En weet je? Het mag allemaal. Al die zaken van vroeger die opgerateld worden, de levensmoeheid en alle andere problemen, het mag allemaal. Ik ben geen professional, maar ik zou toch graag willen zien dat je wat rust vindt en jezelf weet te stabiliseren. Hulp willen hebben en krijgen is trouwens ook primaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben enorm levensmoe, maar zelfs daarvan niet moe genoeg om in slaap te vallen.
Dank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En weet je? Het mag allemaal. Al die zaken van vroeger die opgerateld worden, de levensmoeheid en alle andere problemen, het mag allemaal. Ik ben geen professional, maar ik zou toch graag willen zien dat je wat rust vindt en jezelf weet te stabiliseren. Hulp willen hebben en krijgen is trouwens ook prima
Je moet je niet gek laten maken door de onmenselijkheid dat je opgedrongen wordt door de samenleving.
hoe kut dat ook is, kan ik me alsnog voorstellen dat het na een paar sessiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het kutte is, Minth, dat toen ik die toko binnen kwam lopen voor mijn 1e sessie het echt voelde alsof, nou jongen, this is it! Laatste red middel, als we het hier niet mee kunnen dempen heb je iig alles geprobeerd (vakantie, werk, vriendin, van alles en nog wat qua therapie en pillen, sociaal, vrienden, blabla de rest). Nu moet ik wel zeggen dat het qua intensiteit minder is, maar m'n hersenpan ligt nog steeds open gezien al die herinneringen weer 'fris en fruitig' voelen *kots*
Ik voelde me dan de rest van de dag een zombie. Mijn hoofd wilde nog wel maar mijn lijf deed niet meer mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef Gewas het volgende:
Ik slaap onwijs goed sinds ik anti-psychotica gebruik. Ongeveer twee uur na inname komt er een enorme vermoeidheid over me heen en val ik in slaap.
Gek genoeg lijk ik wel de enige te zijn bij wie de oxazepam zijn werk blijft doen, zonder dat er gewenning optreedt. Als het nodig is gaat de dosis fiks omhoog, maar is de rust weergekeerd, dan is een beetje voor lange tijd weer genoeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:02 schreef Sicstus het volgende:
Ik merk dat mn oxazepam steeds minder lijkt te doen naarmate ik het langer gebruik...op zich wel verklaarbaar maar jammerwerd er in het begin altijd heerlijk ontspannen en soezerig van.
lithium heeft bijna altijd alternatieven. Alleen de zoektocht naar wat werkt is vaak langer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef arjan1212 het volgende:
ja. maar lithium is het enige dat helpt denk ik.. en geen zin in
EMDR is ook niet heel veel meer dan een kloterige kuttige herinnering echt keihard vasthouden in je gedachten en dan je ogen focussen op je vingers die je van links naar rechts gaat bewegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:55 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
hoe kut dat ook is, kan ik me alsnog voorstellen dat het na een paar sessies
wel minder erg kan zijn allemaal. je bent nog maar net begonnen! heeft je therapeut daar verder nog iets over gezegd, over het verloop? kop op! ooit wordt het echt beter. je moet er helaas weer doorheen en dat is klote natuurlijk
nou hier nog 5 1/2 dagen, dan begint mijn therapie ook weer. is ook wel nodig. ik ben behoorlijk labielo op het momentben door veel dingen weer gestresst en dan gaat het meestal weer slecht met mij.
Misschien iets om later over na te denken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe ga ik mijn motor weer starten?
Door je weer goed te voelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe ga ik mijn motor weer starten?
Ohja joh? Ik denk dat dat wel meevalt.quote:
Wellicht.quote:Misschien ben ik toch meer depressief dan ik dacht.
Dat lees ik overal, zal best een kern van waarheid in zitten. Dat hoop ik tenminste voor ze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:27 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ohja joh? Ik denk dat dat wel meevalt.
[..]
Wellicht.
WhatsApp, Twitter, Facebook. Maakt dat iets uit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef hpeopjes het volgende:
Waar lees je dat dan? Op Facebook ofzo?
Dan meld je je toch aan voor een meet? Dan heb je het ook leukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
Ik heb het meest kloterige schurfterige rotweekend ooit te pakken, yay! Kan niet meer stoppen met janken vanavond, niet tof.
Simpel word ik er van. Iedereen heeft het leuk en ik zit hier maar te zitten in m'n eentje.
Misschien ben ik toch meer depressief dan ik dacht.
Ja. Op internet heeft iedereen het naar z'n zin. Op internet vindt iedereen alles tof. Internet is voor vrijwel iedereen nu eenmaal een uithangbord voor de positieve knappe interessante vrolijke leuke kanten van jezelf. En niet al die negatieve shit (dit topic uitgezonderd dan).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
WhatsApp, Twitter, Facebook. Maakt dat iets uit?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja. Op internet heeft iedereen het naar z'n zin. Op internet vindt iedereen alles tof. Internet is voor vrijwel iedereen nu eenmaal een uithangbord voor de positieve knappe interessante vrolijke leuke kanten van jezelf. En niet al die negatieve shit (dit topic uitgezonderd dan).
Ondertussen loopt half Nederland bij het RIAGG en slikt bijna iedereen die ik enige vorm van psychoactieve medicatie. Maar oh oh oh wat hebben we het toch leuk met z'n allen.
Voor nu 10 stappen te verquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan meld je je toch aan voor een meet? Dan heb je het ook leuk
Maar als er nou mensen zitten van wie je weet dat ze toch niks geks met je gaan doen? Scheelt dat niet een aantal stappen?quote:
Familie/vrienden liegen doorgaans niet tegen mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja. Op internet heeft iedereen het naar z'n zin. Op internet vindt iedereen alles tof. Internet is voor vrijwel iedereen nu eenmaal een uithangbord voor de positieve knappe interessante vrolijke leuke kanten van jezelf. En niet al die negatieve shit (dit topic uitgezonderd dan).
Ondertussen loopt half Nederland bij het RIAGG en slikt bijna iedereen die ik ken enige vorm van psychoactieve medicatie. Maar oh oh oh wat hebben we het toch leuk met z'n allen.
Ik zie dit toevallig voorbijkomen, dikke kusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
Ik heb het meest kloterige schurfterige rotweekend ooit te pakken, yay! Kan niet meer stoppen met janken vanavond, niet tof.
Simpel word ik er van. Iedereen heeft het leuk en ik zit hier maar te zitten in m'n eentje.
Misschien ben ik toch meer depressief dan ik dacht.
Nee, dat scheelt niks. Rationeel weet ik dat er niets geks gebeurt en dat het gezellig is maar voor nu lukt dat gewoon niet. Ik kan plannen dat ik erheen ga maar ik zeg het vlak van tevoren weer af omdat ik of het nut er niet van inzie of ik een ander niet wil vervelen met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als er nou mensen zitten van wie je weet dat ze toch niks geks met je gaan doen? Scheelt dat niet een aantal stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |