abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129983797
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:50 schreef moez het volgende:
Ja, maar wat heb je dan te verliezen? XD Als hij toch al denkt wat een kutwijf, niks dus.
Fouten maakt iedereen, als je laat merken dat een tweede kans wil, kun je die tweede kans ook krijgen. Niet altijd, maar als je het niet te bont hebt gemaakt heb je een grote kans op een herkansing.

Nu, als je die herkansing ook op een kinderachtige manier aanpakt... Ja, dan verneuk je het dus echt definitief.
pi_129983861
Helpless had contact met een jongen, na 2 dates ging het allemaal erg snel, daarover een vaag gesprek gehad op Whatsapp. Jongen vond het ongemakkelijk worden, wilde afstand nemen. Ging daarom Helpless vermijden/negeren. Ondanks dit zouden ze wel zondag afspreken. Maar jongen neemt vervolgens de telefoon niet op/negeert. Helpless stuurt sentimenteel afscheids bericht om 2 uur snachts (ik heb er geen zin meer in, vaarwel, was leuk je gekend te hebben). Heeft nu spijt en gaat hem opzoeken op z'n werk.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:55:17 #253
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129983887
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef moez het volgende:
Helpless had contact met een jongen, na 2 dates ging het allemaal erg snel, daarover een vaag gesprek gehad op Whatsapp. Jongen vond het ongemakkelijk worden, wilde afstand nemen. Ging daarom Helpless vermijden/negeren. Ondanks dit zouden ze wel zondag afspreken. Maar jongen neemt vervolgens de telefoon niet op/negeert. Helpless stuurt sentimenteel afscheids bericht om 2 uur snachts (ik heb er geen zin meer in, vaarwel, was leuk je gekend te hebben). Heeft nu spijt en gaat hem opzoeken op z'n werk.
Bedankt :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129983904
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef helplesssss het volgende:

[..]
Waarom is het laptopverhaal dan slecht? Hij houdt van humor.
Omdat je hem eerst laat stikken met zo'n "koud" berichtje en dan opeens weer zin hebt in hem en helemaal leuk gaat lopen doen op zijn werk. Het contrast is te groot.

Ik vind het laptop verhaal bovendien te lang en een beetje overdreven. Je zal vast zenuwachtig zijn als je hem ziet, maak het dan niet te ingewikkeld..

Maargoed, als je geluk hebt krijgt ie vlinders doordat jouw irrationele en onverwachte acties niet te doorgronden zijn voor hem. Als je geen geluk hebt, neemt ie je niet meer serieus en word je gebruikt.
pi_129983936
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bedankt :)
Het is het lezen waard. :'). Of nou ja, als je je verveelt... het leest lekker weg.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:58:13 #256
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129984024
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is het lezen waard. :'). Of nou ja, als je je verveelt... het leest lekker weg.
Het is op z'n minst een interessant (hoewel wat extreem) inkijkje in de vrouwelijke psyche...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:00:10 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129984104
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

We laten toch wel helplessss zelf deel twee openen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_129984776
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

We laten toch wel helplessss zelf deel twee openen?
Sure. :9.
pi_129985646
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef moez het volgende:
Only on Fok! ... or.. Dear diary! .... :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129986327
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Geef nou niet die telefoon de schuld...jij werd gewoon onzeker omdat jij hem meer leek te willen dan hij jou, en dat heb je er uitgegooid...na 2 dates, wat de fase is dat het gewoon nog leuk en ontspannen zou moeten zijn....nog steeds niet zo'n probleem als je daarna relaxed had kunnen blijven, maar ja, je onzekerheid werd alleen maar sterker toen hij probeerde het wat af te remmen...gevolg: nog meer noodgrepen.
Als je nog iets wil zou ik eerder een mail sturen en het uit proberen te leggen, ipv langs gaan. Dan mag hij besluiten of hij je nog eens wil zien of niet, in plaats van het hem op te dringen...want dat is nooit een goed idee. Zeker niet een overval op z'n werk.

en ja, dan is er een kans dat hij je nog steeds niet wil zien, maar goed, dat is op dit moment aan hem en niet aan jou...aangezien jij degene was die zei er mee te willen stoppen...
pi_129986417
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:46 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja!
het echte leven is niet zoals in romantische komedies hè . je had beter een bericht kunnen sturen als t überhaupt al te lijmen valt.
pi_129987752
Oh lekker ze verplaatst zich ook totaal niet in een ander , hoe zou jij het vinden als je eerst een half dramatisch vaarwel mailtje krijgt , vervolgens een paar dagen later een dom berichtje over de film net alsof er niets is gebeurd en dan eigenlijk vervolgens met een dom verhaal bij je op werk komt.

Ik denk dat je met de eerste zet al bij de andere veroorzaakt met ok vergeet het maar, dan komt het 2de berichtje waardoor iemand al ook geirriteerd kan worden en als ze dan nog straks op het werk komt ook.

Ergens zou het me niet verbazen als die straks als die haar straks een uitbrander geeft en duidelijk maakt dat die niets meer met haar te maken wil hebben
pi_129988827
Ik sta hier. ik zie hem. ga dood van de zenuwen
pi_129988934
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef helplesssss het volgende:
.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 19:25:58 ]
pi_129988953
Ja dat dus
pi_129988963
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
:D_!
pi_129989006
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Dat is echt zo'n smiley waar je het idee geeft dat je al maanden die wou gebruiken _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129989158
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef helplesssss het volgende:
Ben je gaan kruipen ofzo? Je ging om kwart voor 5 al weg
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:32:09 #269
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129990949
Ze staat al een half uur verlamd van de angst in de winkel ??
pi_129991155
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ze staat al een half uur verlamd van de angst in de winkel ??
Hee tis wel de Mediamarkt he, misschien heeft ze een leukere computerafdelingjongen gespot.

Of een wasmachine.
pi_129993821
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Hee tis wel de Mediamarkt he, misschien heeft ze een leukere computerafdelingjongen gespot.

Of een wasmachine.
_O-
pi_129993937
Ik zit de hele tijd hier te checken hoe het af is gelopen. I wanna know!!!
pi_129994557
Welke winkel het ook is, nu is ie toch echt onderhand wel dicht
pi_129994701
Sorry had geen internet

Het is gelukt",!!!!!! ;2-?+4+3#-2-%83-%-3-%-44-%-

zo doe je dat!

deze week ergens nog daten hehehhehehehe
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:27:20 #276
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129994729
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef helplesssss het volgende:
Sorry had geen internet

Het is gelukt",!!!!!! ;2-?+4+3#-2-%83-%-3-%-44-%-

zo doe je dat!

deze week ergens nog daten hehehhehehehe
^O^
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129995407
Een beetje meer details zou leuk zijn
pi_129995958
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129996138
Heb me extreem vermaakt met dit topic en het heeft een andere wending genomen dan ik had verwacht. Gefeliciteerd, voorlopig heb je het niet verpest maar als je zo door blijft gaan dan verpest je het wel. Die tips die je hebt gekregen zou ik nog maar eens goed doornemen.
Feyenoord Rotterdam
pi_129996580
;( :')
pi_129996741
Arme jongen, hij weet nog niet wat hem te wachten staat.
Een periode lol afgewisseld met drama om vervolgens ingeruild te worden voor een in haar ogen beter exemplaar is mijn voorspelling.
pi_129996881
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef TerryStone het volgende:
Arme jongen, hij weet nog niet wat hem te wachten staat.
Een periode lol afgewisseld met drama om vervolgens ingeruild te worden voor een in haar ogen beter exemplaar is mijn voorspelling.
Tenslotte wilde ze 1,5 week geleden nog met haar ex van 3 jaar geleden verder, voor hem heeft ze ook haar relatie verbroken. (Zie post history)
pi_129997032
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef mirannie het volgende:

[..]

Tenslotte wilde ze 1,5 week geleden nog met haar ex van 3 jaar geleden verder, voor hem heeft ze ook haar relatie verbroken. (Zie post history)
Dat verbaast me niks.

Vergat ik nog bijna te vermelden dat ze zeer waarschijnlijk alle verantwoordelijkheid voor alle drama en de onvermijdelijke breuk bij hem gaat neerleggen, niks ervan leert, niks verandert en het weer dunnetjes over gaat doen met een nieuw exemplaar. (zal het maar geen man of mens noemen want in haar ogen zijn het eigenlijk gebruiksvoorwerpen)
pi_129997137
Hoe oud is TS eigenlijk? Als ze echt 16 is valt het wel mee. Leven valt te leren ;)
pi_129997312
Die jongen is gedaald in mijn achting ;( Een beetje kerel had gezegd joh zoek het uit.
pi_130003603
Haiii. Was ff met vriendin. Straks details haha
pi_130004563
Ten eerste ben ik al jullie dankbaar voor alle feedback. Zelfs de meest pijnlijke waardeer ik heel erg. Het waren hele eye-openers. Maar ik heb geen spijt van mijn keuze. Al zou dat leiden tot een keiharde afwijzing. Niet dat ik nu zekerheid heb ofzo haha. Maar daar kan ik mee leven. Heb in ieder geval een poging gewaagd om mijn fout recht te zetten :)

Oke... ik heb dus een hele EIND gefietst naar de andere stad. Ik was 45 minuten onderweg, omdat ik niet wist hoe ik moest rijden. Eenmaal aangekomen ging ik vol zenuwen naar binnen. Ik had geen eens zekerheid dat hij er werkte, maar vorig week werkte hij ook, dus de kans was groot. En ja, daar was hij. Hij was met een collega of iemand en later hielp hij een klant. Er waren bijna geen klanten, dus ik viel nogal op wat super ongemakkelijk was. Want ik hield hem in de gaten, was aan het verstoppen en moest onopvallend doen. Ik had een nogal fleurige jurk aan en dat valt op tussen alles. Hij was ongeveer aan het afronden met een klant, dus ik liep op een paar meter afstand achter hem langs. Hij ging teruglopen naar zijn collega's. Ik zei ''psssttt''. Toen keek hij en kwam hij naar me toe lopen. Verrast/verbaasd. Niet gelijk van heeeeeeey hahahaaha. Duh!

Hij deed vriendelijk, lief en warm. Dat luchtte op. Ik heb mijn ingestudeerde stukje voorgedaan over laptop en alles hahahaha. Hij ging mij adviseren enzo haha. Geen idee of hij de metaforen door had, maar goed. Ergens tussen alles in gaf hij me 3 kusjes haha. Daarna heb ik hem een kindersurprise gegeven hahahaha. Hij vond het super lief. Slaat echt nergens op maar goed. Ik zei dat ik dat kreeg van mijn ouders als ze een beetje gemeen tegen me waren en ik wou even checken of het ook bij hem werkte. Daarop zei ik dat hij gelijk had met betrekking tot contact op Whapp, dat het niet gezond is om elkaar te leren kennen, maar wel om contact te onderhouden. Hij vroeg hoe mijn weekend was. Ik zei dat het wel oke was, op een 'whatsapp miscommunicatie' na. Hij vroeg of sms nog kon. Ik zei dat dat hetzelfde is haha. Ik zei erbij dat ik een half uurtje rondloop, wachtende op hem haha/ Vond hij super lief. Hij vroeg hoe de film was. Daarop uitte ik al mijn enthousiasme erover. Hij vroeg wat ik vanavond ga doen. Ik zei dat ik zou gaan afspreken met een vriendin, wat drinken. Ik keek hem aan, bleef glimlachen. Hij ook. Was leuk hehe. Hij vroeg waarom ik lachte (deed hij ook steeds op de dates). Ik zei dat ik hem had gemist. Hij vroeg of dat echt zo was en lachte. Ik bevestigde het. hij zei glimlachend dat ik een nerd was. ik zei dat hij dat zelf was. ik complementeerde hoe hij werkt en dat ik hem in de gaten hield haha. verder zei ik dat de kleur van zijn overhemd hem goed staat waarop hij verlegen werd hihi. kort daarna zei ik dat ik weer weg moest. Hij zei dat hij me vanavond nog wel zou spreken. Ik zei dat hij moest genieten van de kindersurprise. Ik gaf hem nog een glimlach toe, ook toen ik weg liep omgedraaid en nog een glimlach gegeven. Hij blijf glimlachend naar me kijken. En toen was ik er weg haha.

Ik heb dan niks gehoord van hem, maar laat het zo. Ik heb een avondje gehad met een hele goede vriendin en haar vriendin was mee. Daarna wat gechilled met een jongen die ik hier heb leren kennen. Op vrienden basis. Was gezellig.

Mijn doel is focus op mezelf leggen en als het uitkomt en hij interesse toont om af te spreken doe ik dat. Ik moet het hoe dan ook leren. Ook met een ander persoon. Ik ga morgen even wat reacties uitprinten voor als het minder gaat. Of gewoon als leidraad.

Sorry dat ik jullie heb teleurgesteld. Ik ga nog steeds werk maken van de adviezen die ik heb gekregen, maar hij is gewoon te leuk om te laten gaan. Ik laat hem gewoon op een laag pitje en ik zie wel waar het heen gaat. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik mijn best heb gedaan om het nog recht te krijgen. Ik denk wel dat een vervolgdate zal komen. En zo niet, jammer dan.

Bedankt lieve mensen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door helplesssss op 13-08-2013 02:32:02 ]
pi_130005704
Heb me suf gelachen om jullie reacties hahahahhahaha

Wat betreft de laatste reacties: ik heb mijn ex verlaten omdat ik al langer niet verliefd meer op hem ben, maar toch bij hem bleef omdat ik het niet wou weggooien. We hadden veel opgebouwd.
Die gast van 3 jaar terug is niet mijn ex, maar een goede vriend waar ik verliefd op werd. Ik was nieuwsgierig hoe het kon zijn met hem. In mijn verbeelding was hij toch leuker, want ik had niet verwacht dat ik een minnares zou worden :') Bam,weg beeld van man met een ooh zo geweldige karakter. Ik ben zelf monogaam en dat hou ik zo.

Dus ik speel met niemand. Ik neem risico's en probeer het beste ervan te maken :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door helplesssss op 13-08-2013 10:23:38 ]
pi_130006769
Goeiemorgen zeg. Een doktersroman is er niets bij... :{
pi_130009435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 07:45 schreef jaha het volgende:
Goeiemorgen zeg. Een doktersroman is er niets bij... :{
Save the sarcasm haha :D
pi_130013047
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef helplesssss het volgende:
Oke fijn! Ik heb fout gehandeld en ik baal als een stekker dat ik het stug heb laten verlopen, maar ik kon de onzekerheid niet meer aan waardoor ik het heb kapotgemaakt. Ik had er weinig vertrouwen in dat het nog leuk zou worden. Ik kom uit een relatie waarin ik werd behandeld als een prinses en besef me dat ik dat niet weer kan verwachten. Ik heb last van een leegte en daardoor heb ik weinig geduld met opbouwen. Dat is geen symptoom dat ik een narcist ben, maar dat ik er niet klaar voor ben.
13 keer "ik" in een klein in een heel klein stukje om uit te leggen dat je geen narcist bent. De fuck, ik ga even verder met het lezen van dit vermakelijke topic van deze zieke TS. Die jongen heeft de beslissing van zijn leven gemaakt zich niet vol op jou te storten.
pi_130013305
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Ik denk wel dat een vervolgdate zal komen. En zo niet, jammer dan.
Wacht, wacht.

Je bent naar hem toegegaan, hele lulverhaal over een laptop eruitgegooid, glimlach dit dat, maar je hebt niets concreets afgesproken en de bal bij hem neergelegd?

Hou je dat wel vol? :D.
pi_130013369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wacht, wacht.

Je bent naar hem toegegaan, hele lulverhaal over een laptop eruitgegooid, glimlach dit dat, maar je hebt niets concreets afgesproken en de bal bij hem neergelegd?

_O-

die zin had ik helemaal gemist. :D
Feyenoord Rotterdam
pi_130013375
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Ik laat hem gewoon op een laag pitje en ik zie wel waar het heen gaat.
Ik schoot hier trouwens keihard in de lach. :').
pi_130013680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wacht, wacht.

Juist! Ik ga leren!!!!!!!!! :D Ik ga het leren!!!!

Ik heb bijvoorbeeld een MEGA uigebreide to do list gemaakt die ik af ga werken :D En als die af is ga ik een nieuwe maken. Ik ga net zo lang door totdat het een gewoonte wordt, ik een leven heb en behoud :D

Feedback? :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:44:02 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130013878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Juist! Ik ga leren!!!!!!!!! :D Ik ga het leren!!!!

Ik heb bijvoorbeeld een MEGA uigebreide to do list gemaakt die ik af ga werken :D En als die af is ga ik een nieuwe maken. Ik ga net zo lang door totdat het een gewoonte wordt, ik een leven heb en behoud :D

Feedback? :P
Eerst zien, dan geloven.

Talk is cheap.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130014133
Gelijk heb je. Hoe lang heb ik om mezelf te bewijzen? Hoe meten we het? SMART-doel?

Ik ga een maand lang geen verwachtingen hebben van hem én mijn to do list af om mezelf en mijn leven leuker te maken. Daarbij post ik dagelijks of wekelijks een overzicht van mijn activiteiten? SMART genoeg?

Ik vind het lastig hoor, maar op deze manier moet het vast lukken! Ik wil het wel heel graag proberen!
pi_130014562
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:52 schreef helplesssss het volgende:
Gelijk heb je. Hoe lang heb ik om mezelf te bewijzen? Hoe meten we het? SMART-doel?

Ik ga een maand lang geen verwachtingen hebben van hem én mijn to do list af om mezelf en mijn leven leuker te maken. Daarbij post ik dagelijks of wekelijks een overzicht van mijn activiteiten? SMART genoeg?

Ik vind het lastig hoor, maar op deze manier moet het vast lukken! Ik wil het wel heel graag proberen!
Begin maar met het proberen te kijken vanuit de positie van andere mensen, dus in dit geval zijn positie en dus even geen ik,ik,ik,ik,ik,ik, dat heb je namelijk werkelijk waar nog GEEN 1 keer gedaan.
pi_130014838
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Begin maar met het proberen te kijken vanuit de positie van andere mensen, dus in dit geval zijn positie en dus even geen ik,ik,ik,ik,ik,ik, dat heb je namelijk werkelijk waar nog GEEN 1 keer gedaan.
Ja, ik zeg IK omdat ik niet voor hem wil invullen (assumptions). En wat over HEM gaat heb ik al gedeeld.
pi_130014931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja, ik zeg IK omdat ik niet voor hem wil invullen (assumptions). En wat over HEM gaat heb ik al gedeeld.
Dat invullen doe je al de hele tijd alleen dan op zo'n manier dat het weer om JOU draait en je houdt alleen rekening met jezelf. Waar ik op doel is rekening met hem houden en dus niet alles steeds om jou te laten draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')