Dat niet alleen, maar ook een diploma om te kunnen lezen, want ik snap er nog altijd geen niks van welke rekening die nu bedoelt....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie steeds meer in dat ouderschapsdiploma, geloof ik
Zolang daar niks over gezegd wordt door TS moeten we daar over speculerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een docent moet imho wel de ouders even inlichten dat het kind gevallen is en nog wat pijn aan geeft. Dan kunnen de ouders besluiten of ze nog langs de dokter moeten of het even aanzien.
Ben je onverzekerd ofzo? Huilebalk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:03 schreef Iwanius het volgende:
Ziekenhuis. Röntgenfoto's en alles wat er verder bij is komen kijken.
• De diagnose van de mensen was fout, en dat is niet verwijtbaar want het is hun vak niet. Het overkomt ook ouders dat ze een verkeerde diagnose stellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Nog een keer:
Kind valt,eerste diagnose van de mensen op school was al een faal daar die er zich erg gemakkelijk vanaf hebben gemaakt. Dat is trouwens helemaal raar daar tegenwoordig op scholen docenten verplicht een veredelde basiscursus EHBO moeten hebben gevolgd. (sommigen) en men dus er gewoon met de pet naar gegooid heeft inzake de serieusheid van de pijn op dat moment.
School weigert de rekening via de zorgverzekering af te handelen omdat het de eerste keer is dat zoiets bij hun op school is voorgekomen en daarmee suggereert dat het opzet was. Raar en eigenlijk ook ongepast. M.a.w eigen schuld en zelf rekening voldoen is de houding.
Hoezo letten ze niet goed genoeg op?quote:
lijkt me niet, of ga je met elke kind dat "au" heeft direct naar de dokter?... drukke dag heb je dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het afdoen als "Ach een beetje pijn" was dan ook wmb fout.
Niet verzekerd uit religieuze doeleinden? Dan heb je toch nog je kerk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ben je onverzekerd ofzo? Huilebalk.
Wat is dan het nut van het volgen van een EHBO cursus? Om achter de tap te staan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:04 schreef bijdehand het volgende:
Er is geen rekening en een leraar kan vaak niet eens een botbreuk herkennen, zoals de meeste mensen dat ook niet kunnen. Wat wil je nou?
dat is strafbaar in nederlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Niet verzekerd uit religieuze doeleinden? Dan heb je toch nog je kerk?
Op het moment dat een kind van een klimrek afkuukelt mag je wel iets beter te werk gaan. Uiteindelijk heeft het kind zelfs een gebroken kind er aan overgehouden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:07 schreef nuget het volgende:
[..]
lijkt me niet, of ga je met elke kind dat "au" heeft direct naar de dokter?... drukke dag heb je dan.
Zoals ik het lees kwam de au pas later, die leraren hebben toch niet de rest van de dag met een krijsend kind in de klas gezeten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:07 schreef nuget het volgende:
[..]
lijkt me niet, of ga je met elke kind dat "au" heeft direct naar de dokter?... drukke dag heb je dan.
Nee hoor, of het is pas veranderd.quote:
Als dat toch is wat het kind aangeeft, lijkt me dat prima. Als het kind opgehaald wordt, dient verteld te worden wat er is gebeurd en kunnen de ouders, indien nodig, als nog naar de huisarts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het afdoen als "Ach een beetje pijn" was dan ook wmb fout.
Mensen die niet verzekerd zijn vanwege religie verdienen het gewoon om te vallen en een poot te breken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Niet verzekerd uit religieuze doeleinden?
je moet dan zelf alles betalen of het word ingehoudenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, of het is pas veranderd.
Je kan een "verplichte verzekering" weigeren ivm een geloofovertuiging, zoals je alles in NL kan weigeren ivm geloofsovertuigingen.
Nou, ik heb ook een EHBO cursus gehad, en je leert daar niet om een gebroken arm/been te constateren. Dat kan je alleen als het bot er ook echt uitsteektquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het volgen van een EHBO cursus? Om achter de tap te staan?
Een ieder die dit volgt wordt getraind om sowieso bepaalde constateringen te kunnen doen en schijnbaar is men daar erg lichtzinnig mee omgesprongen onder het mom van "zal wel meevallen."
Als een kind gigantisch krijst en pijn heeft, jij zelf niet in staat bent e.e.a. op te lossen dan zou het weleens slimmer zijn om bijvoorbeeld een ambulance of i.i.g iemand met meer kennis en ervaring in te schakelen. Beiden zijn nagelaten.
Nou, dat idd! Straks wordt het nog verplicht om op elk kinderdagverblijf en school een arts in dienst te hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:07 schreef nuget het volgende:
Alleen jammer dat de kinderen er niet voor kunnen kiezen en ook de dupe zijn. Vreemde opmerking.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mensen die niet verzekerd zijn vanwege religie verdienen het gewoon om te vallen en een poot te breken.
Maar wat is nu precies de schade?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het volgen van een EHBO cursus? Om achter de tap te staan?
Een ieder die dit volgt wordt getraind om sowieso bepaalde constateringen te kunnen doen en schijnbaar is men daar erg lichtzinnig mee omgesprongen onder het mom van "zal wel meevallen."
Als een kind gigantisch krijst en pijn heeft, jij zelf niet in staat bent e.e.a. op te lossen dan zou het weleens slimmer zijn om bijvoorbeeld een ambulance of i.i.g iemand met meer kennis en ervaring in te schakelen. Beiden zijn nagelaten.
Een kind kan er toch niks aan doen dat hun ouders maar 1 hersencel hebben?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mensen die niet verzekerd zijn vanwege religie verdienen het gewoon om te vallen en een poot te breken.
TS is boos omdat het oogappeltje auw heeft en iemand moet daarvoor boeten. Pech of toeval is bij voorbaat uitgesloten, er is altijd een verantwoordelijke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar wat is nu precies de schade?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |