Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef fruitsalade007 het volgende:
Mortaxx, kijk je de herhaling nu ;p?
Spoiler, TR gemaaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat hij dat vaker dan 1 keer gaat doen.
Zag trouwens wel dat mijn topicpointer is verwijderdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan, onlangs las ik nog ergens dat je een digibeet was.
Ik help je welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zag trouwens wel dat mijn topicpointer is verwijderd
Trieste bedoening ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze die kantineheld niet gewoon afschaffen? trieste bedoeling
Dat wil ik KLB niet aandoen. Ik heb van jouw debuut/afscheidsshow als conferencier gehoord. Daar lusten de honden geen brood vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef GGMM het volgende:
Je mag hem terugzetten hoor.
Op voorwaarde dat ik ook een KLB-topic van een schijtlollige topicpointer mag voorzien.
Voor wat hoort wat natuurlijk.
Prima, dan houdt het op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wil ik KLB niet aandoen. Ik heb van jouw debuut/afscheidsshow als conferencier gehoord. Daar lusten de honden geen brood van
Je hebt iemand nodig met pursonelletie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wil ik KLB niet aandoen. Ik heb van jouw debuut/afscheidsshow als conferencier gehoord. Daar lusten de honden geen brood van
Gewoon doen René!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef GGMM het volgende:
Op voorwaarde dat ik ook een KLB-topic van een schijtlollige topicpointer mag voorzien.
Wat? Rellen in KLB?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef GGMM het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat? Rellen in KLB?
Trommel de troepen op!!!
Ik, wij de fokkers bepalen wanneer we ermee ophouden...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig heeft KLB nu geen geschikte topics daarvoor. Nog wel een over het homogedoe, maar in VI is gezegd dat deze discussie nu voorbij is dus daar houden we mee op
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
Joling die dat glas achterover slaat en Escha een nieuwe vraagt
Ik had hem al bij K en VdB huillie horen doen van de week, wat een homo joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boze homo's bij VI.![]()
"Ze kruipen uit hun hol."![]()
![]()
Die kale homo was trouwens vreselijk irritant. Die snapt gewoon niet dat als je in een leren reetveter op ene boot gaat staan, dat dan wel eens een verkeerd beeld kan oproepen. En het is al helemaal triest als hij niet snapt dat zijn collega-homo niet blij is met dit beeld dat geschetst wordt. Het is een beetje hetzelfde als een Marokkaanse tasjesdief die op TV verongelijkt gaat zitten doen dat je reacties krijgt op 't stelen van tasjes. En dat deze tasjesdief dan niet begrijpt dat zijn mede-Marokkanen niet blij zijn met dit beeld dat hij creeert.
Stelen vergelijken met iets waar je mensen totaalniet mee schaadt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boze homo's bij VI.![]()
"Ze kruipen uit hun hol."![]()
![]()
Die kale homo was trouwens vreselijk irritant. Die snapt gewoon niet dat als je in een leren reetveter op ene boot gaat staan, dat dan wel eens een verkeerd beeld kan oproepen. En het is al helemaal triest als hij niet snapt dat zijn collega-homo niet blij is met dit beeld dat geschetst wordt. Het is een beetje hetzelfde als een Marokkaanse tasjesdief die op TV verongelijkt gaat zitten doen dat je reacties krijgt op 't stelen van tasjes. En dat deze tasjesdief dan niet begrijpt dat zijn mede-Marokkanen niet blij zijn met dit beeld dat hij creeert.
Dat moeten ze inderdaad zelf weten maar dan moeten ze ook niet verbaasd zijn als mensen dan een bepaald idee krijgen van homo's. Dat roep je dan toch echt over jezelf af. Ik ga ook niet in m'n blote reet op een boot staan en dan moeilijk doen dat mensen mij niet serieus nemen. Het heeft gewoon een impact.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen homofoob zijn (het heeft geen invloed op je leven en het schaadt niemand) maar waarom je je zou moeten ergeren aan mensen met een reetveter op een boot. Zou daar echt niet heengaan maar ik vind dat niet meer of minder debiel dan carnaval in het zuiden of het bezoek van de koninklijke familie in schubbekutteveen wat live uitgezonden wordt op tv. Al je je dan specifiek aan de gay pride stoort denk ik dat dat toch wel gewoon voortkomt uit dat irritante conformisme wat hier zo heerst, en het rare idee dat mensen 'normaal' moeten doen, iets wat het hoogst haalbare in het leven lijkt te zijn voor velen. Zo van ja dat je homo bent is prima maar al dat leer. Ehm, bemoei je lekker met je eigen zaken en laat mensen gewoon roze strings dragen als ze daar zin in hebbben, echt WHO GIVES A FUCK.
Dat vind ik zo makkelijk. Wel collectief als een stel mafkezen op een boot gaan lopen feesten onder het mom van 'gay pride' en dan toch als individueel behandeld willen worden. Ga dan niet collectief op die boot staan.quote:En het is sowieso onzin om je als 'Marokkaan' te gaan schamen voor random andere 'Marokkanen', waarom? Als je die andere mensen helemaal niet kent, wat heb jij er dan mee te maken, helemaal niets.Om mensen maar zo in groepjes in te delen slaat gewoon nergens op, we zijn allemaal mensen en verantwoordelijk voor onze eigen daden. Collectivisme is een gevaar voor de individuele vrijheid.
![]()
Dat is ook een collectivistisch gebeuren ja, een uiting van groepsdenken... net als feminisme etc. Identity politics is voor simpele zielen. Ik stoor me ook aan de hele term homorechten of vrouwenrechten, rr bestaan geen rechten speciaal voor homo's of vrouwen want rechten zijn universeel en individueel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad zelf weten maar dan moeten ze ook niet verbaasd zijn als mensen dan een bepaald idee krijgen van homo's. Dat roep je dan toch echt over jezelf af. Ik ga ook niet in m'n blote reet op een boot staan en dan moeilijk doen dat mensen mij niet serieus nemen. Het heeft gewoon een impact.
Door die hele carnavalesque shit uit 't zuiden heb ik ook gewoon een bepaald beeld van mensen daar. Hebben andere Brabanders/Limburgers daar om gevraagd? Nee, maar dat beeld blijft gewoon hangen. Dat is gewoon sneu voor de mensen die als individueel beoordeeld willen worden. Dat recht wordt hen ontnomen door overdreven gedoe van anderen.
Als hier een of andere blanke zich als een mongool gedraagt, krijg ik daar ook vragen over. Kan ik wel moeilijk gaan doen maar zo werkt de realiteit nu eenmaal. Ik heb er niet om gevraagd om daarmee geassocieerd te worden.
Maar ik kijk wel heel genuanceerd hoor. Homo's in string op feestboten vind ik kut. Andere homo's zijn allemaal tof. Hetero's in string op feestboten vind ik ook kut. Andere hetero's zijn allemaal tof. Misschien heb ik wel iets tegen strings. Mag dat wel?
[..]
Dat vind ik zo makkelijk. Wel collectief als een stel mafkezen op een boot gaan lopen feesten onder het mom van 'gay pride' en dan toch als individueel behandeld willen worden. Ga dan niet collectief op die boot staan.
Maar goed, verder heeft het toch allemaal geen zin deze discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |