Net zo serieus als vorige week denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:15 schreef Norrage het volgende:
Murray opvallend makkelijk langs Youzhny. 6-2 6-3. Zou ie dit toernooi wel serieus nemen?
Na ook nog een break op 5-6 te hebben gemaakt. Heeft 5 matchpoints gehad ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pospisil kan goed choken: *6-3 voor in de final set tie-break: 6-8 Goffin.
Hij heeft zijn geluk wel redelijk opgebruikt in Montrealquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pospisil kan goed choken: *6-3 voor in de final set tie-break: 6-8 Goffin.
Ja, da's voor mij altijd lastig. Ik vind het eigenlijk alleen leuk om te kijken als Federer, Nadal of Djokovic speelt. Maar in de eerste ronden is er vaak weinig aan. Dus dan is het pas vanaf de halve finales leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Rosario het volgende:
Lijkt me een saaie pot. Hoeveel games gaat Djokovic afstaan? Monaco heeft echt nul wapens behalve de bal in het spel houden.
Echt waar? Dan kijk je dus weinig tennis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk alleen leuk om te kijken als Federer, Nadal of Djokovic speelt.
Nee, ik kijk ook wel andere partijen, maar ik word niet enthousiast van bijvoorbeeld een partij als Cilic-Youzhny. Er zijn trouwens wel andere spelers die ik graag zie spelen hoor, vooral Nalbandian en Janowicz.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Echt waar? Dan kijk je dus weinig tennis.
Klopt, maar ik heb vaak zo weinig met de mindere goden. Ik kijk het liefst naar Nadal-Djokovic of Nadal-Federer (maar dan alleen als Federer een kans heeft). Het zegt me allemaal wat minder dan vroeger. Toen Edberg nog speelde was ik zo erg fan van hem dat ik er weken mee zat als hij bijvoorbeeld een GS-finale verloor. Daar was ik dan echt verdrietig over.quote:Bovendien zijn hun potten in de eerste rondes inderdaad saai, terwijl de mindere goden dan best spannende wedstrijden hebben.
Dan hoefde je niet vaak verdrietig te zijn, toch? Hij won de meerderheid, dacht ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt, maar ik heb vaak zo weinig met de mindere goden. Ik kijk het liefst naar Nadal-Djokovic of Nadal-Federer (maar dan alleen als Federer een kans heeft). Het zegt me allemaal wat minder dan vroeger. Toen Edberg nog speelde was ik zo erg fan van hem dat ik er weken mee zat als hij bijvoorbeeld een GS-finale verloor. Daar was ik dan echt verdrietig over.
Nou, ik heb er voldoende verdriet over gehad, vooral over de verloren GS-finales: Chang op RG (1989; dat vond ik het ergst van alles), Becker op Wimbledon (1989), AO tegen Lendl (1990), Courier (1992 en 1993). en ook wel partijen als het verlies in de eerste rond evan RG 1990 tegen Bruguera.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan hoefde je niet vaak verdrietig te zijn, toch? Hij won de meerderheid, dacht ik.
Ik heb dat tijdperk niet meegemaakt, maar het leek me een stuk saaier. Serve and volley is leuk maar niet altijd..
Ja, van 4-1 achter toch?quote:
Nee dat niet. Maar hij faalt de volgende 8 games iig welquote:
?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar hij faalt de volgende 8 games iig wel
Leukste speler van het moment.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:35 schreef Gruisman het volgende:
Een agressief spelende Nadal op HC is zo heerlijk om naar te kijken.
Absoluut! Hij oogt ook zoveel fitter/gretiger dan bij Halle/Wimbledon en zelfs RG.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Leukste speler van het moment.![]()
En hij wil ook zo graag!
Het is toch DecoTurf, net als in Montreal?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:42 schreef Norrage het volgende:
Nadal in een interview ""The speed of the court is not exactly the same. It's a little bit slower here than in Montreal. "
En ik denken dat Cincinatti misschien wel de snelste baan is van het jaar
Nadal en Federer zijn twee uitersten als het om speelstijl gaat en zijn beiden enorm succesvol. Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Het zou sowieso mooi zijn als er weer wat echt snelle banen geïntroduceerd zouden worden op de tour, gewoon zodat spelers die met een andere speelstijl ook eens hun moment in de spotlights kunnen pakken. Nu is het allemaal zo homogeen
Zeg we zitten hier niet op de universiteit ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Het zou sowieso mooi zijn als er weer wat echt snelle banen geïntroduceerd zouden worden op de tour, gewoon zodat spelers die met een andere speelstijl ook eens hun moment in de spotlights kunnen pakken. Nu is het allemaal zo homogeen
Dit dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Tanken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat is DelPo aan het doen ... met 6-1 een set van Lopez verliezen![]()
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ze zullen vast en zeker gelijknissen hebben maar hun speelstijl is echt totaal anders. Nadal is loopvermogen,lange rally's, kracht en mentaliteit waar Federer vooral is van de korte rally's, talent en een ook een goed lopende service is erg belangrijk in zijn spel.quote:Federer en Nadal zijn:
1. Niet zulke heel verschillende spelers.
2. Meer afhankelijk van de stuit (hoge voor Nadal, lage voor Federer) dan de snelheid van een ondergrond.
En dat in zijn beste jaar ooitquote:
Kansloos jaar eigenlijk ja..ook niet echt boeiende spelers die echt doorbreken. Jano, Gulbis en Dimitrov laten af en toe wat briljante dingen zien, maar blijven labiele mannetjes. Verder heb je een Tsonga waar ik graag naar kijk maar die is dit jaar zelden fit, Delpo heeft toch ook nog altijd dat probleem. Raonic is een bitch dit jaar en de echt leuke wedstrijden die gasten als Almagro, Wawa, Gasquet en dat soort mannetjes spelen is ook op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat in zijn beste jaar ooit
Ongelooflijk. Het is sowieso een beetje het verhaal dit jaar. 2013 is echt van verschrikkelijk niveau. Murray speelt ook slechter dan ooit, maar heeft ook zijn beste jaar ooit. Federer speelt het slechtste ooit en heeft ook echt zijn slechtste jaar ooit, dat dan weer wel. Djokovic speelt ook niet denderend. Alleen in de finale van MC was hij buitenaards goed, verder ook nooit en het is eigenlijk een wonder dat hij de AO won en de Wimbledn finale haalde. Nadal is nu pas op hardcourt indrukwekkend, gelukkig maar, maar op het gravel is hij dat ook maar sporadisch geweest. Delpo is eigenlijk de enige die af en toe weer eens wat indrukwekkendst heeft laten zien, met zijn IW run en zijn Wimbledon. Verder is dit hele jaar armoe troef, maar toch hebben velen uit de top 4 zo ongeveer hun beste jaar ooitte bizar voor woorden
En dan heb ik het nog niet eens over een Raonic vorige week, die echt zo ontzettend slecht speelde en dan verdomme gewoon de finale kan halen
![]()
Ik hoop dat de USO dat gaat veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |