Ik dacht dat hij me niet meer wou. Al was dat niet wat hij zei. Maar uit zijn 'afstand' haalde ik dat. Want ik stelde nog een tijdstip voor over zondag en hij reageerde weer niet terwijl hij wel online kwam. Ik dacht toen echt... Graag of niet hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:43 schreef Honny het volgende:
[..]
Deed een ex van mij ook altijd. Heb ik slechte herinneringen aan..
Als iemand probeert om afspraken met je te maken kan het niet en trek je de stekker eruit.. Om amper een week later spontaan leuk op zijn werk te verschijnen wanneer jij dat wil.
Wat was er dan mis met afspreken op zondag???
Het is best vermakelijk om het proces te zien hoe jij jezelf van alles en nog wat aanpraat...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga even douchen en nadenken over wat ik ga doen. Denk dat ik niets meer te verliezen heb
Ja, dat snap ik.. maar wat is dan nu het verschil?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij me niet meer wou. Al was dat niet wat hij zei. Maar uit zijn 'afstand' haalde ik dat. Want ik stelde nog een tijdstip voor over zondag en hij reageerde weer niet terwijl hij wel online kwam. Ik dacht toen echt... Graag of niet hoor.
Ik ben bang dat ik dan te laat ben ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef Koral het volgende:
Wil niet lullig doen hoor maar misschien moet je eerst je "mojo" proberen terug te vinden, voodat je weer met hem in gesprek gaat. Zoals je hem omschreef klinkt het niet als een onredelijk persoon en heb je als de klik er echt was best een kans, maar doe dat pas als je je weer een beetje stabiel voelt, anders ben je misschien zo weer terug bij af.
Serieus? Is er een verband tussen labiliteit en seks? Oke, niet om te pronken of iets, maar ik maak vaak mee dat mannen verslaafd worden aan seks met mij. Ik ben heel impulsief en spontaan, wat terugkomt in bed en dat schijnt interessant te zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Het is best vermakelijk om het proces te zien hoe jij jezelf van alles en nog wat aanpraat...
Then again...hoe labieler, hoe beter in beddus misschien moet je die kaart maar spelen...
Is dat zo?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Then again...hoe labieler, hoe beter in beddus misschien moet je die kaart maar spelen...
Dat 'vaak' maakt het dan weer een beetjequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Serieus? Is er een verband tussen labiliteit en seks? Oke, niet om te pronken of iets, maar ik maak vaak mee dat mannen verslaafd worden aan seks met mij. Ik ben heel impulsief en spontaan, wat terugkomt in bed en dat schijnt interessant te zijn.
Is het zo dat ze verslaafd worden aan seks met jou, of komt het gewoon doordat ze weten dat ze het bij jou kunnen krijgen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Serieus? Is er een verband tussen labiliteit en seks? Oke, niet om te pronken of iets, maar ik maak vaak mee dat mannen verslaafd worden aan seks met mij. Ik ben heel impulsief en spontaan, wat terugkomt in bed en dat schijnt interessant te zijn.
Neuh, niet dat ik weet...het is gewoon iets dat wel eens gezegd wordt...quote:
Je hebt zoiets als "De juiste persoon, op het juiste moment, op de juiste plaats". Timing is dus weldegelijk belangrijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan te laat ben ofzoKan het niet tegelijkertijd? Ik denk dat ik me een stuk rustiger ga voelen als ik dit heb gefixt. En daarna zal ik contact via Whapp vermijden en niet meer dagelijks afspreken.
Iedereen kan dat toch wel invullen? TS komt overal als een simpele narcist die relatief makkelijk te krijgen is en w8 op de reactie van de man als zij de boot afhoudt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef Honny het volgende:
[..]
Is het zo dat ze verslaafd worden aan seks met jou, of komt het gewoon doordat ze weten dat ze het bij jou kunnen krijgen?
Niet lullig bedoeld, maar pas daar wel mee op.. Laat je niet gebruiken.
Verliefd zijn is een krachtige verslaving. Moeilijk te onderdrukken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarom zorgt dat begrip wat je zelf hebt voor deze reflex niet voor wat rust bij jezelf?
Noem je jezelf nu impliciet labiel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Dat is luisteren naar je hart. Als je aan je verstand had gevraagd zou je zeggen dat het niet nodig is om meerdere keren dezelfde "fout" te maken. Fear is a bad advisor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef Honny het volgende:
[..]
Verliefd zijn is een krachtige verslaving. Moeilijk te onderdrukken.
Wat we ervan vinden? Ik denk dat je het antwoord daarop wel weet, toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef helplesssss het volgende:
Zoooo, ik ben uit de douche en heb een speech bedacht. Super origineel. Kuch.
Hij werkt dus op de computerafdeling van een HELE bekende bedrijf hahahaha.
Maar dit is em:
Goedemiddag, mag ik iets vragen? Ik heb een Acer notebook. Die is het afgelopen week heel vaak vastgelopen. Nou kwam ik er met een gratis virusscanner achter dat het geinfecteerd is. Dat is inmiddels verholpen. Voor het vastlopen heb ik defragmenteren geprobeerd. Nou is mijn vraag: is een ander bestuursprogramma erop zetten een optie? Of moet ik een nieuwe laptop aanschaffen?
(Met andere woorden: heeft het nog kans of moet ik verder met een ander? maar dat zeg ik er niet bij).
Hoe vinden jullie em?
Doen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef helplesssss het volgende:
Maar dit is em:
Goedemiddag, mag ik iets vragen? Ik heb een Acer notebook. Die is het afgelopen week heel vaak vastgelopen. Nou kwam ik er met een gratis virusscanner achter dat het geinfecteerd is. Dat is inmiddels verholpen. Voor het vastlopen heb ik defragmenteren geprobeerd. Nou is mijn vraag: is een ander bestuursprogramma erop zetten een optie? Of moet ik een nieuwe laptop aanschaffen?
(Met andere woorden: heeft het nog kans of moet ik verder met een ander? maar dat zeg ik er niet bij).
Hoe vinden jullie em?
Je hebt jezelf toch al overtuigd, dus laat je door mij vooral niet tegenhouden! Sowieso hou ik altijd wel van een goed verhaal met voldoende drama!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef helplesssss het volgende:
Zijn jullie echt niet benieuwd naar wat er gaat gebeuren als ik het gewoon een probeer? Damn hey, wat heb ik nog meer te verliezen? Het is al verloren en wellicht heeft het een kans dat het vuurtje opnieuw gaat branden omdat hij een super leuke actie vindt. Op mijn plek zitten en betreuren helpt me ook niet mee ofzo
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef helplesssss het volgende:
Maar dit is em:
Hoe vinden jullie em?
Niet echt, ik denk dat hij het niet op prijs zal stellen. Want, waarom zou hij het wel op prijs stellen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef helplesssss het volgende:
Zijn jullie echt niet benieuwd naar wat er gaat gebeuren als ik het gewoon een probeer? Damn hey, wat heb ik nog meer te verliezen? Het is al verloren en wellicht heeft het een kans dat het vuurtje opnieuw gaat branden omdat hij een super leuke actie vindt. Op mijn plek zitten en betreuren helpt me ook niet mee ofzo
IK BEN ZO!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
.
Loop naar hem toe, kijk hem in z'n ogen aan, zeg sorry, zeg dat het je spijt, zeg dat je hem te leuk vindt en vraag of het nog een kans heeft.
Direct, to the point, eerlijk. Heerlijk.
Maar neeeeeeuhhh, mevrouw heeft drama nodig in haar leven.
Stel, je hebt een tentamen niet gehaald. Het was dan ook enorm moeilijk en eerlijk gezegd heb je ook niet echt je best gedaan. Goed, de uitslagen zijn binnen; je hebt een onvoldoende.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef helplesssss het volgende:
Als je het doet, ga dan niet een verhaal over een laptop houden..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef helplesssss het volgende:
ZE IS ZO!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Honny het volgende:
[..]
Als je het doet, ga dan niet een verhaal over een laptop houden..
Doe gewoon normaal tegen hem en zeg dat je het niet zo bedoelde met die sms.
Eigenlijk is het dus geen advies vragen, maar gewoon mededelen dat je gaat uitvoeren wat je van plan bent.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef zarGon het volgende:
Jij bent echt zo iemand die fouten op fouten stapelt en het gedrag van anderen maar raar en fout vindt. En dan de jongen hier maar een mietje noemen, terwijl je dat niet in z'n gezicht zei/durft te zeggen, hè mietje.
God damn.
Je doet me denken aan mijn ex.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef helplesssss het volgende:
Ik laat jullie weten. Ik ga me optutten en er zo leuk mogelijk uitzien!!!!!!!!!!
Vanavond krijgen jullie het nieuws. Good or bad![]()
Dat wordt 30 minuten fietsen hahahahahhaha en hij weet dat.
Soms heb je weinig tijd voor een herkansing.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, je hebt een tentamen niet gehaald. Het was dan ook enorm moeilijk en eerlijk gezegd heb je ook niet echt je best gedaan. Goed, de uitslagen zijn binnen; je hebt een onvoldoende.
Niet getreurd, je mag herkansen en je mag zelf het volgende toetsmoment uitkiezen.
Wat doe je? Hoe verhoog je je kansen? Maak je de toets morgen en ga je spieken? Of neem je je tijd ervoor en leer je hard?
Weet je wat het probleem is? Je wil alles voor jezelf (je denkt niet aan de ander) en je hebt geen geduld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef helplesssss het volgende:
Ik laat jullie weten. Ik ga me optutten en er zo leuk mogelijk uitzien!!!!!!!!!!
Vanavond krijgen jullie het nieuws. Good or bad![]()
Dat wordt 30 minuten fietsen hahahahahhaha en hij weet dat.
Zoals ik al zei ben ik zeer benieuwd ! En als je toch niets te verliezen hebt, waarom niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef helplesssss het volgende:
Is niet waar. Ik heb alles beredeneerd en alles. Maar ik kan het niet sluiten! En hem kennende werkt uitleg over Whapp niet. Er blijft weinig over!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus geen advies vragen, maar gewoon mededelen dat je gaat uitvoeren wat je van plan bent.
[..]
Dan leer ik het maar!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is? Je wil alles voor jezelf (je denkt niet aan de ander) en je hebt geen geduld.
Als die gozer vandaag laat blijken dat-ie het nogmaals wil proberen, ga je TOCH meer willen dan hij wil geven. Je kan niet leven met een vinger, je wil de hele arm.
Er is een reden waarom vrouwen grappenmaken aan de mannen moeten overlaten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waarom is het laptopverhaal dan slecht? Hij houdt van humor.
Ja!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef moez het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik zeer benieuwd ! En als je toch niets te verliezen hebt, waarom niet?
Je leert hier geen fuck van, dit hele topic is daar het bewijs van.quote:
Ze heeft wel wat te verliezen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef moez het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik zeer benieuwd ! En als je toch niets te verliezen hebt, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |