abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129993499
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Raar op wat voor vlak?
Opzich een leuke dag gehad maar dan eindigt het met een paar dompers, dan lukt het me niet om dat van me af te zetten en zit ik weer in het negatieve.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_129993839
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Opzich een leuke dag gehad maar dan eindigt het met een paar dompers, dan lukt het me niet om dat van me af te zetten en zit ik weer in het negatieve.
-O-

:*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:34:35 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129995109
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef Murmeli het volgende:

Natuurlijk moet je het zelf doen, maar een beetje hulp van anderen kan wel helpen...
Natuurlijk, vandaar ook dat ik bij de psych loop. Hopen dat ze me toch op 1 of andere manier een nieuw inzicht kan geven ofzo. Dat witte licht aan het einde van de tunnel fozo. Het "oeeeh" moment :+
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:35:35 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129995179
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk, vandaar ook dat ik bij de psych loop. Hopen dat ze me toch op 1 of andere manier een nieuw inzicht kan geven ofzo. Dat witte licht aan het einde van de tunnel fozo. Het "oeeeh" moment :+
:Y ik hoop met je mee!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129996227
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Whats up brother? ;(
Errr, niets eigenlijk. Niet dat ik weet iig. Soms komt het gewoon even opzetten, zij het nu minder vaak dan vroeger. Dan komen weer wat oude gedachten en patronen bovendrijven, zoals hoe treurig de wereld wel niet is en daarmee ik. Het is iets waar ik gewoon mee zal moet mee leren leven; blíjven leren leven.

Een ding verandert echter niet meer, en dat is dat ik het mezelf zie doormaken. M'n ogen blijven open. En dat is relaxt, want daarmee herken ik lesjes en inzichten die langs komen waaien.

Plus dat ik daarmee makkelijker in een heel plezierige bui kan stromen, zoals tijdens de hele leuke dag met m'n moeder, en later m'n broertje. O+

De zen was dus eigenlijk niet weg, maar eerder een zon achter de wolken. ;) En ook weer een les geleerd, ofwel het licht aan het eind van de tunnel gezien. :)
pi_130002144
Net eventjes twintig minuten buiten geweest om vallende sterren te spotten, voelde echt weer als vanouds als een klein geluksmomentje O+
Live for now, forget forever
pi_130002174
Heb je nog wat kunnen zien? Het is hier te bewolkt en misschien ook te licht :(
pi_130003258
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Errr, niets eigenlijk. Niet dat ik weet iig. Soms komt het gewoon even opzetten, zij het nu minder vaak dan vroeger. Dan komen weer wat oude gedachten en patronen bovendrijven, zoals hoe treurig de wereld wel niet is en daarmee ik. Het is iets waar ik gewoon mee zal moet mee leren leven; blíjven leren leven.

Een ding verandert echter niet meer, en dat is dat ik het mezelf zie doormaken. M'n ogen blijven open. En dat is relaxt, want daarmee herken ik lesjes en inzichten die langs komen waaien.

Plus dat ik daarmee makkelijker in een heel plezierige bui kan stromen, zoals tijdens de hele leuke dag met m'n moeder, en later m'n broertje. O+

De zen was dus eigenlijk niet weg, maar eerder een zon achter de wolken. ;) En ook weer een les geleerd, ofwel het licht aan het eind van de tunnel gezien. :)
Jij kunt het ook echt alleen maar zo beschrijven :) Hulde! :P

Ik heb voor de rest vandaag een maffe dag gehad. Schoonmaak dag, hele dag George Carlin in het huis en alles schoon maken, daarna hard lopen en merkte dat er geen sju in de benen zat. Thuis, bleef ik zweten, hard ging als een dolle te keer. Toen me helemaal vol lopen schranzen en toen kwam de rust weer :P Snap er niks van :- ) Maar dat mag ook wel eens ;)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:14:40 #298
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_130007066
Se, heb je mijn reactie op jou gezien?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:25:09 #299
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130007203
Mag je ook zonder een verwijzing van een HA zelf een psych benaderen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:28:41 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130007259
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef Toekito het volgende:
Mag je ook zonder een verwijzing van een HA zelf een psych benaderen?
Mag altijd, maar of je er ook mee verder komt weet ik niet. Ligt eraan waar. Bij die van mij moest je doorverwijzing hebben.
En je zit natuurlijk met wat wel/niet vergoed wordt door de zorgverzekering
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:30:08 #301
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130007286
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mag altijd, maar of je er ook mee verder komt weet ik niet. Ligt eraan waar. Bij die van mij moest je doorverwijzing hebben.
En je zit natuurlijk met wat wel/niet vergoed wordt door de zorgverzekering
Dat laatste is sowieso vrij karig de laatste tijd.

Daarom was mijn behandeling vorige x ook "ineens" afgelopen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')