Niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Karrs het volgende:
Oh, great. Ehm...
Op 2 september 1945 kwam er voor de Westerse geallieerden (waaronder wij) een einde aan de Tweede Wereldoorlog door de overgave van Japan op de USS Missouri. Rusland was daar echter niet bij. Wanneer sloten die vrede met Japan?
De Sovjet Unie is bij mijn weten ook gerepresenteerd geweest bij het tekenen van het overgave verdrag op de USS Missouri, dus op 2 september. Maar wat jij bedoeld is het verdrag dat in '56 is getekend, maar in '51 al eerder was verworpen omdat China er niet voldoende bij werd betrokken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Karrs het volgende:
Oh, great. Ehm...
Op 2 september 1945 kwam er voor de Westerse geallieerden (waaronder wij) een einde aan de Tweede Wereldoorlog door de overgave van Japan op de USS Missouri. Rusland was daar echter niet bij. Wanneer sloten die vrede met Japan?
Inderdaad... niet.quote:
Een dag, volgens mij zelfs niet langer dan een uurquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:12 schreef AchJa het volgende:
Hoe lang duurde de Engels-Zanzibarese Oorlog?
Nee idd, zelfs dat nog niet eens...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:13 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Een dag, volgens mij zelfs niet langer dan een uur
Neen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
24 minuten, toen staakte het bombardement op het paleis.
Dat is wel erg kort, het is wat langer. Maar het is wel de kortstdurende oorlog in de geschiedenis.quote:
Jaaaa!quote:
Leugens !quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb al gegoogled, kon 't niet laten. toevallig correct
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |