Oh, ik dacht dat hij de pa wasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hem is om advies gevraagd, hebben we vastgesteld. TS heeft meer van dit soort topics gehad.
TS heeft de leeftijd dat hij de opa kan zijn....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij de pa was
Een man kan zijn hele leven kinderen makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:25 schreef Five_Horizons het volgende:
TS heeft de leeftijd dat hij de opa kan zijn....
Precies kan zijn....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:25 schreef Five_Horizons het volgende:
TS heeft de leeftijd dat hij de opa kan zijn....
school is alsnog verantwoordelijk voor zo een kind.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:54 schreef videonatic het volgende:
Op school lopen toch geen artsen die een diagnose kunnen maken? Dat zijn pabo studenten..
Klimrek lijkt me ook meer eigen risico, als je in het zwembad uitglijd en wat breekt omdat het nat en glad is is het ook niet hun schuld lijkt me.
Zoals al in aangehaalde jurisprudentie blijkt : als er op zich niets mis is met de inrichting van de speelplek is de school niet noodzakelijkerwijs verantwoordelijk voor iets wat een gewoon ongeluk is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:32 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
[..]
school is alsnog verantwoordelijk voor zo een kind.
Wat moet de school betalen ?quote:Verder kan je er niet vanuit gaan dat een klein kind rekening met eigen risico gaat houden.
school moet dus betalen
Er is hier maar één schuldige en dat is het kind zelf, de blaag is immers zelf in het klimrek geklommenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van mensen die altijd een schuldige aan willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn: pech.
Ja, dat kan en die kan ze dan doorsturen naar de verzekering.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De moeder van het kind zei dat de dame achter de balie haar vertelde dat de rekening later naar haar zal worden opgestuurd voor de behandeling in het ziekenhuis. Dus ga ik in eerste instantie uit van haar eerlijkheid qua verhaal.
daarom zit janenalleman in de wachtkamer met hun koters voor een schaafplekjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
. Dat is ervoor om te zorgen dat er geen drempel is om met je zieke kind naar de dokter te gaan.
Dat kind heeft ook alweer een kind? Ik wil niet weten wat hier is gebeurd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uiteindelijk heeft het kind zelfs een gebroken kind er aan overgehouden.
Héél hard gevallen....Zelfs háár kind is gebrokenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat kind heeft ook alweer een kind? Ik wil niet weten wat hier is gebeurd.
De pakketjes van Sinterklaas dit jaar..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:34 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Zoals al in aangehaalde jurisprudentie blijkt : als er op zich niets mis is met de inrichting van de speelplek is de school niet noodzakelijkerwijs verantwoordelijk voor iets wat een gewoon ongeluk is.
[..]
Wat moet de school betalen ?
Nee. Wat is dat nou weer voor een stupide, overdreven defensieve conclusie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef Iwanius het volgende:
daarmee suggererend dat er sprake is van opzet?
Ga vooral door met piepen over hoe gemeen de school jouw kind beschuldigt terwijl jij de enige bent die uitgebreid en op de meeste walgelijke manier aan het beschuldigen is geslagen.quote:men schijnbaar niet voldoende oplette, en men op school gefaald heeft de kwestie grondiger te onderzoeken in eerste instantie (diagnose) en er zich met een jantje-van-leiden geprobeerd heeft vanaf te maken.
Hij beweert niet de ouder te zijn. Meerdere van de posters trekken dat in twijfel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet de ouder. Lees nou eerst eens.
TS heeft geen kinderen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Hij beweert niet de ouder te zijn. Meerdere van de posters trekken dat in twijfel.
Het klopt met zijn postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Hij beweert niet de ouder te zijn. Meerdere van de posters trekken dat in twijfel.
Dat doet zo goed als niets af aan mijn post.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet de ouder. Lees nou eerst eens.
Je was al een beetje spuit 11.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:54 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat doet zo goed als niets af aan mijn post.
Vertel. Wie en wat en zou dat dus over mij moeten zeggen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je was al een beetje spuit 11.
Het topic gaat niet over jou.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:58 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Vertel. Wie en wat en zou dat dus over mij moeten zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |