Je hebt gelijk, ik bedoel van een niet-topper.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Haas is nog een subtopper. Brands is een 'goeie jongen', maar Stakhovsky en Delbonis?
Omdat hij een jaar geleden nog nummer 1 was en een GS won. Dit is niet de tand des tijds, maar een gebrek aan zelfvertrouwen en een rugblessure. Niks onherroepelijks, en de vent die m momenteel weg staat te spelen is 3 jaar ouder. Niks ermee stoppen dus wat mij betreft, maar het wordt nog wel een tijdje tennis waar je niet vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan uit deze slump komen dan?
Ik kan weinig sympathie voor hem opbrengen als hij zo speelt. Hij staat er ook zo bij alsof hij helemaal niet involved is in de wedstrijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen federer fan maar ik vind het zielig voor je
wanneer had federer voor het laatst van een top 3 speler gewonnen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoel van een niet-topper.
Niet iedereen is top tot ver in zijn 30e....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Omdat hij een jaar geleden nog nummer 1 was en een GS won. Dit is niet de tand des tijds, maar een gebrek aan zelfvertrouwen en een rugblessure. Niks onherroepelijks, en de vent die m momenteel weg staat te spelen is 3 jaar ouder. Niks ermee stoppen dus wat mij betreft, maar het wordt nog wel een tijdje tennis waar je niet vrolijk van wordt.
Die rug is permanent, denk ik. Dat gebrek aan zelfvertrouwen is er inderdaad, maar hoe gaat hij dat weer terugvinden als hij niet wint?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Omdat hij een jaar geleden nog nummer 1 was en een GS won. Dit is niet de tand des tijds, maar een gebrek aan zelfvertrouwen en een rugblessure. Niks onherroepelijks, en de vent die m momenteel weg staat te spelen is 3 jaar ouder. Niks ermee stoppen dus wat mij betreft, maar het wordt nog wel een tijdje tennis waar je niet vrolijk van wordt.
Robredo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Niet iedereen is top tot ver in zijn 30e....
Haas is echt een uitzondering.
Murray op de WTF vorig jaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer had federer voor het laatst van een top 3 speler gewonnen?
Als ik dat wist ging ik gauw veel geld verdienen als sportpsycholoogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Die rug is permanent, denk ik. Dat gebrek aan zelfvertrouwen is er inderdaad, maar hoe gaat hij dat weer terugvinden als hij niet wint?
Met de WTF denk, murrayquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer had federer voor het laatst van een top 3 speler gewonnen?
rosario zei wtf tegen murrayquote:
Haha inderdaad, ik zei "what the fuck!" tegen Murray.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
rosario zei wtf tegen murray
Ja, ik had mijn post al geëdit, omdat ik niks recenters kon bedenken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
rosario zei wtf tegen murray
quote:
thanksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met de WTF denk, murrayen vorig jaar die bagel hier tegen djoko
Klopt. Maar ook een speler die er lange tijd is uitgeweest. Zag je ook bij agassi.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ik zei "what the fuck!" tegen Murray.
WTF = World Tour Finals.quote:
Hij is op dit moment vooral Federer zonder "rugproblemen" en mét zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoewel ik Haas vaak leuker vind om naar te kijken is het eigenlijk een slechtere versie van Federer, maakt dit toch wel pijnlijk.
weet ikquote:
Was een grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Stakhovsky heeft meer potentie dan die nerd Brandsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Haas is nog een subtopper. Brands is een 'goeie jongen', maar Stakhovsky en Delbonis?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Het is redelijk offtopic, maar omdat iedereen hier zo in mineur is, dus ik het aan dit te posten om iedereen op te vrolijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Als het een beetje tegenzit, haalt hij de WTF niet eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:08 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Federer hier verliest daalt hij naar de zesde plaats, zevende als DelPo bovendien zijn kwarfinale wint.
hij gaat het wel halen denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit, haalt hij de WTF niet eens.
Als Wawa gekke dingen gaat doen haalt hij die ook niet. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat hij hier zelf nog veel plezier uit haalt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit, haalt hij de WTF niet eens.
Nouja, sindsdien heeft ie toch alleen (hopeloos) gefaald in Gstaad? Ik vond de laatste 12 maanden op een paar uitzonderingen na voor Federer-begrippen gewoon ontluisterend. Sinds de finale van de OS eigenlijk, met Cincy vorig jaar als enig hoogtepunt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Norrage het volgende:
Bizar dit. Halle wint ie nog vrij overtuigend. Zijn spel tegen stakovsky was niet goed maar stakovsky was ook vooral zelf heel goed. En zelfs Hamburg was niet eens zo ernstig en daar verloor ie nipt. Maar sindsdien....sjonge jonge. Bizar echt :/
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Het is redelijk offtopic, maar omdat iedereen hier zo in mineur is, dus ik het aan dit te posten om iedereen op te vrolijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Die wtf haalt ie echt wel, zelfs als ie nu niet meer speelt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Rosario het volgende:
Ik denk niet dat hij de WTF haalt inderdaad. Al heeft hij wel heel veel geluk dat Tsonga al een tijdje niet speelt zeg..
Hmmm. Wawrinka speelt wel kut de laatste tijd inderdaad, en Gasquet en Raonic zie ik ook niet echt langszij komen. En Tsonga dus geblesseerd. Ja, dan misschien wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die wtf haalt ie echt wel, zelfs als ie nu niet meer speelt.
Mjah. Op de AO was ie nog wel sterk en op de WTF. Ook Rome was niet onaardig (tot Rafa). Maar ach. Raar hoor. Wat zou ie op de USO doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Nouja, sindsdien heeft ie toch alleen (hopeloos) gefaald in Gstaad? Ik vond de laatste 12 maanden op een paar uitzonderingen na voor Federer-begrippen gewoon ontluisterend. Sinds de finale van de OS eigenlijk, met Cincy vorig jaar als enig hoogtepunt.
Lijkt me eigenlijk niet. Tsonga staat 300 punten achter die hij zeker wel pakt ergens in Azië of indoor Europa en dan hoeft er maar één van Wawrinka, Haas, Gasquet of Raonic +/- 800 puntjes te pakken om hem in te halen. Dat is een QF op de USO en wat nog twee a drie solide resultaatjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die wtf haalt ie echt wel, zelfs als ie nu niet meer speelt.
Ik ben het met de strekking van je post eens, maar 800 punten is veel hoor. Dat zijn 5 verloren 250-finales, of een verloren mastersfinale en een gewonnen 250-finale, echt niet mis en zeker niet iets wat je zomaar opstrijkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet. Tsonga staat 300 punten achter die hij zeker wel pakt ergens in Azië of indoor Europa en dan hoeft er maar één van Wawrinka, Haas, Gasquet of Raonic +/- 800 puntjes te pakken om hem in te halen. Dat is een QF op de USO en wat nog twee a drie solide resultaatjes.
Nee ok, maar fed haalt ook echt nog wel punten binnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet. Tsonga staat 300 punten achter die hij zeker wel pakt ergens in Azië of indoor Europa en dan hoeft er maar één van Wawrinka, Haas, Gasquet of Raonic +/- 800 puntjes te pakken om hem in te halen. Dat is een QF op de USO en wat nog twee a drie solide resultaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |