weer: zonnig, maar niet te warm door een lekker briesje. Ook zeer tevreden over de CB. In combinatie met die tas merk je op 't geklots na amper dat je iets op je rug hebt (zal 'm de volgende keer wat meer ontluchten voor ik weg ga
). Erg goed bruikbaar bij de trainingen richting m'n eerste HM eind oktober
.
De (wandel)rugzak die morgen bij de Lidl te koop is, is helaas niet dezelfde als die ik heb. Die van mij is stukken kleiner en lichter (afgaande op de afgebeelde foto's). Het lijkt er wel op dat 'ie ook borst- en heupbanden heeft, waardoor ook deze goed op je rug zou moeten blijven zitten (voornamelijk tijdens het wandelen, dus). Of dat bij het hardlopen hetzelfde is, durf ik niet te zeggen. Ik heb het idee dat 'ie sneller gaat slingeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Vanaf maandag ook in de NL lidl voor 13,-
Heb je hem al getest? Is het iets, of eigenlijk net niet...
Laat maar weten als je hem getest hebtGet stoned![]()
Ga zeker kijken, moet mijn zus aanmoedigen die dan ook de 10 loopt. En Dibaba wil dan het WR op de 10 aanvallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga kijken! Ik heb d'r vorig jaar bij de 7^^ gezien, effortless gewonnen uiteraard
en wat later mag ik dan zelf ook de 10 km lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zelfs toeschouwer zijn vandaag was onwijs leuk!
Ik ben 'even' alle (veel!) foto's naar een flickr-album aan het uploaden, kan iedereen er vanaf trekken wat ie wilHet was wel onwijs waardeloos foto's maken vandaag (ok, een iPhone is ook niet de meest geweldige camera natuurlijk
).. Alles, maar dan ook alles was recht tegen de zon in.. Daardoor is het meeste gewoon 'op goed geluk' geklikt.. af en toe misgeklikt omdat ik mijn scherm niet kon zien (vandaag dus ineens vierkante foto's enzo).
Vermoeiend, heel vroeg op.. Van Enkhuizen naar Medemblik om Swets weg te brengen.. het hele spul met de boot uitzwaaien.. Terug naar Enkhuizen om wakker te worden met koffie, naar de start om iedereen weer weg te zien gaan... Stukje naast de lopers autorijden om even verderop aan te moedigen, na de laatste loper weer verder rijden naast het parcours (en dus iedereen vanuit de auto weer zien) en verderop weer aanmoedigen.. toen naar Medemblik zelf gereden om de auto te parkeren en GotC en mrs.Stream te vinden en koffie te drinken en daarna iedereen te zien finishen (ok, niet helemaal.. we zaten op het terras net voor de finish voor het beste uitzicht!)
Topdag, maar ik ben versleten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gaafquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga zeker kijken, moet mijn zus aanmoedigen die dan ook de 10 loopt. En Dibaba wil dan het WR op de 10 aanvallen
en wat later mag ik dan zelf ook de 10 km lopen
Als hij klotst, heb je hem dan na het vullen wel vacuum gezogen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:11 schreef Hinder het volgende:
Top gelopen allemaal!
Ik heb zelf vandaag de Camelbak getest bij een LDL. 14.52k in 1:29:18. Liep na een tijdje verkeerd, dus het is meteen een duur-PR geworden. Het was echt heerlijk weer: zonnig, maar niet te warm door een lekker briesje. Ook zeer tevreden over de CB. In combinatie met die tas merk je op 't geklots na amper dat je iets op je rug hebt (zal 'm de volgende keer wat meer ontluchten voor ik weg ga
). Erg goed bruikbaar bij de trainingen richting m'n eerste HM eind oktober
.
[..]
De (wandel)rugzak die morgen bij de Lidl te koop is, is helaas niet dezelfde als die ik heb. Die van mij is stukken kleiner en lichter (afgaande op de afgebeelde foto's). Het lijkt er wel op dat 'ie ook borst- en heupbanden heeft, waardoor ook deze goed op je rug zou moeten blijven zitten (voornamelijk tijdens het wandelen, dus). Of dat bij het hardlopen hetzelfde is, durf ik niet te zeggen. Ik heb het idee dat 'ie sneller gaat slingeren.Ja doei.![]()
Nee, dat was ik dus vergetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als hij klotst, heb je hem dan na het vullen wel vacuum gezogen?.
Get stoned![]()
Ik kreeg allemaal![]()
![]()
-gezichten mijn kant op van onder andere wandelaars die ik op het punt stond in te halen. Het leek qua geluid ook net of er allemaal water in m'n schoenen zat ofzo
.
Get stoned![]()
Dat leest leuk, die halve M ervaringen
Goed bezig allemaal!
Ik ging rond lunchtijd weer eens kijken hoe het ging, lekker rustig gelopen. En toen bleek er 40 seconden van mijn 5 km tijd af te zijn. Toen dacht ik dat ik net zo goed nog even doorkon tot de 6 km want volgens het schema van de loopgroep moeten we dat volgens weekend toch doen. En dat ging eigenlijk ook gewoon hartstikke lekker. En toen bedacht ik dat ik dan net zo goed het uur vol kon maken. De magische grens van 1 uur hardlopen (nouja, joggen) is bereikt! Geweldig leuk dat ik dat gewoon kan
![]()
![]()
Al mijn Vooroever-foto's: http://flic.kr/s/aHsjHrjufj![]()
Met als hoogtepuntjes:
Alle fokkers (+1) bij elkaar:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef E.T. het volgende:
Met als hoogtepuntjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle fokkers (+1) bij elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]briljant!
![]()
Nawww streamnl en Hats met de Swetsjes
Super gedaan allemaal! Wat een leuke foto's. Trouwens Hatsaflats, zelfs al ging het ruk, je moest toch meelopen voor al dat mannelijk geweld wat te breken...
Levitas, het ziet er naar uit dat we samen vroeg gaan mogen op staan op 22 september, mijn 10 km begint hier ook om 6u30. Nujah voor jou is het wel 'vroeger' opstaan natuurlijk. Wel raar want het is hier momenteel echt nog niet super warm dus ofwel moet het dat nog worden ofwel starten ze hier graag vroeg (tweede kan wel want mijn eventueel toekomstige loopclub heeft 3 keer per week een loop om 6!! uur s morgens, gelukkig ook 4 om 6 uur 's avonds)Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Coole verhalen en pica's! Denk, denk. Misschien volgend jaar ook wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt he! Wel een beetje sneu voor Niiyaquote:
Jamaar Churandy zit er niet bij
Thanks voor de foto's. Er zitten erge leuke tussenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef E.T. het volgende:
En iedereen die aanwezig was, bedankt voor deze gezellige dagen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: