Opzich een leuke dag gehad maar dan eindigt het met een paar dompers, dan lukt het me niet om dat van me af te zetten en zit ik weer in het negatieve.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Opzich een leuke dag gehad maar dan eindigt het met een paar dompers, dan lukt het me niet om dat van me af te zetten en zit ik weer in het negatieve.
Natuurlijk, vandaar ook dat ik bij de psych loop. Hopen dat ze me toch op 1 of andere manier een nieuw inzicht kan geven ofzo. Dat witte licht aan het einde van de tunnel fozo. Het "oeeeh" momentquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef Murmeli het volgende:
Natuurlijk moet je het zelf doen, maar een beetje hulp van anderen kan wel helpen...
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, vandaar ook dat ik bij de psych loop. Hopen dat ze me toch op 1 of andere manier een nieuw inzicht kan geven ofzo. Dat witte licht aan het einde van de tunnel fozo. Het "oeeeh" moment
Errr, niets eigenlijk. Niet dat ik weet iig. Soms komt het gewoon even opzetten, zij het nu minder vaak dan vroeger. Dan komen weer wat oude gedachten en patronen bovendrijven, zoals hoe treurig de wereld wel niet is en daarmee ik. Het is iets waar ik gewoon mee zal moet mee leren leven; blíjven leren leven.quote:
Jij kunt het ook echt alleen maar zo beschrijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Errr, niets eigenlijk. Niet dat ik weet iig. Soms komt het gewoon even opzetten, zij het nu minder vaak dan vroeger. Dan komen weer wat oude gedachten en patronen bovendrijven, zoals hoe treurig de wereld wel niet is en daarmee ik. Het is iets waar ik gewoon mee zal moet mee leren leven; blíjven leren leven.
Een ding verandert echter niet meer, en dat is dat ik het mezelf zie doormaken. M'n ogen blijven open. En dat is relaxt, want daarmee herken ik lesjes en inzichten die langs komen waaien.
Plus dat ik daarmee makkelijker in een heel plezierige bui kan stromen, zoals tijdens de hele leuke dag met m'n moeder, en later m'n broertje.![]()
De zen was dus eigenlijk niet weg, maar eerder een zon achter de wolken.En ook weer een les geleerd, ofwel het licht aan het eind van de tunnel gezien.
Mag altijd, maar of je er ook mee verder komt weet ik niet. Ligt eraan waar. Bij die van mij moest je doorverwijzing hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef Toekito het volgende:
Mag je ook zonder een verwijzing van een HA zelf een psych benaderen?
Dat laatste is sowieso vrij karig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag altijd, maar of je er ook mee verder komt weet ik niet. Ligt eraan waar. Bij die van mij moest je doorverwijzing hebben.
En je zit natuurlijk met wat wel/niet vergoed wordt door de zorgverzekering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |