Fouten maakt iedereen, als je laat merken dat een tweede kans wil, kun je die tweede kans ook krijgen. Niet altijd, maar als je het niet te bont hebt gemaakt heb je een grote kans op een herkansing.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:50 schreef moez het volgende:
Ja, maar wat heb je dan te verliezen? XD Als hij toch al denkt wat een kutwijf, niks dus.
Bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef moez het volgende:
Helpless had contact met een jongen, na 2 dates ging het allemaal erg snel, daarover een vaag gesprek gehad op Whatsapp. Jongen vond het ongemakkelijk worden, wilde afstand nemen. Ging daarom Helpless vermijden/negeren. Ondanks dit zouden ze wel zondag afspreken. Maar jongen neemt vervolgens de telefoon niet op/negeert. Helpless stuurt sentimenteel afscheids bericht om 2 uur snachts (ik heb er geen zin meer in, vaarwel, was leuk je gekend te hebben). Heeft nu spijt en gaat hem opzoeken op z'n werk.
Omdat je hem eerst laat stikken met zo'n "koud" berichtje en dan opeens weer zin hebt in hem en helemaal leuk gaat lopen doen op zijn werk. Het contrast is te groot.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waarom is het laptopverhaal dan slecht? Hij houdt van humor.
Het is op z'n minst een interessant (hoewel wat extreem) inkijkje in de vrouwelijke psyche...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is het lezen waard.. Of nou ja, als je je verveelt... het leest lekker weg.
We laten toch wel helplessss zelf deel twee openen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is het lezen waard.. Of nou ja, als je je verveelt... het leest lekker weg.
Sure.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We laten toch wel helplessss zelf deel twee openen?
Only on Fok! ... or.. Dear diary! ....quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef moez het volgende:
Helpless had contact met een jongen, na 2 dates ging het allemaal erg snel, daarover een vaag gesprek gehad op Whatsapp. Jongen vond het ongemakkelijk worden, wilde afstand nemen. Ging daarom Helpless vermijden/negeren. Ondanks dit zouden ze wel zondag afspreken. Maar jongen neemt vervolgens de telefoon niet op/negeert. Helpless stuurt sentimenteel afscheids bericht om 2 uur snachts (ik heb er geen zin meer in, vaarwel, was leuk je gekend te hebben). Heeft nu spijt en gaat hem opzoeken op z'n werk.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Geef nou niet die telefoon de schuld...jij werd gewoon onzeker omdat jij hem meer leek te willen dan hij jou, en dat heb je er uitgegooid...na 2 dates, wat de fase is dat het gewoon nog leuk en ontspannen zou moeten zijn....nog steeds niet zo'n probleem als je daarna relaxed had kunnen blijven, maar ja, je onzekerheid werd alleen maar sterker toen hij probeerde het wat af te remmen...gevolg: nog meer noodgrepen.
Als je nog iets wil zou ik eerder een mail sturen en het uit proberen te leggen, ipv langs gaan. Dan mag hij besluiten of hij je nog eens wil zien of niet, in plaats van het hem op te dringen...want dat is nooit een goed idee. Zeker niet een overval op z'n werk.
en ja, dan is er een kans dat hij je nog steeds niet wil zien, maar goed, dat is op dit moment aan hem en niet aan jou...aangezien jij degene was die zei er mee te willen stoppen...
het echte leven is niet zoals in romantische komedies hè . je had beter een bericht kunnen sturen als t überhaupt al te lijmen valt.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik sta hier. ik zie hem. ga dood van de zenuwen
Dat is echt zo'n smiley waar je het idee geeft dat je al maanden die wou gebruikenquote:
Ben je gaan kruipen ofzo? Je ging om kwart voor 5 al wegquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik sta hier. ik zie hem. ga dood van de zenuwen
Hee tis wel de Mediamarkt he, misschien heeft ze een leukere computerafdelingjongen gespot.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ze staat al een half uur verlamd van de angst in de winkel ??
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Hee tis wel de Mediamarkt he, misschien heeft ze een leukere computerafdelingjongen gespot.
Of een wasmachine.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef helplesssss het volgende:
Sorry had geen internet
Het is gelukt",!!!!!! ;2-?+4+3#-2-%83-%-3-%-44-%-
zo doe je dat!
deze week ergens nog daten hehehhehehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenslotte wilde ze 1,5 week geleden nog met haar ex van 3 jaar geleden verder, voor hem heeft ze ook haar relatie verbroken. (Zie post history)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef TerryStone het volgende:
Arme jongen, hij weet nog niet wat hem te wachten staat.
Een periode lol afgewisseld met drama om vervolgens ingeruild te worden voor een in haar ogen beter exemplaar is mijn voorspelling.
Dat verbaast me niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tenslotte wilde ze 1,5 week geleden nog met haar ex van 3 jaar geleden verder, voor hem heeft ze ook haar relatie verbroken. (Zie post history)
Save the sarcasm hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:45 schreef jaha het volgende:
Goeiemorgen zeg. Een doktersroman is er niets bij...
13 keer "ik" in een klein in een heel klein stukje om uit te leggen dat je geen narcist bent. De fuck, ik ga even verder met het lezen van dit vermakelijke topic van deze zieke TS. Die jongen heeft de beslissing van zijn leven gemaakt zich niet vol op jou te storten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef helplesssss het volgende:
Oke fijn! Ik heb fout gehandeld en ik baal als een stekker dat ik het stug heb laten verlopen, maar ik kon de onzekerheid niet meer aan waardoor ik het heb kapotgemaakt. Ik had er weinig vertrouwen in dat het nog leuk zou worden. Ik kom uit een relatie waarin ik werd behandeld als een prinses en besef me dat ik dat niet weer kan verwachten. Ik heb last van een leegte en daardoor heb ik weinig geduld met opbouwen. Dat is geen symptoom dat ik een narcist ben, maar dat ik er niet klaar voor ben.
Wacht, wacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Ik denk wel dat een vervolgdate zal komen. En zo niet, jammer dan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht, wacht.
Je bent naar hem toegegaan, hele lulverhaal over een laptop eruitgegooid, glimlach dit dat, maar je hebt niets concreets afgesproken en de bal bij hem neergelegd?
Hou je dat wel vol?.
Ik schoot hier trouwens keihard in de lach.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Ik laat hem gewoon op een laag pitje en ik zie wel waar het heen gaat.
Juist! Ik ga leren!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht, wacht.
Je bent naar hem toegegaan, hele lulverhaal over een laptop eruitgegooid, glimlach dit dat, maar je hebt niets concreets afgesproken en de bal bij hem neergelegd?
Hou je dat wel vol?.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Juist! Ik ga leren!!!!!!!!!Ik ga het leren!!!!
Ik heb bijvoorbeeld een MEGA uigebreide to do list gemaakt die ik af ga werkenEn als die af is ga ik een nieuwe maken. Ik ga net zo lang door totdat het een gewoonte wordt, ik een leven heb en behoud
![]()
Feedback?
Begin maar met het proberen te kijken vanuit de positie van andere mensen, dus in dit geval zijn positie en dus even geen ik,ik,ik,ik,ik,ik, dat heb je namelijk werkelijk waar nog GEEN 1 keer gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:52 schreef helplesssss het volgende:
Gelijk heb je. Hoe lang heb ik om mezelf te bewijzen? Hoe meten we het? SMART-doel?
Ik ga een maand lang geen verwachtingen hebben van hem én mijn to do list af om mezelf en mijn leven leuker te maken. Daarbij post ik dagelijks of wekelijks een overzicht van mijn activiteiten? SMART genoeg?
Ik vind het lastig hoor, maar op deze manier moet het vast lukken! Ik wil het wel heel graag proberen!
Ja, ik zeg IK omdat ik niet voor hem wil invullen (assumptions). En wat over HEM gaat heb ik al gedeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Begin maar met het proberen te kijken vanuit de positie van andere mensen, dus in dit geval zijn positie en dus even geen ik,ik,ik,ik,ik,ik, dat heb je namelijk werkelijk waar nog GEEN 1 keer gedaan.
Dat invullen doe je al de hele tijd alleen dan op zo'n manier dat het weer om JOU draait en je houdt alleen rekening met jezelf. Waar ik op doel is rekening met hem houden en dus niet alles steeds om jou te laten draaien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, ik zeg IK omdat ik niet voor hem wil invullen (assumptions). En wat over HEM gaat heb ik al gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |