abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129980919
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:43 schreef Honny het volgende:

[..]

Deed een ex van mij ook altijd. Heb ik slechte herinneringen aan..

Als iemand probeert om afspraken met je te maken kan het niet en trek je de stekker eruit.. Om amper een week later spontaan leuk op zijn werk te verschijnen wanneer jij dat wil.

Wat was er dan mis met afspreken op zondag???
Ik dacht dat hij me niet meer wou. Al was dat niet wat hij zei. Maar uit zijn 'afstand' haalde ik dat. Want ik stelde nog een tijdstip voor over zondag en hij reageerde weer niet terwijl hij wel online kwam. Ik dacht toen echt... Graag of niet hoor.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:48:09 #202
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129981022
Ik vind het nog steeds opmerkelijk dat het hele 'hij reageert niet -> WAAAAAAH :( DOEI' verhaal zich midden in de nacht afspeelde, trouwens
pi_129981042
Ik ga even douchen en nadenken over wat ik ga doen. Denk dat ik niets meer te verliezen heb ;)
pi_129981097
Wil niet lullig doen hoor maar misschien moet je eerst je "mojo" proberen terug te vinden, voodat je weer met hem in gesprek gaat. Zoals je hem omschreef klinkt het niet als een onredelijk persoon en heb je als de klik er echt was heb je best een kans, maar doe dat pas als je je weer een beetje stabiel voelt en bent, anders ben je misschien zo weer terug bij af.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:50:54 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129981150
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga even douchen en nadenken over wat ik ga doen. Denk dat ik niets meer te verliezen heb ;)
Het is best vermakelijk om het proces te zien hoe jij jezelf van alles en nog wat aanpraat...

Then again...hoe labieler, hoe beter in bed :') dus misschien moet je die kaart maar spelen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_129981159
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij me niet meer wou. Al was dat niet wat hij zei. Maar uit zijn 'afstand' haalde ik dat. Want ik stelde nog een tijdstip voor over zondag en hij reageerde weer niet terwijl hij wel online kwam. Ik dacht toen echt... Graag of niet hoor.
Ja, dat snap ik.. maar wat is dan nu het verschil?

Toen was je pissed omdat hij niet reageerde en je trok je conclusies en je wist zeker dat je ermee wilde kappen.

In de tussentijd is er niets veranderd, hij reageert nog steeds niet en toch wil je hem nu wél zien en zelfs opzoeken op zijn werk.
pi_129981205
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef Koral het volgende:
Wil niet lullig doen hoor maar misschien moet je eerst je "mojo" proberen terug te vinden, voodat je weer met hem in gesprek gaat. Zoals je hem omschreef klinkt het niet als een onredelijk persoon en heb je als de klik er echt was best een kans, maar doe dat pas als je je weer een beetje stabiel voelt, anders ben je misschien zo weer terug bij af.
Ik ben bang dat ik dan te laat ben ofzo :) Kan het niet tegelijkertijd? Ik denk dat ik me een stuk rustiger ga voelen als ik dit heb gefixt. En daarna zal ik contact via Whapp vermijden en niet meer dagelijks afspreken.
pi_129981290
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Het is best vermakelijk om het proces te zien hoe jij jezelf van alles en nog wat aanpraat...

Then again...hoe labieler, hoe beter in bed :') dus misschien moet je die kaart maar spelen...
Serieus? Is er een verband tussen labiliteit en seks? Oke, niet om te pronken of iets, maar ik maak vaak mee dat mannen verslaafd worden aan seks met mij. Ik ben heel impulsief en spontaan, wat terugkomt in bed en dat schijnt interessant te zijn.
pi_129981297
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]
Is dat zo?!
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:54:09 #210
179075 hugecooll
pi_129981313
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Serieus? Is er een verband tussen labiliteit en seks? Oke, niet om te pronken of iets, maar ik maak vaak mee dat mannen verslaafd worden aan seks met mij. Ik ben heel impulsief en spontaan, wat terugkomt in bed en dat schijnt interessant te zijn.
Dat 'vaak' maakt het dan weer een beetje -O- :')
pi_129981393
quote:

[..]

Is het zo dat ze verslaafd worden aan seks met jou, of komt het gewoon doordat ze weten dat ze het bij jou kunnen krijgen?

Niet lullig bedoeld, maar pas daar wel mee op.. Laat je niet gebruiken.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:55:56 #212
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129981399
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef Honny het volgende:

[..]

Is dat zo?!
Neuh, niet dat ik weet...het is gewoon iets dat wel eens gezegd wordt...

(en ik was nieuwsgierig of TS misschien die kant nog op te praten zou zijn, aangezien ze 'm op z'n werk overvallen ook een goed idee vond :@ alles voor wat extra drama! :+ )
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_129981400
Ik ben zo benieuwd hoe dit af gaat lopen!
pi_129981489
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik dan te laat ben ofzo :) Kan het niet tegelijkertijd? Ik denk dat ik me een stuk rustiger ga voelen als ik dit heb gefixt. En daarna zal ik contact via Whapp vermijden en niet meer dagelijks afspreken.
Je hebt zoiets als "De juiste persoon, op het juiste moment, op de juiste plaats". Timing is dus weldegelijk belangrijk.

Probeer zelf uit je, hoe zal ik het zeggen, reflexen te komen. Jij hebt daar een verklaring voor geschreven. Je angst voor alleen zijn. Is het niet weer dezelfde reflex die nu contact zoekt met hem? Indien ja, dan maak je jezelf weer afhankelijk. Waarom zorgt dat begrip wat je zelf hebt voor deze reflex niet voor wat rust bij jezelf?
pi_129981547
TS komt duidelijk zelf ook wel een beetje labiel over.

quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef Honny het volgende:

[..]

Is het zo dat ze verslaafd worden aan seks met jou, of komt het gewoon doordat ze weten dat ze het bij jou kunnen krijgen?

Niet lullig bedoeld, maar pas daar wel mee op.. Laat je niet gebruiken.
Iedereen kan dat toch wel invullen? TS komt overal als een simpele narcist die relatief makkelijk te krijgen is en w8 op de reactie van de man als zij de boot afhoudt.

[ Bericht 1% gewijzigd door sitting_elfling op 12-08-2013 16:11:14 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129981599
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef Koral het volgende:

[..]
Waarom zorgt dat begrip wat je zelf hebt voor deze reflex niet voor wat rust bij jezelf?
Verliefd zijn is een krachtige verslaving. Moeilijk te onderdrukken.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:00:18 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129981609
quote:

[..]

Noem je jezelf nu impliciet labiel? :)

...en impulsiviteit en spontaniteit is inderdaad goed, maar daarvoor hoef je niet per se labiel te zijn ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:02:22 #218
179075 hugecooll
pi_129981730
Dus...waar komt TS vandaan?
pi_129981851
Heb deze spreuk al een keer eerder gepost, maar misschien geeft het jou ook enig inspiratie:

"Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder. Als iets traag in beweging komt, komt het langzaam tot leven."

Lao-Tse (+/- 600 v.C.)
Chinees filosoof.

Of anders deze:
"In elk menselijk hart bevinden zich een tijger, een varken, een ezel, en een nachtegaal. Het verschil in karakter is het gevolg van hun ongelijke activiteit."

Probeer een beetje grip op jezelf te krijgen, i.p.v. te reageren op elke kriebel of gedachte. Sommige dingen komen vanzelf weer goed, hoef je niets voor te doen (behalve soms op een goed moment sorry zeggen).
pi_129981968
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef Honny het volgende:

[..]

Verliefd zijn is een krachtige verslaving. Moeilijk te onderdrukken.
Dat is luisteren naar je hart. Als je aan je verstand had gevraagd zou je zeggen dat het niet nodig is om meerdere keren dezelfde "fout" te maken. Fear is a bad advisor.
pi_129982505
Zoooo, ik ben uit de douche en heb een speech bedacht. Super origineel. Kuch.

Hij werkt dus op de computerafdeling van een HELE bekende bedrijf hahahaha.

Maar dit is em:

Goedemiddag, mag ik iets vragen? Ik heb een Acer notebook. Die is het afgelopen week heel vaak vastgelopen. Nou kwam ik er met een gratis virusscanner achter dat het geinfecteerd is. Dat is inmiddels verholpen. Voor het vastlopen heb ik defragmenteren geprobeerd. Nou is mijn vraag: is een ander bestuursprogramma erop zetten een optie? Of moet ik een nieuwe laptop aanschaffen?

(Met andere woorden: heeft het nog kans of moet ik verder met een ander? maar dat zeg ik er niet bij).

Hoe vinden jullie em? :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:20:43 #222
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129982557
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef helplesssss het volgende:

Maar dit is em:

Goedemiddag, mag ik iets vragen? Ik heb een Acer notebook. Die is het afgelopen week heel vaak vastgelopen. Nou kwam ik er met een gratis virusscanner achter dat het geinfecteerd is. Dat is inmiddels verholpen. Voor het vastlopen heb ik defragmenteren geprobeerd. Nou is mijn vraag: is een ander bestuursprogramma erop zetten een optie? Of moet ik een nieuwe laptop aanschaffen?

(Met andere woorden: heeft het nog kans of moet ik verder met een ander? maar dat zeg ik er niet bij).

Wat we ervan vinden? Ik denk dat je het antwoord daarop wel weet, toch? |:(
pi_129982803
Omgwtf.
pi_129982837
quote:

Maar dit is em:

Doen! ^O^ Succes gegarandeerd!

Laat je ons nog weten hoe het is gegaan?
pi_129982886
Zijn jullie echt niet benieuwd naar wat er gaat gebeuren als ik het gewoon een probeer? Damn hey, wat heb ik nog meer te verliezen? Het is al verloren en wellicht heeft het een kans dat het vuurtje opnieuw gaat branden omdat hij een super leuke actie vindt. Op mijn plek zitten en betreuren helpt me ook niet mee ofzo
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:30:36 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129982938
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef helplesssss het volgende:
Zijn jullie echt niet benieuwd naar wat er gaat gebeuren als ik het gewoon een probeer? Damn hey, wat heb ik nog meer te verliezen? Het is al verloren en wellicht heeft het een kans dat het vuurtje opnieuw gaat branden omdat hij een super leuke actie vindt. Op mijn plek zitten en betreuren helpt me ook niet mee ofzo
Je hebt jezelf toch al overtuigd, dus laat je door mij vooral niet tegenhouden! Sowieso hou ik altijd wel van een goed verhaal met voldoende drama! ^O^
pi_129983055
quote:

Maar dit is em:

:'). :'). :').

Loop naar hem toe, kijk hem in z'n ogen aan, zeg sorry, zeg dat het je spijt, zeg dat je hem te leuk vindt en vraag of het nog een kans heeft.

Direct, to the point, eerlijk. Heerlijk.

Maar neeeeeeuhhh, mevrouw heeft drama nodig in haar leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 16:34:44 ]
pi_129983077
quote:
Niet echt, ik denk dat hij het niet op prijs zal stellen. Want, waarom zou hij het wel op prijs stellen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129983241
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

:'). :'). :').

Loop naar hem toe, kijk hem in z'n ogen aan, zeg sorry, zeg dat het je spijt, zeg dat je hem te leuk vindt en vraag of het nog een kans heeft.

Direct, to the point, eerlijk. Heerlijk.

Maar neeeeeeuhhh, mevrouw heeft drama nodig in haar leven.
IK BEN ZO!!!
pi_129983274
Ik laat jullie weten. Ik ga me optutten en er zo leuk mogelijk uitzien!!!!!!!!!!

Vanavond krijgen jullie het nieuws. Good or bad :')

Dat wordt 30 minuten fietsen hahahahahhaha en hij weet dat.
pi_129983314
quote:
Stel, je hebt een tentamen niet gehaald. Het was dan ook enorm moeilijk en eerlijk gezegd heb je ook niet echt je best gedaan. Goed, de uitslagen zijn binnen; je hebt een onvoldoende.

Niet getreurd, je mag herkansen en je mag zelf het volgende toetsmoment uitkiezen.

Wat doe je? Hoe verhoog je je kansen? Maak je de toets morgen en ga je spieken? Of neem je je tijd ervoor en leer je hard?
pi_129983323
quote:
Als je het doet, ga dan niet een verhaal over een laptop houden..
Doe gewoon normaal tegen hem en zeg dat je het niet zo bedoelde met die sms.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:48 #233
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129983350
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Honny het volgende:

[..]

Als je het doet, ga dan niet een verhaal over een laptop houden..
Doe gewoon normaal tegen hem en zeg dat je het niet zo bedoelde met die sms.
ZE IS ZO!!!
pi_129983360
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef helplesssss het volgende:

[..]

IK BEN ZO!!!

Eigenlijk is het dus geen advies vragen, maar gewoon mededelen dat je gaat uitvoeren wat je van plan bent.

quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef zarGon het volgende:
Jij bent echt zo iemand die fouten op fouten stapelt en het gedrag van anderen maar raar en fout vindt. En dan de jongen hier maar een mietje noemen, terwijl je dat niet in z'n gezicht zei/durft te zeggen, hè mietje.

God damn.
pi_129983406
quote:
Ik laat jullie weten. Ik ga me optutten en er zo leuk mogelijk uitzien!!!!!!!!!!

Je doet me denken aan mijn ex. :N
pi_129983459
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stel, je hebt een tentamen niet gehaald. Het was dan ook enorm moeilijk en eerlijk gezegd heb je ook niet echt je best gedaan. Goed, de uitslagen zijn binnen; je hebt een onvoldoende.

Niet getreurd, je mag herkansen en je mag zelf het volgende toetsmoment uitkiezen.

Wat doe je? Hoe verhoog je je kansen? Maak je de toets morgen en ga je spieken? Of neem je je tijd ervoor en leer je hard?
Soms heb je weinig tijd voor een herkansing.
pi_129983502
quote:

Weet je wat het probleem is? Je wil alles voor jezelf (je denkt niet aan de ander) en je hebt geen geduld.

Als die gozer vandaag laat blijken dat-ie het nogmaals wil proberen, ga je TOCH meer willen dan hij wil geven. Je kan niet leven met een vinger, je wil de hele arm.
pi_129983509
quote:
Zoals ik al zei ben ik zeer benieuwd ! En als je toch niets te verliezen hebt, waarom niet?
pi_129983530
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eigenlijk is het dus geen advies vragen, maar gewoon mededelen dat je gaat uitvoeren wat je van plan bent.

[..]

Is niet waar. Ik heb alles beredeneerd en alles. Maar ik kan het niet sluiten! En hem kennende werkt uitleg over Whapp niet. Er blijft weinig over!

Waarom is het laptopverhaal dan slecht? Hij houdt van humor.
pi_129983564
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is? Je wil alles voor jezelf (je denkt niet aan de ander) en je hebt geen geduld.

Als die gozer vandaag laat blijken dat-ie het nogmaals wil proberen, ga je TOCH meer willen dan hij wil geven. Je kan niet leven met een vinger, je wil de hele arm.
Dan leer ik het maar!
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:45:50 #241
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129983565
Ga je nou omkleden, anders ben je straks te laat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129983569
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Waarom is het laptopverhaal dan slecht? Hij houdt van humor.
Er is een reden waarom vrouwen grappenmaken aan de mannen moeten overlaten.
pi_129983597
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef moez het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ben ik zeer benieuwd ! En als je toch niets te verliezen hebt, waarom niet?
Ja!
pi_129983598
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Dan leer ik het maar!
Je leert hier geen fuck van, dit hele topic is daar het bewijs van.

Impulsief. Ongeduldig. Egoïst.
pi_129983607
Oke oke!!! Ik hou van jullie :D doeg!
pi_129983624
Net een kind, zeggen dat iets niet goed is en toch doen. Zul je zien dat ze straks ook nog haar moment van gelukzaligheid heeft, dus wat doe je hier nog??????

Misschien moet je hem van te voren even bellen. Anders overval je hem.
pi_129983645
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef moez het volgende:

[..]

Ze heeft wel wat te verliezen.

Dat je impulsief reageert en het contact verbreekt... Wat een kutwijf.
Dat je laat merken dat het je spijt en het dit keer goed wil aanpakken... Okay, okay, je verdient nog een kans.
Dat je gewoon dom gaat doen en vage manieren gebruikt om te laten merken dat je fout zat en het toch nogmaals wil proberen: fuck off.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 16:49:13 ]
pi_129983710
Ja, maar wat heb je dan te verliezen? XD Als hij toch al denkt wat een kutwijf, niks dus.
pi_129983737
Hoewel ik inderdaad denk dat het slimmer is om je excuus aan te bieden dan met een riedeltje over een kapotte laptop aankomen, maar dat terzijde :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:52:28 #250
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129983768
Heeft iemand een samenvatting? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')