Ik heb een iMac uit 2009 en een 50mbps internet verbinding. Trust me, het ligt aan icloud.comquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, same here. Dan ligt 't denk ik toch echt aan je internetverbinding of computer...
Hier geen last van..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik HAAT icloud.com. Het is zo fucking traag
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die Mail Contacten Kalender Notes Reminders Alles
Trust me, dat ligt het niet want bij mij issie gewoon lekker snelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een iMac uit 2009 en een 50mbps internet verbinding. Trust me, het ligt aan icloud.com
Jup. Kan nog veel beter maar ze zijn de juiste richting in geslagen. Vind het persoonlijk ook veel mooier dan Android, wat een soort allegaartje is van verschillende stijlen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier geen last van..
[..]Niet dat ik het veel gebruik, maar het ziet er echt top uit
Sowieso vind ik iOS 6 enzo al niet mooi meer, sinds ik de beta van 7 gebruik. Heeft Apple echt goed gedaan.
Ik denk dat dit het is. De animaties laden wel direct, maar dat is ook gelijk het probleem. Als ik naar icloud.com ga laat hij eerst zo'n animatie zien dat de icons naar je toe komen zegmaar, wat dus al traag aanvoelt want ik wil direct op mail klikken. En dan als ik op het mail icon klik komt dat ook weer met een animatie naar je toe..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:59 schreef J.Appleseed het volgende:
Of we hebben gewoon een verschillende interpretatie van snel, wat mij erg sterk lijkt.
Ze hebben in die winkel alleen Apple merchandise en geen technologie producten zeg maar. Je kan dus alleen maar Apple kleding, bekers, pennen etc. kopen! Ze hebben wel accessoires! Heb meteen een nieuwe acreenprotector gekochtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Stoer, hoor, maar een pen, t-shirt en notebook? Ik had wel wat specialers uitgezocht (tenzij notebook = MacBook)
Hmm, da's minder. Had verwacht dat ze ook wat origineler dingen zouden verkopen daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:37 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Ze hebben in die winkel alleen Apple merchandise en geen technologie producten zeg maar. Je kan dus alleen maar Apple kleding, bekers, pennen etc. kopen! Ze hebben wel accessoires! Heb meteen een nieuwe acreenprotector gekochten ik heb trouwens al een iPhone 5, iPad Mini en last-gen MacBook Pro, dus dat zit wel goed!
Oh, die ben ik er vergeten bij te zettenquote:
quicktime playerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:40 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Heeft er iemand een screen capture tool voor de MacBook? Ik moet een bepaald filmpje ook ofline kunnen afspelen, en via downloadhelper of andere programma's pakt ie hem niet. iSkysoft lukt het me ook niet mee.
Ah, jezus. Zo simpel. Gelukt, alleen mis ik nu nog het geluid van het filmpje, ik kan hem alleen instellen op microfoon?quote:
Is 't ondertussen al een beetje bruikbaar?quote:
Dat is het al sinds de eerste.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is 't ondertussen al een beetje bruikbaar?
Op de 5 wel. iPad 3 nog buggyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is 't ondertussen al een beetje bruikbaar?
Meningen over verschilt. Als ik een beetje de gemiddelde reacties lees is het voor zwaar dagelijks gebruik soms wat buggy. In ieder geval in het begin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is het al sinds de eerste.
Beta 2 was bagger ja! Beta 1 was stabieler.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Beta 2 was best irritant, some meerdere keren per dag moeten rebooten etc. Sinds beta 3 is het echt gewoon prima werkbaar met af en toe een klein foutje.
1 heb ik niet geprobeerd, maar idd op dit moment is het gewoon alsof je de final gebruikt. Heel af en toe verdwijnt de bovenbalk in het startscherm, maar verder echt niets raars meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beta 2 was bagger ja! Beta 1 was stabieler.
Maar vanaf Beta 3 heb ik niet of nauwelijks serieuze problemen ervaren.
Telfort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben al zo'n 4 weken bezig met de support desk van Telfort over een bepaalde vraag. Helemaal geen moeilijke vraag ook, maar ik word voor leugenaar uitgemaakt en er klopt allemaal neits van. Leuk en aardig, maar wat heeft dat met Apple te maken zeg je?
Nou, ik heb gister een support vraag ingediend bij Apple, ook over financieen (net als bij Telfort dus), en ik ben zo goed geholpen, ik ben vriendelijk geholpen, ik ben snel geholpen (binnen 24 uur). Dus het kan wel bij support, maar het ligt gewoon aan het bedrijf.
Mja, nog zakelijk ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Telfort.![]()
Dan noem je ook een klant-hatend kutbedrijf.
13mb, fixt iets met iTunes.quote:
Volgens mij is dat standaard, want aanpassing van contract. Daarom moet je ook nooit akkoord gaan met een expliciete verlenging van je contract. Dan krijg je vaak ook met nieuwe voorwaarden te maken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, nog zakelijk ook.
Even offtopic, moet m'n gal even kwijt: in Februari contract getekend bij GSMweb voor een dubbel zakelijk abonnement. Ging 3 maand terug ofzo in (was verlenging). Bedragen op 1e factuur komen niet overeen met het contract dat ik heb getekend. Was niet hun probleem, zou iets zijn tussen mij en GSMweb. Onzin natuurlijk, ik teken het contract met hun, GSMweb is niet mijn provider, slechts tussen persoon. Waar Telfort het nu op gooit: Ik zou vorige maand een bundel verhoging van 1 gig naar 1,5 gig hebben aangevraagd. Klopt, heb ik ook, allemaal netjes via telefoon afgehandeld met Telfort zelf. Blijkt dat als je je bundel verhoogt, alle andere kortingen komen te vervallen. De pleuris voor ze, want dat is mij nooit verteld, dan had ik natuurlijk nooit die verhoging anagevraagd. Maar ja, bewijs het maar eens. Bovendien heeft dat niets met alles te maken eigenlijk, want die bundel is pas vorige maand aangevraagd, en de facturen kloppen al vanaf dag 1 niet. Om het toch nog enigszins ontopic te maken: de iPhone 5's bevallen erg goed. Dank Apple.
Kan standaard zijn, men moet mij dat natuurlijk wel melden. Ik weet natuurlijk niet wat standaard is.. Nieuwe voorwaarden is geen probleem hoor, daar heb ik namelijk voor getekend; nieuwe abonnementen, nieuwe prijzen, nieuwe voorwaarden, etc. Maar waar ik voor getekend heb is niet wat gefactureerd word. En dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard, want aanpassing van contract. Daarom moet je ook nooit akkoord gaan met een expliciete verlenging van je contract. Dan krijg je vaak ook met nieuwe voorwaarden te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |