Als je een hele wedstrijd zou moeten lezen zoals jij het opschrijft, is het inderdaad saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ontzettend saai toch? Service, naar het net, je wordt gepasseerd. Service, naar het net, je volleert een winner. Service, naar het net, je volleert, de bal komt terug, je volleert, in het net. Service, naar het net, je volleert een winner. En dat dan ellenlang..
Dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:42 schreef wimderon het volgende:
Pistol Pete![]()
Pat Rafter![]()
De edele kunst van het S&V
Nou, inderdaad. Het lijkt wel en soort bang blaadje op de baan.quote:
Da hoeft van mij ook niet. Ik vind het prima zoals het nu is en ik hoop dat dat niet verandert.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef Rosario het volgende:
Ieder z'n smaak. Zoals ik al zei, heb niks tegen serve and volley, maar drie Majors op gras, nee.
Nog ff Wimbledon winnen en dan stoppen jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef Rosario het volgende:
Misschien moet Federer Bartoli's voorbeeld volgen.
Ja, ik hoord ehet ook. Jammer. Maar wel geweldig dat ze op het mooist denkbare moment eindigt, na dus net haar eerste GS te hebben gewonnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef Rosario het volgende:
Misschien moet Federer Bartoli's voorbeeld volgen.
Irritant altijd, die foutjes. En als je ze daarover inlicht via Twitter dan reageren ze daar ook niet op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens Mariette Pakker verloor Federer op Wimbledon in 5 sets van Stakhovsky (het waren er 4).
Nja, vind ik niet. Als hij van Nadal verliest, is het business as usual, maar als hij van Haas verliest, is het zijn vierde achtereenvolgende verliespartij tegen een subtopper.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:50 schreef Rosario het volgende:
Maar Federer kan maar beter van Haas verliezen dan weer door Nadal worden afgedroogd in de halve finale.
Het is tijd voor een revolutie. We bezetten gewoon het Sport1-hoofdkantoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Irritant altijd, die foutjes. En als je ze daarover inlicht via Twitter dan reageren ze daar ook niet op.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, vind ik niet. Als hij van Nadal verliest, is het business as usual, maar als hij van Haas verliest, is het zijn vierde achtereenvolgende verliespartij tegen een subtopper.
Ja, klopt helemaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Norrage het volgende:
Eerder in het jaar was fed nog wisselvallig, nu is ie gewoon echt slecht
Waarom zou hij dan uit deze slump komen dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef 1239758715981 het volgende:
Pff kan niet wachten tot Federer weer uit deze slump is, maar zal wel pas eind vh jaar zijn
Hij kan er beter gewoon mee stoppen. Wat een verschil met een jaar terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:50 schreef Rosario het volgende:
Maar Federer kan maar beter van Haas verliezen dan weer door Nadal worden afgedroogd in de halve finale.
Haas is nog een subtopper. Brands is een 'goeie jongen', maar Stakhovsky en Delbonis?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, vind ik niet. Als hij van Nadal verliest, is het business as usual, maar als hij van Haas verliest, is het zijn vierde achtereenvolgende verliespartij tegen een subtopper.
geen federer fan maar ik vind het zielig voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |