2010 had tenminste wel een sublieme Murray (die het naliet op de grandslams) maar wel de beste Murray die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het kan altijd nog erger. Het kan als 2010 zijn.
Persoonlijk geef ik de jongere generatie de schuld. Er had gewoon een generatie moeten zijn die al een tijdje op het punt stond om door te breaken die er gebruik van had moeten maken dat Murray alleen nog maar op Slam goed speelt, dat Djokovic maar een paar goede wedstrijden heeft gespeeld en Federer met zijn rug en racket aan het kloten is.
Die hadden zich dan als gelijken moeten opdringen of tenminste slaapwandel performances hard(er) moeten afstraffen. Nu moeten ze praktisch een finale cadeau geven wil een "youngster" iets doen, en daarmee bedoel ik er kansloos in de finale vanaf gaan tegen Nadal omdat het voor de administratie onhandig was om de winnaar van die semi de beker al te geven.
Wat heeft Federer aan een trage baan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar ik vrees dat het de ATP en de toernooidirecteuren juist om te doen is dat de 'toppers' altijd de laatste ronden van een toernooi bereiken (want dat brengt het meeste publiek en dus ook het meeste cash), en dus zijn zowat alle banen aangepast aan wat die toppers het beste ligt. Traag dus.
Of, zoals het hier tegenwoordig vaak wordt genoemd, choken.quote:
Waarom zeg je dat? Daar zat tenminste vaart in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:24 schreef Rosario het volgende:
Ik ben er wel blij mee eigenlijk. Ben niet zo'n fan van grastennis en juist wel van gravel, alleen jammer dat dat met Rafa een beetje eentonig wordt. Maar als ik zo'n ouwe Wimbledon-finale kijk uit de jaren '80, dan ben ik blij dat ik tennis in deze generatie meemaak.. Vijf sets serve and volley gaat niet in je kouwe kleren zitten.
De AO-finale van dit jaar was de slechtste slamfinale die ik ooit heb gezien, en de op 1 na slechtste waar ik ooit kennis van heb genomen. Alleen maar saai 'baseline grinden' met nauwelijks winners, alleen maar wachten op de error van de tegenstander.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat? Daar zat tenminste vaart in.
Ik bedoel dat in de serve-en-volleypartijen uit de jaren 80 vaart zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
De AO-finale van dit jaar was de slechtste slamfinale die ik ooit heb gezien, en de op 1 na slechtste waar ik ooit kennis van heb genomen. Alleen maar saai 'baseline grinden' met nauwelijks winners, alleen maar wachten op de error van de tegenstander.
goffin maakte te veel foutenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic-Goffin is het aankijken niet waard zeg.
Isner maar Raonic gaat winnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is volgens jullie de favoriet op dit moment? Raonic of Isner?
Goffin piekte toen hij ooit een set won tegen "Hey-kijk-wat-leuk-een-fan-erer" op RG.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic-Goffin is het aankijken niet waard zeg.
Ontzettend saai toch? Service, naar het net, je wordt gepasseerd. Service, naar het net, je volleert een winner. Service, naar het net, je volleert, de bal komt terug, je volleert, in het net. Service, naar het net, je volleert een winner. En dat dan ellenlang..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat? Daar zat tenminste vaart in.
Maar de afwisseling is leuk, en als zon speler tegen een baseliner speeltquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ontzettend saai toch? Service, naar het net, je wordt gepasseerd. Service, naar het net, je volleert een winner. Service, naar het net, je volleert, de bal komt terug, je volleert, in het net. Service, naar het net, je volleert een winner. En dat dan ellenlang..
Zeker! Maar het grasseizoen is wat mij betreft lang genoeg met drie toernooien. En snellere hardcourts hoeft van mij dus ook niet. Indoor is nog snel genoeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de afwisseling is leuk, en als zon speler tegen een baseliner speelt
Idd, toen ik Goffin voor het eerst zag dacht ik echt dat het een goede zou gaan worden. Nu ben ik wat minder enthousiast.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Goffin piekte toen hij ooit een set won tegen "Hey-kijk-wat-leuk-een-fan-erer" op RG.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Goffin piekte toen hij ooit een set won tegen "Hey-kijk-wat-leuk-een-fan-erer" op RG.
Je vergeet: "service, ace" en "service, return in het net". Zo'n beetje elk tweede punt van Sampras.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ontzettend saai toch? Service, naar het net, je wordt gepasseerd. Service, naar het net, je volleert een winner. Service, naar het net, je volleert, de bal komt terug, je volleert, in het net. Service, naar het net, je volleert een winner. En dat dan ellenlang..
Oh ja, goeie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je vergeet: "service, ace" en "service, return in het net". Zo'n beetje elk tweede punt van Sampras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |