Dat werkt niet als je nog maar een paar dates hebt gehad.. Het gevoel is dan nog niet zodanig gegroeid bij hem. Misschien werd jij sneller verliefd dan hij. Kan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef helplesssss het volgende:
Ja, ik had liever dat hij het tegendeel ging bewijzen. Zo van ''Hey meid, waar gaat dit over? Let's talk in person + locatie + tijd''.
Nu hoop ik dat hij zegt ''Heeey, nu we beiden zijn afgekoeld, zullen we wat gaan drinken?''
Als je vrijdag een afscheidsbericht hebt gestuurd met vaarwel en bladiebla en dan vervolgens nu dit soort berichten gaat sturen vind die je vast fantastischquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Het was niet zo dramatisch joh. Ik zei alleen Laat maar (over de film) het was gezellig, toedels. Alleen dan netter. vrij kort en bondig :S
Ja, denk dat het bij mij iets sneller gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef Honny het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je nog maar een paar dates hebt gehad.. Het gevoel is dan nog niet zodanig gegroeid bij hem. Misschien werd jij sneller verliefd dan hij. Kan.
En zoiets moet je eigenlijk ook niet doen om te "testen" of hij je wel achterna komt en echt leuk vindt.
Probeer jezelf te beheersen, de volgende keer.
Beter behoud ik mijn eer en zoek ik dus geen contact. Wie weet komen we elkaar per toeval een keer tegen en is er een kans of iets. Dat we dan allebei kunnen zeggen ''Het ging nergens over joh. Hoe gaat het nu? How's life?'' Realistisch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je vrijdag een afscheidsbericht hebt gestuurd met vaarwel en bladiebla en dan vervolgens nu dit soort berichten gaat sturen vind die je vast fantastisch
Klopt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Lesje: geen diepe whappgesprekken voeren midden in de nacht... niet 2 dagen achter elkaar afspreken. luchtig houden alles... niet teveel zoenen. geen aanleiding creeeren voor seks zodat het lastig wordt om in te houden.
Ja, dat was mijn valkuil. Fijn, de erkenningquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef Honny het volgende:
[..]
Klopt!
Gewoon iets rustiger aan doen, geef hem de kans om je leuk te gaan vinden en meer naar je te verlangen.
Ik herken het wel, ik word heel snel verliefd en dan ga je gewoon te snel, dan heb je geen geduld. Maar ik heb inmiddels wel geleerd om me een beetje in te houden en dat kan een hoop schelen.
dat behoor jij te doen imoquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn valkuil. Fijn, de erkenningHeerlijk! Voel me nogal een loser door de negatieve reacties van sommige leden.
Oke, we zijn dan te snel gegaan. VEEL te snel. Gevoelexplosie gehad aan beide kanten. Ik kon er niet mee overweg en hij handelde misschien juist, maar daar werd ik onzeker van en nu is het voorbij.
Denk jij dat er een kans in zit dat hij over een paar dagen of een week of twee of iets zoiets heeft van laat ik eens polshoogte nemen. Ik overdrijf niet! We waren ECHT leuk samen.
Hmm, ja kan wel kloppen. Er is geen manier om erachter te komen in hoeverre we hetzelfde voel(d)en he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Honny het volgende:
Ik zou niet gaan wachten totdat hij ooit nog een keer "polshoogte komt nemen".
Jij blijft de komende maand ofzoiets nog wel verliefd en je blijft wachten op een reactie van hem. Logisch. Maar dikke kans dat hij gewoon doorgaat met zijn leven.. En ALS hij dan een keer wat zou sturen, voel jij meteen weer die vlinders en verwacht je meteen vanalles. Terwijl het hem dan waarschijnlijk een stuk minder doet.
Tuurlijk waren jullie leuk samen, maar het hoeft niet altijd zo te zijn als het lijkt. Als je verliefd bent kijk je door een roze bril en zie je wat je wilt zien.
Ja, ik snap het. Moet ik dan iets geks doen? Ik wil iets doen waardoor hij even in een shock raakt. Heb zin om op de fiets naar zijn werk te gaan om als klant advies te vragen. Gewoon om dat stugge te doorbreken. Hij houdt wel van romantische acties. Dan heb ik het iig geprobeerd. Dat over telefoon gaat nergens over. Misschien dat elkaar zien een ander effect heeft????quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Honny het volgende:
Ohja en nog wat.. jij stuurde dat afscheidssmsje terwijl je hoopte op een reactie.
Maar dat weet hij niet. Kan best dat hij het serieus opvatte, helemaal omdat jullie al een paar moeizame gesprekken hebben gehad en dat hij nu heeft geaccepteerd dat je er zo over denkt en dat het niets meer wordt.
Berichtje beter dan langsgaan? Ik denk dat alles zo fout is gegaan door al die berichtjes en alles. Ik wil dat niet meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Honny het volgende:
Als je het echt wilt weten, stuur hem dan gewoon een bericht. Niet een lang bericht, niet een overdreven bericht.
Vraag hoe het met hem gaat, zeg dat het je spijt dat je alles zo abrupt beeindigde, maar dat je onzeker werd van de stilte. Zoiets. Niet te lang.
Reageert hij niet, laat hem dan gewoon met rust. Geen 2e bericht sturen.
Reageert hij wel, maak er dan niet weer een drama/discussie verhaal van.
Als jij iets afkapt, ben jij degene die toenadering behoort te zoeken imo.quote:
Ja, dat probeerde ik!!!!!!!!! Voordat ik het beeindigde. Dat is ook de reden waarom ik het heb gekapt. Ik vond het zo erg dat hij ook niet wou opnemen omdat hij het 'wou laten rusten'.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:
Bel hem anders joh..
Aangezien je het niet kan laten rusten...
Omdat het nogal raar is gelopen met dat afscheidsberichtje van jou. Daarna had je hem toch ook ineens overal geblokkeerd enzo?quote:
Dat belooft wat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:08 schreef helplesssss het volgende:
Ik wil erheen lopen en heel nonchalant en luchtig doen.
Ja, alles is zo kapot gegaan door dat telefoon gedoe. In het begin vond ik hem ook niet super leuk. IRL ben ik hem helemaal leuk gaan vinden. Ik had namelijk mijn twijfels of ik hem wilde ontmoeten en heb hem puur uit nieuwsgierigheid ontmoet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat belooft wat.
En jij weet prima wat je moet zeggen. Gewoon eerlijk zijn en vertellen waarom je je zo gedroeg. En dat je hem te leuk vindt om te laten lopen.
Wees je ervan bewust dat je na zo'n zet hem wel macht geeft, je kruipt namelijk terug naar hem.
Maar goed, ik ben niet zo van de spelletjes. En dat dramagedrag. Chill the fuck out en behandel 'm naar het gevoel dat je voor hem voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |