abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129884341

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
Zapmomentje.

Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.

En mijn heldin Wieke.

:Y
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129884365
Maandag De Snuiver Kieft.
pi_129884414
Johan is het roze en Rene met extra diepe inkijk :D
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129884687
Als ze je huis in de fik willen steken als je roze in het shirt doet is er nog iets goed mis...hoe rijmt dit met homo's dan? :') Het gaat erom dat je kleuren in een shirt doet die niks met die club te maken hebben en dat ze daarom je huis in de fik willen steken ( wat al onzin is ).

Die kale flikker, wat een nicht.
pi_129884690
'En Johan, de Toto, Bordeaux - Monaco

'Ach dat interesseert me geen reet' :D
pi_129885155
Ze komen uit hun hol. Gelijk die geile trek op het Genee z'n gezicht :D
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129885186
Zometeen bitchfight _O- Gijp _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129885189
Gerard blijft ook echt een held he haha
pi_129885341
Het stamtafel argument, kon niet uitblijven
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129885407
Even de MP4 downloaden.
pi_129885417
Mortaxx, kijk je de herhaling nu ;p?
pi_129885437
Leuk dat Aad in de OP staat :s)
pi_129885510
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef fruitsalade007 het volgende:
Mortaxx, kijk je de herhaling nu ;p?
Ja

Bloemencorso door de grachten. Ik had het vanmiddag al over praalwagens. Johan en ik zitten op 1 lijn :)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129885591
Gerard Joling als kantineheld _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129885626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
Gerard Joling als kantineheld _O_
Toen ging ik echt stuk _O-
pi_129885672
Goede show.

Maandag geen Boskamp maar de wens is de vader van de gedachte natuurlijk.
pi_129885886
Even reclame maken voor zichzelf _O-
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129885935
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Even reclame maken voor zichzelf _O-
Ik gok zo maar dat hij dat vaker dan 1 keer gaat doen.
pi_129885964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik gok zo maar dat hij dat vaker dan 1 keer gaat doen.
Spoiler, TR gemaakt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129886048
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Spoiler, TR gemaakt
Knap dat je dat kan, onlangs las ik nog ergens dat je een digibeet was.
pi_129886126
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Knap dat je dat kan, onlangs las ik nog ergens dat je een digibeet was.
Zag trouwens wel dat mijn topicpointer is verwijderd ;(
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129886229
Die ordinaire homohumor van Gerard _O-
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129886241
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zag trouwens wel dat mijn topicpointer is verwijderd ;(
Ik help je wel :)
pi_129886286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik help je wel :)
Oh dank je. Dit helpt vast niet, want deze digibeet heeft opgezocht wie hem verwijderd heeft :')
Jij bent het zonnetje!!!
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:58:40 #25
35723 crew  GGMM
pi_129886607
Het spijt me. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129886643
En dan een Cor als kantineheld. Een stil protest van VI!
Jij bent het zonnetje!!!
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:00:30 #27
35723 crew  GGMM
pi_129886674
Je mag hem terugzetten hoor.

Op voorwaarde dat ik ook een KLB-topic van een schijtlollige topicpointer mag voorzien.

Voor wat hoort wat natuurlijk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129886843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze die kantineheld niet gewoon afschaffen? trieste bedoeling
Trieste bedoening ja.

Kunnen ze nou echt niets beters bedenken om 60 seconden het logo van Amstel in beeld te krijgen? Is het expres zo saai zodat mensen afdwalen en naar het bier gaan kijken? Dit is gewoon zo bedacht door de marketingmensen daar bij Heineken.

/conspiracy

Olivier, bedankt voor het plaatsen van die mp4-link, lekker in bed nog even terugkijken. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129886957
Goeie show
pi_129886990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef GGMM het volgende:

Op voorwaarde dat ik ook een KLB-topic van een schijtlollige topicpointer mag voorzien.

Dat wil ik KLB niet aandoen. Ik heb van jouw debuut/afscheidsshow als conferencier gehoord. Daar lusten de honden geen brood van
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129887022
Nou, weinig homo's in het profvoetbal daar valt over te discussiëren maar VI heeft zijn gayquotum voor dit jaar nu al gehaald met die twee zeiknichten, die blije Gerard Joling die zes keer in het programma inbreekt en het toppunt van allemaal: dat roze overhemd van Johan.

Nu even de stukken terugkijken die ik gemist heb, hopelijk hebben ze het toch ook nog even over voetbal gehad. :D
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:09:22 #32
35723 crew  GGMM
pi_129887039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat wil ik KLB niet aandoen. Ik heb van jouw debuut/afscheidsshow als conferencier gehoord. Daar lusten de honden geen brood van
Prima, dan houdt het op. :{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129887067
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je hebt iemand nodig met pursonelletie.
pi_129887129
quote:

Gewoon doen René!
pi_129887143
quote:

Wat? Rellen in KLB?

Trommel de troepen op!!!
pi_129887286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat? Rellen in KLB?

Trommel de troepen op!!!
Ja :) De mod heeft gezegd dat het mag :D
pi_129887466
Gelukkig heeft KLB nu geen geschikte topics daarvoor. Nog wel een over het homogedoe, maar in VI is gezegd dat deze discussie nu voorbij is dus daar houden we mee op
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129888347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig heeft KLB nu geen geschikte topics daarvoor. Nog wel een over het homogedoe, maar in VI is gezegd dat deze discussie nu voorbij is dus daar houden we mee op
Ik, wij de fokkers bepalen wanneer we ermee ophouden...

Sorry, ik heb mijn vingers soms niet in de hand dus ik en mijn fok account moeten hoe dan ook vrijuit gaan...
pi_129888709
Joling die dat glas achterover slaat en Escha een nieuwe vraagt :D
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129888725
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
Joling die dat glas achterover slaat en Escha een nieuwe vraagt :D
_O-
pi_129889038
Taco Risselaarda weer. :r
Jij bent het zonnetje!!!
pi_129890375
Teruggekeken.

homo discussie :')
Selectie van Gaal :') :')
Dijkshoorn :') :') :')

Verder prima uitzending. Humor Joling wel ok en Gijp blijft relax onder de kritiek.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_129890608
Boze homo's bij VI. :')
"Ze kruipen uit hun hol." :') :D _O-

Die kale homo was trouwens vreselijk irritant. Die snapt gewoon niet dat als je in een leren reetveter op ene boot gaat staan, dat dan wel eens een verkeerd beeld kan oproepen. En het is al helemaal triest als hij niet snapt dat zijn collega-homo niet blij is met dit beeld dat geschetst wordt. Het is een beetje hetzelfde als een Marokkaanse tasjesdief die op TV verongelijkt gaat zitten doen dat je reacties krijgt op 't stelen van tasjes. En dat deze tasjesdief dan niet begrijpt dat zijn mede-Marokkanen niet blij zijn met dit beeld dat hij creeert.

[ Bericht 38% gewijzigd door SuperHarregarre op 10-08-2013 03:22:56 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_129891297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

Die kale homo was trouwens vreselijk irritant. Die snapt gewoon niet dat als je in een leren reetveter op ene boot gaat staan, dat dan wel eens een verkeerd beeld kan oproepen. En het is al helemaal triest als hij niet snapt dat zijn collega-homo niet blij is met dit beeld dat geschetst wordt. Het is een beetje hetzelfde als een Marokkaanse tasjesdief die op TV verongelijkt gaat zitten doen dat je reacties krijgt op 't stelen van tasjes. En dat deze tasjesdief dan niet begrijpt dat zijn mede-Marokkanen niet blij zijn met dit beeld dat hij creeert.
Ik had hem al bij K en VdB huillie horen doen van de week, wat een homo joh.
pi_129891327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

Stelen vergelijken met iets waar je mensen totaalniet mee schaadt. :')

Ik snap sowieso niet dat mensen homofoob zijn (het heeft geen invloed op je leven en het schaadt niemand) maar waarom je je zou moeten ergeren aan mensen met een reetveter op een boot. Zou daar echt niet heengaan maar ik vind dat niet meer of minder debiel dan carnaval in het zuiden of het bezoek van de koninklijke familie in schubbekutteveen wat live uitgezonden wordt op tv. Al je je dan specifiek aan de gay pride stoort denk ik dat dat toch wel gewoon voortkomt uit dat irritante conformisme wat hier zo heerst, en het rare idee dat mensen 'normaal' moeten doen, iets wat het hoogst haalbare in het leven lijkt te zijn voor velen. Zo van ja dat je homo bent is prima maar al dat leer. Ehm, bemoei je lekker met je eigen zaken en laat mensen gewoon roze strings dragen als ze daar zin in hebbben, echt WHO GIVES A FUCK.

Dat mensen die roze string dan als sterotype homo gaan zien dat komt omdat die mensen gewoon achterlijk zijn of graag doen alsof ze achterlijk zijn. Dat kun je die mensen op die boot niet kwalijk nemen, die hebben zich toch niet opgeworpen als de model-homo ofzo. NEe joh laat die gekken zichzelf vooral niet laten beperken door het beperkte inlevingsvermogen van het achterlijke deel van de bevolking. :') Alsof het hun probleem danwel hun verantwoordelijkheid is om andere mensen op te voeden met hun vaarfeestje. Niets van aantrekken. _O_

En het is sowieso onzin om je als 'Marokkaan' te gaan schamen voor random andere 'Marokkanen', waarom? Als je die andere mensen helemaal niet kent, wat heb jij er dan mee te maken, helemaal niets. :') Om mensen maar zo in groepjes in te delen slaat gewoon nergens op, we zijn allemaal mensen en verantwoordelijk voor onze eigen daden. Collectivisme is een gevaar voor de individuele vrijheid. :)

Zo, en nou genoeg over die zeiknichten. :r
pi_129891536
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 05:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen homofoob zijn (het heeft geen invloed op je leven en het schaadt niemand) maar waarom je je zou moeten ergeren aan mensen met een reetveter op een boot. Zou daar echt niet heengaan maar ik vind dat niet meer of minder debiel dan carnaval in het zuiden of het bezoek van de koninklijke familie in schubbekutteveen wat live uitgezonden wordt op tv. Al je je dan specifiek aan de gay pride stoort denk ik dat dat toch wel gewoon voortkomt uit dat irritante conformisme wat hier zo heerst, en het rare idee dat mensen 'normaal' moeten doen, iets wat het hoogst haalbare in het leven lijkt te zijn voor velen. Zo van ja dat je homo bent is prima maar al dat leer. Ehm, bemoei je lekker met je eigen zaken en laat mensen gewoon roze strings dragen als ze daar zin in hebbben, echt WHO GIVES A FUCK.
Dat moeten ze inderdaad zelf weten maar dan moeten ze ook niet verbaasd zijn als mensen dan een bepaald idee krijgen van homo's. Dat roep je dan toch echt over jezelf af. Ik ga ook niet in m'n blote reet op een boot staan en dan moeilijk doen dat mensen mij niet serieus nemen. Het heeft gewoon een impact.

Door die hele carnavalesque shit uit 't zuiden heb ik ook gewoon een bepaald beeld van mensen daar. Hebben andere Brabanders/Limburgers daar om gevraagd? Nee, maar dat beeld blijft gewoon hangen. Dat is gewoon sneu voor de mensen die als individueel beoordeeld willen worden. Dat recht wordt hen ontnomen door overdreven gedoe van anderen.

Als hier een of andere blanke zich als een mongool gedraagt, krijg ik daar ook vragen over. Kan ik wel moeilijk gaan doen maar zo werkt de realiteit nu eenmaal. Ik heb er niet om gevraagd om daarmee geassocieerd te worden.

Maar ik kijk wel heel genuanceerd hoor. Homo's in string op feestboten vind ik kut. Andere homo's zijn allemaal tof. Hetero's in string op feestboten vind ik ook kut. Andere hetero's zijn allemaal tof. Misschien heb ik wel iets tegen strings. Mag dat wel?

quote:
En het is sowieso onzin om je als 'Marokkaan' te gaan schamen voor random andere 'Marokkanen', waarom? Als je die andere mensen helemaal niet kent, wat heb jij er dan mee te maken, helemaal niets. :') Om mensen maar zo in groepjes in te delen slaat gewoon nergens op, we zijn allemaal mensen en verantwoordelijk voor onze eigen daden. Collectivisme is een gevaar voor de individuele vrijheid. :)
Dat vind ik zo makkelijk. Wel collectief als een stel mafkezen op een boot gaan lopen feesten onder het mom van 'gay pride' en dan toch als individueel behandeld willen worden. Ga dan niet collectief op die boot staan.

Maar goed, verder heeft het toch allemaal geen zin deze discussie.

Edit: Overigens heb ik het idee dat die homo's op boten het minste moeite hebben met uit de kast komen, dus ik snap niet waarom alle aandacht en moeite daar naartoe gaat. Doe wat met de groeperingen waar het een stuk lastiger is.

De enige reden die ik kan bedenken voor het hebben van de gay pride is omgekeerde spiegelogie van de koude grond. Dat je uit de kast kunt komen op deze manier:

"Mam, pap, mijn vriendin is een vriend."
- "Oh, god! Jongen toch, ga je nu ook in string in Amsterdam springen?"
"Ik ben homo, ik ben niet gek."
- "Nou, schitterend, jongen. Als je maar gelukkig bent. Nodig je je vriend anders voor morgen uit? We eten spaghetti."
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_129891557
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 06:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat moeten ze inderdaad zelf weten maar dan moeten ze ook niet verbaasd zijn als mensen dan een bepaald idee krijgen van homo's. Dat roep je dan toch echt over jezelf af. Ik ga ook niet in m'n blote reet op een boot staan en dan moeilijk doen dat mensen mij niet serieus nemen. Het heeft gewoon een impact.

Door die hele carnavalesque shit uit 't zuiden heb ik ook gewoon een bepaald beeld van mensen daar. Hebben andere Brabanders/Limburgers daar om gevraagd? Nee, maar dat beeld blijft gewoon hangen. Dat is gewoon sneu voor de mensen die als individueel beoordeeld willen worden. Dat recht wordt hen ontnomen door overdreven gedoe van anderen.

Als hier een of andere blanke zich als een mongool gedraagt, krijg ik daar ook vragen over. Kan ik wel moeilijk gaan doen maar zo werkt de realiteit nu eenmaal. Ik heb er niet om gevraagd om daarmee geassocieerd te worden.

Maar ik kijk wel heel genuanceerd hoor. Homo's in string op feestboten vind ik kut. Andere homo's zijn allemaal tof. Hetero's in string op feestboten vind ik ook kut. Andere hetero's zijn allemaal tof. Misschien heb ik wel iets tegen strings. Mag dat wel?

[..]

Dat vind ik zo makkelijk. Wel collectief als een stel mafkezen op een boot gaan lopen feesten onder het mom van 'gay pride' en dan toch als individueel behandeld willen worden. Ga dan niet collectief op die boot staan.

Maar goed, verder heeft het toch allemaal geen zin deze discussie.
Dat is ook een collectivistisch gebeuren ja, een uiting van groepsdenken... net als feminisme etc. Identity politics is voor simpele zielen. Ik stoor me ook aan de hele term homorechten of vrouwenrechten, rr bestaan geen rechten speciaal voor homo's of vrouwen want rechten zijn universeel en individueel.

Ik voel mij niet aangesproken als iemand uit mijn straat iets doet, laat staan uit dezelfde stad of hetzelfde land. Dat is echt een gedachtenkronkel waar je niet in mee moet gaan als je doorhebt dat het eigenlijk onzin is. ;)

Nou ja, off topic inderdaad.

Gay pride parades stammen natuurlijk nog uit een andere tijd waarin het veel moeilijker was om uit de kast te komen, als je daar zo mee geworsteld heb dan snap ik wel dat je doordraait als het eenmaal zo ver is. :') In principe heeft een roze string niets met homoseksualiteit te maken. Met die parade hijacken ze dus niet alleen homoseksualiteit maar ook roze strings, die wij anders best zouden dragen. :{ :D
pi_129891569
En die mensen op Twitter word je toch ook schijtziek van. Sjongejongejonge zeg _O-
pi_129891653
Er was trouwens nog een homo voetballer uit eerste divisie, speelde ergens in het zuiden meen ik, maar daar hoor je weinig meer van.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')