abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130046847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 04:05 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is misschien wel heel erg fanboy maar ik ben vanochtend in Cupertino bij het Apple Headquarters geweest op 1 Infinite Loop (geweldig adres trouwens). Ik ben een computer science student dus ik moest natuurlijk even een bezoekje brengen (ik ben ook bij Google en Stanford geweest), en ik heb ook natuurlijk meteen de company store bezocht en wat goodies (een pen, T-shirt en notebook) gekocht!
Stoer, hoor, maar een pen, t-shirt en notebook? Ik had wel wat specialers uitgezocht (tenzij notebook = MacBook :D )
pi_130055386
Ik had vroeger aan me oude pc m'n iPod hangen, maar nu wil ik hem met mijn nieuwe pc syncen zodat alle muziek van de iPod ook op mijn nieuwe computer komt, maar het lukt mij maar niet. Als ik muziek wil syncen krijg ik dit:

Vroeger ging het altijd prima, weet iemand soms hoe? ;(
pi_130055555
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Xetran het volgende:
Ik had vroeger aan me oude pc m'n iPod hangen, maar nu wil ik hem met mijn nieuwe pc syncen zodat alle muziek van de iPod ook op mijn nieuwe computer komt, maar het lukt mij maar niet. Als ik muziek wil syncen krijg ik dit: [ afbeelding ]

iPod-synchronisatie werkt alleen van computer naar iPod, niet andersom. Dan moet je je muziek van je oude computer naar de nieuwe overzetten.
pi_130055628
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Xetran het volgende:
Ik had vroeger aan me oude pc m'n iPod hangen, maar nu wil ik hem met mijn nieuwe pc syncen zodat alle muziek van de iPod ook op mijn nieuwe computer komt, maar het lukt mij maar niet. Als ik muziek wil syncen krijg ik dit: [ afbeelding ]

Probeer eens wat van deze website: http://www.imobie.com/support/senuti-for-windows.htm
pi_130055654
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

iPod-synchronisatie werkt alleen van computer naar iPod, niet andersom. Dan moet je je muziek van je oude computer naar de nieuwe overzetten.
Vroeger had ik 'm een keer aan mijn laptop gehangen en had ik plots al mijn iPod muziek er op staan?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Probeer eens wat van deze website: http://www.imobie.com/support/senuti-for-windows.htm
thx, ik ga 'ns loeren. :)
pi_130055918
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Xetran het volgende:

[..]

Vroeger had ik 'm een keer aan mijn laptop gehangen en had ik plots al mijn iPod muziek er op staan?
Lijkt mij niet, aangezien iPods zo al sinds 2001 werken :')

Of je moet al third-party software gebruikt hebben.
pi_130056038
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Lijkt mij niet, aangezien iPods zo al sinds 2001 werken :')

Of je moet al third-party software gebruikt hebben.
Geen idee, het is al te lang geleden. Gebruik het hele ding ook niet echt meer omdat je iOS5 nodig hebt om nieuwe apps te downloaden. Sinds de sportschool iPhone docks heeft ben ik er maar weer mee begonnen. Maar ik ben er al uit dankzij Scrummie, toch bedankkt :)
pi_130056449
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Geen idee, het is al te lang geleden. Gebruik het hele ding ook niet echt meer omdat je iOS5 nodig hebt om nieuwe apps te downloaden. Sinds de sportschool iPhone docks heeft ben ik er maar weer mee begonnen. Maar ik ben er al uit dankzij Scrummie, toch bedankkt :)
^O^

Is dat handig, zo'n iPod touch (denk ik dat je hebt, want iOS) voor het sporten?

Ik had eerst een iPod nano 4th gen, vond ik al enigszins vervelend af en toe. Nu heb ik een iPod nano 6th gen, met zo'n clipje, enorm handig :D
pi_130056481
Geen dank :)
pi_130057280
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

^O^

Is dat handig, zo'n iPod touch (denk ik dat je hebt, want iOS) voor het sporten?

Ik had eerst een iPod nano 4th gen, vond ik al enigszins vervelend af en toe. Nu heb ik een iPod nano 6th gen, met zo'n clipje, enorm handig :D
Nja, die cardiomachines die we hebben hebben grote tvschermen met een iPod dock erin. Kan je filmpies en muziek er vanaf halen en luisteren zonder dat de accu gedrained word. Geloof dat 'ie ook op nike.com opslaat. :P Wel fijn dat ik 'm nu weer werkend krijg, want ik wilde al een nano aanschaffen.Maar ja, van zo'n groot schermpje je muziek doorbladeren is natuurlijk vele malen fijner. :)

Balen is alleen wel dat mij bij de aankoop van die iPod verteld werd dat het een 3rd gen was terwijl dat niet zo bleek te zijn.Nu heb je weinig meer aan het dingetje omdat je geen apps kan gebruiken behalve die je toevallig al hebt gedownload.
pi_130057763
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nja, die cardiomachines die we hebben hebben grote tvschermen met een iPod dock erin. Kan je filmpies en muziek er vanaf halen en luisteren zonder dat de accu gedrained word. Geloof dat 'ie ook op nike.com opslaat. :P Wel fijn dat ik 'm nu weer werkend krijg, want ik wilde al een nano aanschaffen.Maar ja, van zo'n groot schermpje je muziek doorbladeren is natuurlijk vele malen fijner. :)

Balen is alleen wel dat mij bij de aankoop van die iPod verteld werd dat het een 3rd gen was terwijl dat niet zo bleek te zijn.Nu heb je weinig meer aan het dingetje omdat je geen apps kan gebruiken behalve die je toevallig al hebt gedownload.
Ah, dat is wel stoer! Zo geavanceerd is mijn sportschool niet, haha _O-

Misleiding door verkopers is altijd lullig, ja, dat snap ik niet. Zou niet durven te liegen over iets wat ik verkoop, maar daar denken veel mensen blijkbaar anders over.

[ Bericht 0% gewijzigd door J.Appleseed op 14-08-2013 17:29:19 ]
pi_130061104
Om het even: Zijn hier al lieden die de intentie en het geld hebben om de nieuwe MacPro te gaan aanschaffen als deze beschikbaar komt? Je weet wel,die 'prullenbak' :s)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 augustus 2013 @ 19:51:39 #113
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130066933
Nice, https://beta.icloud.com is in iOS 7-stijl.
pi_130066957
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik HAAT icloud.com. Het is zo fucking traag :')
pi_130066963
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Die Mail Contacten Kalender Notes Reminders Alles _O_
pi_130066978
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ligt er al helemaal aan. Op een langzame computer wel (vb. die van mijn vader), op mijn eigen niet ;)
pi_130067006
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ligt er al helemaal aan. Op een langzame computer wel (vb. die van mijn vader), op mijn eigen niet ;)
Ik heb toch niet echt een hele langzame computer maar door alle effecten en css3 truukjes werkt het gewoon niet fijn
pi_130067010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik heb toch niet echt een hele langzame computer maar door alle effecten en css3 truukjes werkt het gewoon niet fijn
Welke browser?
pi_130067023
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Welke browser?
Chrome
pi_130067051
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Chrome
Hmm, same here. Dan ligt 't denk ik toch echt aan je internetverbinding of computer...

Ik zou trouwens alleen wel willen dat je zelf een achtergrond kan instellen, à la iGoogle dacht ik.
pi_130067079
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, same here. Dan ligt 't denk ik toch echt aan je internetverbinding of computer...
Ik heb een iMac uit 2009 en een 50mbps internet verbinding. Trust me, het ligt aan icloud.com
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 augustus 2013 @ 19:56:38 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130067083
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Hier geen last van..
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Die Mail Contacten Kalender Notes Reminders Alles _O_
:D Niet dat ik het veel gebruik, maar het ziet er echt top uit _O_

Sowieso vind ik iOS 6 enzo al niet mooi meer, sinds ik de beta van 7 gebruik. Heeft Apple echt goed gedaan.
pi_130067184
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik heb een iMac uit 2009 en een 50mbps internet verbinding. Trust me, het ligt aan icloud.com
Trust me, dat ligt het niet want bij mij issie gewoon lekker snel :P maar op de iMac (Early 2009 dacht ik, 24") van een vriend issie ook langzaam. Nu is dat ding per defintie al langzaam met een volle harde schijf (hello, fragmentatie!) en een Snow Leopard-installatie van toen 'ie uit de doos kwam.

Kan dus best aan de computer liggen, heur.

Of we hebben gewoon een verschillende interpretatie van snel, wat mij erg sterk lijkt.
pi_130068292
Hier is iCloud wel snel. Ligt aan de computer idd. Al die nieuwe trucjes enzo zijn behoorlijk heavy voor je CPU, ligt dus niet aan je internet verbinding of aan de servers van iCloud.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:35:02 #125
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130068784
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hier geen last van..

[..]

:D Niet dat ik het veel gebruik, maar het ziet er echt top uit _O_

Sowieso vind ik iOS 6 enzo al niet mooi meer, sinds ik de beta van 7 gebruik. Heeft Apple echt goed gedaan.
Jup. Kan nog veel beter maar ze zijn de juiste richting in geslagen. Vind het persoonlijk ook veel mooier dan Android, wat een soort allegaartje is van verschillende stijlen.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')