abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130035119
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Magic Mouse :{ :r
Trackpad is ook fijn.
Fear is the grease of society.
pi_130035135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef TwyLight het volgende:
Muizen ontwerpen is nooit echt Apple's sterkste kant geweest inderdaad :') waardeloze dingen altijd.

Die hiervoor was nog veel erger, met dat miniscule scroll balletje wat altijd stuk ging
Vroeger moest ik wel eens op de Mac van mijn zus werken. Die had zo'n ronde muis zonder scrollwiel. :')

Werkte voor geen meter.
  Admin dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:46:02 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_130035277
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Heb met ze allebei geen probleem gehad. Vind de Magic Mouse eigenlijk de fijnste muis die ik ooit heb gehad, een andere hoef ik niet :)
Agreed. Gebruik 'm nu een aantal jaar en ik ben er nog steeds zo blij mee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_130035421
Misschien moet je eraan wennen maar de keren dat ik hem heb gebruikt, vind ik het voor geen meter werken. Ik krijg er maar pijn van in mijn hand en switchen tussen fullscreen vensters werkt 9/10 niet.
pi_130036469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Dimens het volgende:
Misschien moet je eraan wennen maar de keren dat ik hem heb gebruikt, vind ik het voor geen meter werken. Ik krijg er maar pijn van in mijn hand en switchen tussen fullscreen vensters werkt 9/10 niet.
Dat 'ie je niet ligt kan aan de vorm van je hand liggen, of de manier waarop je 'm vastpakt, maar met het fullscreen switchen doe je echt iets verkeerd :P

Ik hou 'm altijd in deze houding vast (zonder het schuimblokje, haha) en heb zelfs na uren achtereen gebruik geen last.
Volgens mij heeft deze figuur 3 vingers op de muis; ik laat alleen mijn wijs- en middelvinger erop rusten.

Elke gesture gaat bij mij moeiteloos, zelfs zonder dat de muis zich ongewenst verplaatst o.i.d. Vanaf dag één zo geweest.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:06:14 #96
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_130039458
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:13 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Vraag 1: tegenwoordig best aan de hoge kant. Ik heb een jaar geleden mijn Early 2008 (2.4 GHz, 6GB RAM, 250GB HDD) voor 600 kunnen verkopen maar ik heb hier laatst een Early 2008 (2.66 GHz, 4GB RAM, 320GB HDD) voor 500 euro zien staan.
Denk dat jij best rond dezelfde prijs gaat zitten, of er had al een SSD in moeten zitten ;)

Vraag 2: de HDD verwisselen is in iMacs inderdaad niet gemakkelijk. Je zult de glasplaat en het scherm moeten verwijderen voordat je toegang hebt tot de HDD (of de Superdrive, mocht je dat willen). Bij de Superdrive heb je het nadeel van een langzamere verbinding, dus dat is verre van optimaal.
Ok, dan zet ik hem gewoon voor 600 te koop en zie wel wat men bied :) .

Ik wil er de hdd uit mijn mbp inzetten omdat ik daar een ssd ingezet heb en ik de imac liever niet met de schijf die er nu inzit verkoop. Die is namelijk aan het overlijden, maar als het erg lastig is dan verkoop ik hem wel gewoon zo.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_130040312
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Aantal van die bestanden zijn volgens mij gewoon sqlite(3) formaat (iig voor contacten en sms enzo).

Staan d'r foto's ook niet op PhotoStream ?
Sqlite? Nog nooit van gehoord. :P Nope, geen foto's op PhotoStream.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_130040822
Nou, iMac is binnen. Heb zowel de Trackpad als de Mouse gekregen, terwijl ik alleen om de Trackpad heb gevraagd. Niet verkeerd natuurlijk :)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_130042054
Ik heb pas een paar maanden een MBP (nieuw) en ik merk dat mijn V-toets half los begint te raken. Het lijkt wel of dat klemmetje waarmee de toets vastzit voor de helft is afgebroken. Ik neem aan dat dit gewoon garantie is? Iemand anders ook ervaring mee? :{

Morgen maar even bellen. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_130046785
Dit is misschien wel heel erg fanboy maar ik ben vanochtend in Cupertino bij het Apple Headquarters geweest op 1 Infinite Loop (geweldig adres trouwens). Ik ben een computer science student dus ik moest natuurlijk even een bezoekje brengen (ik ben ook bij Google en Stanford geweest), en ik heb ook natuurlijk meteen de company store bezocht en wat goodies (een pen, T-shirt en notebook) gekocht!
pi_130046847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 04:05 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is misschien wel heel erg fanboy maar ik ben vanochtend in Cupertino bij het Apple Headquarters geweest op 1 Infinite Loop (geweldig adres trouwens). Ik ben een computer science student dus ik moest natuurlijk even een bezoekje brengen (ik ben ook bij Google en Stanford geweest), en ik heb ook natuurlijk meteen de company store bezocht en wat goodies (een pen, T-shirt en notebook) gekocht!
Stoer, hoor, maar een pen, t-shirt en notebook? Ik had wel wat specialers uitgezocht (tenzij notebook = MacBook :D )
pi_130055386
Ik had vroeger aan me oude pc m'n iPod hangen, maar nu wil ik hem met mijn nieuwe pc syncen zodat alle muziek van de iPod ook op mijn nieuwe computer komt, maar het lukt mij maar niet. Als ik muziek wil syncen krijg ik dit:

Vroeger ging het altijd prima, weet iemand soms hoe? ;(
pi_130055555
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Xetran het volgende:
Ik had vroeger aan me oude pc m'n iPod hangen, maar nu wil ik hem met mijn nieuwe pc syncen zodat alle muziek van de iPod ook op mijn nieuwe computer komt, maar het lukt mij maar niet. Als ik muziek wil syncen krijg ik dit: [ afbeelding ]

iPod-synchronisatie werkt alleen van computer naar iPod, niet andersom. Dan moet je je muziek van je oude computer naar de nieuwe overzetten.
pi_130055628
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:49 schreef Xetran het volgende:
Ik had vroeger aan me oude pc m'n iPod hangen, maar nu wil ik hem met mijn nieuwe pc syncen zodat alle muziek van de iPod ook op mijn nieuwe computer komt, maar het lukt mij maar niet. Als ik muziek wil syncen krijg ik dit: [ afbeelding ]

Probeer eens wat van deze website: http://www.imobie.com/support/senuti-for-windows.htm
pi_130055654
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

iPod-synchronisatie werkt alleen van computer naar iPod, niet andersom. Dan moet je je muziek van je oude computer naar de nieuwe overzetten.
Vroeger had ik 'm een keer aan mijn laptop gehangen en had ik plots al mijn iPod muziek er op staan?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Probeer eens wat van deze website: http://www.imobie.com/support/senuti-for-windows.htm
thx, ik ga 'ns loeren. :)
pi_130055918
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Xetran het volgende:

[..]

Vroeger had ik 'm een keer aan mijn laptop gehangen en had ik plots al mijn iPod muziek er op staan?
Lijkt mij niet, aangezien iPods zo al sinds 2001 werken :')

Of je moet al third-party software gebruikt hebben.
pi_130056038
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Lijkt mij niet, aangezien iPods zo al sinds 2001 werken :')

Of je moet al third-party software gebruikt hebben.
Geen idee, het is al te lang geleden. Gebruik het hele ding ook niet echt meer omdat je iOS5 nodig hebt om nieuwe apps te downloaden. Sinds de sportschool iPhone docks heeft ben ik er maar weer mee begonnen. Maar ik ben er al uit dankzij Scrummie, toch bedankkt :)
pi_130056449
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Geen idee, het is al te lang geleden. Gebruik het hele ding ook niet echt meer omdat je iOS5 nodig hebt om nieuwe apps te downloaden. Sinds de sportschool iPhone docks heeft ben ik er maar weer mee begonnen. Maar ik ben er al uit dankzij Scrummie, toch bedankkt :)
^O^

Is dat handig, zo'n iPod touch (denk ik dat je hebt, want iOS) voor het sporten?

Ik had eerst een iPod nano 4th gen, vond ik al enigszins vervelend af en toe. Nu heb ik een iPod nano 6th gen, met zo'n clipje, enorm handig :D
pi_130056481
Geen dank :)
pi_130057280
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

^O^

Is dat handig, zo'n iPod touch (denk ik dat je hebt, want iOS) voor het sporten?

Ik had eerst een iPod nano 4th gen, vond ik al enigszins vervelend af en toe. Nu heb ik een iPod nano 6th gen, met zo'n clipje, enorm handig :D
Nja, die cardiomachines die we hebben hebben grote tvschermen met een iPod dock erin. Kan je filmpies en muziek er vanaf halen en luisteren zonder dat de accu gedrained word. Geloof dat 'ie ook op nike.com opslaat. :P Wel fijn dat ik 'm nu weer werkend krijg, want ik wilde al een nano aanschaffen.Maar ja, van zo'n groot schermpje je muziek doorbladeren is natuurlijk vele malen fijner. :)

Balen is alleen wel dat mij bij de aankoop van die iPod verteld werd dat het een 3rd gen was terwijl dat niet zo bleek te zijn.Nu heb je weinig meer aan het dingetje omdat je geen apps kan gebruiken behalve die je toevallig al hebt gedownload.
pi_130057763
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nja, die cardiomachines die we hebben hebben grote tvschermen met een iPod dock erin. Kan je filmpies en muziek er vanaf halen en luisteren zonder dat de accu gedrained word. Geloof dat 'ie ook op nike.com opslaat. :P Wel fijn dat ik 'm nu weer werkend krijg, want ik wilde al een nano aanschaffen.Maar ja, van zo'n groot schermpje je muziek doorbladeren is natuurlijk vele malen fijner. :)

Balen is alleen wel dat mij bij de aankoop van die iPod verteld werd dat het een 3rd gen was terwijl dat niet zo bleek te zijn.Nu heb je weinig meer aan het dingetje omdat je geen apps kan gebruiken behalve die je toevallig al hebt gedownload.
Ah, dat is wel stoer! Zo geavanceerd is mijn sportschool niet, haha _O-

Misleiding door verkopers is altijd lullig, ja, dat snap ik niet. Zou niet durven te liegen over iets wat ik verkoop, maar daar denken veel mensen blijkbaar anders over.

[ Bericht 0% gewijzigd door J.Appleseed op 14-08-2013 17:29:19 ]
pi_130061104
Om het even: Zijn hier al lieden die de intentie en het geld hebben om de nieuwe MacPro te gaan aanschaffen als deze beschikbaar komt? Je weet wel,die 'prullenbak' :s)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 augustus 2013 @ 19:51:39 #113
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130066933
Nice, https://beta.icloud.com is in iOS 7-stijl.
pi_130066957
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik HAAT icloud.com. Het is zo fucking traag :')
pi_130066963
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Die Mail Contacten Kalender Notes Reminders Alles _O_
pi_130066978
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik HAAT icloud.com. Het is zo fucking traag :')
Ligt er al helemaal aan. Op een langzame computer wel (vb. die van mijn vader), op mijn eigen niet ;)
pi_130067006
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ligt er al helemaal aan. Op een langzame computer wel (vb. die van mijn vader), op mijn eigen niet ;)
Ik heb toch niet echt een hele langzame computer maar door alle effecten en css3 truukjes werkt het gewoon niet fijn
pi_130067010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik heb toch niet echt een hele langzame computer maar door alle effecten en css3 truukjes werkt het gewoon niet fijn
Welke browser?
pi_130067023
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Welke browser?
Chrome
pi_130067051
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Chrome
Hmm, same here. Dan ligt 't denk ik toch echt aan je internetverbinding of computer...

Ik zou trouwens alleen wel willen dat je zelf een achtergrond kan instellen, à la iGoogle dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')