Die kan wel aardig ballen hè da ventje. Godskolere, hebbie dat weer gezien? Sjongejongequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toine van Peperstraten is een jongen die je rustig voor een autocue kunt zetten of een bandje in kunt laten spreken met uitleg over de omgeving voor op de rondvaartboten in Amsterdam, maar in een voetbalpraatprogramma wordt er toch meer van je gevraagd weet je wel. Open deuren intrappen en avond na avond Messi een goede speler noemen daar kom je er simpelweg niet mee in dit wereldje.
Aaah dat valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die kan wel aardig ballen hè da ventje. Godskolere, hebbie dat weer gezien? Sjongejonge
Ah joh pleurt op man, heb je weer zitten zuipen?quote:
Zit je met m'n kloten te spelen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah joh pleurt op man, heb je weer zitten zuipen?
Toine is een beste vent maar verder gewoon een saaie persoonlijkheid.. dus ik ben het met je eens. Na zijn huilbui kan ik hem al helemaal niet serieus meer nemen (doet hij zelf overigens iets teveel).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toine van Peperstraten is een jongen die je rustig voor een autocue kunt zetten of een bandje in kunt laten spreken met uitleg over de omgeving voor op de rondvaartboten in Amsterdam, maar in een voetbalpraatprogramma wordt er toch meer van je gevraagd weet je wel. Open deuren intrappen en avond na avond Messi een goede speler noemen daar kom je er simpelweg niet mee in dit wereldje.
Niet de man van de gepeperde uitspraak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toine is een beste vent maar verder gewoon een saaie persoonlijkheid.. dus ik ben het met je eens. Na zijn huilbui kan ik hem al helemaal niet serieus meer nemen (doet hij zelf overigens iets teveel).
Jij vind Basselona niet leuk om naar te kijken? Dan hou je niet van voebal he, zo simpel is het.quote:
Klopt ja.. het verbaasde mij echt dat hij van zichzelf leek te denken dat mensen speciaal voor hem naar Studio Sport kijken.. altijd een pratende pop gevonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet de man van de gepeperde uitspraak.
Dertien in een een dozijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. het verbaasde mij echt dat hij van zichzelf leek te denken dat mensen speciaal voor hem naar Studio Sport kijken.. altijd een pratende pop gevonden.
Die doet toch altijd alleen al die B-sporten? Daar kijk ik nooit maar, maar vind haar wel ok.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan kijk ik toch liever naar Dione de Graaff moet ik eerlijk bekennen. Die heeft ook nooit een mening, maar daar stoor ik me gek genoeg nooit aan.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan kijk ik toch liever naar Dione de Graaff moet ik eerlijk bekennen. Die heeft ook nooit een mening, maar daar stoor ik me gek genoeg nooit aan.
Zijn jullie klaar met jullie macho gebral? Als je als 50 jarige nog dit soort taal uitslaat moet je professionele hulp zoeken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Daniëlle Overgaag de beste presentatrice van Studio Sport.
Maar zij doet ook niet of de wereld om haar draait.. Toine deed dat wel in zijn one man huilebalk-show en daar kan ik persoonlijk niet zo goed tegen.. maar ach, lekker boeiend allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind Mart hilarisch om te zien zijn overdrevenheid zijn doorzichtige fake maniertjes om gezelligheid te creeren gewoon lachen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Toen Mart weg moest bij Studio Sport deed hij alsof het een nationale ramp was.
Het is ook gewoon De Mart.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Mart is wel een personality. Toine is een nobody. Van Toine gaan er dertien in een dozijn. Er komt nooit een nieuwe Mart Smeets. Er was ook geen Mart Smeets voordat Mart Smeets er was.
Klopt de Nos is best onzorgvuldig met het geld en Mart vraagt veel te veel hij kan ook gewoon in het plaatselijke dorpscafe de resultaten van de proloog opdreunen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van de maniertjes van Mart Smeets. Het lijkt onze lieve heer wel. Dan spreekt hij ons met een stuk in zijn kraag vanuit een chateau in Frankrijk toe alsof we een stel kleuters zijn. Het is me sowieso nooit helemaal duidelijk geworden wat de toegevoegde waarde ervan is om de resultaten van een tijdrit op te dreunen in een of andere kasteeltuin uit het jaar nul.
Een zomer Zonder Mart is een zomer zonder vakantie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Mart Smeets is een typetje. Mart speelt Mart, en die rol vertolkt hij met verve.
Ja precies, dan denk ik bij mezelf van, joh wordt eens volwassen, ga gewoon eens normaal net als ieder ander op het mediapark in Hilversum zitten en loop niet van onze belastingcenten historische wijnkelders leeg te zuipen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt de Nos is best onzorgvuldig met het geld en Mart vraagt veel te veel hij kan ook gewoon in het plaatselijke dorpscafe de resultaten van de proloog opdreunen.
Minachting voor de kijker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja precies, dan denk ik bij mezelf van, joh wordt eens volwassen, ga gewoon eens normaal net als ieder ander op het mediapark in Hilversum zitten en loop niet van onze belastingcenten historische wijnkelders leeg te zuipen.
Ja, nee, ja, Mart Smeets die is heilig verklaart in dit land, waarom mag joost weten, ik vind het sowieso al ongeloofwaardig als een dikzak kritiek op sporters levert, dan denk ik van joh wat weet jij er nou van, jij hebt makkelijk praten, maar als die Mart Smeets nou zo'n pursenelitie is, dan heeft hij toch geen historische kasteeltuin op de achtergrond nodig om een programma te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt het nu wel over 'Het Instituut' hè.
Foxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden
Tom is dan ook de grootste autist van het westelijk halfrondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Iwan van Duren is al wel eens geweest. Tom Knipping niet, die houdt halsstarrig vol. Tom 'leeft in een eigen wereld', zoals hier wel eens is gesuggereerd.
Ik hoorde dat Tom misschien naar Fox ging overstappen? Heb jij toevallig meer info?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tom is dan ook de grootste autist van het westelijk halfrond
[ afbeelding ]
Dat zou zo maar kunnen kloppen, ze hadden nog een lul nodig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tom misschien naar Fox ging overstappen? Heb jij toevallig meer info?
Maar je wil wel dat je club meer tv geld krijgt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Fox
Trotse gebruiker van streams! Tegen monopoliemisbruikers.
Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je wil wel dat je club meer tv geld krijgt?
RTL is net als FOX een commerciële zender dus als ze beelden willen gebruiken en ze willen er ook voor betalen zal er wel een mouw aan te passen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat staat nog even los van de vraag of je als Fox voetbalprogramma's toestaat om beelden te gebruiken. Bij VI gaan ze echt geen samenvattingen uitzenden, alleen 'grappige' fragmenten. Om daar dan moeilijk over te doen als Fox, dan snap je 't gewoon niet en verdienen ze 't niet om de Nederlandse voetbalmarkt te bedienen en daar meer voor te vragen dan EL. Ongezien de tyfus voor die Amerikanen.
Marcelo is al weg, Manolev speelt niet, verder lieten ze toch weinig zienquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is wel t einde van VI zonder eredivisie beelden.
Dat is wel te hopen. VI is voor mij toch beetje nostalgie uit Nederland rond 't voetballen, anders krijg ik echt weinig mee. Maar daar horen wel beelden bij en alleen lulverhalen van Gijpie is ook niet altijd even leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
RTL is net als FOX een commerciële zender dus als ze beelden willen gebruiken en ze willen er ook voor betalen zal er wel een mouw aan te passen zijn.
Nou, na afgelopen week denk ik daar iets anders over.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen. VI is voor mij toch beetje nostalgie uit Nederland rond 't voetballen, anders krijg ik echt weinig mee. Maar daar horen wel beelden bij en alleen lulverhalen van Gijpie is ook niet altijd even leuk.
Komt alleen omdat die homo's op hoge poten (quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, na afgelopen week denk ik daar iets anders over.
Bijna dubbele kijcijfers en het hele land rolde over elkaar heen met commentaar.
Daar rusten nog wel de eredivisie rechten op. Dus toch iets met Fox denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:11 schreef Droathoah het volgende:
En als ze bijvoorbeeld gewoon op Youtube staan? Dan heeft het in principe niks meer met FOX te maken toch?
Die beelden zijn natuurlijk in principe altijd eigendom van iemand. Het is dat niet elke zender een spastische nazi heeft om alles op te sporen en te rapporteren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:11 schreef Droathoah het volgende:
En als ze bijvoorbeeld gewoon op Youtube staan? Dan heeft het in principe niks meer met FOX te maken toch?
Concurrerend programma Studio Voetbal zit bij de NOS en Studio Sport Eredivisie waar ze flink moeten betalen voor de uitzendrechten ook. Dat lijkt me een onzalige combinatie voor de kansen op uitzendingen met Eredivisiegfragmenten voor VI.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:11 schreef Droathoah het volgende:
toen ze nog op 5 zaten hadden ze ook geen beeldenquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is wel t einde van VI zonder eredivisie beelden.
Dat waren cowboytijden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen ze nog op 5 zaten hadden ze ook geen beelden
toen presenteerden ze nog in het decor van RTL Boulevardquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat waren cowboytijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |