abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129977634
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef helplesssss het volgende:
Ja, ik had liever dat hij het tegendeel ging bewijzen. Zo van ''Hey meid, waar gaat dit over? Let's talk in person + locatie + tijd''.

Nu hoop ik dat hij zegt ''Heeey, nu we beiden zijn afgekoeld, zullen we wat gaan drinken?''
Dat werkt niet als je nog maar een paar dates hebt gehad.. Het gevoel is dan nog niet zodanig gegroeid bij hem. Misschien werd jij sneller verliefd dan hij. Kan.

En zoiets moet je eigenlijk ook niet doen om te "testen" of hij je wel achterna komt en echt leuk vindt.

Probeer jezelf te beheersen, de volgende keer.
pi_129977653
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Het was niet zo dramatisch joh. Ik zei alleen Laat maar (over de film) het was gezellig, toedels. Alleen dan netter. vrij kort en bondig :S
Als je vrijdag een afscheidsbericht hebt gestuurd met vaarwel en bladiebla en dan vervolgens nu dit soort berichten gaat sturen vind die je vast fantastisch 8)7
pi_129977713
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef Honny het volgende:

[..]

Dat werkt niet als je nog maar een paar dates hebt gehad.. Het gevoel is dan nog niet zodanig gegroeid bij hem. Misschien werd jij sneller verliefd dan hij. Kan.

En zoiets moet je eigenlijk ook niet doen om te "testen" of hij je wel achterna komt en echt leuk vindt.

Probeer jezelf te beheersen, de volgende keer.
Ja, denk dat het bij mij iets sneller gegaan.

Verloren zaak dus. Oke. Jammer.

Lesje: geen diepe whappgesprekken voeren midden in de nacht... niet 2 dagen achter elkaar afspreken. luchtig houden alles... niet teveel zoenen. geen aanleiding creeeren voor seks zodat het lastig wordt om in te houden.
pi_129977982
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je vrijdag een afscheidsbericht hebt gestuurd met vaarwel en bladiebla en dan vervolgens nu dit soort berichten gaat sturen vind die je vast fantastisch 8)7
Beter behoud ik mijn eer en zoek ik dus geen contact. Wie weet komen we elkaar per toeval een keer tegen en is er een kans of iets. Dat we dan allebei kunnen zeggen ''Het ging nergens over joh. Hoe gaat het nu? How's life?'' Realistisch?
pi_129978100
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef helplesssss het volgende:

[..]
Lesje: geen diepe whappgesprekken voeren midden in de nacht... niet 2 dagen achter elkaar afspreken. luchtig houden alles... niet teveel zoenen. geen aanleiding creeeren voor seks zodat het lastig wordt om in te houden.
Klopt!

Gewoon iets rustiger aan doen, geef hem de kans om je leuk te gaan vinden en meer naar je te verlangen.

Ik herken het wel, ik word heel snel verliefd en dan ga je gewoon te snel, dan heb je geen geduld. Maar ik heb inmiddels wel geleerd om me een beetje in te houden en dat kan een hoop schelen.
pi_129978277
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef Honny het volgende:

[..]

Klopt!

Gewoon iets rustiger aan doen, geef hem de kans om je leuk te gaan vinden en meer naar je te verlangen.

Ik herken het wel, ik word heel snel verliefd en dan ga je gewoon te snel, dan heb je geen geduld. Maar ik heb inmiddels wel geleerd om me een beetje in te houden en dat kan een hoop schelen.
Ja, dat was mijn valkuil. Fijn, de erkenning :D Heerlijk! Voel me nogal een loser door de negatieve reacties van sommige leden.

Oke, we zijn dan te snel gegaan. VEEL te snel. Gevoelexplosie gehad aan beide kanten. Ik kon er niet mee overweg en hij handelde misschien juist, maar daar werd ik onzeker van en nu is het voorbij.

Denk jij dat er een kans in zit dat hij over een paar dagen of een week of twee of iets zoiets heeft van laat ik eens polshoogte nemen. Ik overdrijf niet! We waren ECHT leuk samen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:53:30 #157
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129978562
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn valkuil. Fijn, de erkenning :D Heerlijk! Voel me nogal een loser door de negatieve reacties van sommige leden.

Oke, we zijn dan te snel gegaan. VEEL te snel. Gevoelexplosie gehad aan beide kanten. Ik kon er niet mee overweg en hij handelde misschien juist, maar daar werd ik onzeker van en nu is het voorbij.

Denk jij dat er een kans in zit dat hij over een paar dagen of een week of twee of iets zoiets heeft van laat ik eens polshoogte nemen. Ik overdrijf niet! We waren ECHT leuk samen.
dat behoor jij te doen imo
pi_129978614
Ik zou niet gaan wachten totdat hij ooit nog een keer "polshoogte komt nemen".
Jij blijft de komende maand ofzoiets nog wel verliefd en je blijft wachten op een reactie van hem. Logisch. Maar dikke kans dat hij gewoon doorgaat met zijn leven.. En ALS hij dan een keer wat zou sturen, voel jij meteen weer die vlinders en verwacht je meteen vanalles. Terwijl het hem dan waarschijnlijk een stuk minder doet.

Tuurlijk waren jullie leuk samen, maar het hoeft niet altijd zo te zijn als het lijkt. Als je verliefd bent kijk je door een roze bril en zie je wat je wilt zien.
pi_129978667
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dat behoor jij te doen imo
Hoe bedoel je?
pi_129978713
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Honny het volgende:
Ik zou niet gaan wachten totdat hij ooit nog een keer "polshoogte komt nemen".
Jij blijft de komende maand ofzoiets nog wel verliefd en je blijft wachten op een reactie van hem. Logisch. Maar dikke kans dat hij gewoon doorgaat met zijn leven.. En ALS hij dan een keer wat zou sturen, voel jij meteen weer die vlinders en verwacht je meteen vanalles. Terwijl het hem dan waarschijnlijk een stuk minder doet.

Tuurlijk waren jullie leuk samen, maar het hoeft niet altijd zo te zijn als het lijkt. Als je verliefd bent kijk je door een roze bril en zie je wat je wilt zien.
Hmm, ja kan wel kloppen. Er is geen manier om erachter te komen in hoeverre we hetzelfde voel(d)en he?
pi_129978753
Ohja en nog wat.. jij stuurde dat afscheidssmsje terwijl je hoopte op een reactie.

Maar dat weet hij niet. Kan best dat hij het serieus opvatte, helemaal omdat jullie al een paar moeizame gesprekken hebben gehad en dat hij nu heeft geaccepteerd dat je er zo over denkt en dat het niets meer wordt.
pi_129978838
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Honny het volgende:
Ohja en nog wat.. jij stuurde dat afscheidssmsje terwijl je hoopte op een reactie.

Maar dat weet hij niet. Kan best dat hij het serieus opvatte, helemaal omdat jullie al een paar moeizame gesprekken hebben gehad en dat hij nu heeft geaccepteerd dat je er zo over denkt en dat het niets meer wordt.
Ja, ik snap het. Moet ik dan iets geks doen? Ik wil iets doen waardoor hij even in een shock raakt. Heb zin om op de fiets naar zijn werk te gaan om als klant advies te vragen. Gewoon om dat stugge te doorbreken. Hij houdt wel van romantische acties. Dan heb ik het iig geprobeerd. Dat over telefoon gaat nergens over. Misschien dat elkaar zien een ander effect heeft????
pi_129978902
Als je het echt wilt weten, stuur hem dan gewoon een bericht. Niet een lang bericht, niet een overdreven bericht.

Vraag hoe het met hem gaat, zeg dat het je spijt dat je alles zo abrupt beeindigde, maar dat je onzeker werd van de stilte. Zoiets. Niet te lang.

Reageert hij niet, laat hem dan gewoon met rust. Geen 2e bericht sturen.

Reageert hij wel, maak er dan niet weer een drama/discussie verhaal van.
pi_129978919
Ik zou NIET naar zijn werk gaan.
pi_129978934
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Honny het volgende:
Als je het echt wilt weten, stuur hem dan gewoon een bericht. Niet een lang bericht, niet een overdreven bericht.

Vraag hoe het met hem gaat, zeg dat het je spijt dat je alles zo abrupt beeindigde, maar dat je onzeker werd van de stilte. Zoiets. Niet te lang.

Reageert hij niet, laat hem dan gewoon met rust. Geen 2e bericht sturen.

Reageert hij wel, maak er dan niet weer een drama/discussie verhaal van.
Berichtje beter dan langsgaan? Ik denk dat alles zo fout is gegaan door al die berichtjes en alles. Ik wil dat niet meer :'(
pi_129978944
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Honny het volgende:
Ik zou NIET naar zijn werk gaan.
Waarom????
pi_129978998
Toen ik voor het eerst naar zijn werk wou gaan daagde hij me nog uit... zo van durf je toch niet haha. Wellicht kan hij het apprecieren.
pi_129979000
Bel hem anders joh. :').

Aangezien je het niet kan laten rusten...
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:07:27 #169
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129979066
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Als jij iets afkapt, ben jij degene die toenadering behoort te zoeken imo.
Hij heeft zoiets van "ok dan niet"
pi_129979101
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:
Bel hem anders joh. :').

Aangezien je het niet kan laten rusten...
Ja, dat probeerde ik!!!!!!!!! Voordat ik het beeindigde. Dat is ook de reden waarom ik het heb gekapt. Ik vond het zo erg dat hij ook niet wou opnemen omdat hij het 'wou laten rusten'.

Ik wil erheen lopen en heel nonchalant en luchtig doen. Geen idee wat ik ga zeggen. Mijn aanwezigheid, glimlach en alles moet het ijs wel breken. Als dat niet lukt dan is het voorgoed voorbij.

Ik kan het niet loslaten omdat ik het idee heb dat IETS anders had gekund.

Kunnen jullie me helpen met een ideetje? Wat ik zou kunnen doen en zeggen?

Over de telefoon is alles zo kut gegaan. In person is het veel leuker geweest met hem. Over telefoon ging het wel vaker zo stroef dus ik baal dat we uberhaupt op whapp gesprekken gingen voeren!!! Hij was ook tegenstander van elkaar leren kennen over whapp. Dat het slechts een hulpmiddel moet zijn om elkaar te leren kennen thats it.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:12:05 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_129979247
Wat een verhaal...

Als ik als man na twee op zich leuke dates al meteen met zoveel passief aggressieve, wispelturige aandachtsvragerij en onzekerheid te maken zou krijgen, zou ik heel hard wegrennen...en als ze dan vervolgens ook nog op m'n werk zou verschijnen, denk ik dat ik de weken daarna met een wapen onder m'n kussen zou slapen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_129979261
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Waarom????
Omdat het nogal raar is gelopen met dat afscheidsberichtje van jou. Daarna had je hem toch ook ineens overal geblokkeerd enzo?

Ik heb een ex, die ook zulke dingen deed. Ene moment deed ie helemaal klef en verliefd, andere moment kreeg ik een koud bericht dat het niet meer werkte, waarna ik was geblokkeerd en een paar weken werd genegeerd. Waarna ie opeens weer opdook en verwachtte dat alles weer okee was en ik direct weer tijd voor hem had.

My point being: je weet niet hoe hij momenteel over je denkt en hoe hij zal reageren. Je weet niet hoe hij zich voelt. En het is niet heel leuk om opeens "voor het blok" te worden gezet als je omringd bent door collega's.

Op zijn werk verschijnen was een leuk idee toen het leuk was tussen jullie. Maar eerst maak je er zelf vrij bruut een einde aan en dan een week later duik je opeens weer op: "haaai, ik kom je verrassen!". Snap je.. dat is vreemd.
pi_129979271
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:08 schreef helplesssss het volgende:
Ik wil erheen lopen en heel nonchalant en luchtig doen.
Dat belooft wat.

En jij weet prima wat je moet zeggen. Gewoon eerlijk zijn en vertellen waarom je je zo gedroeg. En dat je hem te leuk vindt om te laten lopen.

Wees je ervan bewust dat je na zo'n zet hem wel macht geeft, je kruipt namelijk terug naar hem.

Maar goed, ik ben niet zo van de spelletjes. En dat dramagedrag. Chill the fuck out en behandel 'm naar het gevoel dat je voor hem voelt.
pi_129979322
Ik zou er niet van gecharmeerd zijn als zo'n persoon mij op m'n werk zou komen bezoeken. Op het werk zal je geen 'natuurlijke' reactie kunnen krijgen, want daar is ie gewoon 'de werknemer' in plaats van 'je (ex-)date'.
pi_129979499
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat belooft wat.

En jij weet prima wat je moet zeggen. Gewoon eerlijk zijn en vertellen waarom je je zo gedroeg. En dat je hem te leuk vindt om te laten lopen.

Wees je ervan bewust dat je na zo'n zet hem wel macht geeft, je kruipt namelijk terug naar hem.

Maar goed, ik ben niet zo van de spelletjes. En dat dramagedrag. Chill the fuck out en behandel 'm naar het gevoel dat je voor hem voelt.
Ja, alles is zo kapot gegaan door dat telefoon gedoe. In het begin vond ik hem ook niet super leuk. IRL ben ik hem helemaal leuk gaan vinden. Ik had namelijk mijn twijfels of ik hem wilde ontmoeten en heb hem puur uit nieuwsgierigheid ontmoet.

Oke, ik ga het proberen. Ik weet niet of hij vandaag werkt maar ik ga het proberen :) STEL, hij is er niet. Mag ik dan een briefje achterlaten in zijn taal? Of moet ik het dan later nog een keer proberen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')