Je hebt gelijk. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk was Galatasaray - Fenerbahce na 90 minuten een gelijkspel. Een probleem wat Emile ook al eens aan wilde kaarten.
Ben benieuwd of de jongens van de toto dit zelf wel doorhebben, of dat ze Johan het lot van de 1 uit 6 willen besparen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Oh daarom kreeg ik hem niet uitbetaaldquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk was Galatasaray - Fenerbahce na 90 minuten een gelijkspel. Een probleem wat Emile ook al eens aan wilde kaarten.
Tsjongejonge, jij weet niet eens of er lucht of zand in een totoformulier zit!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh daarom kreeg ik hem niet uitbetaald1/6
![]()
Mònácòquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die bijeengekochte club, die wint.
Meer de wijken in!!! Joop aantrekken voor de showquote:Ook gaat RTL 7 meer met regionale omroepen samenwerken.
Sodemieter op met je clublied, ga buitenspelen. Godverdomme ik haat die Vermeegen.quote:
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)l-international.html
Geen beelden van Eredivisie bij VI dus.
Samen met Henk Spaan kon ik hem nog wel 'hebben' maar hij alleen is een irritante lul.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sodemieter op met je clublied, ga buitenspelen. Godverdomme ik haat die Vermeegen.
Mensen als Heath Ledger, Michael Clarke Duncan, James Gandolfini verlaten deze wereld. En zo'n strontvlek van een Vermeegen vergaat gewoon niet.
Toch wel een beetje een doodsteek voor VI ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef hafcfan het volgende:
Pfff zonder beelden word het er niet beter op. Snap Fox wel wat dat betreft.
je hebt toch wel die collumn van Derksen gelezen? Fox werd compleet afgemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)l-international.html
Geen beelden van Eredivisie bij VI dus.
Ik vrees dat de meesten hier Pisa of Verona hooguit aan Italiaanse plaatsen kunnen koppelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Samen met Henk Spaan kon ik hem nog wel 'hebben' maar hij alleen is een irritante lul.
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meesten hier Pisa of Verona hooguit aan Italiaanse plaatsen kunnen koppelen.
Dit. Sommige mensen zijn echt zo domquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Vind het wel mooi van die beelden. RTL is net zo erg als FOX als het hierom gaat. Of zijn jullie al vergeten hoe ze hebben huisgehouden op Youtube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |