abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129979703
Je luistert niet..

Je hebt voor jezelf al bepaald dat je dit wil gaan doen en nu is er geen houden meer aan natuurlijk..
pi_129979738
Jawel! maar ik denk dat het weinig zin heeft, want over telefoon gaat alles kut... hoe meer ik het wil oplossen, hoe kutter het loopt.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:21:56 #178
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129979779
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja, alles is zo kapot gegaan door dat telefoon gedoe. In het begin vond ik hem ook niet super leuk. IRL ben ik hem helemaal leuk gaan vinden. Ik had namelijk mijn twijfels of ik hem wilde ontmoeten en heb hem puur uit nieuwsgierigheid ontmoet.

Oke, ik ga het proberen. Ik weet niet of hij vandaag werkt maar ik ga het proberen :) STEL, hij is er niet. Mag ik dan een briefje achterlaten in zijn taal? Of moet ik het dan later nog een keer proberen?
Geef nou niet die telefoon de schuld...jij werd gewoon onzeker omdat jij hem meer leek te willen dan hij jou, en dat heb je er uitgegooid...na 2 dates, wat de fase is dat het gewoon nog leuk en ontspannen zou moeten zijn....nog steeds niet zo'n probleem als je daarna relaxed had kunnen blijven, maar ja, je onzekerheid werd alleen maar sterker toen hij probeerde het wat af te remmen...gevolg: nog meer noodgrepen.
Als je nog iets wil zou ik eerder een mail sturen en het uit proberen te leggen, ipv langs gaan. Dan mag hij besluiten of hij je nog eens wil zien of niet, in plaats van het hem op te dringen...want dat is nooit een goed idee. Zeker niet een overval op z'n werk.

en ja, dan is er een kans dat hij je nog steeds niet wil zien, maar goed, dat is op dit moment aan hem en niet aan jou...aangezien jij degene was die zei er mee te willen stoppen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_129979826
Houd er rekening mee dat het misschien niet zo loopt als je gehoopt had..
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:23:16 #180
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129979865
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Geef nou niet die telefoon de schuld...jij werd gewoon onzeker omdat jij hem meer leek te willen dan hij jou, en dat heb je er uitgegooid...na 2 dates, wat de fase is dat het gewoon nog leuk en ontspannen zou moeten zijn....nog steeds niet zo'n probleem als je daarna relaxed had kunnen blijven, maar ja, je onzekerheid werd alleen maar sterker toen hij probeerde het wat af te remmen...gevolg: nog meer noodgrepen.
Als je nog iets wil zou ik eerder een mail sturen en het uit proberen te leggen, ipv langs gaan. Dan mag hij besluiten of hij je nog eens wil zien of niet, in plaats van het hem op te dringen...want dat is nooit een goed idee. Zeker niet een overval op z'n werk.

en ja, dan is er een kans dat hij je nog steeds niet wil zien, maar goed, dat is op dit moment aan hem en niet aan jou...aangezien jij degene was die zei er mee te willen stoppen...
Exactly.
pi_129979981
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik snap het. Ik begrijp waar jullie heen willen gaan. Uit ervaring weet ik gewoon dat iemand IRL spreken HEEL anders is. Als je iets voor iemand voelt, dan SMELT je op het moment dat je diegene ziet. Over telefoon komt alles gaar over.

Of het nou gaat lopen zoals ik wil, daar heb ik geen zekerheid voor. Maar ik zal wel in zijn ogen zien dat het geen zin heeft om erop te wachten. En dan heb ik tenminste mijn closure!
pi_129980044
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef helplesssss het volgende:
Jawel! maar ik denk dat het weinig zin heeft, want over telefoon gaat alles kut... hoe meer ik het wil oplossen, hoe kutter het loopt.
Soms is het beter om het even te laten rusten. Soms is het beter om je verlies te erkennen.
pi_129980058
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik snap het. Ik begrijp waar jullie heen willen gaan. Uit ervaring weet ik gewoon dat iemand IRL spreken HEEL anders is. Als je iets voor iemand voelt, dan SMELT je op het moment dat je diegene ziet. Over telefoon komt alles gaar over.

Of het nou gaat lopen zoals ik wil, daar heb ik geen zekerheid voor. Maar ik zal wel in zijn ogen zien dat het geen zin heeft om erop te wachten. En dan heb ik tenminste mijn closure!
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:28:47 #185
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129980114
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Je beseft je ook dat het nou net dit gedrag is, dat pushen en dingen uitgesproken willen hebben en veel te snel gaan, dat ervoor gezorgd heeft dat het misging?
Als je je hetzelfde blijft gedragen, kun je dezelfde uitkomst verwachten. Je closure zul je dan wel hebben, maar dan heb je het ook echt volledig eigenhandig de nek omgedraaid.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_129980159
.................................

Er is een laatste kans. Of het leidt naar een vervolg of einde. Hoe dan ook. Ik wil het proberen. Wat is daar mis mee? In 5 seconde weet ik waar ik voor sta en huil ik een hele avond en dan laat ik voor wat het is.

Als ik jullie die 2 dagen moet omschrijven begrijpen jullie misschien waarom ik het een laatste kans wil geven...
pi_129980215
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je beseft je ook dat het nou net dit gedrag is, dat pushen en dingen uitgesproken willen hebben en veel te snel gaan, dat ervoor gezorgd heeft dat het misging?
Als je je hetzelfde blijft gedragen, kun je dezelfde uitkomst verwachten. Je closure zul je dan wel hebben, maar dan heb je het ook echt volledig eigenhandig de nek omgedraaid.
Wat moet ik dan doen? Serieus. Telefoon werkt niet. Atmosfeer is daar helemaal gaar. We moeten elkaar zien. En dat zonder geladen gedoe.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:31:58 #188
179075 hugecooll
pi_129980256
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Wat moet ik dan doen? Serieus. Telefoon werkt niet. Atmosfeer is daar helemaal gaar. We moeten elkaar zien. En dat zonder geladen gedoe.
En dat moet dan het liefst op z'n werk ofwa?
pi_129980368
Maar dat zei je eerder ook al, je wou het afsluiten en dat afscheidssmsje zou echt je laatste zijn.

Had dat smsje dan gewoon niet gestuurd en je had amper 2 dagen gewacht tot jullie afspraak op zondag en jullie hadden elkaar kunnen zien en je had al deze shit niet gehad.
pi_129980372
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Ik zie een herhaling van zetten. Had al zo'n vermoeden dat al het advies en de inzichten maar tijdelijk zouden zijn.
pi_129980379
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En dat moet dan het liefst op z'n werk ofwa?
Hij werkt in een winkel waar nog meer mensen zijn. Ik wil 'sorry' in zijn taal zeggen en weggaan. Gewoon in zijn ogen aankijken en proberen daar iets uit te halen. Ik ga geen gesprek over ons beginnen. Desnoods doe ik alsof er helemaal niets is gebeurd.

Deed een ex van mij ook altijd. Al hadden we ruzie en was hij de oorzaak. Hij deed alsof er niets aan de hand was en daardoor konden we door. Door de verrassing en zijn nonchalante houding vergat ik waarom ik boos op hem was.

Ik wil proberen of dat werkt.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:34:37 #192
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129980389
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja, elkaar zien is het beste voor jou, maar niet op deze manier, want 'zonder geladen gedoe'...tja...dat kun je nu even wel vergeten.
Het beste wat je kan doen is hem per mail (dan heb je de tijd om het goed in eigen woorden te zeggen, en heeft hij de tijd om het te lezen en te bepalen wat hij vindt) uit te leggen wat er gebeurt is en wat je wil...en hem dan voor te stellen nog een keer af te spreken, en vragen binnen een paar dagen te reageren, of hij nou wil afspreken of niet.
Je stelt je dan kwetsbaar op en legt de bal bij hem...maar dat is echt de enige manier als je het nog een kans wil geven...maar als ik eerlijk ben: na 2 dates? de kans is sowieso al vrij klein...
pi_129980422
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zie een herhaling van zetten. Had al zo'n vermoeden dat al het advies en de inzichten maar tijdelijk zouden zijn.
Gevoel en verstand hebben oorlog.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:35:13 #194
179075 hugecooll
pi_129980431
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hij werkt in een winkel waar nog meer mensen zijn. Ik wil 'sorry' in zijn taal zeggen en weggaan. Gewoon in zijn ogen aankijken en proberen daar iets uit te halen. Ik ga geen gesprek over ons beginnen. Desnoods doe ik alsof er helemaal niets is gebeurd.

Deed een ex van mij ook altijd. Al hadden we ruzie en was hij de oorzaak. Hij deed alsof er niets aan de hand was en daardoor konden we door. Door de verrassing en zijn nonchalante houding vergat ik waarom ik boos op hem was.

Ik wil proberen of dat werkt.
Lijkt me geen strak plan
pi_129980459
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Gevoel en verstand hebben oorlog.
Nee hoor. Je gevoel doet ik ik ik ik en je verstand doet dat ook.
Je hebt overduidelijk geen greintje respect voor zijn positie dat je nu weer probeert je zin door te drukken en je op te dringen anders had je hem wel even met rust gelaten.
pi_129980620
Fuck it. Ik ga niet praten, niks. Ik loop een rondje in de winkel, glimlach en ga daarna weg.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:41:34 #197
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129980685
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef helplesssss het volgende:
Fuck it. Ik ga niet praten, niks. Ik loop een rondje in de winkel, glimlach en ga daarna weg.
Ja, da's stukke minder stalkerig en creepy :')
pi_129980747
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef helplesssss het volgende:
Precies, pest 'm maar lekker.

Bekijk het maar hoor. :').
pi_129980774
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef helplesssss het volgende:

[..]
Desnoods doe ik alsof er helemaal niets is gebeurd.

Deed een ex van mij ook altijd. Heb ik slechte herinneringen aan..

Als iemand probeert om afspraken met je te maken kan het niet en trek je de stekker eruit.. Om amper een week later spontaan leuk op zijn werk te verschijnen wanneer jij dat wil.

Wat was er dan mis met afspreken op zondag???
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:44:10 #200
179075 hugecooll
pi_129980807
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:43 schreef Honny het volgende:

[..]

Deed een ex van mij ook altijd. Heb ik slechte herinneringen aan..

Als iemand probeert om afspraken met je te maken kan het niet en trek je de stekker eruit.. Om amper een week later spontaan leuk op zijn werk te verschijnen wanneer jij dat wil.

Wat was er dan mis met afspreken op zondag???
Ja maar iedereen zegt altijd dat ik zo lekker spontaan ben! :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')